Partyflock
 
Forumonderwerp · 21144
­ Nederland
Waarom laten we Dana niet weten wat we van haar vinden?

Waarom laten we haar de techno vervuilen? Ze verpest de sets van Goden!

ik ga dr uitfluiten.
 
gewoon doen :D:D (Y) :P
 
Artiest Hungry
waarom zou dat zo leuk zijn. Dana is niet zomaar ff 123 zo populair geworden. Daar heeft ze ook hard voor moeten werken, en ik gun het haar voor 100%
plaats dan geen onderwerp. STAKkERRRRRR
 
ik denk dat hij niet eens kan fluiten

hij zit nu heel hard op zn vingers te kwijlen
 
Ik zal je moeder es uitfluiten!
Heb ik al is gedaan vond ze niet leuk :P
Jeetje iemand uitfluiten is wel erg zwak hoor.. Laat haar gewoon draaien en als je het niets vindt, dan ga je maar in een andere zaal staan denk ik dan..
Techno Joy kom je ook op de meeting :p:p of durf je daar niet meer te verschijnen :p:p
 
Net zo triest als die klootzakken die Chris Liebing hebben uitgefloten op Sensation!! stelletje prutsers
Anders worden hier even 80 topics over gemaakt...
Obi zei 19 oktober 2002 17:18
Je bent een nerd..
Noem hem aub geen nerd, maar kneus of sukkel, want anders komen de nerds hier in opstand. ;P
laatste aanpassing
hahahaha :d:d
Ik ga de replies niet eens lezen. Om maar in het kader van dit topic te blijven: wat een aanfluiting! Of je Dana nou een goede DJ vindt of niet, laat haar in haar waarde. ze doet haar ding, zal het vast met volle overgave doen, en als jij je te goed voelt om daarnaar te luisteren, sluit je je toch fijn in de plee op tijdens haar set? Zijn wij ook weer verlost van een verwend PF'ertje die de betekenis van partyspirit niet kent!

Fluitfluitfluit, deze reply is uit!!!

:kots:
 
joh...alsof dana zich er iets van gaat aantrekke als er 1 persoon tussen de 5000 mensen haar staat uit te fluiten!
denk nie dat ze hier wakker van ligt...

trouwens ik sluit me aan bij de rest...je bent zwaar triest! :kots:
laatste aanpassing
wanneer blijft de reply van techno-joy??
Ach...waarschijnlijk wordt hij toch wel door iemand op z´n bek gerost als hij (waarschijnlijk als enige) Dana staat uit te fluiten tussen 25 duizend Dana fans...:-D

Hehehe...
 
Hey NERD, Meneer Joy bedoel ik dan, het is Techno is the joy of LIFE niet live!!!!!!! (je undertitle) Sukkel!
Heb jij niet van je mama(of voor wie dan ook) geleerd respect te hebben voor anderen. Dat Dana niet je favoriete platen draait hoeft je nog niet tot zo iets zieligs als uitfluiten te zetten. Ik was afgelopen zomer op black en ondanks dat hardstyle meer mijn voorkeur heeft dan techno, heb ik me dood geërgerd aan die mensen die liebing en picotto uitfloten... Dit is toch te zielig voor woorden dit soort discussies!
Pff dan ga je toch lekker niet naar de main meneer techno joy? :P

je heb ook nog ziets wat heet techno zaal daar geloof ik :)

dus als je daar nou de heele avond blijft heeft dana ook geen last van je gefluit :P
Werkzaam bij Valrave
Artiest {SHOWLIST artist 71576, 66758}
Achja, dan horen we dat lekkere mannetje in ze eentje fluiten.. hebben wij ook weer wat thuis te vertellen.. ofnie? echt dat soort mense bahh..
gewoon triest.. als jij later putjeschepper bent ga ik je toch ook nie uitlache?
Hoi mensen!

Gewoon even terugpakken omdat juist zij de waarde van Techno omlaag haalt.
Techno = hart voor de muziek. Draai je zonder hart voor de muziek maar voor de cash ben je nergens.

Ook al heeft ze lang moeeten werken voor waar ze nu staat. Ga niet naar IC. Ik sta dan ook voornamelijk in de technozaal, maar ik ga zeker heel hard fluiten.

Techno zit vast in je ziel, daar hoeft geen keiharde beat bij te komen om het leuk te maken.
MMmmm tja, ik heb wel respect voor Dana!!! Ze heeft immers al heeeel wat jaartjes erop zitten en ze weet nog steeds het plubliek te amuseren. Als je niet van dat soort muziek houd nouja helaas ga je gewoon naar een andere zaal! ja toch?
Vind het alleen maar sneu gedrag als je iemand uit gaat fluiten!!! :s
Techno-joy dude, dana draait voornamelijk hardcore en hardstyle. dus geen techno.
tevens heb ze wel degelijk hart voo'r d'r muziek maar waarom ze dan volgens jou logica techno omlaag haalt mag je me toch ff uitleggen :)

gezien t feit dat de main op ic ook nie eens alleen techno is.
 
techno , ik wens je veel succes en meld nog een ding , ik heb op ic geen kikker op me nek en ben dus niet herkenbaar :[
Wat is dit nou weer voor triest iets. Ga overal maar ff fluiten in de club of de progressive enz. Er zijn zoveel andere Dj's aanwezig ga daar maar heen
2 Techno-joy ---> Wat ben jij een zielige staatsmongool , zeker veel gepest toen je klein was ??
Hoe haal je het in je botte tyfus kop om zo'n topic te openen.
Wat kan Dana er aan doen dat Liebing wordt uitgefloten op Sensation ???
 
Pfff, ga Dana lekker de schuld geven. Als je er problemen mee hebt dat ze komt draaien ga je innercity maar ff uitfluiten. Ga jij toch lekker in een andere zaal staan als het je niet bevalt.
Innercity wil natuurlijk wel genoeg mensen trekken he. Sjah, dat gebeurt o.a met Dana :)
uhmz?
wrom reageerd iedreen zo fucking vel!!
omdat partyplop hardstyle freaks only is bijna?
als hij wil fluiten laat hem fluiten!
en dat liebing uitgefloten werd op Sensation komt gewoon door kankerpubliek!
snap uberhaub niet wat chris daar moest!
 
ROFLMAO= Rolling on floor laughing my ass off.

En ik weet 1 ding! De mensen die zeggen van oprotten met Dana op IC staan de 21 ste van december het hardst in de main te beuken op Dana!

Zelf zal ik het eerste gedeelte van de avond Techno mee pakken om vervolgens naar Tiesto te kijken en daarna alle energie eruit op Dana.
laatste aanpassing
ja ze verpest wel meer maar vind het zonde van mijn tijd om te gaan fluiten, ga ik wel wat anders doen hoor....sjezus
 
Als je Dana niks vind ga je toch lekker ff naar een andere zaal.. lekker boeiend zeg!!

Als ik een dj niks vind.. ga ik ergens anders waardoor ik er niet naar hoef te luisteren..
Uitfluiten.. beetje kinderachtig, vind je niet??
Techno = hart voor de muziek. Draai je zonder hart voor de muziek maar voor de cash ben je nergens.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dacht je dat Sven Vath daar gratis stond dan ??
Vath draait ook gewoon voor de poen hoor, net als elke andere grote (techno) dj...de dance-scene is nou eenmaal een commercieel circus geworden...
laatste aanpassing
 
ik mot er eg niemand zien fluiten , ik heb ook michel de hey op sensation bij zijn meest klote opening ooit , NIET staan uitfluiten

dat ik em sindsdien boycot is wat anders
maar ik ga niet fluiten

ik zou zelf maar AL te graag willen dat ik daar zow kut stond te draaien
Artiest {SHOWLIST artist 141318, 1859, 17165}
Techno Joy,

Ik vind het een nogal trieste opmerking van je,

zoals ik al eens eerder gezegd heb RESPECT MENSEN RESPECT!!!!

leert het allen eens :)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
Respect :@ .. meid beheerst gewoon meerdere stylen accept that ! beheerst in dit geval :P ook potteh en panne muziek

:P vind ik dan .. 1 keer nooit weer .. damm wat gaat dat innercity fucking sloom zeg
talking to me??:P
Jij bent echt een zielige stumpert!!! BIAATCh maar dan mannelijk met je uitfluiten...ga zelf spelen kindje van de melkboer..
 
Alsof dana geen ziel voor muziek heeft. Dat kind draaid GVD al meer dan 10 jaar, en dan zou ze geen hart voor muziek hebben??? Als dat zo was zou ze allang ergens een snackbar zijn begonnen ofzo. En trouwens, als je niet van muziek houd (of geen ziel voor muziek zoals jij dat zo mooi noemt) zou ze zelfs nooit zijn begonnen met draaien. Logisch tog??
Dit is dus egt de grootste onzin die ik in me hele leven heb gehoort man!!
 
Nou dat vind ik echt zielig hoor :(
Ik bedoel als je haar niet goed vind oke, maar laat haar gewoon in haar waarde! Dat doet zij toch ook bij jou en andere vinden haar weer wel goed.
 
Dana draait toch Hardhouse :S:S:S geen techno??
Hmm als je niet van DANA houd, loop je toch naar een andere zaal..?? Errug moeilijk...:(

Ga in ieder geval niet de sfeer voor anderen bederven, want da's juist waar 't om gaat op IC
Werkzaam bij Studio T
Artiest Toyax
he he die luni de held, wat een uitspaken woeeaa
wil je fluiten word dan scheidsrechter!
Dana draait Hardcore Terror en harstyle EN techno :)


wat ze doet doet ze over het algemeen vrij goed :)

ik hoor persoonlijk ook liever de oude dana :
)
hardcore en terror dus :)
Dit TOPIC DINGT MEE NAAR DE PRIJS :

MEEST KANSLOZE TOPIC VAN PARTYFLOCK :kots:
 
in de de gouden bug catogorie gaat de hoofdprijs naar *tromgeroffel*
tering uitfluituh.........h­oe oud ben je nou..........