Partyflock

Forumonderwerp · 592357
komt allen naar de beachpop winter edition!

kijken hoeveel gekken hier nu echt zitten :P :P

ik begin te twijfelen

Mar, niet zo lullig nou! ;P

1 simpele ziel kan 't feest nog niet bederven hoor!
laatste aanpassing

Sja ik weet het gewoon niet man, zuurkool .. of toch die snert? Wat bedoel je met die simpele ziel trouwens, die volg ik niet helemaal?
Hij staat ook nog niet in de agenda:(:(
Ik heb topic titel veranderd Woutah ;)
ja mooi

ik heb m aangemeld, maar is waarsch. nog niet goedgekeurd...
Kan ik ook voor je doen, maar ik denk NIET dat je dezelfde naam mag gebruiken als BeachBop...

Defenders of the Faith heeft zojuist haar expertise vanuit organisatorisch oogpunt aangeboden, jezus dit gaat hem gewoon worden!
Jullie zijn echt te vaag:-s
ik land om 10.15 op schiphol dus dan kom ik wel ff langs :D
Wout Jij BENT HELEMAAL GESTOORT. :)

Ga jij anders maar lekker kou lije..... in je uppie

Mzzl
We maken er gewoon een beachbob de b€uk€r edition van!!!!! ZAGGGUUUUUU!!!!!!!!!­!!

dan zorg ik wel voor de zagen.

beachbop terrorpartie?

whehe idd gaat nog leuk worden :P ian

hey party-Q als het te koud is mag ik dan weer een broek van jou aan??? was op vorige beachbop wel lekker warm :P:P:P:P
hoor ik hier iets over broeken uitlenen???
keb altijd nog wel een dekentje hor kirst!!!
cker voor jouw(K)

ahhhh das lief (L) mylen :D

(K)

DUIDELIJK VOOR!!!!!!!!!!!!!!!!

Is goed Kirsten, ik zal wat extra meenemen... ;)

Ik ebn er cker een voorstander van om gewoon voor de lol ff te verzamelen bij Woodstock, of desnoods, voor degene die niet zo ver willen lopen, aan 't eind van 't pad, bij de restjes van Bloomingdale zeg maar, en dan ff gezellig te meeten, en 't nieuwe jaar in te luiden, om vervolgens ergens ( op een nader te bepalen "geheime" plek) te gaan afteren, met 't dj-team wat reeds hierboven vermeld is...!!

KOM MAAR OP, STELLETJE MIETJES!!! KOUKLEUMEN IS LEKKER!!! Hehehe

:D
Ik begin bijna een koukleum fetish te krijgen!!:P:P

En voor kirsten de grootste koukleum verzinnen we wel iets of kirst je doet het zelfde als ik en je maakt er een fetisch van ben je dr vanaf ook ;)

Heb dr zin in! (Y) idee :D:D

maaruh ff serieus

wat is nou precies de bedoeling

ik heb namelijk nog geen plannen voor new years eve en heb best wel zin in iets "anders" dan multi of raving nightmare of welk feest dan ook!

whehe toppie jon :D heb er helemaal zin in :D

weer ff de bloemendaalgevoelens omhoog halen :D

haha mar iedereen weet volgens mij wel dat ik DE koukleum van pf ben hahaha :$

ANUZ>>> Alle mensen hier gaan geloof ik toch echt wel naar Raving Nightmare, Mul-T, Awakeningzzz of Qontact... wij hebben 't hier over de volgende ochtend...

Of zie'k dat nou fout...? :S

man ik heb geen id wanneer jullie dit wilden gaan doen vandaar dat ik het vraag! :-)

Komt allemaal goed, kwestie van afwachten. Als wouter wat fixxed, fixxed'tie het goed! ;)

ja maar om nou allees van wouter af te laten hangen?
hoe meer mensen meedoen met "regelen" des te leuker het wordt en des te minder stress heeft (in dit geval) wouter
er komt binnenheelkort een site online met info! i'll keep you guys posted!

Whahaha, wtf ... gaat dit dan echt wat worden?

ik hoop het echt :-)

Nou, ok dan.... :D
dus hoelaat moek op bdaal wezen dan?

Krijgt u allemaal binnenkort te horen... stay tuned...
ik w8 ik w8:D:D

Ik begin ook steeds benieuwder te worden, klinkt allemaal erg gaaf!
lijkt me wel gezellig jah!! vuurtje der bij:)

ik kom alleen als ze alcohol verkopen....

desnoots gluhwijn...
kunnen zelf ook vanalles meenemen toch?
laatste aanpassing

't is sowieso aan te raden, om naar 't strand ook wat eigen spulletjes mee te nemen, zoals iets te eten en te drinken, want de organisatie kan dat ws niet allemaal van te voren betalen, als je kijkt naar wat de toegansprijs voor 't feest wat er op volgt gaat kosten, want duur wordt 't niet...!!!

Maarrr... 't is nog niet allemaal cker... maar we'll keep you posted!

bizar .....

http://www.dymolution.nl
YEAH mar!!! Zo ken ik je weer, wat een superbizar flash-tje! :D echt gaaf (mooie foto trouwens!:P)

alleen daarom al: PRESENT!

Voor luie mensen, klik hier voor de flyer
laatste aanpassing

Xyp, in dit geval ..... Wotax, Party-Q ... en Mar. Three in a room, as a team. ;)

zoals ik al over de foon zei

BRUTE SHIT MAN ik ga ff vrij proberen te regelen hiervoor maar dat zou wel moeten lukken denk ik
ben wel ff benieuwd waar dit gehouden gaat worden, kan iemand mij ff een prive berichtje sturen?

top-sekreet, zo vind het team! ;o)
laatste aanpassing
heey duncan aan die gluhwijn hou ik je!!;):D

Spannend hoor allemaal dat geheime

:P:P
laatste aanpassing
kewl ik kom ook!!!