Partyflock
 
­ Nederland
Hey mensen,

Ik ga van de zomer naar Chersonisosa ;)Kretaaaaaaaa! Lekker feesten dus. Ik zit er van 9 augustus tot 23 augustus. Hoogseizoentje dus!
Misschien is er genoeg animo voor een meeting?

Hier een paar foto's van het welbekende Starbeach! Party! :bounce:



WOW zinzinzinzinzin!





Lekkurrrrrrrrrrr op vakantie!!!! B)

Ik kan echt niet wachten!
 
Haha Handkar!!! :)

Ach ja, Af en toe stoom afblazen via de handkar lijkt me toch noodzakelijk!!!
 
hahaha mannen!!!
 
en 21 juli draait Paul Oakenfold op Kriti arena..Dat wordt dus gelijk een topfeestje als ik aan kom...xxxroos
Roos jij hebt met dit nieuws mijn dag helemaal goed gemaakt. :) :kusje2:



Thnx to Bellie ;)
Hahaha ik bekende dj..lol :D.Was het maar waar :S

Ennuh shrek: Die Nieuws??? %-) :D

GREETZ!!
 
zal niet lang meer duren als je t mij vraagt Bellie...
 
graag gedaan hoor shrek en misschien tot op kreta...:D
En 21 juli Paul Oakenfold @ Kriti arena? Wowwwwww dat zou gaaf wezen! The Maestro himself... :-D
Waar heb je die informatie vandaan Roos?
 
een vriend van me woont op Kreta en die heeft mij die info gegeven...
Als ik nog meer weet horen jullie het wel...

xxxroos
meeting 19 juli ben ik van de party en bij paul ben ik er natuurlijk ook :-D. Ik krijg steeds meer zin :P
Ok dan Roos!!! Goed bezig!! TOP nieuws is dat! Oakenfold vind ik echt geweldig! :-D
Nadat Roos de info had gegeven had ik daarna deze site gevonden. :)

http://www.floorfiller.gr/perfecto-tour.htm
OK dan!! Bedankt Shrek!
Niets is minder waar.... Oakenfold @ Kriti Arena! :-D

 
jullie zijn ook zeer goed bezig jongens...Wordt dus een vet feest...:D

xxxroos
ik heb er zin in boys
 
ik heb er ook megaveel zin aan lekker feesten daar en natuurlijk de meeting dat is helemaal geweldig!

(K)
Ben er ook van 7 aug tot 24 aug :)
 
Ik ben er dus van 19 tot 27 Juli!

Maar ik ga toch ff pesten!

Ik wil ook een meeting op 23 Juli !!
Lekker in het midden van mij vakantie..
Wie kan ik allemaal noteren ?

Indian in ieder geval, Frindo zal er ook zijn want die is met mij mee, evenals Eva en Rambo.
3 meetingen. :) Als alles op rolletjes loopt zal ik bij alle 3 zijn. :D
 
me too...nice!
nou zet manon mij en urs er ook maar bij;)!xxx
En mij mag je er ook bij zetten :-D
 
21 juli tot 2 augustus ofzo. mmm zal dit topic in de gaten houden voor eventuele meeting!
Dr gaan we allemaal mooie vrouwen naar Kreta zo te zien :-D.
Ben dr de afgelopen 2 jaar geweest, was vet vooral Star Beach, waar een vriend van me nog mocht draaien, maar ik houdt niet zo van kroegies, dus 's avonds was niet echt voor mij weggelegd (De NRG is veeeeeeeeeeeels te klein, de Aria is bok en bokwarm, De Bio Bio, is eigenlijk gewoon een trieste tent, maar t is wel leuk om die Zweden naar de tering te zien gaan).
2 Tip: Huur een aut, beetje toeren over t eiland is echt vet. In Maila verhuren ze ook van die Mini Coopers, de jeep uitvoering :-D (zal we lff een foto plaatsen)
2:Ga i=ook ens in Malia uit. Engelsen zijn echt vaaaaaaaaaaaaaaaag
ik ben natuurlijk van de partij bij jou meeting .........

en we zorgen gewoon dat het dak er af gaat in kreta :P
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Gaat helemaal goedkomen!
Nog maar 5 weekjes voor vertrek :bounce:
doet met denken aan een jaar geleden. Dit jaar gaat ik hellaas niet :'( enne ik ben het wel met partganger eens heb alleen de bio bio niet gezien.

Maar zo druk als de eerste foto ken ik het me niet herrineren. valt me ook dat niemand in het zwembad ligt bij die.
 
Hey trippy en de rest Dtjuh en ik zijn er ook van 14 t/m 28 juli....dus ik ziet jullie bij de meetings ennuh Indian.,..ik ziet jou wel eerder :D greetz

Btw ben er afgelopen jaar ook geweest en chersonnissos kicks ass ! :P Denk je ff weg te zijn kom je nog half partyflock tegen :D ;P
ik bedenk met net ook dat je bij de nrg goed op je geld moet letten die lui zijn getraint om te weinig geld terug te geven.
Scheelt dit jaar gelukkig wel dat die euro daar ook is. Ben je tenminste bekend met het geld en hoef te niet om te gaan rekenen.
 
ik reken nog steeds om

*schaam*
stoppen met rekenen
Ik zal even een meeting neerplanten in het meetinggedeelte voor 23 juli!

Niet vergeten aan te melden :)

Iemand een goede meetingplaats? (Naam van een bar ofzo)
ikke ga ook naar chersonissos.... maar dan van 26 juli tot 10 augustus...
Nog maar 3 weken!!!!! :lief: :-D
 
waar en wanneer is die meeting gaan we ff feesie bouwen tussen 13 juli en 29 juli ben ik zekers van de partij. ;)
 
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, ik wil NU!!! NU NU NU NU!!!!
Whaaa... mijn vriendinnetje gaat wel!! en ik kon mee maar geen vrijgekregen met werk!!
zie eens wat die allemaal gaan zien en meemaken!!
Snik...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
meeting graag vanaf de 16e dan ben ik er nl pas en ik blijf helaas ook maar 10 daagies maar jah ik ga er wel bruut van genieten !!!
Gaan we nog van de Glijbanen op Starbeach ????
euuhhhhhhhhhh en hoe zit t nou?

:D
Klik hier voor de meeting
Ben er vorig jaar geweest erg cool.

Waar je ook zeker heen moet gaan is kriti arena (oude kritivibes) was erg leuk.

Alleen je hoort erg weinig techno :(, maar dat mocht de pret zekers niet bederven....ik heb onwijs gelachen daar :D
Ok ben ik dan de enige die er is 15 dagen vanaf 4 juli????????
 
Ik ben er toch :D

3 tm 10 juli
 
En Patries (digle) is er ook
Nog precies 1 maand, dan zit ik er 12 dagen ;)!!
 
dit jaar ga ik niet op vakantie vorig jaar ben ik er geweest, elke dag naar starbeach, echt onwijs tof daar! en inderdaad kritivibes mag je zeker niet missen is echt onwijs tof gewoon midden in de bergen in een dal was super!
ik ben er ook van 15 juli tot 23 juli waar en hoe laat is die meeting dan!!! ik maak paul oakenfold gelukkig wel mee ,lekker stampen in kreta!!!!anders organiseren we een meeting op het feestje van paul oakenfold???????????
Meeting nr 4 bij Oakie. Is ook goed want daar ben ik ook. :D