Partyflock

Forumonderwerp · 591710

ik ben morgen jarig!!!jaja 18 haah eindelijk!:D maar ja ik ga ook beginnen met autorijlessen:S
en ik vind het zooooo eng :S
hebben jullie dat ook gehad??
(K)
Auto rijden is echt heel erg leuk, ik ben ook bezig met rijden en ben al 2 keer gezakt, nou dat voelt echt gigantisch kut, ik hoop dat de derde keer scheepsrecht is. Alvast succes met lessen.

Nou zo zie je maar dat je je voor niks zo zenuwachtig hebt gemaakt ;)

:bloos:

to dana19 --> 31 lessen is geloof ik wel gemiddeld. ik heb 35 lessen nodig gehad. Ben gelukkig in 1x geslaagd. in ieder geval suc6 ermee!!!

to ewelientje --> was leuk he je les!! De hele c1000 gaat nu de weg niet meer op als jij les hebt :P Ennuh, volgende keer als we naar starlight rijden mag je wel ff schakelen hoor meid!! Ben je ook weer happy!!

jah lien duhhhhhh
wanner ga je mee dan??hahah
(K)

komt goed, ff een paar keer met 220 over de snelweg en je bent geslaagd kanjer (K)
no problemo

een dikke :kusje: voor jou cebas
makkie! ;) Ik ben vanmorgen geslaagd. in 1 keer! :D
jaaa kheb vanochtend ook voor ut eerst rijlesse gehad!!
maar vonnut helemaal nie zo moeilijk!!
had ut veel moeilijker ingeschat maar viel reuze meej :D morge weah :D:D:D

Echt nix om bang voor te zijn! Autorijden is juist fantastisch! De eerste lessen is het ff wennen, maar daar ben je (denk ik) snel overheen! Ik heb ook al tijdje les en vond het nooit eng.
Suc6 ermee (k)
*knuppel passt Ceb@s een emmer en handdoek aan*

37 lessen gehad en ik hoor vrijdag wanneer ik mag afrijden :)

Ja Lien, I know!!! De 21ste zouden we toch weer gaan :bounce: ????
Dan regel ik wel de auto van me mams, en mag jij schakelen hoor!!!
Zie je snel weer (K)

ja lien ik kan niet meer wachten en iedereen die geslaagd is
GEFELICITEERD (K)(K)(K)voor iedereen

IK MOET OP 03-03-03 AFRIJDEN hahaha
Ik heb ook mijn nieuwe examendatum te horen gekregen. 3 januari om 9:00. Hopen dat ik deze tweede keer wel slaag

hoop t ook voor je...ik heb morgen me autotheorie
die nieuwe theorie examens zijn toch veel moeilijker dan "vroeger"?? Succes iig morgen met je theorie morgen dana19

Ik had het "geluk" om 2 of 3 dagen na invoering van het nieuwe theorie-examen op te moeten en was dus proefkonijn

het examen was veel moeilijker dan ik dacht echt rotvragen, bijna niemand was geslaagd en een week of 2 later moest ik opnieuw op en toen waren de vragen véél en veel makkelijker
Nog gefeliciteerd!
laatste aanpassing

ja ik moet zo om 15.00 dat nieuwe theorie-examen doen....lijkt me ook best moeilijk, maar we zien het wel :S

succes meisje!en zeg hoe het gegaan is!(K)(K)

BEN GEZAKT MET 7 FOUT GVD
me eerste rijles was lachen, die instructeur alles uitleggen, ik zeg "ja dat weet ik allemaal wel", hij "ow? heb je al eens gereden?" ik wijs op kadett naast leswagen "ja, die daar is van mij"

maartja 3x gezakt vanwege eigenrijstijl e.d. :(

2 dana19
ahhh k*t man!!! volgende keer beter!(K)