Zoow eindelijk dan weer eens een line-up met alleen de beste van de beste, dus dit wordt zeker weer houseqlassics voor mij maar waar wordt het gehouden?
Het wordt een beetje voorspelbaar zooitje vind ik dat HouseQlassics.De eerste 5 x ofzo ben ik wel geweest , toen zag je nog Praga Khan , Digital Boy , Ramirez , Dave Clarke , Robert Armani , Joey Beltram (ok laatste 2 kwamen niet opdagen) , enz.
oeeeeeh daar ga ik echt wel naartoe!
nog nooit naar HQ geweest maar dit lijkt me toch wel vet hoor!
35 euro toch?
he indian je hebt waxweazle wel horen draaien dat weet ik zeker maar dan onder een andere naam zeg maar de headbanger!! maar wel weer een top line up dus ben zekerz wel weer present!!!
Ja uK, ik moet zeggen dat ik de HmH ook altijd heel vet vindt.
HouseQlassics ga ik zeker weer heen.
2 3SUH: zeker liever stanton in de groote zaal, die gast gaat al zo lang mee en is mixtechnisch zo goed, ik geniet al elke week als ik hem in hard beat hoor.
Ik ben ook van de party hoor. Maar ik heb de gewoonte om minimaal 1 x per avond op me bek te gaan daar.
Alhoewel, in de RAI ook. En in Sporthallen Zuid ook. En .. En ..
Laat maar, ik klap overal onderuit
dus da word een druk weekend 21ste mania en 22ste HQ
ik ben ook van plan te gaan, maar wat kan ik precies verwachten? ik snap dat het uiteraard classics worden, maar van welk genre? wordt het zoiets als happy hardcore of oude clubplaatjes?
ik weet niet wat ze tien jaar geleden draaiden, anders vraag ik het niet. en het gaat natuurlijk niet alleen om die twee... de rest ken ik ook nauwelijks, vraag me dus ook af wat zij draaien.
wat doe je dan op een Classics feest als je amper weet hoe of wat
de line up is er een met bijna alleen maar bekende DJ`s en jij gaat vragen wat er gedraaid gaat worden, ben je net met met feesten begonnen ofzo ?
Houseqlassics is voor de mensen die van de ouweschool houden. De echte partypeople ! En de rest mag opzouten.
En mensen die gaan vragen wie wat draait, blijf asjeblieft thuis !!! Des te meer ruimte voor de echte feestgangers, die deze muziekstijl wel geweldig vinden !!