Partyflock

Forumonderwerp · 592405

Het Nederlands centrum voor Dopingvraagstukken waarschuwt voor de almaar populairder wordende vetverbrander en partypil Stack 2 Het middel bevat de dopingsstof ephedra.
Gebruikers zouden door de life-stylepil razendsnel afvallen en er "speedy"van worden.
Volgens producent Verhoek van M Double You uit Diemen is de verkoop sinds vorig jaar met enkele honderden procenten gestegen.

Het valt dus via i-net te bestelle?

Kan iemand mij misschien effe een PB'tje sturen met een paar URL's waar het valt te bestelle?
(aangezien dat denk ik niet in het openbaar op het forum mag)

Thanx
2Butcher:
Check je PB !

disenso > thanx!

Heb het ook thuisstaan me moeder gebruikt het om af te vallen...
wou zelf wel eens weten wat er dan met je gebeurd met dat spul maar je wordt er niet echt :| van... wel iets meer energie... maar je eetlust wordt er wel goed mee geremd :D
laatste aanpassing
lekker aan de Stacker

Ik ga het eens proberen.
Het komt regelmatig voor dat ik totaal geen tijd heb om te gaan trainen, en ook al probeer ik zoveel mogelijk gezond te eten en op me voeding te letten; toch kan ik het soms niet laten om bepaalde dingen te laten staan...

Iets wat me eetlust of lekkere trek kan afremmen zou voor mij dus heel welkom zijn...
idd
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen al die soorten Stackers. NiCKY heeft het over 2,3,4,5.
Verschil in sterkte en dosis ephedra lijkt me...
Wat een bullshit dit...

gaat gewoon om ephedra... is al een jaar of 8 in het party circuit... pffff OUD NIEUWS

Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen al die soorten Stackers. NiCKY heeft het over 2,3,4,5.

Samenstelling: stacker 4
Per 1 Capsule
Sida Cordifolia
Kola Nut Extract
Citrus Aurantium
Guggulsterone

ingredienten:
Sida Cordifolia (25 mg Efedrine alkaloïden afkomstig van het blad en de stam van het kruid), Kola Nut Extract (150 mg cafeïne alkaloïden afkomstig uit de zaden van het kruid), Citrus Aurantium (3 mg Synefedrine afkomstig van fruit), Guggulsterone.

Samenstelling: stacker 3
Per 1 Capsule
Guarana
Ma huang
White Willow Bark
Chitosan

Ingredienten :
Ephedra Extract, Kola Nut Extract (bevat cafeïne), White Willow Bark, Grapefruit Extract, Di Basic Calcium Phosphate, Stearic Acid, Magnesium Stearate, Black Lake Blend R Gelatin.

Samenstelling: stacker 2
Per 1 Capsule
Guarana
Ma huang
White Willow Bark
Chromium Picolinaat

Ingredienten :
Ephedra Extract (gelijk aan 25mg Efedrine alkaloiden), Kola Nut Extract (gelijk aan 200mg cafeine alkaloiden), White Willow Bark, Chromium Picolinate, Di Basic Calcium Phosphate, Stearic Acid, Magnesium Stearate, Activated Carbon, Gelatin, FD&C Yellow #5

Je hebt een heleboel verschillende soorten "stackers",het wordt eigenlijk meer als verzamelnaam gebruikt voor een heleboel verschillende producten zoals afslankproducten en energyboosters.
Iedereen moet eerst maar eens nagaan waar ie iets voor wil gaan gebruiken.
Als je bv alleen wil afvallen kun je het beste "stackers" nemen zonder Ma huang en of guarana en ephedra maar met appel azijn, Chitosan en Guggulsterones.
Maar wil je het op een party pakken of heb je energy nodig dan moet juist iets hebben met veel ephedra (wat bijna altijd ma huang is,ephidrine komt bijna nooit voor),Cafeine en guarana.
Duzzz denk na en laat je goed informeren voordat je iets koopt!!
laatste aanpassing
Ripped Fast 2 van Universal Nutrition is er ook zo een. Werkt goed, krijg je het lekker warm van.
(20mg ephedrine)
Speciaal voor ROYKE ff naar voren gehaald, anders moet iedereen z'n bijdragen nog 1 keer herhalen.
Oke ROYKE ?

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Had eerder wel een ionamin gehad, werkte ook zo... hyperen en gewicht verliezen... ;P

Ik gebruik ook de stacker 4 al vanaf de vakantie 1 en het helpt qua energie prima! En je moet het ook absoluut niet gebruikenvoordat je net naar bed toe gaat! Want je slaapt zo de hele nacht niet! En qua afvallen valt het wel mee XX
(hier nog ff een linkje http://www.body-health.nl/pi-1545985723.htm
laatste aanpassing
Ik gebruik ook sinds kort bij hoge uitzondering Stackers. Maar dan puur voor 't trainen en niet voor 't uitgaan maar dat ga ik binnenkort wel een keer proberen denk ik.

Die Euphedra-pillen nam ik vroeger wel eens tijdens een feestje. Daar wordt je behoorlijk speedy van en je bruist van de energie. 't nadeel is alleen dat ik er onwijze maagkrampen van kreeg en dat is niet echt fijn op een feest.

Ik vind 't wel een redelijk alternatief voor :xtc:
Maar 't is wel zo dat het je puur kracht geeft en dus geen hallicunaties wat bij MDMA wel het geval is, Maar als je puur voor de energie gaat kun je het best eens proberen....

Nou, van MDMA moet ik al heel veel gehad hebben, wil ik hallucinaties krijgen.

Inge
Je snapt wel wat ik bedoel toch???

Van de Stackers ga je niet "zweven" en van de MDMA wel!!!

Oohw.....
Tja zweven is echt wel wat anders dan hallucineren ;-)

Inge
Die stackers zijn een goed middel om af te vallen en energy van te krijgen, maar niet gebruiken zonder activiteit hoor!!!!
zit je daar helemaal te flippen in je auto of achter je buro ;)
ze peppen goed op en extra energie is superrrrr, maar afvallen doe je er alleen van als je erbij sport en op je eten let ....

enne die ionamin => da's pas echt lekker spul tenminste als je je ingewanden goed wil verpesten :) mijn vriendin haar nieren zijn er helemaal aan doordat spul ...

stack 3 is mijn favo energy booster in het weekend!!! inderdaad beter als red bull maar het zelfde effect .

Ionamin?Maken ze dat spul nog?
Ik prefereer liever efedra... stackers zijn iets erger...
nou, van die stackers val je dus echt niet zodanig af... ik gebruik zelf de rode efedraatjes maar ja, bij eentje voel ik al nix meer... en afvallen... ach ja... niet echt, ik blijf toch echt op hetzelfde gewicht.
Het is prima spul voor energie en je kan drinken zoveel je wilt, je wordt niet dronken. Wel uitkijken als ie uitgewerkt is, want dan... :(

Ik heb wel ervaringen gehad, dat je het gevoel van een normale pil oproept door dat spul, je wordt lekker wazig... misschien ligt het wel aan mij ofzo... Het is en blijft vaag want ik kan me haast niet voorstellen dat efedra wel goed voor je is...
het nadeel is: als je het regelmatig gebruikt, heb je meer dan 1 nodig om dat speedy gevoel te krijgen...

Maar stackers is meer iets speed ofzo... ik lees dat ieder veel NRG krijgt... en geen sideFX hebben.... of is het voor ieder afzonderlijk.... Iona,in heb ik wel een tijd gebruikt, of verbruikt, vond het wel goed spul, maar hoorde steeds meer rare en scary verhalen.... dus maar mee gekapt........
Stack2: Chromium Picolinate 67mcg
Ripped Fast2: Chromium Picolinate 200mcg
had tijdens xqlusive drie supercaps genomen in combinatie met alcohol en veeeeeeel Xi, lekker t hele feestje lopen stuiteren, totdat ik buitenkwam, werd super licht in mn kop, het perron leek wel een zeilboot bij windkracht 7!!

vind t superrelaxt spul maar t is eecht NIET goed voor je!!!!
laatste aanpassing

moet je voor de grap is ff aan het potje van de stackers ruiken!!! Echt te vies gewoon!! :kots:

Eg so errug dan, wil ze net halen.......
moet je voor de grap is ff aan het potje van de stackers ruiken!!! Echt te vies gewoon!!

Is ook niet bedoeld om op te snuiven, gewoon doorslikken met water of zo volstaat wel.
In Belgie kun je nog Ionamin Forte halen.
Dit is verboden in NL omdat er namelijk Speed in zit.
De naam voor de stof die wordt gebruikt is Fentermine, dit bevat de zelfde moleculen als amphetamine alleen is de molecuul structuur anders. Ik heb het zelf een keer geprobeerd maar ik kan het niemand aanraden. Was er dus ook weer snel mee gestopt.
laatste aanpassing
stack 2 geweldig spul ben er al 25 kg mee afgevallen en trainen natuurlijk
kan me wel voorstellen dat het op een party goed
werkt:xtc::bounce:

greez nienske
laatste aanpassing
dr was hier in de smartshop in den bosch een tijdje een middeltje in de omloop genaamd 1,2-mta ofzo. op de verpakking stond duidelijk te lezen: ingdrediënten: blabla 1,2 methylamphetamine..
!!! was dus gewoon een mdma achtig spulletje
whehe en dat verkoopte ze dan als extacy alternatief :D
man die zooi was 100% puur zonder shit. egt fucking leip werd je ervan! :vaag: :bounce:
helaas is het ook snel weer verdwenen van de toonbank :(
maar als je legale zooi wil kopen is de goeie ouwe ephedra nog steeds een knaller. perfect voor als je een weekendje es iets minder sterks wilt pakken
Ik gebruik ook Stack2 en vraag me af hoe dat gaat in combinatie met snoepjes? Iemand ervaring meej?
Als je Stack2 gebruikt en voelt wat het doet, weet je wat je in ieder geval niet moet doen:
1. Niet tegelijk innemen;
2. Stack2 niet vlak na je snoepje nemen;
3. Je snoepje niet vlak na Stack2 innemen.

Wat dan wel:
Voor het feest Stack2 innemen en op het feest, tussentijd 30-45 min, je snoepje. En je gaat als een speer, maar wel zo vaag als ik weet niet wat.

Maar goed, rule nr.1: altijd voorzichtig met combi's !
Okeej thnx
Gaan als een speer en lekker wazig? Gaat goedkomen a.s zaterdag ;)
Op QT ?
Zal zien dat ik je bij kan houden ! :D

Ik heb wel eens stack 4 voor een pil gebruikt en volede er niks van.... Misschien dat ik dan gewoon geluk had ofzow??? :D
maar indd combinaties zijn altijd fout.....!!!
Stack2 schijnt de sterkste te zijn op dit moment. Zitten hogere doseringen in van alles. Vandaar dat je misschien niets gevoeld hebt. Is met Stack2 onmogelijk !

de black beauty is ook heel erg sterk man!!!
Je blijft er zo een hele nacht van wakker...
We zullen het zien Zaterdag........ Qnallen wordt het zeker!

k had altijd supercaps..dat waren volges de smartshop de sterkste. Maar na een paar dagen van die dingen geslikt te hebben begon me hart te krampen..en aangezien ik hartpatient ben besloot ik maar om de rest van de supercaps weg te tiefen :)