Partyflock
 
­ Nederland
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
ik heb de laatste tijd op gemekrt dat er wat mensen zijn die geen respect tonen voor een andere muziek stroming en dus een rel gaan uitlokken. dat moet afgelopen zijn. ik ben van mening dat er richtlijnen moet komen met wat je wel en wat je niet kan zeggen. hou je je erniet aan? dan een ban. dit alles zeg ik na analeideing van.
---------------
Mano 8 april 2002 00:57
Lekker boeiend! Als het maar niet van die Lonsdale kankerhonden zijn.
kutvolk is dat zeg!
---------------

dit is het zoveelste en begint me strot uit te hangen. als iedereen wat meer respect voor een andere stroming heeft en niet van die onnozele uitspraken doet is het hier een stuk gezelliger.

met vriendlijke groet.
u Gabbertje :-D
ben ik helemaal met je eens! Je moet anderen in hun waarde laten en niet zomaar in het wilde weg generaliserende zielige opmerkingen gaan maken!

Ben van mening dat hier idd wat aan gedaan moet worden, we zijn met zijn allen denk ik volwassen genoeg om mekaar te respecteren voor wat we zijn!
 
hier ben ik het volkomen mee eens ik hou ook van hardcore en andere stromingen maar dat gezeur op elkaar moet maar eens afgelopen zijn ik had expres naar qlimax een 3kwarts broek(trance) een MOH-shirt(hardcore) met daarover een pakjassie(gewoon voor de lol) aan om maar ff te laten zien dat alles gewoon samen kan
haha, JosSa, dat was egt een koele axie van je!! en t zag er nog nie eens stom uit hoor!! Goeie axie van je!!
Kuss
 
tnx Fairytale (K) terug jij zag er ook nie slecht uit moet ik ff zeggen
ik luister zo'n beetje alle muziekstylen die los en vast zitten - heb wel favorieten natuurlijk, kom ik ook wel voor uit, maar ik ga geen andere muziekstylen afkraken, ieder z'n favoriet toch.
 
Artiest Jakuza
Totaal mee eens mensen. Tolerant zijn voor andere stromingen en niet zueren. Dat gedizz kom je ook nergens mee en tenslotte komen we allemaal uit dezelfde wortel: de gouwe ouwe House van de negentiger jaren :).

Geen gezeur, gwoon lkkr stampen met zijn allen en je nix aantrekken van die paar randgroepexemplaren die het voor de rest van de scene verpesten.
Eindelijk een goede posting van een gabber :P,
lijkt me idd een goed plan dat hier regels voor worden opgesteld. Ik ben dat Tiesto gezeik ook meer dan zat. Je hoeft iemands muziekstroom van mij niet te respecteren, maar hou je commentaar dan wel voor. Af en toe denk ik dat sommige mensen hier alleen maar zitten om lekker te zeiken. Chill.
Nutero - ff inhakend op dat Tiesto gedoe - Tiesto is n DJ die overal in de wereld gerespecteerd wordt, alleen heeft hij in t verleden ooit iets gezegd over de gabberscene in Nederland, dat ik, daarom is hij bij de meeste gabbers niet zo geliefd.
 
krankheimer, zo krank ben je niet! je verdient een applaus! (K)
Lonsdale is geen stroming van muziek.
Zoals je waarschijnlijk niet weet zijn dit rascisten, geen vaste muziekliefhebbers. Ook wel kaalkoppen genoemd! Het MERK Lonsdale dragen zij vaak.

Het spijt voor me de slechte woordkeuze, maar die gasten hebben een surinaamse vriend van mij op Houseqlassics uit z'n rolstoel geslagen. Hij moest naar het ziekenhuis!
Dus begin niet tegen mij over solidariteit!

En ik zal geen ziektes meer gebruiken. zelfs niet voor zo'n lage levenssoort
 
Bravo. Nog meer onzin. Post nog meer van dit soort relschoppende onzin en ik ga je posts afkeuren. Dit slaat nergens op. Je ongenoegen over Lonsdale en gabbers mag je best uiten, maar blijf een beetje vriendelijk en ga ze niet onredelijk hard beledigen. Klaar.
 
mano nou scheer je weer iedereen over 1 kam
in elke groep zitten rotte peren maar zijn ze dan meteen allemaal rot ofzo????

omdat er weer een paar van die "fanatiekelingen" bezig zijn geweest word het weer geuit naar de hele groep toe mano dit onderwerp is al 1000X behandeld in het forum
Ik had het idee dat als je Lonsdale kleren droeg het niets met hardcore te maken had. Maar met je antisolidariteit voor andere rassen.

Gasten, ik houd ook van Hardcore. Hoe denk je dat ik met muziek begonnen ben.
Over Londsdale zeiken vind ik ook triest, je mag toch zelf bepalen wat je aan doet.

Maar als je sommige profielen leest van Pfers en ook hun Cu2 en dan met de gedachrte van de vooroordelen over die kleding lig ik af en toe toch wel in een deuk.

Heel pauper gewoon
Je hoeft geen Lonsdale te dragen om gabber te zijn, maar Mano wat jij zegt slaat echt nergens op. Wil je graag even je mening onderbouwen met goede feiten. Dat toevallig een maat van jou geslagen wordt door iemand met Lonsdale aan maakt die gasten nog niet allemaal racist.Hoe kom je toch aan die onzin. Jij moet echt niet te veel gaan generaliseren, dan ga je de mist in.Ik heb verder niks met Lonsdale, maar tegen mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is kan ik niet tegen.
iedereen heeft zijn eigen smaak en mening en ik vin ook dat je elkaar in elkaars waarde moet laten... het gaat toch om plezier?
 
zekers is ,longsdale een gewoon kleding merk maar ja de sukkels die hun rechte handje omhoog steken hebben meestal longsdale aan en dan heb je al gauw een stempel zo van wie longsd. draagt is nazi maar helaas zo is de maatschappij.
 
lieve schat van een mano... zoals je zelf al zei:
'Het MERK Lonsdale dragen zij vaak. '

die rascist-schatten van jou (zoals ik er ook een enkeling van ken) dragen LANG niet allemaal die kleding! jij bent een beetje blijven hangen in een verkeerd tijdperk denk ik of je maakt een verkeerd vooroordeel.
lonsedale is een normaal iets voortaan en zeker niets mis mee! stel die mensen hadden allemaal rasta kapsels en adidas aan... is dan adidas het rotte merk? zijn dan rastakapsels 'rastaheads'??

ik vind je opmerking vrij rot tegenover veel mensen hier! ik ga jou kledingsmaak toch ook niet afzeiken ofzo! lonsedale is een goed merk en het ziet er leuk en mooi uit! het is een verpakking voor iemand die het mooi vind en niet voor iemand die alleen maar wil rellen... mensen zoals jij, met jou mening hiero, vragen er eerder om om gerelt te worden en misschien dat ze dan wel EXPRES lonsedale dragen... op dit moment vind ik niet de lonsdalers de grote FOUTE groep maar de mensen die vinden dat ze een grote foute groep zijn... ongeacht wat je draagt :)
 
Miklo-SaNe dat ben ik met je eens! maar het is dus een probleem van de maatschappij en niet van de dragers van lonsdale... jammer dat de maatschappij nog dagelijks zo verrot is om problemen op elkaar af te schuiven
vooroordelen? Ik bedenk deze dingen niet zelf hoor. Maar als jij zegt dat Lonsdale niet voor Rascisme staat, dan zal ik het vast verkeerd hebben.

Ik haat rascisme, geen merkkleding

goed bedoelt natuurlijk.

Greetz Mano
 
mano.. praat jij altijd met andere mee?
tijd om je eigen mening te vormen... tenminste ik neem aan dat je dat kan :)

niet lullig of aanvallend voor jou alleen bedoelt maar kom op zeg! ik draag een spijkerbroek en dat stond eerst voor onverzorgde cowboys... believe me i am not a cowboy en verzorg mezelf bijna per dagdeel ZEKER!
Ik ben het helaal met je eens, en ik ben zeker niet iemand die hele groepen mensen over 1 kam scheerd.

Het is alleen wel zo dat veel (dus niet alle, maar wel veel) kaal hoofdige, Lonsdale dragende gabbers hier er in mijn ogen rare ideen op na houden. Zo zitten er mensen op deze site met white power tekens en andere shit op hun cu2 site. Ook valt het mij op dat de sfeer op hardcore feesten (Waar ik dus zelf ook wel eens kom omdat ik hardcore best lekkere muziek vind) echt vele malen SLECHTER is dan op andere feesten en dat het altijd dezelfde types zijn die de sfeer weten te verzieken. Ik zelf zou dus (al was ik gabber) zeker NIET zo gekleed rond gaan lopen, al was het alleen maar vanwege het feit dat mensen mij ook aan gaan zien voor een of andere racistische agresieve mafketel. Dit is natuurlijk te ziek voor woorden, en zou eigenlijk niet moeten kunnen omdat iedereen zich zou moeten kunnen kleden zoals hij of zij wilt, maar het is en blijft wel de harde realiteit.

Ik vind dus dat iedereen aan mag trekken waar hij of zij zich lekker bij voelt, maar vind het niet zo raar dat mensen er bepaalde vooroordelen op na houden.
dank je brambo, ik word hier afgemaakt vanwege mijn haat jegens rascisme.
Ik dacht echt dat Lonsdale daarvoor stond.
 
ik trek me dit topic denk ik teveel aan maar brammetje met de zin:
Ik zelf zou dus (al was ik gabber) zeker NIET zo gekleed rond gaan lopen, al was het alleen maar vanwege het feit dat mensen mij ook aan gaan zien voor een of andere racistische agresieve mafketel...

bedoel jij dus dat jij alleen draagt wat de maatschappij goedkeurt en niet vooroordeelt? dus jou smaak zou jij laten vervallen omdat er van die mensen rondlopen die nog steeds het woordje: respect niet kennen?
wie is er nou een racist? wat is een racist? de mensen die lonsedale mensen over 1 kam scheren zijn net zo erg als de andere-ras haters want jullie doen net of lonsedale een minderwaardig ras is en dat is het niet!

ik moet misschien maar ophouden voor ik dadelijk foute dingen zeg. maar ik vind het stom als je bv alleen gsus draagt omdat daar het kaartje: dure populaire kleding aanhangt... of nog stommer: geen lonsedale ook al vind je het prachtig omdat daar het kaartje: skinners aan zou hangen.
je bent toch wat je bent en je doet aan wat je aandoet!
een rascist is en blijft een rascist ongeacht zijn kleding en als ik lonsedraag ben en blijf ik lieve knuffelbare heidimeisje en zal ik noway mensen gaan discrimineren... moet er niet aan denken dat ik in die kleren opeens een hekel zou krijgen aan bv bellie aangezien ik hem dus een topper van een ventje vind!

ik tril gewoon met het typen aangezien ik zoveel kwijt kan hierover en het zo RAAR blijf vinden dat mensen hier claimen zichzelf te zijn en een eigen mening te hebben... MAAR ONDERTUSSEN!

don't be afraid... be yourself! en durf je niet jezelf te zijn... dan heb je een groter probleem als de lonsedale dragers hoor! (ook een duurder :))
 
mano ik iwl je niet afmaken.. ik zeg net als jou mijn mening :) ik hoop dat je nu anders over lonsedale denkt, misschien loop je er zelf ook wel in rond over een tijdje :)
. Zo zitten er mensen op deze site met white power tekens en andere shit op hun cu2 site
------------------------------------

en dan is hun favo film nog American History X whoehaaaaaaaaaaaaaa :D:D:D:D`
 
dank je dancegirl maar ja zo als ik al zeg de maatschappij suckssss zo Fuck The System
 
Miklo-SaNe du hast recht! maar als niemand zijn bek hierover opentrekt dan krijgen we dadelijk nog grotere problemen als alleen discussies denk ik... zo is de maatschappij ECHT WEL
eeeuh mano ik ben het zeker NIET helemaal met je eens. De replie die bij dit topic als voorbeeld gegeven wordt (en van jou af komt), vind ik echt belachelijk omdat jij daarmee WEL alle mensen over 1 kam scheert (iets dat ik dus niet doe). Ik ken namelijk ook een aantal lonsdale dragende gabbers die helemaal NIET reacistisch, agresief of wat dan ook zijn.

Wel zeg ik (en ik denk dat dat moeilijk te ontkennen valt, ook door de gabbers hier), dat jammer genoeg veel klootjes volk (om het even zo te noemen), ook zo gekleed rond loopt, waardoor mensen vanzelf voor oordelen krijgen (jammer maar waar).
Brambo je hebt gelijk dat sommige kleding eigenlijk niet moet kunnen, maar dat is natuurlijk al zo.
Als jij met kleding loopt waar whitepower op staat word je opgepakt voor discriminatie.
Maar verder zijn er toch geen echt kledingsoorten die voor racisme staan. Misschien dat er op hardcoreparties gasten rond lopen die iets minder kunnen hebben, maar als je je niet met hun bemoeit doen ze dat ook niet met jou. Ik heb nooit problemen met ze. Gewoon omdat ik relaxed ben :P. Tjah vooroordelen zijn ergens vandaan gekomen en je komt er moeilijk van af helaas.
 
ook jammer is het dan dat er zoveel vooroordelers rondlopen... hoe zullen we die gaan noemen om hun ook in een negatief daglicht te krijgen> dan krijgen we allemaal naturisten!

godsamme als ik lonsedale draag kan ik ook vooroordeler zijn en daarmee basta! grrrrr accept it! anders ben je een grotere rascist als een lonsedale-lover :)

maar toch vind ik jullie lief en mano (K) still friends (K)
 
2 nutjah: Als jij met kleding loopt waar whitepower op staat word je opgepakt voor discriminatie.

ben ik het mee eens :) gelukkig zegt LONSEDALE dit ook al een x aantal maanden niet meer :) zelfs jaren geloof ik maar dat weet ik niet zeker :)
neenee, bij discussies zal het zeker blijven.
Zonder discussies zou ik de waarheid niet weten over de Lonsdale-mythe.

Ik vind het gewoon niet cool dat er nog steeds mensen zijn die zich nog steeds bezighouden met white-power en die andere troep. Ik heb vroeger al genoeg geknokt met die gasten.

Ik houd niet van trance, maar ik ga toch ook niet die muziekliefhebbers afkafferen. Als jij je zo druk maakt om deze dingen, doe dan idd wat aan de maatschappij.

Bij die gasten zal ik altijd wel een beetje voorzichtig blijven. Ik heb gewoon teveel meegemaakt, met die troep.

En als iemand om fanatieke discriminatie kan lachen vind ik dat toch wel triester.
ach ja, verschil moet er zijn. Als die verschillen maar met rust gelaten worden.
2 haakje: ik weet waar jij op doelt (hardcore blieb), maar dat is ZEKER NIET de enigste persoon op deze site met zo'n site.

Zo staan er foto's op deze site van ene HaRdCoRe-SmEE, en deze persoon heeft ook white power tekens op zijn site staan, eindigd alle woorden met een "s" op het einde met SS en meer van dat soort bullshit. (http://www.dreamcommunity.nl/index.php?id=109&account=tkCQa33d).

Feit is gewoon dat het haast altijd dezelfde personen zijn die de boel verzieken, en dat die personen er een bepaalde kleding stijl op nahouden. Het is natuurlijk erg jammer dat mensen die niet racistisch zijn ook voor racist aangezien worden wanneer zij dezelfde kleding gaan dragen, maar het is ergens wel logisch lijkt mij.

Nogmaals ik zelf scheer NIET iedereen over 1 kam, maar ik kan me voorstellen dat mensen het zekere voor het onzeker nemen en bijvoorbeeld met een grote boog om deze personen heen gaan lopen op straat omdat ze bang zijn agresief benaderd te worden (ze weten immers niet wat ze moeten verwachten). Dit alles is natuurlijk te belachelijk voor woorden, maar het is dus wel de realiteit.
 
maar ja als het zo moet allemaal
kunnen we net zo goed allemaal naakt gaan lopen kunnen we ook geen oordeel over mensen trekken.heeft ook ze voor(oor)delen toch
 
miklo-sane nog ff en ik vraag je ten huwelijk!
En verschillen zijn totaal niet met kleding te vergelijken. Het idee hebben dat iets zo geuit wordt kan ontstaan. en heeft niets met vooroordelen te maken
 
samen zullen we alles delen ik een beetje minder dan jij me antw is uuhhhhhhh moet nog ff denken
 
Mano:
Het idee hebben dat iets zo geuit wordt kan ontstaan.



en dat is nu juist een vooroordeel :)
en een vooroordeel ontstaat niet voor niks. Wedden dat jij aan de andere kant van de straat gaat lopen heidie wanneer je 's avonds in het donker je hondje uit laat en langs een paar agresief uitziende gabbers moet lopen.
(bovenstaande is natuurlijk een fictief voorbeeld).

Dit is natuurlijk erg jammer, maar veel mensen zouden het zekere voor het onzekere nemen dat weet ik zeker. Ook kan ik me dus voorstellen dat veel mensen weigeren dit soort kleding te dragen omdat ze NIET voor racist aangezien willen worden.

Ik zeg dus niet dat alle mensen die longdale dragen zo zijn (dat weet ik gelukkig uit ervaring). En ik zelf probeer ook altijd iemand op de persoon af te beoordelen, maar ik kan me voorstelen dat veel mensen vaak van het negatieve uitgaan.

Ik geloof dus dat ik kwa mening een beetje tussen heidie en Mano in zit (de gulden middenweg :-P).

Verder denk ik dat ik nu maar met deze discussie kap, want ik begin in herhaling te vallen en heb mijn standpunt nu wel duidelijk gemaakt geloof ik.
 
is waar brammetje! als ze zich agri gedragen dan loop ik er voor om maar dat is bij iedereen die zich agri uit, aangezien ik niet van agri mensen hou! maar dat heeft de fuck NIETS met lonsedale te maken.

ik heb dit net allemaal aan mijn moeder laten lezen (die leefde al in de tijd dat lonsedale ontstond en is naar mijn mening immer ouderwets) maar zelfs zij zegt: sinds wanneer staat lonsedale daar weer voor? die tijd is toch al lang geweest!

als mijn moeder van 47 (morgen wordt ze 48 :)) er al zo over denkt dan zou dus iemand van (hoe oud zijn jullie) ouderwetser zijn in de denkwijze over het merk lonsedale.. VAAG!
Een vooroordeel komt door het praten van mensen. en is een oppervlakkig iets.

Mijn mening kwam door het op de vuist gaan met magneet(niet vrijwillig), en dingen zien met mijn eigen ogen. Ik zie nu op PF pas dat er ook mensen zijn die lonsdale zonder slechte bedoelingen dragen. Nogmaals, dit is nieuw voor mij.

Je weet nog voor de helft niet wat er aan de hand is, maar ik weet wat vooroordelen zijn hoor.

En Brambo, zodra jij zegt dat het idee weleens geschept kan worden. Dan zeg ik toch bedankt. Want dan weet je dat ik geen kwaad in de zin had

Greetz & Respect
 
daarom ben ik blij dat er mensen zijn als jou mano... dan had je niet een standvast vooroordeel aangezien je nu een beetje bijdraait naar de kant waar meer waarheid in berust naar mijn mening... niet dat je PERSE mij en andere gelijk moet geven maar lonsedale is gewoon geen nazi merk.
er zijn ook mensen met vooroordelen die NOOIT bij zullen draaien.. die moeten nadenken wie de grootste rascist is... hun of lonsedale dragers.
Nee maar dat lonsdale een bepaalde achter grond heeft met racistiese invloed . Hoe moet je dat dan verklaren?. Kijk als je het draagt om dat je het mooi vind de kleren. niks op tegen. Als je het draagt omdat het een boxclub die geen negers toe liet, dan vind ik je een kneus. En omdat mensen die tegen racisme zijn, dan niet kunnen zien of jij het om welk van die twee redenen draagt. Hebben zij meestal de makkelijkste reden. Ik vraag het meestal ff. Ik hou niet van vooroordelen.
Waarom is het beeld van gabbers zo slecht?
Omdat de media vanaf het begin al bezig is met ons zwart te maken.
We zijn maar een stelletje nutteloze aggresieve drugsgebruikers.
En het leuke is ook altijd dat iedereen maar aanneemt wat de media lult.
En over het Lonsdaledragen wou ik gewoon ff zeggen dat ik het zelf ook draag en ik keur het niet goed wat sommige gasten in die kleuren doen, maar julie kunnen niet ontkennen dat er in elke groep rotte appels zitten.
En zoals Dancegirl ook al zei.
Het maakt niet uit wat voor kleding je aanhebt, want hwet echte gevoel over dingen zit van binnen.
Een nazi kan namelijk net zo goed in een overhemd lopen, maar van binnen blijft hij nazi.
Ik vind gewoon dat je mensen in hun waarde moet laten om wat ze dragen en wat ze luisteren.
En als je met iemand problemen hebt, wees dan een echte man/vrouw en zeg het tegen die persoon zelf, maar ga hier niet lopen zeiken, want er zijn mensen die je daarmee kan raken die ook Lonsdale dragen, maar die helemaal niet zo zijn als de rotte appels.
Tja meissie, het gaat toch echt niet om bijdraaien hoor. Het is meer dat ik het land achter de bergen te zien krijg.

Je bent een inteligente meid, en ik vind dit de beste discussie ever.

Lekker tegen elkaar ingaan met wederzijds respect.
pffffffffffffff.........

Fucked Up, lees de hele forum ff.
En een man is niet iemand die uitdagingen aangaat.
Een echte man is een persoon met gevoel voor eer. Dit heeft niet met durven te maken.
Oh dus jij ziet het als een uitdaging.
Ik zie het meer als voor jezelf opkomen hoor.
Ach maar ja jij hebt vooroordelen over ons, dus dan zul je dat ook wel niet begrijpen.
 
ben ik met je eens mano (K) het is niet dat ik wie dan ook minder hierdoor zal mogen... integendeel zelfs!
maar zoals fucked up al zegt... het gaat om je innerlijk en niet je uiterlijk..

je uiterlijk bepaal je zelf, maar je uiterlijk bepaalt niet jou innerlijk!
mooi gesegd Dancegirl