Partyflock
 
­ Nederland
Ten eerste sorry Damien ,maar deze moet echt ff in het algemeen

Ik zit nu een tijdje op pf,harstikke gezellig, maar nou ben ik het volgende van mening.

Mensen op PF: die niet naar meetings gaan, grote bek hebben, elke dag weer nieuwe bij, mensen die 3 keer gebruik maken van pf en dan.. of alleen kijken naar een foto en bij hun naam zetten en dan nooit meer reageren.

Als je dus aansluit bij pf. Ben ik van mening moet je ook een beetje mensen in het echt leren kennen. Via de computer kunnen mensen namelijk heel anders overkomen dan in het echt zijn. Daarom vind ik het fijn mensen in het echt te leren kennen.

Nu de laatste tijd van die meetings van 250 man....leuk hoor als je ze allemaal kent.en ik ga dus echt niet vragen aan iedereen die daar staat ......hallo van pf.........:vaag:

Ik heb nu ook veel mensen ontmoet via internet en zeg dat er 7 op 10 anders in het echt zijn.........
Ik hou van mensen met een mening en het kunnen uitleggen........over alerlij standpunten

Maar het gaat er nu eigenlijk om ......dat ik vind dat pf groot wordt en daarom minder sfeer vol .........

als het aan mij ligt wil ik het ook horen. maar ik denk er zo over
ben ik blij mee.............nu nog meer actieve pfers en ben ik tevreden :-D
Vind ik ook. Party site voor party people en geen meelopers.
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Mee eens! Ook is het zo dat ik veel Hardcoremensjes minder snel zal meeten als Hardstyle en Tranceliefhebbers! Technoliefhebbers ook minder! Maarja ik wil ook helemaal niet iedereen meeten die hier op PF zit! Zou helemaal gek worden joh! Mensen die ik nu ken vind ik leuk om op meetings weer tegen te komen en op elk feest heb ik er een enkeling die ik nog wil meeten en niet gezien heb! Maar daar blijft het bij! Vind dat je na een jaar meeten wel genoeg hebt gehad :)
 
Zit wat in ja.
Is gewoon helemaal waar wat ik zeg joh ;-P
Ik merk er weinig van dat er mensen zijn die zich aanmelden en dan verder niks doen...
In de fora zie je steeds dezelfde mensen en daar discussieer je mee, ben je vriendjes mee en die meet je op meetings... Anderen die er bijna niet zijn, heb ik niks mee en maken me ook niks uit... Ik snap jouw probleem dus niet helemaal...

En je zegt eerst dat je mensen echt wil leren kennen, vervolgens op een meeting ga je je niet voorstellen?? Wat ik nou precies je punt want je spreekt jezelf gruwelijk tegen!! Toegegeven, op een meeting word je helemaal waus van al die mensen die je herkennen, komen voorstellen enzow... Soms vergeet je t gelijk weer... Maar ik merk dat je ze na 2 meetings of een paar feessies samen, ze leert kennen en herkennen... Als je gewoon stug volhoud en je blijft voorstellen merk je dat je de 'stille' eruit filtert en alleen de PFers overhoud die jij wilt, en die je de moeite waard vind..!!

Dus....
 
Indian, ik ken je nou in het echt :D
Whehe, en we gaan ook nog eens naar dezelfde vakantie bestemming! Gaat dus weer zwaar wuas worden daarzo!

Maaruh. Ik ken nu een hoop PF'ers, en daar zijn er toch een hoop zeer flexe en coole gasten van. Er zitten ook een paar figuren tussen die mij verders niks boeien. Ik kijk dus ook meestal wel ff waar de meeste PF'ers heen gaan, en dan ga ik daar ook maar heen.. Is toch wel lachen om te feesten als er een stel vrolijke gekken bij rondlopen :D
 
Denk ik nooit over na, dit is voor mij gewoon een site, verder niets..ik ben niet op deze site, om nieuwe mensen te leren kennen, tja het is leuk als het spontaan gebeurt ofzo..maar k heb thuis mijn echte vrienden...maar goed..

Fairy is lief..anders krijg ik ruzie ;)
Daarbij... met je 500 berichies hier... heb je nog heel wat in te halen tegenover mijn 2250 ofzow...hahaha.... grappie!!!
2 Indian: was ik zo anders in het echt?? :=D
 
nou ik zit nog nie zo heel lang hier op pf maar ik heb ook nog niemand is real ontmoet hoor!
heb ik eigenlijk ook geen behoefte aan!
dus nou zou ik niet meer op pf mogen komen ?
beetje wazig! maar misschien begrijp ik het verkeerd ofzo maar zo vat ik het tot nu toe op?
(K) Linny
fairy taile...........je moet het anders zien..........ik stap heus wel op mensen af , maar dan weet ik wie het is en spreek heus wel mensen aan.........maar zal jij op een feest als multi iedereen een handje geven.......denk het niet heh.... kijk en helemaal bij shockers zo groot en massaal...niet overzichtelijk

en ps was ik niet degene die nou jou toe kwam op multi ;)

en er zijn zat mensen die hier af en toe wat neer zetten misschien valt het je niet op, dat is een optie natuurlijk. Ik ben dus wel van mening dat hier hele goeie mensen en vind het ook nog steeds gezellig, maar door meer mensen zakt het wel af, luister maar naar mij........des te meer onbekenden worden het...........
nick jaaaaaaaaaaa. want ik heb je nog nooit nuchter gezien ;)
Mijn enige fout is dan dat ik niet naar de meetings kom. Maar ja, ik vergeet die meetings altijd. Vet stom!

Maar volgende keer ben ik er zeker! Als ik het niet vergeet :S :P
 
Neej, hij bedoelt dat hij t irritant vind dat sommige mensen zich aanmelden en verder niks meer doen.... zoeits... maar waarom hij zich asan ergert snappik ook nie helemaal, want als ze tog niks doen... ja tog?? naja, maakt verder ook nie uit!
2 linny ..dat zeg ik niet..ik vraag alleen wat andere hier van vinden :-D..kijk en als je actief meedoet.........gebruik je dan toch 1 van de aspecten die belangrijk zijn. dan meld je je niet aan en doe je er niks meer mee. ik kan er paar noemen die dat niet doen ( maar ik noem geen namen )
ach je chat gewoon, ontmoet mensen als je wil of nie en verder moet ieder maar weten wat ze doen.
de harde kern kent mekaar wel en toch vin ik de meeting altijd erg gezellig :) steeds meer vriendjes r bij :)
 
ik ben nog steeds voor het filter, dat als je 3 maanden niets neerzet je op passief of zo wordt gezet. er zijn ook bijv veel mensen die zich aanmelden vanwege de prijsvragen. ik vind juist dat de actieve mensen die moeten kunnen winnen, dat zijn degenen die de site groot maken/houden.
bijvoorbeeld je stuurt iemand een berichtje ,,moet je 6 dagen wachten voor antwoord................omdat hij /zij niet boeiend vind............
Kwam je naar mij??? hahahaha.... ik weet t nie meer... gigigi... Maar volgende keer herken ik je vast wel weer...

En ik geef iedereen altijd handjes en kusjes... Alleen ben ik op de meetings altijd zo vaag van de kaart dat ik er gewoon ga staan en ze komen wel naar mij... zo langzamerhand ken ik er wel een paar en omdat ik zoveel post herkennen de mensen me wel, dat scheelt dan hoef ik nie met me vage kop te gaan zoeken hahahaha...!!!
2 Indian.. Ik hou ook van jouw:-D
 
2 Miech: Heel goed standpunt!!!
Ik kwam op Qontact Jane tegen, en die vertelde me vrolijk dat de meeting als was geweest. Ik heb echt gaten in me kop!
Ik zit dit nu allemaal een beetje door te lezen...

Misschien een idee om een feessie te organiseren voor alleen de pfers, maar dan ook echt alleen maar PartyFlockers!!! :D
Ik zit ook bij Livesets.com. Een vriend van mij is de maker van deze site, en heeft een tijdje terug "Wired: A Techno Odyssey" georganiseerd, via zijn site.
Het was echt een succes, Pf-er Dj Bellie heeft daar ook gedraaid.
Idd misschien een idee?
heb ik al lang al over nagedacht................ en voor een paar mensen zijn al uitgenodigd.als het er komt,,maar eerst een klein feestje binnekort
 
Ik ken een paar mensen hier IRL en die zijn zoals ze zich voordoen, oprecht en eerlijk :-)

Tja, en uiteraard wil ik anderen ook wel een keer meeten, maar dat komt wel me thinks:-D
normaal praten mensen ook op een kleine sfeervolle meeting niet met me.........:D ze zijn bang voor muh
Een klein feesje??? :(
Dan had je naar dat feessie in IJsselstein moeten gaan vorige week!

Als er een feessie wordt georganiseerd, dan moet het wel goed gebeuren en bij deze bied ik me aan om mee te helpen!

Dan E kan ook leuk draaien!!! :D:D:D
2 the Real Bitch:

Ik denk niet dat bang zijn het woord is ;)
ik ken genoeg mensen die kunnen draaien en voor niks ook komen..............Ik heb ook al een geschikte locatie. Kan catering regelen.ligt en apparatuur ook geen probleem...........alleen vergunning en hulp en een kleine inverstering en tijd is het probleem.
maar draaiboek zit al in mijn hoofd ;)

real b ......hoe zou dat nou komen ;)

ijsselstein lijkt mij niet zo een goeie locatie voor een feestje
IJsselstein was zeker geen geslaagd feessie, voor mij iig niet!

Tijd kan je maken, hulp kan je vragen aan PF (en ik heb me dus nu al bij aangemeld ;)) En over geld valt te praten! Alleen die vergunning... Is dat zo moeilijk om voor elkaar te krijgen dan?
Fairytale 6 mei 2002 13:30
Kwam je naar mij??? hahahaha.... ik weet t nie meer... gigigi... Maar volgende keer herken ik je vast wel weer...

En ik geef iedereen altijd handjes en kusjes... Alleen ben ik op de meetings altijd zo vaag van de kaart dat ik er gewoon ga staan en ze komen wel naar mij... zo langzamerhand ken ik er wel een paar en omdat ik zoveel post herkennen de mensen me wel, dat scheelt dan hoef ik nie met me vage kop te gaan zoeken hahahaha...!!!
---------------------------------------------
nou ken je mij toch ook wel he ? :P
ja vergunningen ligt aan de gemeenten. kijk het feestje zal dan bij mij voor de deur kunnen ......maar je mag maar een feestje geven tot 1 uur.daarna moet je een vergunning hebben...........ik wil toto 8 uur sochtends ofzo,dus wordt moeilijk
Weet er niemand anders een goede locatie voor een underground party? Vergunningprobleem opgelost toch?
 
zoek en gij zult vinden
internet het nepste dat klopt ja ! maar die mensen wil ik in het echt niet kennen dus kan je het net weer gebruiken om te filteren toch ik denk (maar ik ben pas net new here) dat ik misschien 10% wel leuk zal vinden en dat zou erg veel zijn.......een als je slim genoeg bent dan merk je snel genoeg hoe nep of echt iemand is toch ? ik vind het dus een goeie zaaaaak,

maarja ik ben ook nep mij krijg je niet te zien heheheh
ik ben hier ook net nieuw, maar als jullie alles afschermen krijgen nieuwe mensen nooit de kans om zich te bewijzen, plus ze zouden een script moeten maken ofzo dat controleert welke mensen weinig tot nooit inloggen en deze na een maand ofzo automatisch uit de database deleten ofzo.. tis maar een idee :)
 
respect your party minded friends...
maar ik mot je ook wel gelijk geven een beetje
want het zijn toch wel altijd de zelfde op pf ...
die hebben gewoon niks beters te doen dan ms.......................
 
klopt ms...nerds
Maar wat als je nou ineens niet meer de beschikking hebt over een pc?? ja kan tog?? wor je er zo uit geflikkerd... ik denk niet dattut mogelijk is hoor... naja, boeiuh ook!!

Ennuh... Hubert, ik ken je wel, als ik je tegenkom denk ik heeeeeeeeeeeeeeeej die kennik.... En geloof me, da's al heel wat hihihi
t was ook maar een idee.. een oplossing tegen inactive members, kheb er geen last van
Fairytale 6 mei 2002 14:43
Maar wat als je nou ineens niet meer de beschikking hebt over een pc?? ja kan tog?? wor je er zo uit geflikkerd... ik denk niet dattut mogelijk is hoor... naja, boeiuh ook!!

Ennuh... Hubert, ik ken je wel, als ik je tegenkom denk ik heeeeeeeeeeeeeeeej die kennik.... En geloof me, da's al heel wat hihihi
------------------------------------------
Woohoo :bounce: heb al me moeite toch vruchten afgeworpen :P

maare idd ik denk dat t beste gewoon is dat men een filter zet op 6 maanden ofzo. dat lijkt me wel lang genoeg om te kijken of een account active is of nie.
 
Indian je zeurt :P
Hihihihi...

Vraag t eens aan tommy... we kunnen het er wel over hebbuh... maar as hij t niks vind, of teveel werruk... zijn we nergens en onze energie aan t verspilluh..... ja tog?
Ik stoor me er nie aan...
man volgens mij wil je de meeste niet eens kennen:)
zal thom t r es ff over aanspreken :)