Partyflock
 
­ Nederland
Mijn aller eerste feest was de 1e dance valley ooit........kweet niet meer zo uit m'n hoofd of dat nou 95 of 96 was maargoed.

Daar ging ik toen nog samen met m'n pappie heen want m'n pa kan een feestje op z'n tijd ook wel warderen :D (jaja het feesten zit in het bloed)

En hoe zit het met jullie?
Al jaren party verslaafd of net begonnen?
 
Mijn allereerste echt grote feest was Mysteryland '96 op Eindhoven Airport.
Mijn allereerste was MOH @ the hemkade, weet nie meer welke editie t was maar rob G draaide r toen vreed hard :P
Mijn eerste feest was Night of the Hools in Enschede in 1992. van vak P van FC-Twente. Eerste echt grote feest was begin 1996. Ja, ik weet het ik begin oud te worden. :)
Dat was volgens mij de eerste trance energy in het beursgebouw (98/99 of zo geloof ik).
Ml 2000 was me eerste Grote feest, daarvoor ging ik wel naar kleine, maar die vriendengroep van toen, die hield niet zow van grote feesten %-)

:S
mijn eerste grote feest was loveparade 96 was super ik ga elk jaar naar berlijn dit jaar weer :bounce:
LOVE PARADE RULEERT!!!!
 
mijn eerste feest was impulz 2 dec 2000
 
Massive in het beursgebouw Eindhoven 2001.....
ben nog wel best wel een newbie dus
hey Qlimax..da was ook mijn eerste grote.(ML op Eindhoven Airport)

En NiGhT Of ThE HoOlS was ik ook altijd wel bij..:)
Vooral toen ut bij de Dancefactory in Almelo was
eeehm, Mr.E-land '95 op de maasvlakte!

KNALLUH, 3 daguh (ik ben maar twee geweest)
met ouwerwetse GABBERTONNETJES in mijn kneiter!
was echt lachen man!
 
11-04-1998, Mysteryland; The indoor edition, Utrecht, ik was net 17 geworden.. daarvoor misschien 2 parties
 
of was het die ml ervoor, 1997.. kweet het niet helemaal zeker
ik weet het potverdorrie niet meer %)
Dat heb je he Confuzer met je korte termijn geheugen :P
Mijn eerst feessie was op 18 februari 2000....
AWAKENINGS...!!! :bounce: ...en het was nog in de Westergas ook ... trouwens het enige feest waar ik niet :xtc: heb...het was echt supervet!!!
 
mijn eerste party was thunderdome in de asta movement in de haag !!ik denk dat het in 95 was? was mastah toen ook daar voor ut eerst aan de drukz geraakt ellende!
SENSATION 01-07-2000
Niet slecht voor een eerste feest.Was er wel laat bij,maar ik heb de schade afgelopen jaar dik ingehaald :-)Vorig jaar naar meer dan 40 feesten geweest en dit jaar gaat ik het weer dunnetjes overdoen.hoppa!

GREETZ!!
dancevalley winter edition...vet bagger feest maar omdat het me eerste was vond ik t perfect..
Ghosttown '95 - Vechtsebanen in Utrecht
Flink toppertje.....
Was liefde op het eerste gezicht :-D
Sindsdien heb ik elke maand minimaal 1 'groot' feest bezocht.... waarvan de laatste 2 jaar bijna elke maand wel 2... :-)
 
Mijn eerste feestje was uhmm 4-elements! die in mei 2000 dus :):)
Mysteryland 1999 op Bussloo
Heeeuuuu, Dance Valley 2001 ;D
 
ik vermoed een feest in de escape van mn school (2000 man).

het 1e grote feest is denk ik dancevalley 3 jaar terug maar het zou ook iets anders kunnen zijn...ik weet het gewoon niet meer vaag (nee, zoveel drugs heb ik niet gebruikt hoor)
 
Innercity 2000,

Toen nog niet bewust van vitamine X
Dronk die avond een biertje of 40 maar vond er eigenlijk weinig aan.

Daarna kwam Shockers 5 - 05 - 01

Inmiddels wel bekend met de ronde vrienden en het was meteen een superfeest. Ik ben nog nooit zo heerlijk van de wereld geweest als daar in die mainhall met al die mooie lichten die wel wartme leken uit te stralen! Aan het eind flink stampen bij Miss Djax tot 8:20 geloof ik!
JAAA, miss djax was op Icity 2000 absoluut de beste techno set OOIT....... voor een vrouw dan...
;)
 
Hellraiser in de Sporthallen Zuid in '97
Toen ging ik alleen naar hardcore feesten toe, totdat ik op de eerste Innercity was geweest en toen ging ik af en toe nog naar hardcore feesten toe en ben er nu mee gekapt sinds een paar maanden. Op Trance/techno/hardhouse en shit is het gewoon 1000x gezelliger en lopen gewoon meer mokkels rond :D
Mijn eerst feest.
18 feb 1994 in kampen heaven's place.
Weet het nog als de dag van gister,...
Zal deze datum ook nooit vergeten,...:bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Mijne was ook IC 2000
In 2001 de schade maar ff flink ingehaald :P
mij eerste was 4 juli 1998
Mysteryland hier in ons eige flikkerbos
lekker dichtbij wel
en daarna benk mah nie meer gestopt met feeste.
mijn eerste feest was dreamdance in zuidbroek (gron) 15-4-1995. vergeet deze datum ook nooit weer 1e feest en was gelijk 2 uurtjes eerder afgelopen omdat er 1tje dood was gegaan en ik heb een tik geef ik eerlijk toe ik heb nog alle entree kaartjes van de feesten waarik ben geweest als je die tenminste weer terug kreeg en veel consumptiebonnetjes nog van jaren terug wel grappig ga ooit een plakboek van maken en veel vage foto's natuurlijk
12-10-95 Nightmare 9 in de energiehal :-)
Was superrrrrrrrrrrrr
 
trouwens mdma, zo slecht was DV winter edition niet, het staat wel niet echt in mn geheugen, maar volgens mij was het best ok (mn 5e feest of zo geloof ik, en gratis kaarten:D)
Shadowlandsrave september 1997 in het Thialf in Heerenveen
Volgens mij gingen er heel wat mensen van partyflock naar gabberparty's zo te zien aan alle namen,...
Inderdaad ja!! Ik ben ook begonnen als Gabber, hehe :-)
GINGEN????

GAAAN!!!! :D:D:D:D:D
Was Thunderdome 97 in Antwerpen toen ik nog Gabber was :D was wel vet toen
Mijnes was ook Dance Valley...2000 gloof ik?

xxx
huh %-) ik lees net ff me eigen posting, moet dus Dancevalley 2000 zijn %-)
hehehehe DaSize ik dacht al.... heb ik Dance Valley 2002 gemist op 12 januari... :-D
Mijn eerste echt grote feest Impulz in 2000
Daarvoor Speedrazor in de energie hallen in Nijmegen en shadowlandsrave in de brabanthallen in Den Bosch :xtc:
:bounce: :bounce: :bounce:
Kweetnie maar Speedrazor en Shadowlandsrave noem ik ook grote feesten!! Travium (of zoiets) in Nijmegen was een top-locatie trouwens! Super sounds, echt het dak d'r af ;-)
Shadowlands was 25.000 man, das toch redelijk groot ja
HQ in 1997 denk ik.
 
4 juli 1998, Mysteryland Lingebos d8 ik. Week daarna meteen naar de Love Parade geweest... Hoezo meteen goed beginnen :P
Ja het is al weer een aantal jaren geleden maar Speedrazor was toen wel goed te doen ja, perfect geluid!!!!
Shadowlandsrave in Den Bosch vond ik minder, niet zo best geregeld toen als ik me goed kan herinneren.
mysteryland 2000 -- > busloo
me allereerste party ... dj jean me allereerste dj ... darude - sandstorm me aller eerste nummer
allemaal op m'land

hehe



met de fiets heen gegaan, is maar 30 minz fietsen vanaf hier . ik was 15 . ook nie echt lang geleeje

wat voel ik me opeens jong tussen al die 92'ers enzo .. hehe ..