Partyflock
 
­ Nederland
 
oke tis de bedoeling dat je het verhaal verder gaat vertellen.
Kijken hoe creabea jullie zijn.
Zorg ervoor dat het verhaal niet stopt.
houston, we have a problem....
 
en dit allemaal op een doordeweekse dag.....
Nieuw: live soap op msn

voeg natasjaberenschot@hotmail.com toe aan je msn lijst en de rest gaat vanzelf.

voor het 2e typetje (dubbelrol) voeg ook marcel_snel@hotmail.com toe.

GRATIS !!!
 
vervolg op
en dit allemaal op een doordeweekse dag.....
----------------------------------------------

die bijna in het weekend viel dus keek pjotr om zich heen en pakte het touw dat aan de opollo 13 vast zat en werd zo terug naar de coffee shop geslingerd om daar met castor de pastoor en rookte daar een megga jots mee en.............
 
begon toch ff een partijtje te hallucineren en zag alleen maar van die vage....
 
teletubbies met een damp in de ene hand en een biertje in de andere. Dus hij denkt: nah relaxed ff kijken of ik met hun mee kan doen, dus hij vraagt of hij ff mee mag dampen. Tinky Winky wordt kwaad en zegt dat hij ziek is. Hij is een junk en heeft geld nodig hij heeft op rotterdam centraal al een keer ze reet laten zien om het te bewijzen (Kamikaze en ik waren getuigen) Waarop Pjotr denkt nou laat maar ff zitten. Dus gaat hij werk zoeken, eerst loopt hij in rotterdam en komt terecht bij een nigeriaan die badad (patat) verkoopt en een bisdol (pistool) heeft, maar die heeft geen werk voor hem dus gaat hij verder. Dan komt hij bij van Holstein schoonmaakdiensten terecht, hij krijgt hier de functie van schrobber nen moet schooltjes schoonmaken samen met Japie, Nol en Gino die altijd als hij iemand tegenkomt zegt: morge heren, ook al zijn het vrouwen. Pjotr kan nu dus.....
 
zijn gratis pringles opeten van ffwd en hij gaat nog ff naar tom harding kijken op de terugweg komt hij een vetn tegen op blote voeten met kapotte voeten en die zegt heb je wat kleingeld voor me?
Pjotr zegt heb je wat kleingeld voor mij???
Die vent zegt ben je nou helemaal para loco fruit crazy maf weirdo lunatic, koekie, waus, gek, weird??
Pjoter zegt nee onderweg vind hij een knaak en hij pakt hem op haalt wat te zuipen en stapt de trein in naar den haag...
Maar was van dat ene flessie pils wat hij had gekocht toch aardig bizar dronken geworden....
En was in slaap gevallen. En zo kwam hij uit in Parijs!!!! Stapte uit... en was zo b00s dat tie een agent voor z'n muil sloeg!
 
dus zei oom agent : ga jij maar ff in de eiffetoren afkoelen, driftkikkertje! kwajongen! maar Pjotr liet niet met zich spotten en begon iedere lelijke franse hoer te......
bespuiten... met zijn nieuw gekochte waterpistool, helaas bleek er in Parijs een wet te zijn tegen.....
 
het natspuiten met een water pistool.
Pjoter werd opgepakt door de gardia salvil (ja dat is de spaanse politie) die daar toevallig een bedrijfs uitstapje hadden.
Daarna werd hij helemaal in elkaar gehoekt.
Pjotr kwam overeind en dacht nou heb ik het gehad en beklom de eiffeltoren, maar niet via de trappen, maar via de stellages van de glazenwasser en net toen hij naar beneden wou springen...
 
dacht hij bij zich zelf "kut als ik spring ben ik dood en is dat het einde van dit verhaal,laat ik dat maar niet doen" dus pjotter weer naar beneden.........
maar dit keer via de lift, wel zo veilig aangezien er een flink windje stond, beneden aangekomen sprong er een randebiel omzijn nek, dit bleek zijn opa te zijn...
 
die helemaal knetter was van die 6 joints die hij binnen een uur had gerookt. hij begon zn opa te pijpen tot hij klaarkwam in Pjotr zn gezicht. omdat Pjotr nu helemaal nat was zocht hij......
 
DaRk op omdat dat verhaaltje wel heel ranzig werd en vroeg wat nu
Maar hij kon DaRk niet vinden dus liep hij daar verslagen de straten van Parijs door met zn besmeurde gezicht.
hij wou so snel mogelijk richting A'dam.. sodat ie lekker relaxed een jointjuh kon bouwe, maar hoe kwam hij daar zonder centuh...
Hij vond gelukkig een porto en bedacht zich ineens.... Waarom A'dam?
Ik ga lekkerT naar RotterdamT toeT ! En daar zal ik mijn laatste blowtjes van mijn leven roken....
...maar plotseling viel 'ie in een put en kwam ie in de 4e dimensie terecht..
<<< sorry ff tussendoor, dit is echt van die shit die ik vroeger met mn beste vriend deed toen we altijd stoned gingen worden >>>
en zag daar elvis en vroeg aan hem...
.. hoe het kwam dat zn arm uit zn oor stak. Elvis zei..
 
"hou je smoel" en......
VRAAG MAAR AAN DIE BOLLUH DAAR OF IE JE IN JE AARSJUH WIL NEMUH!!!;)
aauw zei onse grote vriend en hij ging verder naar...
Eindhoven, want hij had zijn gedachtes weer veranderd. Wat een wereldstad ;-) daar moet ik heen. En hij nam Route 666 Naar eindhoven
 
maar kwam uit naast een koe in Arizona

hey koe, alles lekker?? vroeg Pjoter

nou, zei de koe, het gras staat een beetje droog, dus ik heb nix te eten!!

wacht, zei Pjoter, daar weet ik wel iets op!! ...
Hij gaf hem een flesie GHB.... hier drink maar lekker!!!
De koe werd gek en kon in eens vliegen !
En zo vloog Pjotr op de koe weer lekker naar r'dam toe... en d8 hier ga ik de laatste blowtjes van m'n leven roken...!
Toen kreeg ie een spontane Deja Vu waardoor de koe zijn evenwicht verloor en in de zee stortte. Gelukkig kon Pjotr net op tijd aan de bel rinkelen van de koe en werd wakker op
 
PLONS!!!!!!!!! de koe storte in de zee
en zijn originele koeienkleur werd helemaal weggespoeld.
Toen werd het pjotter duidelijk hij zat op een milka koe, (je weet wel zo'n paarse)
ze zwommen naar een eiland en aten heelveel milka chocolade en leefden nog lang en gelukig


the end.. :D
oke sorry ik verpest het


plotseling kwam er een harde wind en blies "the end" zo van het verhaallijntje af recht op pjoter zijn schoot maar toen...
 
kwam er een fee, en die tikte met haar stafje tegen "the end" aan, en toen veranderde Pjoter in Pamela Anderson, en die werd PI (net als Magnum, maar dan anders)

tevreden showt Pam meteen haar verse lichaam aan de koe, ziet er strak uit he koe?? ...
Maar koe begon de uiers uit te checken en miste een aantal tepels.. Dus koe - de schat dat ie is - riep meteen hulp in van plastisch chirurg Face Lift en zijn prognose was...
ik bedoel dus duidelijk diagnose.. (drank maakt meer kapot dan je lief is...)
 
jij bent eigenlijk geen Pjotr!!! jij bent een Pjotrina!!!! je pikkie is verdwenen ! dus ging Pjotr op zoek naar een paar gozers om voor de rest van zn leven als een "lekker wijf" door t leven te gaan. opeens moest hij pissen en ritste zn gulp open, maar........
daar hing dus nix meer. Daar moest iets aan gedaan worden want telkens als een meid pissen is ook nix voor een Gast ! dus kocht hij bij de verf winkel een blik verf afbijt en goot dat over de die neger die daar stond , knipte zijn tampeloeres eraf en naaide die aan zijn eige onderlijf ...
..vast. zoo beter dacht iedit is wel een heel verschil met mijn vorige !! het gerucht is dus waar!:) snel ging hij op zoek naar nog meer negers en hij vond..
een pak pringles en begon te eten, want al dat hakken maakte hem hongerig.
toen zijn pringels op waren, toen ging hij weer naar dat feest in ...........
verweggiestan om daar nog langer en harder uit zijn dakkie te kunnen gaan en dat lukte hem ook want daar kwam.................
 
Anita Meier

ze zei tegen Pjoter, heej, ik heb gehoord dat jij een voorbinddildo van 1 meter 80 heb??

nou, dat klopt inderdaad ja, die zit hier in mn linker binnenzak

oooooooooooooooooooooooooooh, wat is ie mooi!!

ja he?? geerft van Sumo zn moeder!! maar ik heb tegenwoordig iets nog mooiers: ik heb een negerlul van 1.95!!

nou, zegt Anita, dat wordt een fijne dubbelpenetratie!! ...
Op die kameel daar ;-p

Gaan we mee met de motion of the ocean, of in dit geval van de kameel.
 
maar toen bedacht pjotter zich dat die dat vast en zeker wel een keer heb meegemaakt in de maand dat dit verhaal al duurd.
(er is toch niemand die het hele verhaal zal gaan lezen)
Dus pjotter zegt tegen anita mzl en latex, ik ga iets doen wat ik nog nooit heb gedaan.........
en dat is mezelf oraal bevredigen ;-p
Maar Pjotr was niet zo lenig en vroeg hulp aan de kameel....
 
Artiest Elcol
de kameel zie sloom..en traagjes "rot op ik kan heelmaal nie praten"..waarop de ventje zei..waarom hoor ik je dan..de kameel zei "vaag"..ik geef je wel advies...
 
de kameel moest ff nadenken wat hij ging zeggen
het moest natuurlijk wel een goed advies zijn.
ow jah...........
ga naar de shop en haal een dikke joint
dat wil wel helpen
zo gezegt zo gedaan...
 
Pjoter stak de joint in zen anus..maar voelde nix...de kamel keek raar en zei..