Partyflock
 
­ Nederland
 
Artiest {SHOWLIST artist 72748, 45225, 63950}
Ik zit weer met het idee weg te gaan deze zomer, behalve Berlijn (loveparade) heb ik verder nog niks geboekt, en ik zou niet weten waarheen.
Waar gaan jullie heen en is het er tof ?
greetz....
Lowlands............ dit jaar me 6e keer :D
Voor de rest nog niets vastgelegd... oh ja, toch wel; DanceValley, maar dat is alleen de reservering van dat klote kaartje, moet 'm eerst nog binnen krijgen natuurlijk
ik ga niet op vakantie want dan zit ik mischien wel in het leger *snik snik*

en zoniet dan ga ik alleen naar feesten als lowlands, nature one, rathingen blaue see etc in me vakantie
Terschelling ...
40ste keer dit onderwerp

tonnie on tour :)
terschelling
 
Benidorm!! 10 dagen met een bussie lekker stampuhhh daaro laterzzzzz
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
met alle tonnies naar terschelling, word weer een vettte tonnie-vakantie, nog beter als vorig jaar voorlopig ga ik met summy, damien, psykonoot, hydrox, speedfreak, spoilgybe, en weet ik het. wie er mee wil.
2 weekjes weg! 1 met een vriendin, en 1 met mn vriend! gewoon in nederland, naar een huisje in oosterhout, en daar vandaan allemaal leuke dingen doen!
en veel feesten natuurlijk!! :BOUNCE:
 
ik ga naar chersonissos tuurlijk is het daar tof
15 dagen naar portugal met 9 vrienden :D
Ik ga nog steeds naar Lloret.
ik ga zoiezo naar Love Parade en verder weet ik het nog niet :D

:bounce:
Ik ga met een groepie naar Chersonissos! Het schijnt daar echt te bruut te zijn!

En natuurlijk naar de LoveParade!

Greetz
hey das toch in creta???

Daar is me vriendin 1 april heengegaan voor een half jaar :(
ik weet ut nog niet als ik genoeg geld heb naar Griekenland, als ik veel geld heb naar Ibiza, en als ik geen geld heb, rondcruisen met de auto en een paar hotelletjes pakken... ik moet er tussen uit!!!!!

Samen met me lief!
 
Heb vandaag geboekt, ga 15 augustus ( jaaa nog heel ver weg) 8 dagen naar Kos....met 3 vriendinnen :) :)
Lloret !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

samen met mn beste vriendinnetje :D
2 Yvette:

Yep, in Kreta. Voor een halfjaar? wow, wat een mazzeldoos zeg! werkt ze daar in een of andere tent?

2 Mizz Prinzezz:

Bestwel vaag dat jij en Rene niet in dezelfde periode gaan eigenlijk Kimmy.
 
15 dagen KOS vanaf 7 juli, samen met mijn liefste vriendin!
Kreta... Love Parade... nature One.. Curacua en een weekje spanje.. ben vorug jaar nergens heen geweest dus mag wel..
 
Kreta en Nature ONE
ik ga een weekje met vrienden hier in nederland in een super de luxe huisje met sauna haha...en een weekje naar mallorca een vriendin opzoeken die daar voor een half jaar zit....
RIMINI ITALIE

2 weken samen met Chantal [van pf] m'n beste maatje lekker beesten en bakken!!!:bounce:

:bloem:
Werkzaam bij NRG Events
Artiest OCD
ff drie weken relaxen in Mexico......en daarna weer lekker doorfeesten...
FEESTUH OP KRETAAAA,

CHERSONISSOS.......
Check ff -- Wie gaat er ook naar Kreta --

Bij Locaties
 
22 April vertrek ik samen met mijn vriendinnetje naar Isla Margrita :-)
En voor van de zomer moeten we nog even kijken.
Portugal.
Me ouders hebben een huis daaro waar ik zo in kan en hoef ik alleen de reis te betalen en beetje inkopen doen(net zoals hier dan dus):)
2 heatwave> WAUW WAUW WAUW. ik denk datik me laat adopteren dooe jouw ouders :-D. wat relaxt man
 
27 juli 15 dagen kreta...
 
ik ga niet op vakantie:( no money:( maar ja ik ben wel lekker home alone mijn outjes gaan wel op vakantie en ik prop mijn zus gewoon ff bij haar vriend dus 17 daagies alleen thuis:D is ook wel eens lekker maar volgend jaar ga ik naar spanje denk ik
 
ik blaas hem wel ff hoor op kreta
Krankheimer: ik denk dat ze nog wel een plaatsje in de SM-kelder voor je hebben...hehehehe ;D
ik sta altijd open voor nieuwe dingen, dus ook SM whehehe. je mag namelijk pas over iets oordelen a;s je het geprobeert heb whehehe.
 
vanaf 13 juli, 10 dagen Benidorm!! Ben er nog nooit geweest, maar heb er goeie berichten over gehoord!
Lekker lang weekend Loveparade, en dan meteen 2 weken naar Chersonissos!! :-p
 
9 augustus naar Salou..en natuurlijk is het daar gaaf,ik ben er toch..en nog meer p.f ers,dus:bounce:
Tenerife...Hoop dat het net zo vet wordt als vorig jaar Kreta (chersonissos)

GREETZ!!
 
Lekker 15 dagen naar Rhodos!
 
Lekker TWEE WEKEN naar chersonnisos mmmmmmmmmmmmmmmmm CANT WAIT
 
Mijn echte zomervakantie gaat naar Turkije, met 11 vriendjes en vriendinnetjes (ook met S@N)
We gaan 12 dagen naar Alanya, vertrekken volgens mij op 4 augustus... Toevallig meer PF-ers die daar heen gaan??
Hmmmmm, heb nu al zin in die lekkere zon, uitgaan, stomme dingen doen....

Eerst nog eventjes sparen
 
de planning is om maybe een party-vlucht te boeken naar Ibiza, effie's voor een paar daagjes op en neer om te feesten daar! :bounce:
 
Ikke weet t niet!
Last-minute ofzo...
Of mag ik met jou mee Nic?? ;)
2 Mano =>

Nee ze werkt daar gewoon in een kleding winkel maar wel gaaf natuurlijk...

Ja iets langer dan een half jaar, wel lang hoor :(
 
hehe wat een plannen allemaal, beter, zo te horen gaan er veel naar Chersonissos (dat ligt op kreta toch??) dus ik denk dat ik dat maar is ga proberen, Tnks for the tip. en mischien kunnen we daar is lekker feesten :-) mzzl greetz .......
ja dat ligt op kreta ja, echt schijnt echt gaaf te zijn..... :D
 
Ik ga naar zuiod frankrijk....
Niet zo bijzonder maarre heb geen geld! :(
 
18 juli t/m 3 augustus ---> Rhodos stad
2 Marviosi: Hoe kan je nou op die dag weg gaan :(
Spreek je nog wel
Bezig om te zien dat ik vakantie/draai/werk kan scoopen somewhere, so far nog niet echt geluk mee.... allemaal van die obscure sites van die vakantie plaatsen... volgens mij liggen die lui daar nog allemaal met de Siesta ofzo :D
zat forums hier over al,,, maar vakantie is leuk dus ik ga het gewoon weer vertellen

kreta 24 juli tot 1 augustus