Partyflock
 
­ Nederland
 
zo ff een nieuwe aangemaakt om verder te lullen
 
nou niet echt vannacht eigenlijk
ga jij nog naar shockers ? kga denk morge kaartje hale als t nog niet uitverkocht is
 
maar dat is een goed iets dan zijn er vannacht minder mensen doodgegaan want anders zou er wel gebeld zijn
 
dan heb ik helaas nachtdienst jongen net zoals jij nachtdienst met Qlimax had maar ik ga ckers naar de multigroove
aaaaaaah op de 29e en 30e heb ik gewoon 2 hoeredienste Ugh* dat houdt in dat ik wel dienst heb maar dat ik niet weet of t een ochtend /middag of nachtdienst wordt PFff kank ooknix planne :S
khou t wel bij HQ~melkweg vrijdag en shockers zaterdag.. vermoeiend genoeg :P
 
vermoeiend maar wel de moeite waard ik ben vorig jaar ook op shockers geweest maar dat was echt rammen hoor daaro echt een feest wat ik nooit meer zal vergeten(of ik moet alzheimer krijgen natuurlijk)
als je een jaartje stevig doorslikt dan gebeurd het misgien al wat eerder :S hehe ..maarre kben benieuwd hoe t gaat worde :D
 
1 jaartje ben ik niet van plan want deze jongen is net bezig met feesten zonder drugs heb ik besloten na wat er vorig weekend allemaal gebeurt is op Qlimax
hey jos tot hoe laat zit jij hier nog? ik moet nu helaas een stukkie gaan lopen.. hehe met koptelefoontje en stuiterharde muziek :P~ ben ff na 5 uur weer trug,, ben jij dr dan nog?
 
yep een vriend van me is zwaar fout gegaan daar omdat er hele slechte drugs in omloop was en bij mij hadden ze een tripmiddel door me drinken heen gegooit(zie forum expressie) en ik heb mensen bij bosjes neer zien gaan ik heb bij de wc,s iemand 2 meter hoog op een tafel zien stuiteren schuimbekkend en al
nou als je dat gezien heb ga je wel nadenken hoor en ja ik zit hier nog na 5en
ah dats zeker minder... nou ik hoop voor je dat je het vol kan houden :D niet dat het wat helpt,,maar ik feest ook al wat jaartjes zonder enige versnapering :P dus je ziet.. t kan zeker ook zonder :D:D:D
 
ik kan ook me nachtdienst volmaken dus waarom niet een dienstfeest:D hehehehehe ik ben wel vaker nuchter naar een feest gegaan maar dan moet ik toch echt wel een hoop zuipen wil ik in de stemming komen en xi je straks
Hey Joe en Jossa ik kom ook maar ff binnenvallen,zo tussen de bedrijven door!
En ik zie het wel weer, ik kom weer es te laat!!Ga nog maar een rondje lopen..........later
 
nee ik ben er nog hoor meid
 
ik was ff me cu2 aan het bijwerken enzo ach je kent het wel toch
Ja ik ken dat gesurf in de nachtdienst wel!!Je komt op de raarste plekken.........
 
ik weet er alles van meid maar hoe ben je eigenlijk op pf terecht gekomen
Das een goeie vraag...door te surfen in de nachtdienst...
 
hehehehehe ik omdat ik een beetje feestverslaafd ben en op een feest tommie tegen het lijf liep en me over die leuke site van hem vertelde
Ik heb maar eens meteen jouw CU2 bekeken ziet erg goed uit,ik ben dr mee gestopt daar, kreeg alleen maar vervelende mailtjes en daar pas ik voor!
 
daar heb ik een junkmail box voor genomen bij msn en geloof me dat is echt heel handig
Ik was ook erg feestverslaafd maar het is nu wat rustiger voor mij maar ik vind een goed feestje op zijn tijd top!
 
ja ik kom er helaas nie meer van af ben ik bang het is al zo erg met me dat als ik een weekkie niet ga dat ik gewoon helemaal gek word maar die tijd zal je ook wel meegemaakt hebben denk ik
Absoluut, ik herken het helemaal, het gevoel hebben dat het zonder jou echt niet leuk kan zijn!
 
je heb wel een tof profiel plaatje trouwens een beetje manga style daar hou ikke wel van en ja dat gevoel heb ik cker wel
ja die heb ik net pas geplaatst, vond het wel een geschikt plaatje, ik hou ook van de Mangastijl....prachtig....dit is btw Candy Candy in sexy uitvoering!
Mr feestbeest ik ben heel even een rondje lopen dat duurt meestal een minuut of 10 als ik geen gekke dingen tegenkom ben je er dadelijk nog??
 
mag ik eigenlijk zo onbeleeft zijn om te vragen hoe oud je bent eigenlijk??

candy candy komt me wel bekent voor maar waar is dat ook al weer van(korte termijn geheugen is een beetje kaput na Zaterdag)
 
ja tuurlijk ben ik er dan nog wel stuur maar ff een prive bericht als je terug bent.
Ik ben 28 en Candy Candy is een tekenfilm die ik vroeger altijd keek maar ivm het leeftijdverschil kan ik me voorstellen dat je die serie niet kent!....wow dat klinkt als een ouwe trut!
 
heheheheheeh waarom zou dat zo klinken dan alleen omdat je zelf merkt dat er een nieuwe generatie is ik kijk vaak tekenfilms van 20 jaar terug hoor en ckers als het manga style is en we schelen eigenlijk maar 8 jaar dus da valt wel mee
Valt ook wel mee,ik hou ook van tekenfilms en die van een aantal jaren terug zijn toch leuker dan die van nu vind ik
 
ja tegenwoordig animeren ze alles op een computer kijk maar naar spiderman b.v. kijk dragonball z is tenminste nog met de hand getekend en neem een voorbeeld aan the gyver en 3x3 eyes van manga
De rondjes van Joe zijn behoorlijk lang...die van mij zijn stukken korter alleen moet er een aantal meer lopen per nacht....wat zou beter zijn?!
 
joe heeft volgens mij maar 1 ronde van 2 uur ofzo geloof ik maar hij komt zo ook terug hoor. moet ik me trouwens aanmelden bij dancefriends of nie want ik kan je niet vinden namelijk
 
ik heb je al gevonden hoor na ff zoeken en gewoon 5x je naam verkeerd schrijven terwijl ik er met me neus bovenop zit maar evengoed je ziet er niet verkeerd uit voor een "ouwe trut" om het maar even tactvol te brengen
Gelukkig niet, heb ik ff mazzel dat de antirimpelcreme goed bij me werkt....en van feestjes blijf je jong he!
 
ik zeg altijd maar wie zich jong voelt zal jong blijven want de ware pubertijd duurt je leven lang ;D;D:D
Heb je helemaal gelijk in, maar ben jij nou nog een echte gabber,ik dacht dat ze uitgestorven waren, heb vorig jaar op mysteryland ontdekt dat ze er dus nog zijn.....ben vroeger ook een gabberinnetje geweest...sporthallen zuid...dat waren feesten joh!Maar het is nu niet meer mijn stijl
Vind stampen leuk maar de echte hardcore vind ik minder...en nu moet ik weer een rondje lopen ...tot zo
 
het is nooit weggeweest hoor het is alleen minder bekent geraakt en ja ik voel me gabber want dat zit van binnen en dat trap je er gewoon niet uit bij me
 
ik ga regelmatig ook naar andere feesten toe zoals hardstyle en hardhouse & oldstyle daar kan ik me ook perfect vermaken hoor maar mijn voorkeur gaat echt uit naar Masters of Hardcore en dat soort feesten ik zou volgend weekend eigenlijk naar Project Hardcore in het sportpaleis antwerpen gaan maar dan heb ik gewoon F*cking nachtdienst