Partyflock

Forumonderwerp · 589180
Betreft: evenement: Teqnology, zaterdag 30 november 2002 om 21:00
>>>Billy Nasty<<<
>>>Ben Sims<<<
>>>Marco Carola<<<
>>>Joel Mull<<<
>>>live: Pounding Grooves<<<
>>>Thomas Pogadl & Andreas Kramer<<<
>>>Xanno Gallois<<<

Ik weet het we hebben eerst zaterdag nog I love techno, maar daarna wordt het voor mij toch zeker al weer aftellen naar dit feest.
In de HMH, wat zeker een toplocatie izz naar mijn idee.
Wat vinden jullie van de line-up? Volgens mij wordt dat wel lekker feesten :P
Wat verwachten jullie van de dj's die daar komen draaien??
Kortom gooi hier alles neer wat je te melden hebt over TEQNOLOGY.

'Say yes to TEQ'

c ya @ teqnology
(K)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 13300, 34156}
To Cono-> Amen.
De kracht van Techno is juist dat het zo veelzijdig kan zijn. Hard, zacht, langzaam, snel, diep, lomp, energiek, funky, groovy, industriel, kil en warm. Dit zijn allemaal begrippen die op techno van toepassing kunnen zijn en juist die diversiteit maakt dat techno zo super is.
Ga er van uit dat Krämer & Pogadl wel het hardst zullen knallen, maar denk dat Pounding Grooves live voor een hoop mensen toch een openbaring zal zijn!!

Wordt ook zeker weer een VET feest...
:respect: TECHNO TECHNO TECHNO TECHNO :respect:
Wordt knallûûûhh!!!
tja t wordt voor t eerst dat ik ga als ik ga :D:D t lijkt me wel leuk maar niet echt super ik ben benieuwd :D:D:D dikke kus vienna
ik heb hier dus een mix van die Andreas Kramer of zoiets... Live at Teknation 7.0

het beukt :bounce:

Die Teknation set van kramer is idd goed setje, niks mis mee :D
BOEM BOEM BOEM Tugudutu BOEM BOEM BOEM tugudutu
Damned ik heb er zin in!!!! Die CD van Speedy J Loudboxer brengt me in een hele goede stemming voor de 30e
Artiest Maus
BOEM BOEM BOEM?????????

je had het toch over techno??? :S:P:S:P

zo wel zin in om te gaan!

ik heb er ook alle jezus veel zin in!!
KayDee heeft helemaal gelijk lekker een beetje funkey en spacey beginnen maar tegen het eind ff lekker beuken
2 Maus:
En of ik het over Techno had ja!
Als je die CD LUISTERT snap je wat ik bedoel maar goed blijkbaar snap je het toch niet die techno muziek! ;)
Ja c-ker, ook techno kan beuken!!!
MAar jah over de veelzijdigheid van TECHNO hebben we het al gehad! Lees maar naar boven als je wil weten wat ik bedoel :P

C ya @ TEQ LIJERS!!
Ik heb ook zin :P
2 coño>>>> nee idd dat snap ik niet :)
Nou nog een weekje en dan gaan we er weer tegenaan!!! :bounce:
ik heb wat mp3's van pounding grooves gedownload en ze zijn zekerz goed te luisteren.

Bij de vorige TN vond ik terrence fixmer heeel erg goed bezig zijn met zn live set, en nu pounding grooves deze keer de live set verzorgd hoop ik dat ze er ook iets moois van brouwen.

goed ik zie jullie van het weekend :)
Hier de draaitijden voor de mensen die daarin geinteresseerd zijn:

Black Bunker:
21:00 Xanno Gallois 🇳🇱
23:00 Joel Mull (Inside Records; SW)
00:30 Billy Nasty (Tortured Records; UK)
02:00 Ben Sims (Theory Records; UK)
03:30 Live: Pounding Grooves (gb)
04:00 Marco Carola (Zenit Music; IT)
05:30 Thomas Pogadl & Adreas Krämer 🇩🇪

Talentroom:
00:00 Greg Martini
01:00 Jeroen de Hoop
02:00 DJ Invite
03:00 DJ Ayetoooh
04:00 Dave Miller
05:00 Stephan en Vincent de Wit

:D

JEP cker zin in...word relaxed!

Kan bijna niet wachten nog een paar nachtjes slapen en dan gaan we weer bouncen!!!!!!!!
See you all in the HMH!!!!
Hoe zouden ze de decoratie aanpakken?
Ik hoop op een lekkere rauwe, industriele, fabriekshallen decoratie.
we zullen zien hoe Q-dance ons dit keer verbaast.
euuuhhhh leuk feestje denk ik.....

Andreas Kremer & Thomas Pogadl gaan BeuQen!!!!!

cu @ teQ

zow heb er ook zeker zin in!!!!!!!!!!

:bounce: :bounce: :bounce:
HAHAHAHAHA we zijn al weer een dagje dichterbij :bounce:
Van spacen tot funken en van grooven tot beuken.. het gaat echt een geweldig feessie worden! :D

Ik heb er ook zo'n zin in. Heb al zo lang niet gefeest. Dus ik verheug me er echt weer op.
laatste aanpassing
Nog een paar n8jes slapen hahah

en dan :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:!!!!!!

:respect: TechnoLove :respect:
laatste aanpassing
heb er zin in :D:D
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

wordt een te gek avond hoop ik :D:D:D

bijna nog een paar n8jtes en dan :bounce: en :xtc:
laatste aanpassing

Ik ga toch wel:D

Zat heeel erg te twijfelen, moet ik nu wel of niet. Als 'technolover' moet ik natuurlijk gaan, maar ik hou meer van de kleinere feestjes en wilde heel graag Wasteland een keer meemaken. Maar dat is zo'n gedoe rondom die kaartjes dus heb sinds vanmiddag m'n TeQnology kaartje.

Tot dan!
Ben nog nooit op een Techo-feest geweest, normaal meer Hardstyle/QT en zo. Hoe is de sfeer, de mensen en niet te vergeten de muziek ?
Heb nl. vanmiddag 2 VIP-kaarten gewonnen voor TeQnology. Ben wel heel benieuwd, beetje relaxte mensen ? Geen gestresste of aggressoos ?
Please tell me.

Ik ga alleen maar de technofeesten af, je moet er van houden. Sommige zullen het misschien aparte mensen vinden, maar ze zijn iig niet gestrest of agressief.

Ik vind het altijd een erg leuke sfeer en op teq zit je wel goed hoor. Is natuurlijk door Q-dance georganiseerd dus trekt wel veel hardstyle mensen.

Gaan weer ff lachen op teqnologie, weer is een rustig avondje met hopelijk leuk publiek(lees veel lekkere meiden)!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Thanx voor de info, zal er zijn en laat me verrassen.
Artiest {SHOWLIST artist 7366, 50541}
Hmmzz ik ga morgen ff kaartje halen! Zijn die vipkaarten nog de moeite waard?

Hoe laat gaan jullie allemaal!?
VROEGER DAN VROEG!
wil niks van deze reis missen door technoland!
:bounce: ROnd een UUr of 12.
DAn is Het NIet TE dRUk EN niet TE ruSTig MEer.
IK heb ER eCht OnWIjs VeEl ZIn IN KaN eCht NIet WaCHtEN!!TEQNOLOGY here WE COME!!!!:bounce::xtc­:
2 gingergirl: Toetsenbord kapot ofzo????

Wie o wie gaat uit omgeving Oss-Den bosch-Nijmegen of eventueel Utrecht en heeft nog n plekkie vrij in de auto, aangezien ik in mn uppie ga omdat een maat van me op t allerlaatste moment niet mag van zn ouders en andere bekenden ik daar pas tegenkom.
uiteraard voor een kleine vergoeding!
Ik ben er ook vroeg! Mijn mannetje moet draaien!
Vrouwtje van Xanno mag ik hier uit opmaken?
Ja, dat klopt. Ik sta zeker vooraan het aller hardst te juichen.

komt uit Laren hoorde ik! Wist ik niet! Maar draait ie hard of moet ie rustig beginnen gezien de tijd!
.
kdenk dat ie iets rustiger moet beginnen dan dat ie zelf maybe wil. maar goed, ik wil m wel zien tijdens teqnology special op ID&T radio had ie wel n lekkere stevige set dus
Dave Miller is een bekende van me. Hij draait eerst in de Effenaar en crossed dan door naar dit feestje. Ik hoor graag jullie reacties!!!
hoe laat draait ie in de Effenaar?
Ik heb vandaag pas tijd gehad om een kaartje te kopen. En er was gelukkig nog eentje over :P

TOT ZATERDAG!!!!