Partyflock
 
­ Nederland
 
iedereen die een biertje wil drinken moet hier nu even binnenkomen. veel keuze aan bier en mixjes, goeie hardhouse op de achtergrond, en wat stampruimte.

vechten is toegestaan mits het fair is (geen guns, wel stoelen:D)

*gaat achter de bar staan en wacht geduldig op de 1e klant*
 
1ste klant: spa blauw!
 
Doe mij maar eens een lekker Witbiertje!
 
*schenkt een Korenwolf in voor emilio, en geeft heidi een flesje spa blauw met een schijfje citroen*
ik wil een spa blauw met een bakje kroepoek!;)
 
komt eraan!

*kijkt sneaky in het rond, en hoopt op wat actie of een felle discussie*
Doe mij maar een stuk appeltaart met slagroom enne een fanta erbij moet even w8ten op iemand moet wat afgeven :D
Wat een dooie boel hier zeg. :D
Ik zal er wat leven in brengen.

*gooit een stoel door de bar heen*
Waar blijft me kroepoek? Ik wacht verdomme al 4 minuten!!!:D:D:D

*ziet stoel tegen Snackyman's kop aankomen* BOEM!

*gaat er es lekker voor zitten*:p
 
Haha, Korenwolf precies waar ik aan zat de denken!!
*snackyman staat op* en schreeuwt WTF waarom nou weer een stoel en geen appeltaart :S
Doe mij maar een Spa rood.

*Scorpion kijkt vertwijfeld naar Snackyman en zegt sorryh ik dacht dat je dit had besteld*
 
uiteraard, alleen het beste van het beste hier emilio!

*zet kroepoek neer bij sjinees, en legt de appeltaart neer naast de neergegooide snackyman. de fanta wordt op de tafel ernaast gegooit, en niemand ziet dat er een witte substantie in wordt gedaan*

"jongens, nog een rondje?"
*snackyman loopt naar de bar* pakt een flesje spa rood en loop weer terug nar scorpion en giet hem leeg boven zijn hoofd en zegt zo die had je nog van me te goed
*pats*
En deze appeltaart ook :D
 
/me vraagt zich af waarom iedereen aan de spa zit:S

*bedient de rest van hun bestelde goederen, en kan eindelijk op de bar leunen*
 
verhaalonderbreekmode aan*

even tussendoor jongens, niet te snel, anders klopt het verhaal niet meer. dat is het leuke aan zo een barverhaal, als het klopt

/verhaalonderbreekmode uit*
*snackyman staat op* en rent de bar uit zegt spreek jullie laterz was vergeten dat ik mijn huiswerk nog moet maken ciao bello tot vanavond :D
*alice rent naar binnen* Mag ik een rode wodka red bull? *lach*
 
*Carlo komt binnen* Hey, gezellig kroegje is dit!
Mag ik 1 Dommelsch Ice?
*Scorpion loopt naar het toilet om zijn gezicht te wassen van de appeltaart en is woedend op Snackyman* En nou rent ie gewoon weg, omdat hij zogenaamd zijn huiswerk moet maken. :P
*SuperSjinees is ff trainen, komt strax een anabolencocktal halen* WIl je hem zo voor me klaarmaken?
 
sorry carlo, alleen kwaliteitsbier hier, geen dommelsch bavaria, best bier of zo. wel verboden vrucht, la choufe, brand, heinies, grolsch, imperator en hertog jan

oh ja, en deze week special offer: viking bier uit ijsland (bestaat echt!).

2 alice>> coming up:)
 
overigens denk ik dat snacky een loopkick kreeg van dat goedje dat ik in zn drinken gooide:D:D
*Impulzzie komt binne, kijkt rond, en gaat rustig aan de bar zitten*
"Graag een 3dubbele Wisky zonder ijs!*
 
Hmmmmzzz... :( doe me dan maar een Brand biertje!
 
2 Impulzzie > Zooo is dat nodig?
 
*zwaait deur open en schreeuwt met bijdehand Duits accent: Biertjuh!*


en vervolgens:

*Wie wil er kaarten voor geld?*
*Scorpion is weer uit het toilet gekomen en ziet tot zijn schrik Impulzzie zitten* Denk je dat je alles gehad hebt. :P
 
1 jack daniels gold label voor de mooie mevrouw aan de bar. pakt een brand, en geeft die aan carlo, hem complimenterend voor zn excellente keuze
 
E.S.G.>> ik ben over een uurtje off duty, dan kan ik wel ff kaarten:)

toupen? vraag ik @nna en tez ook nog, met zn 4-en is het leukst:)
2 Carlo>> ja...

2 Scorpion>> en bedankt he :S
 
*Carlo neemt een slok van zijn Brand biertje en denkt het is idd een heerlijk biertje*

*aan de bar ziet hij een bijzonder aantrekkelijke vrouw*
Ik deed het met plezier Paula. :D

*Scorpion ziet Alice, maar ziet zij hem ook?*
*snackyman komt weer binnen lopen en heeft grote ogen en rent dan weer naar buiten*
 
*Mats komt binnen om te kijken of er hier nog wat te snuiten valt en besteld een halve liter pils :d*
 
* Carlo neemt nog een slok van zijn bier en vraagt zich af waarom Snackyman weer naar buiten rent???*
 
*El Niño komt binnen en roept keihard: gooi eens een muziekie op dan!!! en besteld een bacardi lemon 7-up. Opeens ziet hij impulzzie, mmmmm kan nog leuk worden ;) *
 
mats> welk merk?

bale7 coming up

muziek staat al aan man! je moet eens wat minder voor die boxen in slaap vallen:D
 
*plakt poster op de muren van zn eigen bar met de tekst "miech for world leader"*

"voor meer info bekijk het topic "stel je bent lijsttrekker" en het topic "impulzzie wil een droger"

steunbetuigingen en bedreigingen naar de pf-inbox van "miech"
 
ik bedoel HARD AAN, het is geen zondag hoor, gooi aan man....... enne er zit te weinig bacardi in man, probeer je me op te lichten???
*Scorpion weet wel waarom Snackyman weer naar buiten ging*
 
*zegt dat 'ie maar eens moet gaan als hij niet fatsoenlijk bedient wordt :P

mompelt: 'ik had een biertje besteld en wilde kaarten, maar als er geen bier komt en de enige die wil kaarten pas over een uur vrij is, dan ga ik wel een deurtje verder, kutcafé'*

;)
 
el nino>> ja man die euro nekt ons allemaal, als je voor 3 euro wil zuipen, moet er toch op iets gekort worden:P verder moet ik de kosten van mijn brede assortiment doorrekenen, de gestegen personeelskosten....*lult nog een kwartier door over kosten van een horecazaak, waarna el nino instemt*
 
2 eastsidegait>> we hebben meerdere bieren op de tap, kaarten kan zo, en ik dacht aanvankelijk dat je gewoon een duitse toerist was die lollig deed:D:P

dus, zeg het maar:)
 
*Gapie komt binnen en loopt naar de bar* "Verkopen jullie hier ook sigaretten?"
 
*Ja gapie, doe mij ook maar ff een peukie van je, want de mijne zijn op. Ik stem ook makkelijk in he....doe mij er nog een! ik wil ff goed lam worden..*
 
Ik heb net ff stiekem door het raam gekeken en lach me ziek...dus kom ik ook maar ff binnen, en jump op een barkruk en gil: 1 gin tonic!!
 
*Gapie valt voorover en trekt per ongeluk aan de bel* DINDDONG rondje voor de hele zaak!~!!
Doe mij maar een Berenburger 7-up en de gin-tonic van l@dybug betaal ik.
 
Hee thanx scorpio!! *proost*
 
*serveert de hele bestellijst, verwijst gapie naar de sigarettenautomaat, en merkt dat hij niet genoeg eurootjes heeft om de zaak te betalen voor iedereen*

"nou gapie, lijkt me duidelijk, jij bent tijdelijk de nieuwe barman!"

offtopic

moet zo werken, ben er vanavond/vannacht weer

einde offtopic