Het geluid was beroerd door 2 boxen rechts van de dansvloer die opgeblazen waren waardoor het geluid steeds zachter werd gedraaid. Zaterdag einde vd nacht draaide buddha weer en knalde het volume toen weer flink omhoog met als gevolg dat alle bassen halve industrial bassen leken
.
Over vrijdag: Danny D wat viel hij op tussen de rest, heerlijke nummertjes: I got tonight, definitely enz. Luna draaide trouwens ook erg lekkere nummers maar das standaard bij hem.
Grote teleurstelling was Pavo voor mij ben zowieso nooit zo kapot geweest van hardheadz nummertjes die hij dus veel draaide(op wreck this place na op Qlimax april 2002 was ie nog erg relaxt tenminste maar na 1000 keer gehoord te hebben....).
Om over dana maar helemaal niet te spreken die vertelde dat ze 1,2,3...hardstyle een goed nummer vond
. mag toch hopen dat ze op XQ wat anders gaat draaien anders ben ik de hele nacht in het de 2e zaal te vinden
.
Voor de rest was sfeertje wel goed en heb me ook wel vermaakt. Maar vond het het geld niet echt waard als je bedenkt dat Earthquake net zo duur was.......
Over vrijdag: Danny D wat viel hij op tussen de rest, heerlijke nummertjes: I got tonight, definitely enz. Luna draaide trouwens ook erg lekkere nummers maar das standaard bij hem.
Om over dana maar helemaal niet te spreken die vertelde dat ze 1,2,3...hardstyle een goed nummer vond
Voor de rest was sfeertje wel goed en heb me ook wel vermaakt. Maar vond het het geld niet echt waard als je bedenkt dat Earthquake net zo duur was.......