Partyflock

Forumonderwerp · 589311

Wie heeft er waar piercings vroeg k me nou s af ennuh, nou ja verteld t gewoon maar!!!

k ben benieuwd!

Ik had er een in m'n slaap (lees niet dat ik er over gedroomd heb ofzo).Dus niet in m'n wenkbrauw zoals velen hebben maar een stuk naar achteren.Zag er zeker wel nice uit,veel leuke reacties op gehad.Maar die piercing is gaan ontsteken helaas.Daarna wou ik er een achter in m'n nek maar daar was de huid te strak,bummer.Nou gaan we maar verder met de tattoos.'k heb een hele mooie in maori stijl
gezien of mischien wordt het wel een met i love mom.Daar ben ik nog niet helemaal over uit,ghe.

Ik heb gaatjes in me oren maar ja das standaard denk..verder heb ik een tongpiercing heel blij mee..En het doet absoluut geen pijn (tenminste ik had een verdoving) alleen de dagen erna is wat moeilijk eten en praten enzo, beetje lastig dus..Maar ja dat went wel he :P

En ik wou eerst nog een wenkbrauwpiercing maar dat gaat niet op me werk..Dus jammer..maar goed heel misschien nog een navelpiercing maar das eigenlijk ook niet meer boeiend..:S

navel, neus, tragus, en de nog 7 in me oor... (binnekort 1 in me wenkbrouw) hoop ik ten minste hahaha moet nog ff mijn ma om praten:P
http://fotm.rotten.com/fotm/butterfly.html

Dat vind ik nou echt dierenbeul... 8)
Artiest Pato
ik lees al een paar keer dat piercen verslavend is.... maar ik heb daar geen last van gehad eigenlijk
met tattoos wel trouwens...
maar ik heb al mijn piercings eruit moeten halen i.v.m mn werk
wel jammer op zich
ik heb er 1tje in mijn tepel!!!
men linker tepel!

Oortjes (5) en naveltje :)
oren, tong en navel......

Hadder een in me tongue.

Nu niet meer, en er zit echt een vage spot :vaag:

Spijtttttt dat ik er ooit aan begonnen ben.

Maar dat besef je pas als je oud en wijs bent he?
Navel, tong en labret. Had er 1 in mn neus. Maar die heb ik eruit gehaald :)
tong/navel en 2 in me neus,bove in me oor 1tjuh ( en dan 4 oorbelle )
Kwil misschien ooit wel tepel/wenkbrauwpierc­ing maar da weet ik nog neit zeker!
laatste aanpassing

In mn linkeroor 3 en in mn rechteroor 4 (1tje bovenin)
* Navel
En binnenkort neus en misschien tong.... Weet ik nog niet zekerrrrr...
Ik heb er een in mn tong maar dat doet verder geen pijn alleen bij mij was het bolletje helemaal in mn tong gaan zitten dus moest het eruit. Maar oke over een paar weken kan er weer een nieuwe in. En morgen gaat ik er een in mn tepel laten zetten ;d
lijkt me best wel pijn doen kan iemand mij dat vertellen?? :D
Michou >>>> het doet de eerste week pijn eentje door je tepel
en je heb ander halve tiet maar voor de rest heb je er geen last meer van hoor
teminste ik dan
heb derzelf ook 1 door muh tepel
en navel had wenkbrauw en tong maar die zijn der uit :-s
mijn ervaring met een tepel piercing is dat ie de dag waarop ie gepierced is VET BRAND!! daarna is ie een tijdje(1-2 maanden) gezwollen en best gevoelig(tegen t pijnlijke aan). en daarnaast kreeg ik ook nog wel voor een half jaar (of misschien wel langer)lang 2 maal in de maand een kleine ontsteking. maar nadat ie helemaal is genezen heb je helemaal nergens last meer van!
2>michou: moeje ook wel ff jouw ervaring delen he nadat je m hebt laten zetten!
ik heb gister avond een tong piercing laten zetten weinig pijn maar wel irritant dat er nu wat in je tong zit en mijn tong is nu erg opgezwollen
in me tong!!! al een jaar ofzo

oren (5), neus en navel
nou mn tepelpiercing zit erin en ik WEET het ook god ik heb zoals The_be@st al zei een hele dikke tiet opeens maar oke, verder nog niet veel last ja wat drukkerige pijn maar verder gaat het wel goed, en ik heb ook gelijk mn tong weer laten piercen schijt aan die paar weken en het lijkt net of ik pillen geslikt het want ik praat vet raar maar dat is over een paar dagen ook wel weer over hoop ik.

;d
totaal 8 in mn oortjes...wil nog een tong piercing, maar echt heel graag 1 in mn onderlip, zo'n knopje..alleen kan dat je hele gezicht veranderen en of vet lelijk staan! Dus durf dat nie..en krijg dan zwaar gezeik hiero thuis :(

alleen naveltje8)maar wil ook een tongpiercing8)
Oren natuurlijk, toen de navel en sinds kort de tong... En wat de volgende wordt.... :D

Wenkbrauw :P En oren, maar dat telt niet vinnik :)

Binnekort eentje door m'n tong :P
ik heb er eentje in mijn navel in mijn tong en natuurlijk in mijn oren zoals vele. tong heb ik nu al 2 jaar en k ben t nog steeds niet zat, wel bijzonder voor mij ;)
laatste aanpassing
tong, navel, en oorbelle :P
hehehe
binnenkort nog eentje in me wenkbrauw :D
heb 5 oorbellen en een tepelpiercing
vind dat verslavende eraan eigenlijk heel erg meevallen
vinter na die piercing eigenlijk weinig meer an ;)
oren:6, navel en tepel

hmm alleen oorbellen. Maar ga binnenkort een tongpiercing laten schieten :)

ik durf alleen nog niet :S

1 door me tong
1 door me navel
7 door me oor

Ennuh Toet@h, tongpiercing valt echt reuze mee! ik durfde eerst ook echt niet, maar et is voorbij voordat je et doorheb! Alleen die week met een dikke lap in je mond lopen is niet zo fijn....:(

haha die lien!!!
die ziet er zo lief uit en heeft zoveel piercings hahah
(K)(K)

oren,neus en lip! wil er zeker nog meer!

Ja lien,

Sommige mensen zijn ook niet zo lief als ze eruit zien hahaha!! :P Wanneer komt jou piercing?
laatste aanpassing door een beheerder
Heb een tongpiercing, deed helemaal niet zeer gelukkig in de oor deed nog zeerder dan in de tong. Dus voor degenen die het nog willen gewoon doen!

ik heb tong,navel,wenkbrauw­,7 oorbellen,door mijn oor en lip :D ;)
laatste aanpassing
Ik heb een tongpiercing....en 4 oorbellen....alhoewe­l ik amper oorbellen draag. Toevallig nu 2.

Zou nog wel een piercing door mijn lip willen...
of door mijn oor.