Partyflock

het laatste topic hierover hoop ik......
ik vind dat we verder moeten gaan met ons leven, hem in gedachten eren en lekker weer gewoon a la Partyflock en FLieRP en Kuke moeten forummen!!! dan komt mama weer terug en t scheelt een hoop ergenis en loze discussies die nergens toe leiden, alleen maar tot verdriet!!!!
Want hoeveel topics we ook openen, hij komt er niet mee terug en t leid nergens toe... We trekken lering uit de gebeurtenissen en hopen dat Nederland er nu en na 15 mei weer bovenop komt!!!
Franzelare...
ik geef t op.... ga net als mama doen denk ik binnenkort :C:C:C:C
Werkzaam bij Partyflock
Doe maar niet .... blijf maar gewoon vrolijke posts posten :D

mama is ook al weer bijna terug!

(k)
ja we gaan het nu over leuke onzinnige waanzinnige stomme debiele lachwekkende geile enz enz dingen hebben ok?
Beste Gabbermama, het was niet mijn bedoeling jou te negeren! In het geheel niet! Maar ik heb gewoon het idee dat jij door mijn gladde praatjes heenkijkt..
Ik heb respect voor je leeftijd, maar ik hou er nu eenmaal van om lieve (naiefe) meisjes een beetje te stangen. Je moet me niet te serieus nemen Gabbermama, ik hoop ook met jou een keer te kunnen praten, maar dan over dingen die er echt toe doen in het leven. Ik zou me graag willen hullen in je moederwarmte...
whehehe :D hulde aan de DROGER!!!!!!!