Partyflock
 
­ Nederland
Het lijkt me wel lache om teweten wat je bent als je in jouw stad/dorp geboren bent.

Ik ben zelf zelf geboren en getogen in Haarlem dus dan ben je een Mug een Haarlemse Mug eidenlijk.
Wat ben jij en waar ben je geboren ?
eidenlijk = eigenlijk
 
Ik ben geboren in Amsterdam, en ben dus een amsterdammer! En die drink ik altijd :D
Ik ben geboren in Leeuwarden.. Dus je zou zeggen dat ik een Fries ben.. Maar nu ben ik opgegroeid in Zeist.. Wat dus betekent dat ik een Utrechter ben.. toch??
Haha, ik ben geboren in Alkmaar, een (trotse) kaaskop dus
Ik woon in Heemskerk en ben dus een EZEL:-s
 
Ook geboren in Alkmaar... Ook een kaaskoppie dus!

XxXxXuSsSsSie *SMAK*
heheh.......Ik ben een naardernees:) ben in Naarden geboren
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
ik ben geboren in amsterdam en woon in amsterdam en ben er trots op, maar ik ben en blijf een nederlander zoals ieder ander hier. maakt naar mijn mening nix uit waar je vandaan komt.
fluffie 3 april 2002 19:00
Ik woon in Heemskerk en ben dus een EZEL


ik woon ook al me hele leven in Heemskerk,maar ben geboren in IJmuiden, dus een vissekop :D maar kvoel me ezel hahahaa
ik ben geboren in eindhoven, maar woon vanaf m'n 4de in valkenswaard, ben dus een valkenswaardse. :-)
ik ben n kaaskop - Alkmaar geboren
Ik ben geboren in Zutphen en ben dus een zutphenees.... als je al heel lang in zutphen woont ben je een zutphenaar, maar dat telt niet... ik ben dus een zutphenees, ookal ben ik al een jaartje weg, zutphenees ben je in hart en niere!!!
 
woops........stond nog ingelogd op prozac, moet dus feesttygertje zijn. :-s
Alkmaar: Kaaskop dus
zozo heb ook min of meer in alkmaar gewoond.. nou ja bergen a/z dan.. slushie eten fluffie?
 
Ik kom uit Arnhem. Dus ben ik KONING!!!

Gaarne mij met 'Sire' aanspreken.
 
kben in zaandam geboren , dus een zaankanter ofzow?
als ik in het buitenland ben en zeg dat ik uit amsterdam kom is het meteen van : oohhh hoer, wiet, junk..
ach
Ik ben in Alkmaar geboren dus een Kaaskoppie alleen woon ik al m'n hele leven in Egmond dus misschien ook nog een beetje Derper?
 
beverwijk dus ik ben een aardbei
kben geboren in zeist, ben ik vast een beuKer:bounce:
EEEEEEEEEN AMSTERDAMMER!!!!!!
 
gouwenaar.
ja lach me maar uit allemaal..
de stad zonder discotheken en met een hele hoop KAAS. oh jolijt :s
 
zandvoort........ hmmm wat zou dat nou zijn?
valt me op, veel cheeseheadzz hehe
 
Ik ben geboren in leidschendam zegt men. Dus dan ben ik een leidschendammer ofzo. Maar ik woon al bijna heel mun leven in 7huizen, dus dat maakt mij zielug!
bij ons een bliek

(das trouwes ook sow met carnaval en die onzin)
 
Heerhugowaard
dus een reijger!
Ben in Zwolle geboren dus blauwvinger.
Maar woon in Volendam dus ook palingboer.

Dus eigenlijk een palingboer met blauwe vingers
ben geboren in rotterdam, maar heb in zuidland gewoond. (voor de minder topografisch deskundigen onder ons, dat ligt vlakbij spijkenisse, en spijkenisse ligt weer vlak bij rotterdam) was dus eigenlijk een slandenaar. maar de laatste 2 jaar ben ik dus hagenees.
 
larense dus
Ik ben in Gouda geboren en woon nu zo'n 15 jaar in Scherpenzeel.......... dus ik ben een Goudse boerin!!
 
Artiest The Abaddon
Amsterdammer!!!
Gekke Mug 3 april 2002 18:48
wat ben je als je in jouw stad/dorp geboren bent
-------------------------------------

inteelt? :devil: :P
zeg t niet graag, maar kom uit oss, en vaak zeggen ze dan dat ik een messensteker ben :S
Ik ben ook een kaaskop (Alkmaar). Maar omdat ik in Zwolle gewoond heb voordat ik op kamers ging, voel ik me meer een blauwvinger.
Ike in Zeist duse,....ik ben Kakker of een illigaal !!
uhm jah hoe zal ik me eens noemen....
ben geboren in croatië (Zadar) toen mijn ouders voor de laatste keer samen op vakantie waren,
ben voor de rest opgegroeit in amsterdam,
dus ik zal wel een Croaat/Amsterdammer zijn ofzow¿
In een geboren Groninger dus een Stadjer ... maar woon al meer dan 15 jaar in Rotterdam dus een inport Rotterdammer :D:D:D:D Greetzz

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
ijsselstein geboren da noeme ze je een apeluier:S
maar woon bijna me hele leven in houten dan ben ik dus een houtenees
Ik ben geboren in Haaksbergen en ben dus een ehhh
echte hookymountainaar!!!!! :vaag:
geboren en getoge Amsterdamse en denk ook niet dat dat zal veranderen. Tenzij ik in het buitenland kan wonen.
Ben geboren in Amsterdam
Woon nu sinds kort in Purmerend

Mn neefje woont in volendam en als je daar vandaan komt heb je de bijnaam ballap
En als je half volendams bent dan noemen ze je een bodywarmer vet raar :D
en ben je een vreemde ben je een jas hahahah
neeeeeh ballap is zomaar een bijnaam.

alle volendammers hebben een bijnaam omdat ze allemaal familie zijn van elkaar.

veel dezelfde namen

veerman
sier
schilder

noem maar op dus dan krijgt een bepaalde familie gewoon een bijnaam.
zodat ze kunnenzeggen dat is een ballap of een snert.

woon namelijk al bijna 15 jaar in volendam.
hahaha wel lache allemaal.
en al die vage namen enzo.
maar wel vaag van die volendammer en als je een halfe volendammer bent.
haha
Ik woon nu in Flevoland maar ben in Hengelo (O) geboren en ben dus een TUKKER!!!

:bounce:
 
ben in Beverwijk geboren, en ben een Aardbei....
Aldus, een echte WIJKER
:VAAG::VAAG::VAAG:
2 theangelgabriel : Ik heb het dus niet helemaal goed begrepen :) maar jah kom er ook niet vandaan :)
Maar zo af en toe hoor ik wel eens wat als ik bij mn neefjes ben :P

Ik heb me een paar jaar geleden dood gelachen toen ze in het Volendams zeiden
hoe moet jij je ei hebben ?

;)
hoe moe jij j ei haie
Artiest Holmen
ben geboren in arnhem dus een ernummer maar woon nu in duiven, dus een duivenaar, en ben daarmee nog net niet een achterhoeker (gelukkig:))