ik land om 10.15 op schiphol dus dan kom ik wel ff langs 
We maken er gewoon een beachbob de b€uk€r edition van!!!!! ZAGGGUUUUUU!!!!!!!!!!!
Is goed Kirsten, ik zal wat extra meenemen... 
Ik ebn er cker een voorstander van om gewoon voor de lol ff te verzamelen bij Woodstock, of desnoods, voor degene die niet zo ver willen lopen, aan 't eind van 't pad, bij de restjes van Bloomingdale zeg maar, en dan ff gezellig te meeten, en 't nieuwe jaar in te luiden, om vervolgens ergens ( op een nader te bepalen "geheime" plek) te gaan afteren, met 't dj-team wat reeds hierboven vermeld is...!!
KOM MAAR OP, STELLETJE MIETJES!!! KOUKLEUMEN IS LEKKER!!! Hehehe

Ik ebn er cker een voorstander van om gewoon voor de lol ff te verzamelen bij Woodstock, of desnoods, voor degene die niet zo ver willen lopen, aan 't eind van 't pad, bij de restjes van Bloomingdale zeg maar, en dan ff gezellig te meeten, en 't nieuwe jaar in te luiden, om vervolgens ergens ( op een nader te bepalen "geheime" plek) te gaan afteren, met 't dj-team wat reeds hierboven vermeld is...!!
KOM MAAR OP, STELLETJE MIETJES!!! KOUKLEUMEN IS LEKKER!!! Hehehe
't is sowieso aan te raden, om naar 't strand ook wat eigen spulletjes mee te nemen, zoals iets te eten en te drinken, want de organisatie kan dat ws niet allemaal van te voren betalen, als je kijkt naar wat de toegansprijs voor 't feest wat er op volgt gaat kosten, want duur wordt 't niet...!!!
Maarrr... 't is nog niet allemaal cker... maar we'll keep you posted!
Maarrr... 't is nog niet allemaal cker... maar we'll keep you posted!

![bob d€ b€uk€r SNOEIHARD [M.O.T.P.C.]](/images/user/3988_2140196.gif)