Partyflock
 
­ Nederland
Aloha

wat voor soort mobieltje hebben jullie en welke provider.

ik heb een Nokia 8310 met een BEN abonnement (5 uur bellen per maand) sinds 9 februari. BEN zeer tevreden over BEN, altijd bereikbaar tot nu toe :D:D
Hahaha ik heb een antieke koelkast: een SWING dinges van kpn met zo'n prepay shit erop
 
nokia 3310 kpn, pre-paid (anders wordt alles te hoog qua rekening en pijn aan de duim van het smsen)

overal bereik behalve in de tunnels :) maar das logisch!

(BEN heeft in Gemert geen bereik door de bossen die in Erp staan :))
 
samsung r210s en een abonnement bij BEN...ook 5 uur bellen...prima zo...
 
ikke heb Nokia 8210 met een BEN regelmatig abbo!
ennuh ben bevalt prima heb overal bereik
3210 DutchTone
abbo
iemand nog aanraders voor nieuwe Mob'z?
wil een nieuwe halen
zonder w@p en games en al die anders bullsjit het liefst maar dat zal vast niet lukken....
3310 met BEN pre-paid en een 6510 met kpn pre-paid voor de verkoop duzz meld je aan
dancegirl2001 13 mei 2002 21:30
nokia 3310 kpn, pre-paid (anders wordt alles te hoog qua rekening en pijn aan de duim van het smsen)

overal bereik behalve in de tunnels maar das logisch!

(BEN heeft in Gemert geen bereik door de bossen die in Erp staan )
--------------------------------------------------
Ja nadeel van Ben abbo is dat je de smsjes apart moet betalen, dus buiten de 35 euro abbo komt er meestal nog 20 euro bij voor smssen :(
Kheb trouwens in tunnels gewoon bereik. Ben nog niet in de bossen bij Erp geweest, toch is gaan testen :D:D
 
Nokia 3330 met Hi Profile 120/60, maar moet omhoog want moet nu iedere keer bijbetalen :(.
 
3310 vodafone prepaid
 
Ik heb een Nokia 3330 en een Libertel 60 abo:( alleen als ik een andere neem gaat het me in een keer vet veel meer kosten. Heb het abo dan ook al ruim 3 jaar. Lekkere korting dus:D. Maar hier zitten ook geen sms´jes bij, daar ben ik per maand ongeveer 10 euro voor kwijt
3210 kpn Hi prepayd, valt bijna uit elkaar :s
Ik heb een Nokia 3330 en een dutchtone allin 40 E abo. Perfect, zeker voor sms-jes
Ericsson T65 met W@p enz enz En Dutchtone abbo 40 €uro incl sms-en en overal bereik :)
Nokia 8310 en KPN

Binnenkort deze kopen:



7210
 
Nokia 3310 Dutchtone 30€ privé
Motorola Timeport met KPN werk
Siemens M35i i.c.m. Telfort Clarity 180
Heb hem alweer bijna 1 jaar en 4 maanden..
Nokia 3330 Ben 5 uur bellen, maar tis veels te weinig. Zit nu al over de 12 uur heen en dan heb ik nog geen eens de sms-jes meegerekend en ik zit net op de helft van de maand :(
Nokia 6210 + Ben vaak = € 22,- voor 150 minuten.
 
Samsung A300 + Dutchtone € 40,= maar vind het een ***** telefoon dus neem mijn oude Siemens SL45 maar weer terug
Nokia 3310 met Hi-prepay.. :D
Ik heb een Nokia 3210 met dutchtone
Vorig jaar met kerst was er bij de CJP, zo'n aktie!
Kon ik hem goedkoop kopen!
en hij is wel handig, vooral omdat ik hem vaak laat vallen en hij nog steeds niet helemaal naar de klote is:D:D:D
een 8310 met dutchtone 40€, super relaxed telefoontje :D en nog nooit geen last gehad dat ik nie ken bellen
nokia 3310 met dutchtone allin 20 E abo

tot nu toe altijd kunnen bellen, behalve halverwege shox maarja :D
 
BEN 35 euro 360 min en NOKIA 8310..Is een wicked telefoon en Ben tevreden.
Nokia 3310 met KPN , geen ekele kosten aan , die zijn voor de Baas :D !!
 
Ik heb een 6210, maar heb juist vandaag een nieuwe besteld via internet: een 8310. met Ben extra
Prive : T68 Met Dutchtone 40 Euro.. En waarom is er geen duurder abbo want ik ga er altijd overheen:-(

Zakelijk : Krijg van de week een 6310 erbij.. Mag ik ook prive gebruiken maar doe dat dan lekker als mijn belbundel opgebeld is:-P.. oja een VOdafone abbo.. weet niet welke
een Samsung A300 met een Ben ondernemer 2002 = 450 min/7,5 uur bellen.

2 Loezy: veranderen naar Ben ondernemer is voordeliger, betaal je €0,11 per minuut;)
3310 met vodafone 240. werkt perfect
 
heb een 8850 met ben ondernemer abbo! 450 belminuten wat nog teweinig is!.
en een nokia 9210 om mee te spelen! is trouwens ook voor de verkoop de 9210
nokia 3310 met dutchtone allin abonnement
standaard...
nokia 3310 met kpn
jeej
3310 met knp prepaid....
maarre wil eigenlijk wel abbonement...iemand aanraders...???
Ericsson T28s met vodafone Pre-paid.
ik had vadafone 360 voor 40 piek in de maand van mijn personeelsabbo bij de BelCompany... Maar was veel t ehoge rekening dus nu hebbik KPNpredaidje weer... Met een 8310 diek van me exie heb gehad
 
nokia 8210 met O2 prepaid. maar had eerst ben abbo, 360 belminuten. Oh ja, een tip: KOOP NOOIT EEN 8210!!!!! tril na een jaar kapot en beeldscherm doet het niet, ik moet er hard op drukken wil ik wat zien.
 
Ericsson T65 met Vodafone 300
 
Ik heb een Nokia 3330 met Frutstone
 
Nokia 8210, telfort 360
een nokia 8310 met nu nog debitel professional en per juni vodafone 1000...

ja ik weet t ik bel veel
 
en ik maar denken dat ik veel bel :P
 
ik heb een ericsonn t20 met telfort prepaid..
lekker hoor.. ben hoef ik niet te nemen..nooit bereik hiero
 
nu nog steeds dutchtone allin 90 (een van hun eerste abo's), al 2 jaar met 3210, zit al tijdje op 7650 te wachten en blijf bij dutchtone
 
Siemens S35i met Dutchtone 20E abbo
ja dat is echt niet normaal ik krijg dan als ik dat nieuwe abo heb ook dan iets van 115 -125 euro in de maand... dat is wel beter!
 
Siemens M35 met Vodaphone 240 maar ik stap over op Ben Zakelijk.
 
euh zoals iedereen een nokia 3310
maar wel met een heel orgineel frontje.
en euh heb kpn!!