Partyflock
 
Forumonderwerp · 21200
­ Nederland
Waarom zijn er tog van die mensen die het nodig vinden om er met andermans jassen vandoor te gaan??!?! :frusty: Sjonge lekkere figuren lopen daar rond zeg! :@
Kaartje ben ik verloren, kwam ik pas om 6 uur achter toen ik de jas wou halen, en dat zou kunnen toen ik extra muntjes heb gehaald. Diegene die em gevonden had heeft er maar meteen gebruik van gemaakt blijkbaar :s:s:@


:kots: stelletje teringmongolen!!!!
Tja lullig natuurlijk maar je bent hem zelf kwijt geraakt. Als ik een briefje van 10 op straat zie liggen neem ik het ook mee en ga niet checken van wie het is
Ja ben hem zelf kwijtgeraakt...kan gebeuren tog? Niet leuk nee, maar kan iedereen gebeuren...

Ik ga doesjeen en pitten en dan morgen aangifte doen :s
 
nou aangifte doen heeft al helemaaaaaaal geen zin zeg..

het is kut voor je maar die jassen zijn niet gejat ofzo, ze hebben het kaartje ook niet van je gejat. het is daarmee opgehaald en dat is dus op een rechtmatige manier gegaan..

ook al was het gejat enzo, dan had je aangifte kunnen doen maar daar schiet je toch geen reet mee op, doen ze toch niks mee joh, nu al helemaal niet

gevalletje van helaas pindakaas ben ik bang..
 
heeeeel erg kut voor je...
Is echt minder voor je je zou het op de terugreis wel koud hebben gehad :S
 
Dat leert je weer, goed op je bonnetje letten
Triest zeg. Heb ook een paar keer een bonnetje gevonden. Heb ze beide keren naar de gardarobe gebracht. Je kan ze ook als tip gebruiken trouwens ;)
 
is zeker minder!!! maar idd wat franka zegt goed op je bonnetje letten ik ben ook wel vaak bonnetje verloren maar gelukkig niet op een feest :D en is elke keer goed afgelopen :D
Na TD stond ik met bonnetjes in me handen en ik snapte niet wat ik der mee moest, dus ging ik ze maar verkreukelen en op de grond gooien

maar kwam der gelukkig nog op tijd achter en na ff zoeken had ik ze weer
Echt niet leuk!!
Maar hoop toch wel dat je verder lekker heb lopen :bounce:
Idd minder voorje maar goed hoop voor je dat het een oude jas was;)
 
Ik vind dat ze een x een ander systeem moeten verzinnen dan die kutbonnetjes.. die dingen verlies ik ook egt altijd!! :@
 
Ik had het ook op Thunderdome, ik pakte alvast he bonnetje. Een minuut later was ik hem kwijt ! Ik kreeg gelukkig wel m'n jas weer mee maar toen was het ook tegen 7en.
laatste aanpassing
 
Lullig voor je... heb ik ook eens meegemaakt.. in een cafe. Dat een dronken iemand mijn jas had aangetrokken.. kom ik 2 weken later terug in dat cafe.. hangt mijn jas daar.. dus heb ik hem maar weer terug gejat :)
Das mooi kut zeg!

Als je een beetje normen en waarden hebt neem je toch niet iemand anders zn jas mee :S

Maar helaas bestaat de wereld niet alleen maar uit goeie en eerlijke mensen...
(hmmz dat klinkt wel erg diplomatiek :))
Niets diplomatisch, vind het heel normaal als je iets terug brengt dat je net hebt gevonden, zeker een persoonlijk eigendom.
 
Iguana. Dit is dus zeker wel jatten. Je ontvreemd het persoonlijkeigendom van iemand anders. zo'n bonnetje is niets meer of minder een kenmerk waar je jas hangt en dat je het aan het eind van de avond op kan halen. Dat bonnetje bepaalt niet het eigendom.
Ik heb het bij Vechtsebanen gehad , terwijl ik m'n bonnetje gewoon had.Lever dat bonnetje in zegt dat wijf doodleuk dat ie al weg is ...:S
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
had zelfde verhaal als Damien .. alleen dan op mysteryland hehe .. had ik bonnetje zag meer bonnetjes op de grond liggen dus ik dacht hzm dan heb ik em niet meer nodig wehewh :S ook weer weergevonden :) maar eh idd wel kut voor je gozer

:(
 
lullig man. Kan me nog een keer e-hal herinneren hadden ze de garderobe gesloten en alle jassen gewoon op een hoop gegooig.

dat was echt pakken wat je pakken kon.
Damnz Edje, stomme actie en echt zwaar kut voor je!!:s maar hoe was de rest van de avond?

(K)
jas te koop!!!
laatste aanpassing
 
Da`s een kut opmerking...:(
Wat een kutstreek zeg.
Tja Franka ik let er juist altijd zo goed mogelijk op. Ik stop hem juíst op een plek waar die goed verstopt zit. Maar tis net wat Iguana_ zegt...Aangifte heeft totaal geen zin...

Voorlopig geen feest meer voor mij, heb het wel een beetje gehad nu :s
laatste aanpassing
tis ook zo koud he zonder jas :D

doe altijd een lekker oud jassie aan of laat hem lekker in de auto
Gelukkig kwam ik Renzo en Ida tegen op het station in Zaandam. Die hadden nog een vestje allebei dus dat was wel ff fijn :d Thanxxx 2 you Renzo & Ida!!!
 
Ik heb het 1 x gehad op SpeedRazor. Gelukkig werd op het eind de garderobe bestormd, en kon ik ook ff me eigen jas gaan halen :)

Verder kijk ik gewoon goed uit met bonnen. Ik geef ze meestal aan een vriendin, die rijd, en blijft dus nuchter :D
laatste aanpassing
is mij ook een keer overkomen een jas van (toen nog) 3 meijer hak net een maand :@ das echt minder!
 
Als je met de auto bent, gewoon jas in de auto laten en geen dure jassen aantrekken.
Ja maar dan breken ze je de auto los :s
Vorige week hadden ze bij TD de lederen jas van Harry aan iemand anders gegeven, Harry is nu bezug om ID&T aan te klagen.
Daarom neem ik altijd me oudste afgeragdste jas mee naar feesten.

veel te bang dat ik het bonnetje kwijtraak of dat ze hem aan iemand anders geven.

Vriendin van mij hebben ze gewoon een x der tas en jas aan verkeerd persoon gegeven. Die er ook vrolijk mee is weggewandeld. Ze heeft toen wel fixe schadevergoeding gekregen.

Maar voor mij echt wel een reden om nooit me goede jas mee te nemen.
Jah das echteen mindere actie, als je jouw jas aan iemand anders meegeven..
MAar ja, ff hint, als je je bonnetje niet kwijtraakt, maar hun je jas wel

Hou dat bonnetje dan, want dat is je bewijsmateriaal dat je hun kan aanklagen

Ook al staat er, het is op je eigen risico, bij de wet mag dat niet. MAar dan moet je wel kunnen bewijzen dat je jouw jas niet heb kunnen ophalen
Harry had zijn bonnetje al afgegeven, daarna kwamen die dozen er pas achter dat de jas pleite was. Dus bonnetje weg..... geen bewijs meer.
Ik krijg geeneens een bonnetje :D Ik hoef ook neit te betalen in de fun.....ik heb lekker mazzel :P
Sommige reacties :S

Zijn jas is gewoon gejat...

Als jij een sleutel vind van een huis roof je hem toch ook niet leeg?????

Echt, stelletje SUKKELS die iemand anders z'n jas jatten.

Normen en waarden zijn idd erg ver te zoeken.
Tja Confuzer...We leven echt in een kutmaatschappij :s
 
I felt really sorry for you and your girlfriend. If I had only had one more extra sweater with me I would have gave it away!
l<AASBEK 21 oktober 2002 11:32
Harry had zijn bonnetje al afgegeven, daarna kwamen die dozen er pas achter dat de jas pleite was. Dus bonnetje weg..... geen bewijs meer.
-----------

Altijd je bonnetje terugvragen dus
Ida thanxx again for borow the sweaters :)

(K) for you :d
zou jij het dan nie doen?
als jij dat bonnetje nie pakt doet een ander het wel :S
:S

Jezus

Maybe idee om bonnetje gewoon bij je te houden als je hem vind?

Afgeven bij de balie kan ook natuurlijk :S

Lekker ben je :S
Jah nou, dan hoef je tog nie meteen die jassen mee te nemen..
Jah idd Confuzer je bent me net voor! hehe :)
Tja klote is gewoon dat je er heel weinig aan kunt doen :s Ja beter op je bonnetje letten ;)

Maar heb inmiddels nieuwe gsm. De rest komt wel.
Echt klote idd!!!
Maar als ik terug ben in Nederland hoor ik het hele verhaal wel he!!!

(K)(K)iezzz
Is goed lieverd!!! Kom maar snel weer trug en neem ff goed weer mee aub ;p