Partyflock
 
­ Nederland
 
Ik vroeg me af waar jullie nou echt op afknappen. Ik knap dus echt af op zwarte haren op de armen, rug, bovenlip, benen, etc. van een vrouw. (behalve op haar hoofd)!

Verder vind ik hoofddoekjes echt afstotend! en er is nog zo veel meer maar ken er nu effe niet opkomen...

Brand maar los!
Een vrouw die een shaggie draait
 
ehm ff denken hoor...

jongens die denken dat ze grappig zijn als ze dronken zijn...en van die gabberstaartjes bij jongens en jongens die de hele avond met hun gulp open rondlopen..
-Een meisje met het haar strak achterover of met een trainingsjack aan krijg ik een slappe van.

-Als ze niet kan dansen.

-Als ze bekken aan het trekken is :xtc:

-ze een irritante stem heeft, valt nog te compenseren :)

-Als ze niet aan orale sex doet :(

Dat is het wel zo'n beetje
 
As een gozer haar op zijn tenen heeft :s yughh
Hebben mensen dat dan? nog nooit meegemaakt
als je staat te dansen en een gozer denkt lekker tegen je aan te kunnen dansen en dat is op zich geen probleem maar dat ie dan niet eens in de maat danst maar gewoon een beetje tegen je aan staat te stuiteren dat is iri!!!
 
Of asje een leuk jongen ziet en hij trekt zijn bek open en heeft dan een lelijk onverzorgd gebit..yughh *gruwel* :s of zo'n fietsenstalling voorin ze bek :D
 
2 She: Dat heten "onritme billie's "van die gasten die uit de maat dansen hehe :D
jah dat zou kunnuh maar ik vind ze knap iri..
of van die gozers die dan naar je toekomen van ik ben niet snel verliefd maar toen ik jou zag......hahahaha
 
Mjah :s van die megaslijmballen haha..die neem ik altijd gelijk zwaar inde zeik hehe :devil:
 
Heeejjj dat is mijn openingszin!!!
hahaha
Hey schat je snor staat in brand :P
Als ze me een kettink geeft met haar naam (geen offence)
Van die bruine leren wandelsandalen

Niet kunnen dansen is idd ook een ramp
 
Hier knap ik op af:

-Onfrisse adem.

-Een mega-bierbuik.

-Borsthaar.

-Bakkebaarden.

-Van dat lange nekhaar.

-Dikke gouden kettingen.

-Lang haar.

(en dan heb ik het alleen nog over uiterlijk ;))
mijn snor kan t nie zijn ik heb me net geschoren:p
 
yup idd... als hij voor geen meter kan danse.. en het dan toch probeert... blijf dan gewoon smooth aan de kant staan met een drankje in je hand
Zie ik hier weer borsthaar erbij staan.
TJah ieder zijn mening natuurlijk alleen ik begrijp niet waarom vrouwen daar zo´n hekel aan hebben. Ik heb ook borsthaar maar daar is toch niets onhygienisch aan? Ben er wel trots op eigenlijk. Tis geen oerwoud hoor.
 
Haha, Nutero wees maar niet bang hoor; er zijn zat vrouwen die borsthaar juist heel sexy vinden!
Ik persoonlijk hou er niet van.....
 
ik knap af op:
- van die leren instappertjes met kwastjes eraan :S

- te strakke spijkerbroeken

- bruine ribfluwelen broeken met een groen/wit gestreepte polo met lange mouwen erboven :S :S

- slijmerige versiertrucjes en standaardversierpraatjes :kots:

- als iemand de hele tijd loopt te zeiken om alles en nix
brrrr borsthaar, eik al het haar behalve dat op het hoofd mag er van mij af.

verder foute schoenen, van die gasten die achter je aan blijven lopen. Ja ik kan heus zelf wel naar de wc, hoef je echt niet mee hoor.

Van die gasten die tegen je aan blijven ouwehoeren terwijl je druk aan het stampen bent, nu ff niet :-)

hmmm kan nog wel ff doorgaan :-)
 
Ik knap ontzettend af op kerels met een limburgs accent. Echt vreselijk. En ook als je met iemand gaat kletsen en de eerste vraag is: Heb je al een vriend? Kan ik echt niet uitstaan :(
Voor de rest: teveel borsthaar, lelijk gebit, drie lagen overhemden (kakkers dus) en als iemand kleiner is dan ik ben.
(k)
oja accent die was ik helemaal vergeten. Damn dat kan idd ook echt a major turn off zijn.

laatst kwam ik iemand tegen met een achterhoeksaccent. pfff verstond hem niet eens %-)
 
vlat toch wel mee
Een brabantsch accentje is juist GEIL!!!
 
ik kom uit limburg dus praat met een zachte gggg heel veel jongens vinden dat juist cool. maar als ik in amsterdam of die kante kom praat ik heeeeel weinig terwijl ik thuis nog geen minuut mijn mond dicht heb:D

waar ik op afknap?

1- oorsmeer

2- zo'n pratend kutje (als je begrijpt wat ik bedoel)

3- als iemand wel 20 x in een zin uuhm zegt.

4- jongens die met consumptie praten:(

en zo kan ik nog wel ff door gaan hoor:D
ik ben heeel kieskeurig.

(K)(K)(K)Linsy
 
heyyyyyy,


waar ik nou echt op afknap is als een man tarrels op zijn kont heeft!echt vies is dat!

vera (K)
 
2 Ilovetechno - Ik heb het ook niet over een brabants accent. Dat zou een beetje raar zijn, want ik kom zelf uit brabant. Ik heb het echt over van die limburgers die amper Nederlands praten.
1- praten met consumptie
2- snor
3- arrogant zijn...
4- heel veel make-up
5- foute kleding.....
6- lelijke tanden


en eh dat was het wel ongeveer?
 
2 Dreamqueen
ik weet precies wat je bedoeld!
ik woon zelf in limburg er er zijn er heel wijnig die fatsoenlijk nederlands praten!
 
oke, geen style kwa kleren knap ik op af...

-konthaar
-schaamhaar
-okselhaar
-beenhaar
-niet ge-epileerde wenkbrauwen
-kilo's make-up
-een lelijke lach
2 Nijntje16

Als je een vriend wilt die netjes Nederlands praat moet je het zelf ook doen:

wijnig = weinig
 
heb ik gezegt dat ik een vriend wil die netjes nederlands praat????? heb je mij niet zien typen hoor!
even goed lezen
krive;)
Hmmm, als het echt om een relatie gaat knap ik af op meiden die zo 100% standaard zijn, dus erbij lopen zoals de mode op een bepaald moment is, en alle andere meiden er ook bijlopen, precies dezelfde laarzen, zelfde broek, etc... Ik heb liever een meid die er wat eigen smaak of iets aparts ingooit (voor een avondje boeit me dat niet zoveel).

"Een meisje met het haar strak achterover of met een trainingsjack aan krijg ik een slappe van."

Heh, hangt natuurlijk van het meisje af (dik=yech), maar persoonlijk vind ik dit juist wel tof, helemaal ik combinatie met topje en blote buik, de oldschool gabberinnetjes-look zeg maar.
 
Op shemales knap ik ook af :S
Ja, ik ook ja :kots:
 
Kleine ieluguh mannetjes die een neger proberen na te doen en dan achter mn reet aanlopen... KNOCK IT OFF!!!!
 
paar van die verdwaalde snorharen of nog erger: een complete snor of baard *ieg*
kan een jongen nog zo leuk zijn, dat is dan echt het enige wat ik zie. SCHEER JE!!

verder ben ik t eens met mixie (vooral over die wc.. eg drama als ze je zelfs daar stalken!)
maar die zachte g vind ik juist wel weer lief.. zolang het maar te verstaan is.

en qua conversatie enzo liever niet te standaard,
idd, als ik denk dat ik gezellig met iemand ah praten ben en het is na 1 minuut: zeg heb je een vriend? nee? wil je dan wat drinken.. NEE!
sorry, maar dan is het spontane er wel een beetje vanaf.
Ik vind piercings en tatoo's niet lelijk ofzo. Maar soms hebben mensen een tatoo op een bepaalde plek of een tatoo op een bepaalde plek of een verschrikkelijke tribal ofzo. Dan maak ik gelijk rechtsomdraai.
 
- a fat ass
- als ze helemaal lam is
- arrogant kijken/hard to get willen zijn

en uiteraard ook de standaardjes: stinkbek/lelijk gebit, te veel make up, snor enz
Als ze niet van house-muziek houdt!
 
als iemand een scheet laat en er allemaal bezoek bij zit :bah:
 
-goude kettingen
-onhygienisch
-all types of FAT anywhere i hate FAT
-attitude sss
-coloured skin
-hoofdhaar
-leege conversaties
-laag iq en oppervlakkigheid
-wiggers (uuugh walgelijk)
hey Mixie... Ik kan ook achterhoeks... hahaha, achtehoek roelsssssssssss!!!

ik knap af op;
idd van die no ritme billies... heel irri
mannen die geen nee verstaan
vet veel borsthaar
arrogantie
en nog wel meer, maar daar kom ik ni egt op...
Ow, aan van die jongens die naar je sissen of fluiten op straat, op de een of andere manier altijd buitenlandse jongens...

enne Wat zijn wiggers?????

owja... Als ze verwachten dat jij van alles met hun doet in bed... zoals orale sex... maar dat niet bij ons willen, dat vind ik zo egoistisch!!!!!
waar ik echt zwaar op afknap is op een irritante KUT stem (zoals die reclame van 'heerlijk ge noten'

en zoals daan zegt, kilo's makeup
vrouwens zijn toch geen schilderijen! :P
Ik kijk ALTIJD eerst naar iemands schoenen :s
heel vaag. Maar ik kan er niets aan doen.
Foute schoenen?
Of verotte tanden ofzo.
Tja... vaag he

:s
 
Wiggers zijn blanken die doen alsof ze negers zijn... met die kleren, praatjuhs...dat ziet er niet uit...
 
-ik knap af op van die bowlingschoenen, omhoogstaande kraagjes, een kapsel dat zo diagonaal naar achteren gefohnt is (ghehe als je snapt wat ik bedoel) en alles wat daarbij hoort,
-teveel lichaamshaar (bleh)
-kort haar bij vrouwen (kan leuk staan maar vind het gewoon niet mooi)
-manwijven
-onverzorgd uiterlijk
-lang haar bij mannen
-raar accent (beetje is niet erg als het maar niet echt plat is vooral plat amsterdams of achterhoeks vind ik om te kotsen)
-foute kleding
-wiggers (voor uitleg: zie reply hardcoremilyway)
-slechte adem

uhhmz zoveel eigenlijk heheheheh
"hey Mixie... Ik kan ook achterhoeks... hahaha, achtehoek roelsssssssssss!!!"

*lol* Ik was laatst op Krank im Kopf (hardcore feestje in de achterhoek) en daar praatten heel veel mensen ook zo, kvond het persoonlijk wel tof!
vrouwen die lopen te schreeuwen
boeren laten
scheten laten (blergh)

arrogant zijn :)
Waar mensen zich allemaal druk over maken..jeez!!!
;D