Partyflock
 
­ Nederland
Om dan ff door te gaan op lesley zn topic
in hoe veel keer hebben jullie je theorie gehaald ?
ik ben er 2x voor gezakt
maar ik heb t ook 2x gehaald
dus das wel in balans

ik moest t nog een keer halen omdat zon examen maar 1 jaar geldig is...
ja, dat willen ze nu naar n half jaar doen, zei iemand die aan t lessen was, uitzuigers daar bij t CBR
1 x met 5 fouten.. Lucky me : D
ik moet nog gaan beginnen en volgens mij krijg ik echt ALLE scheit regels en klote dingen als ik ga beginnen...:(
Ikke in 3x :(
Ik was te koppig om te leren :)
3e keer ben ik als een gek gaan leren en had maar 1 foutje :D
3x. De eerste 2 keer was ik iets van 18. De eerste daarvan heb ik het net niet gehaald omdat ik te lui was geweest om het goed te leren. De tweede keer heb ik het makkelijk gehaald. Toen ik drie jaar later begon met lessen was het alweer verlopen dus moest ik nog een keer.

Ik schaam me er nog steeds diep voor dat ik er een keer voor gezakt ben, want het is supersimpel. Daarnaast zijn het altijd standaardvragen, dus je kunt ook niet verrast worden.

Mijn praktijk heb ik wel in 1 keer gehaald.
Mijn advies voor de mensen die nog moeten:

Laat dat hele theorieboek lekker in de kast staan en concentreer je alleen op oefenvragen. Daar leer je het veel sneller van.
Inderdaad die oefenvragen zijn het best
maar als je ze goed of fout hebt moet je wel weten waarom dus wel de uitleg lezen :) duuuhhhh
Maar goed ik heb mn praktijk ook in 1 keer gehaald zonder op of aanmerkingen :D
 
hmm ik nooit officieeel aan de theorie begonnen maar de oefentoetsen die ik voor de gein gemaakt had had ik allemaal :)

dus...
gewoon n CD rommetje
weet je van zelf de antwoorden uit je hoofd,
 
in 1x :D net als mijn rijbewijs :D
 
ik ook 1 x... drie fouten
1x 5 fouten :)

En ik na 5 fouten al denken, dit haal ik nooit, maar ja, 10 van de 50 hadden het gehaald and lucky me had prongeluk 1 keer op het goeie knopje gedrukt terwijl ik dacht dat ik op de andere moest drukken :)(
ur the lucky man
1 x 4 fouten, maar ik ken iemand die in een keer o fouten had, dat is togg nie meer normaal
1X weet niet hoeveel fouten.. 3 ofzo...
in 2x theorie en 2e x geslaagd voor praktijk :)
3 keer!!! en nu is hij alweer verlopen, kutzooi!!! maarja, haal voorlopig tog me rijbewijs nie... :-(
 
1x

;D
in 1 x
evenals mijn praktijk
 
Ik sluit mij volledig bij Mysterygirl aan
 
in 1 x met 7 foutjes...
7 foutjes - max. is toch 5 ??!!?!?!
hehe ja max. is 5 fouten. Loopt dus blijkbaar beetje te zwetsen.
Ik had hem in 1x met 2 fouten
 
1x met 3 foutjes...
in 1x met 4 fouten! en mn praktijk ook in 1 x!
ik in 1x met vier fout ;D

:bounce:
2 x :) met 4 fouten en rijbewijs in 1 x 20 lessen :) Trotse ik :)

Greetzz

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
 
1x met 4 fouten... praktijk in 2x... godver wat was ik de 1e keer zenuwachtig :S
theorie in 1 X en praktijk in twee X
ik praktijk in 3 keer -

1e keer gezakt op "onnodig linksrijden" hoezo een bullshit reden, mijn instructeur was mee, en zei, dat t niet eerlijk was, ook tegen examinator.

2e keer gezakt op doorrijden in de eerste minuut bij n stopbord, ik was zo verrekte zenuwachtig, verder perfect gereden, aldus de examinatrice, maar goed, ze vond t stopbord niet leuk.

En de derde keer afrijden - heb maar 10 minuten gereden, en we reden alweer naar t zwembad. Auto uit, ik dacht, whatta hell is dit dan ( ik rij toch goed ), wij naar binnen - ja, ik mag je feliciteren, je rijdt voortreffelijk, niets op aan te merken.
In 1 keer en ik had 4 fouten
1e x 10 fout , 2e x 4 fout.
Beiden keren zonder er veel voor te leren.
 
in 1 keer, was een eitje
theorie in 1x met 0 fouten :), maar met praktijk 2x gezakt >(
1e keer 6 fout.....maar nog oude systeem van 70 vragen en mocht dus 7 fout hebben :) hebbut in 1 keer gehaald dus, evenals de praktijk ;) lucky me!!
Theorie 1 keer. (2 fouten)

Parktijk: 1e keer 4 doden 12 gewonden en 5 autos blikschade.

2e keer: Was het iets beter :D
 
1x theorie, 2 fouten
3x praktijk, met 2x veeeeel fouten! maar rij alweer bijna 2 jaar zonder brokken!
 
:bloos: :bloos: sssssssssssst 5x :bloos: :bloos: schaam me erg diep!!!!!!!!!!!!
 
oja en me praktijk wel in 1x !
2x bromfiets-theorie
2x auto-theorie
2x auto-praktijk

ik doe eigenlijk alles in twee keer
in 1 keer, 2 fouten.
in 1 keer 3 fouten :D
tevens me rijbewijs 1e keer gehaalf :bounce:
In 1x theorie gehaald, ik geloof 4 fout en praktijk in 2x
3x en mn praktijk ook 3x best wel slecht eigenlijk, maar ik hen het daar gaat het om :-)
 
3 april 2002 16:19 hehe ja max. is 5 fouten. Loopt dus blijkbaar beetje te zwetsen.
---------------------------------------

YEAH RIGHT...zwetsen?? niet duzz....
ik heb m'n theorie vorige eeuw nog gehaald...in 1996 om precies te zijn....toen mochten we 7 fouten hebben ;)
gewoon in één keer en binne 5 minuten