Partyflock
 
­ Nederland
Dit geld voor volgens mij 90% van partyflock

Als je een topic opent, kun je dan het in het juiste forum plaatsen. Iedereen plaatst alles maar gewoon in algemeen (omdat de meeste mensen dat lezen). Maar ja, is het niet veel logischer als je een topic over Marco Borsato opent, dat je dat dan in muziek gooit, en als je het over gaat dat je dit weekend toch wel ff 14 pillen naar binnen heb gewerkt, dat het dan in drugs staat.

Maar als iedereen nou gewoon alles in het juiste forum gooit, worden alle forums gelezen (omdat alles goed verspreid staat) en het kost ons weer een paar uur per week aan werk. En hoe minder werk wij hebben met topics verplaatsen, hoe meer ehh, tijd wij hebben voor ehhh andere dingen ofzo

Met vriendelijke groeten

Rowan
 
Waarom hou je het niet gewoon bij Algemeen en gooi je die andere eruit? Dan ben jij blij dat je nix meer hoeft te verplaatsen en wij blij dat we 90% van de mensen bereiken.
Hé Damien,

Ik heb wel eens vaker dat ik een topic wil plaatsen, maar dat ik echt niet weer in welke catagorie hij thuis hoort. De titels zijn vaak niet even duidelijk. Is het misschien een idee om bij elke catagorie een keer een omschrijving te maken van wat precies waarin thuis hoort?
 
Nog maar ff naar boven zetten!
K zal er aan denken (K)
Koenie 6 mei 2002 10:55
Is het misschien een idee om bij elke catagorie een keer een omschrijving te maken van wat precies waarin thuis hoort?
-------

Ja, dat is nou moeilijk om te zeggen

Algemeen - Zet hier alles neer wat algemeen en eigenlijk niet een specefiek onderwerp heeft.

Actueel - Vertel hier het laatste nieuws over de spannende politieachtervolging die net op TV te zien was.

Partyflock - De dingen die alleen met PF te maken hebben. Bijvoorbeeld dat PF in de telegraaf staat. Hier kun je ook de vragen stellen over hoe je je profiel pic neer moet zetten.

Gemeenschap - Vertel hier al je roddel over de gebruikers van PF. Bijvoorbeeld. Damien schijnt tegenwoordig in zijn neus te pulken terwijl hij zit te PF'n

Feesten en uitgaan - Vertel naar welk onwijs cool feest jij gaat/ging.

Muziek en DJ's - Zet hier neer wat jij nou echt kut muziek vind, zeik der over dat je vind dat Puntje Puntje Puntje slecht vind

Expressie - Zet hier je gedichtjes/tekenen en dingen neer.

Liefde sex en relatie's - Vertel dat je gister bent ontmaagd en dat je nu echt weet wat liefde is

Sport en Gezondheid - Vertel dat je hoofdpijn heb, maar dat je tegenwoordig daarom 2 keer per dag sport. En dat ajax kampioen is geworden door jouw hoofdpijn.

Films TV & Games - Vertel alles over de nieuwste games en vraag aan andere of ze ook zo'n fan zijn van GTST

Drugs - Vertel al je verhalen over drugs en vraag alles wat je wil weten

Markt - Dingen die je wil kopen/verkopen

StefanH's Spam Forum - Vertel hier de meest rare verhalen over ditjes en datjes. Hier kan je je ei kwijt over dat koeien volgens jou toch echt rond zijn.
Dit topic geld natuurlijk nog steeds :)
 
gaat toch ook al een stuk beter, of niet??
Ja, gaat wel beter, maar toch, gister had electra alles uit algemeen gehaald en in de goede gestopt

En 1 dag later zit alles al weer in algemeen
 
virus??
Zal het doen maar vind dat jou Topic meer bij Expressie hoort? of gooide je hem bij algemeen omdat je wou dat iedereen hem las(leest)

HaHa
pep=nieuw jah vind ik wel een goeie maar ik heb altijd zo veel tijd en als ze in de goeie topic staan heb ik alles zo gelezen heb ik liever nie want dan verveel ik me weer bah bah bah
ik was t niet ben heel braaf
Ik vond het al zo vreemd gister dat er geen berichten in algemeen stonden, maar dat was het dus...

Volgens mij hoort dit topic in de rubriek "partyflock" :P
 
zit eg wel wat in
Kan ook Dazzle zag dat ook later vond het wat meer gepast!
maar was een grapje Hooft niet echt ergens op te slaan!
VOlgens mij heb ik in dit topic al besproken waarom dit hier staat en niet in een ander topic :)

Dus eerst lezen voor je reply't :)
Peter 1960 3 mei 2002 18:39
Ik zal je ff helpen Damien: als je duidelijk wil maken dat het Algemeen forum wordt misbruikt, moet je dat natuurlijk juist in het Algemeen forum plaatsen, dat is toch logisch.
 
ik plaats mijn forum ook altijd in algemeen anders leest niemand het
NOu, linny, dan doe je het helemaal fout :)

Vanaf nu word lekker alles uit algemeen weggehaald, dus het heeft geen zin om daar te blijven posten want dat blijft niet het drukste
dat moet je dan dus niet meer doen he linny!!!
boefje;)

(ik beken, heb het ook gedaan:s)
haha Jah lin, alles wordt keihard weggesleept:d Pas maar op!!!;)
 
ow.....



tja dan moet ik toch maar ff mijn forum ergens anders plaatsen maar weet nie waar???????
Nou, als je nou gelijk alles goed zet

Heb ik minder werk :)

En kan ik gezelliger zijn :)


hehe
En wat aan me studie doen

Dus het is gewoon super
 
ja maar je moet toch iets te doen hebben damien???:P
Hmm Damien wordt gezellig:d

|Okeej mensen, slepen die handel naar het goede vak:d

(K)
 
pf is toch belangrijker als studie?
damien is al druk zat blijkbaar.. Vraag me niet waarmee;) haha jah met van die soort topics starten:d
 
ik heb het ook heel druk met forums plaatsen in het verkeerde vak:P
 
KWEK KWAK KWEKKERDE KWEK KWAK QUACK QUECK KWAKKWAK ("kijken jullie dan ook naar mijn topic over mijn ((eindelijk)) eigen MSN adres")
 
NEE:p
had je nog geen msn dan?hmm tja, kan ook he!!

haha is ook een hele bezigheid hoor.. hebben jullie allebei wat te doen!!lin zet de topics int verkeerde vak.. Damien sleept ze er weer uit:d

Hahaa beter toch--> goede verdeling..

(K)
Ik heb het druk met ehh

Muziek luisteren

Agenda's PF bijhouden

Jullie geintjes controleren

Politie agent spelen :)

Mensen pesten

Banken slepen zodat ik vanavond op het balkon op me nieuwe bank een joint kan roken

En ehh

Ben ook bezig met ehh, me telefoon rekening betalen
 
o jee ik wil je overal mee helpen maar met het laatste niet hoor;)
haha ik wil je ook best ondersteunen hoor, maar die joint en die tel rekening, die sla ik ff over.. Goed?;)
 
nee die joint is ook welkom maar die telefoon rekening niet hoor
nee daar heb ik nie aan mee gewerkt dusss, ga ik ook nie aan mee betalen;d
 
dat maakt me opzich nog geen bal uit maar ik kan je moeilijk steunen als ik zelf nog geen cent op me rekening heb
 
ja en als ik nou ook een keer mocht bellen betaale ik misschien ook wel iets;)

(10 ec):P
Nou, die joint en bank wil ik wel delen hoor

Moet je gewoon langskomen
 
mag ik ook aan komen?
 
als ik langs kom heb ik er nog nie veel aan;)
haha nee we willen je bankie wel uitproberenhe:d
 
jaaaaaah:D:D
uitproberen is beterzzzzz:P






















(you know what i mean)
Stoute meisjes

Neej, het is een ZIT bank