snap niet echt waarom heel veel gabbeers first rebirth goed vinden, terwijl het maar een Rave nummer is, en geen hardcore nummer!!!. IK ken 50 platen die erop lijken lekkere Rave enzo, maar niemand van de gabbers houden daarvan terwijl ze even hard zijn als first rebirth, en zo hard is die plaat niet, het is gewoon een retro, Rave plaat!!!
Da Shredder 24 oktober 2002 16:55
Sjeez... Wat een gezeur! The First Rebirth is voor mij DE PLAAT!!! Als ik hem op een feest gehoord heb, ook al is het een RUKFEEST, dan is het voor mij een goed feest...
Sjeez... Wat een gezeur! The First Rebirth is voor mij DE PLAAT!!! Als ik hem op een feest gehoord heb, ook al is het een RUKFEEST, dan is het voor mij een goed feest...
wat een onzin!! Dat slaat toch helemaal nergens op?? Als een feest kut is qua geluid, qua sfeer (allemaal relle) en je word op je smoel getrapt door die irritante lui!! Tis veeeeeeeeel te druk, slecht georganiseerd, je vind het echt het ergste feest dat je in je hele leven hebt gehad, maar op het eind draaien ze The 1st rebirth, echt niet dat dan meteen ineens je hele avond goed is hoor!!
"Als een feest kut is qua geluid"
Dit boeite me niet, als ik het maar kan horen...
"qua sfeer (allemaal relle) en je word op je smoel getrapt door die irritante lui!!"
Ik zorg dat ik hier niet terrecht kom, ga dat gedoe liever uit de weg... Mocht het wel gebeuren, ja dan is het heeeel wat anders!
"Tis veeeeeeeeel te druk, slecht georganiseerd, je vind het echt het ergste feest dat je in je hele leven hebt gehad"
Ik probeer er zelf met mun vrienden een goed feest van te maken, ook al is het druk en slecht georganiseerd... Als ze dan afsluiten met The First Rebirth en ik heb lol gehad ondanx de drukte (maar dan zonder knokken) dan is het altijd nog een goed feest geweest!!!
Dit boeite me niet, als ik het maar kan horen...
"qua sfeer (allemaal relle) en je word op je smoel getrapt door die irritante lui!!"
Ik zorg dat ik hier niet terrecht kom, ga dat gedoe liever uit de weg... Mocht het wel gebeuren, ja dan is het heeeel wat anders!
"Tis veeeeeeeeel te druk, slecht georganiseerd, je vind het echt het ergste feest dat je in je hele leven hebt gehad"
Ik probeer er zelf met mun vrienden een goed feest van te maken, ook al is het druk en slecht georganiseerd... Als ze dan afsluiten met The First Rebirth en ik heb lol gehad ondanx de drukte (maar dan zonder knokken) dan is het altijd nog een goed feest geweest!!!