Partyflock
 
­ Nederland
 
ik hoor net op het nieuws dat ie 6 kogels door ze flikker heeft gehad..

en nu?

greetz oz
 
Heel vaag man! Klootzakken! Hij durfde tenminste uit te komen voor zijn mening, wordt hij doodgeschoten. Het begint hier steeds meer op Amerika te lijken.....
Snap niet waar dit allemaal heen gaat, wat is het nut om een mensen leven te nemen, alleen maar omdat je het niet met diegene eens bent??!! Blijkbaar is Nederland toch niet zo vrij van meningsuiting als iedereen dacht....... Heb er geen woorden meer voor
 
Lijst fortuyn gaat wel gewoon door en meer dan ooit.
hier nu op RTL4 een zwarte gast die op de tweede plek stond van de lijst pim fortuyn (als ik het goed heb gehoord)!! en die gast staat gewoon zwaar te janken, aahhh tering die pim was echt niet zo slecht als iedereen denkt hoor!!!! hoe hij net over pimmetje sprak, echt goed! tering en nu is pimmetje gewoon dood....:cry:
als het goed is hebben ze de dader gepakt !!!!
hoop dat dat waar is !!!!
NEEEEEE een lijkenwagen hij is echt overleden, 54 jaar en gewoon neergeschoten klotezooi :cry: :cry:
De Politie van Hilversum bevestigt net dat Pim is overleden :'(
Toch mooi dat je in een land woont waar je vrijheid van meningsuiting hebt en dat je daarna neergeschoten wordt door je buurman bij wijze van spreken.
Ik had echt de tranen in mijn ooghoeken zitten zo triest is dit.
Er komt echt zo´n haat in me op.
ja inderdaad HAAT is precies het goede woord, ik heb ook de tranen in mijn ogen staan....:cry:
Wat een leven..... Pim dood leuk land leven we in...durf bijna te zweren dat t een buitenlander is maar ja we mogen niet vooroordelen...word altijd gezegd... dit schiet gewoon niet op!
Niet normaal zo erg als dit is.

Is er eindelijk iemand die zegt wat 90% van NL denkt. Schieten ze hem overhoop. Daar gaat dan die vrijheid van vrije meningsuiting.
:( :( :( :( :( :( :(

Mag lije dat ze die dader lang martelen en afmaken
 
hij maakt zo'n goeie kans :'-)
Sooweee...heb net toespraak van Wim Kok gezien...Zohee wat is die man boos!!! En terecht!!! Heb hem niet vaak zo horen praten!!! Echt een dikke vette brok in zijn keel...
 
Gewoon niet normaal!!! :'(
Het zuigt iig bigtime... Ik was toch al van plan om op hem te gaan stemmen dus dat zal ik ook zeker blijven doen... Alle sterkte voor z'n naaste...

Roel
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Ja joh gooi er ff een foto neer! Werk je bij de telegraaf ofzo! Sensatiezoeker! :(
Flikker die foto er es af rare idioot!!!! :@:@:@
Is die echt?
Joehoe!!! Is dr niet iemand die die klotefoto eraf kan gooien????
Sorry maar wat is er mis me die foto.
Laat iedereen maar zien waar NL zich in bevindt
 
De TV beelden zagen er exact hetzelfde uit.
ilovetechno: Ik vind het dom als je nu ineens op lijst Fortuyn gaat stemmen. Dit had nooit mogen gebeuren maar als je op een partij stemt doe je dat omdat de ideeen je aanstaan!! En niet omdat er nu iemand dood is.. Hoe tragisch dit ook mag zijn.

goede woorden...


degene die dit heeft gedaan zocht zoals velen een simple oplossing voor een moeilijke zaak...
dit is dus gedaan door een Zwak persoon....

er zal geen straf zijn dat dit goed kan maken...
het zou niet mogen gebeuren...
dit is dus nadelig voor Iedereen.. voor Ons
"Laat iedereen maar zien waar NL zich in bevindt"

?????

Wat is dít nou weer voor onzin!!!???
 
sick
 
:cry:

Wat erg......hoe kan iemand nou zoiets doen?!

Ik word bang bij de gedachte dat er zulke mensen rondlopen...
Q-dance2002 6 mei 2002 20:44
"Laat iedereen maar zien waar NL zich in bevindt"

?????

Wat is dít nou weer voor onzin!!!???
--------
Dit is de onzin die gebeurt als je voor je mening uitkomt, dat bedoel ik.
sensatiezoeker ??????
dit staat gewoon op www.ad.nl hoor, dit is nieuws
Ow op die fiets...maar ik snap niet wat Nederland ermee te maken heeft...
laffe dwaas ???
dat zeg je maar lekker tegen je vriendjes mafkees.

rare idioot ???? nee das die gozer wie dit geflikt heeft !
Hoe achterlijk kun je zijn?? Echt diep triest, democratie? Gewoon ziek, omdat die populair was misschien, mijn stem had hij.

Tranen stonden in mijn ogen. Echt verschikkelijk.
Nee je gaat toch nie van die foto's hier neezetten mafkees!!!! Tis al erg genoeg!!!
vind ik het niet erg dan ?????

die foto staat gewoon op internet, die foto is NIEUWS.

tis een gruwlijke foto, ja klopt, tis een gruwlijke actie
Ja maar die foto mag achterwege blijven...
waarom ?????? omdat je bloed ziet ?????

en noem me geen mafkees, mafkees
Ok mafkees ;)

Pfff zit echt te trillen op mijn stoel...
nutteloze discussie jongens....
 
over het algemeen vond ik lijst Fortuyn toch wel de meeste stemmen waardig! hoop dat ze gewoon keihard terug komen! mijn stem had ie iig al..

dit kan toch gewoon niet waar zijn hier in nerderland? nu wordt het des te meer duidelijk dat er onderhand wat aan gedaan moet worden...deze man sprak de woorden hardop uit, die menig nederlander alleen maar dacht! RESPECT!!

wat ik verder ff kwijt wil aan iedereen; respecteer mijn mening, zoals je die van ieder ander hoort te respecteren! ga er nie over lopen zeiken, maar laat iedereen in zijn waarde en een eigen mening hebben!!
ja laten we hier nog ff ruzie over gaan maken.....:S
ik maak geen ruzie, ik word hier gewoon uitgescholden voor rotte vis terwijl ik alleen een foto neerzet wie niet op rotten.com staat maar gewoon op www.ad.nl
 
jeetje kom net achter de teevee vandaan!
Dit is toch te gek voor woorden...
We leven in een vrij land, maar zodra je je mening uit wordt je neergeschoten, omdat een een of andere malloot het er niet mee eens is!
Jeetje als ze de dader pakken moeten ze hem dunschillen!!!!!!
Zag net al dat er heel veel skinheads zich verzamelde in Den Haag, dus dat wordt denk ik hevig rellen vanaaf!
Bah in wat voor wereld leven we nu! te gek voor woorden!
Nou dit zal allemaal wel mee gaan vallen.
De omschrijving voldoet niet aan een buitenlander, maar eerder een lompe Nederlands bouvakker. Laten we het even afwachten.
'Een licht getinte jongen van buitenlandse komaf met baseballpet', dat is de omschrijving die ik hoorde Nutjah :)
 
ja of een turk met een petje! Nut!

ik denk gewoon dat het zn ex is!
Ik heb op nog geen site gelezen over een tintje en ook de radiozenders zeggen daar niks over.
De omschrijving is een kalende blanke man, rond de 35 jaar, baseballpet en een houthakkersshirt.
Misschien is dat de omschrijving van Pim :P
heb eg kippuvel.,
kan wel janken,

rellen zullen er zeker wel komen, nu is er nog meer haat, dat weet ik zeker,
damn ik zat net rtl5 te kijken en ze zeiden al dat het klotebeelden zouden zijn......
Pfff je ziet gewoon het gat zitten en al die shit......
Echt te erg als je iemand 6 kogels door zn lijf jaagt ben je gewoon gek en moet je gemarteld worden