Partyflock
 
Forumonderwerp · 20837
­ Nederland
Sim-pel. Volgende week lekker BeuQen op X-Qlusive:D:D:D


Heb er zin an:P

Die muziek is gewoon fantastich, lekker hard. Maar ook wel weer subtiel, gewoon super:d Ben inmiddels echt fan aan het worden. Heb al zo'n Q-dance vlag. super vet:D:D
laatste aanpassing
tis idd een MOKUMS woord

net als :

Attenooie
niegeslijer
krijg de kolere

tis de ORGINEELE AMSTERDAMSE TAAL

:9
 
separate the men from the boys and all will be good :D
 
Q(!!!!!)oen is ook niet een van de slimste

Qoen:
"Als je avondje hardcore hebt meegemaakt dan weet je pas wat HARD stampen is..... "

Zieliger bestaat gewoon niet. Meedoen met de hardstyle hype (kijk maar naar de naam) en dan ook nog evenb stoer proberen te doen met dat je hardcore leuk vind. Man ga een breaazah drinken gek!
laatste aanpassing
 
ahahahahah, Way to go !

Lach me dood hier :D
laatste aanpassing door een beheerder
jup X-Qlusive word bruut.. zeker omdat het in de HmH is :) :) :) :) :bounce:
 
:p :D
het is dat er geen Q in mijn nick past, anders had die er opzeker wel gestaan hoor!!! ;p
 
Ik schijt op Hardstyle ik heb nog nooit zulke simpele boeren muziek gehoord

ik ga ook naar de hardstyle feesten voor de sfeer en ckers niet voor de muziek
 
Het publiek is voor mij inderdaad ook de reden waarom ik sinds Qlubtempo in HMH niet meer naar grote hardstyle-feesten ga.
 
Ik vind de muziek wel lekker beuken maar ik vind het duistere er nu wel van af. Overal die stomme kut toetertjes waardoor het veel te vrolijk klinkt.

Ik ga naar die feesten om lekker :vaag: te wezen :D
laatste aanpassing
 
zo heeee.......... je zou maar Quinten heten of zow.......oh oh ERG!!! :S :D
 
Kuinten staat ook weer zo raar
idd ric,

was het eerst nog leuk om naar de fun te gaan voor Qlub Tempo, nu heb ik niet eens meer zin in

:S

het kan raar lopen he
 
op qlimax vond ik het erg opvallend hoeveel hockeyhomo's en ander volk wat er echt niet thuishoort rondliep.. laat ze lekker naar trance energy en innercity gaan.. de ideale plek voor alle gelegenheids-"stampers" of beter gezegd prutsers..
 
volgens mij is Qlimax juist onstaan door het gelgenheids-stampers concept
"de ideale plek voor alle gelegenheids-"stampers" of beter gezegd prutsers.."

Mensen die het wordt stampen nog in de mond nemen zijn pas prutsers met de grote Q van Pauper!
 
Innercity ga ik ook gewoon heen hoor. Het hoeft van mij niet altijd hard Beuken te zijn om een goede avond te hebben! Toffer dan een avond lokale discotheek en lekker dichtbij! :)
nou, ik ben 1 keer op qlubtempo geweest, het was nooit zo rustig in de fun, het "gros" wist toen nog geeneens wat hardstyle was!
ik ben 1 keer op Q-base hardatyle geweest.
ik heb toen 5 keer de zelfe set gehoort, naja, bijna het zelfde.
er kwam een vrouw op me af gestormt, "wat is dit hard heh" vet hysterisch, whehe, ik heb me daar rot gelachen.
ik moet wel eerlijk zeggen dat de sfeer er super was.
laatste aanpassing
QranQ, iQ Qan mij herinneren dat wij gisteren hier een disQussie over hadden en het er over eens waren dat HardStyle!! ECHT hard is!!!
Simpele zielen hier. Ga dan toch lekker naar techno, progressive of wat dan ook. DAT is pas simpele muziek. Ik spreek jullie over een jaar wel weer:P


En ja ik irriteer me ook aan die BrEeZaH figuren:(
laatste aanpassing
jaaa ik ga mn naam ook verbreezahren

yik yok wordt yiQ yoQ :P





not!
laatste aanpassing
simpele zielen? whahahahaha, moet jij nodig zeggen kuddedier!! hoe simpel kan je zijn! Techno simpel?? whahahaha, techno zit iig een stuk gecompliceerder in elkaar dan hardstyle!
en zielig dat je je ook aan breezahfiguren irriteerd, moet wel moeilijk zijn he?? dat als je in de spiegel kijkt dat je je zwaar loopt te irriteren!
 
Hmmz... luister al super lang naar hardstyle... alleen noemde we het toen niet zo. Hier in Heerenveen had je altijd een gabber-kroegje, maar ze mochten geen harcore draaien van de gemeente... dus begonnen ze altijd met de hardere house, en eindigden dan (stiekem) toch met hardcore.

En met hardere house, bedoel ik dan namen als Hennes & Cold - The Second Trip Megamind - Taub? en dergelijke... begon me pas later voor de dj's achter de muziek te interesseren, dus de namen die ik nu noemde zijn niet zo heel erg oud, maar toch... en idd, toen was het nog vet... de sfeer eromheen dus...
welke kroeg bedoel je dan ik kom uit heerenveen ...

is denk ik voor mijn tijd ...

de oude hardstyle blijft beter als de nieuwe over het algemeen dan
de hardstyle van tegenwoordig is ook lang niet meer zo origineel als dat het was!
Werkzaam bij Studio T
Artiest Toyax
He he he de enige beetje normale ( zoghenaamde hardstyle)( de naam hardstyle is nu al verneukt) vind ik

Kai tracid - destinys path warmduscher remix
warmduscher - auf die fresse, 10 kleine bassdrums
megamind - taub, arne l 2 rest in peace)

die platen kan je best voor een hardcore zet er even inmgooien en daarna moet er gewoon gehakt worden,

ik snap ook niet dat deze platen hardstyle worden genoemd , het is gewoon hardere house, onder de hardcore!!! To the beats!!!
aanvulling :

Microbots - Cosmic Evolution [DJ Scott Project Mix]
Tankis & Savietto - Octopus [Lost in Case Remix]
Mauro Picotto & Megamind - Krach
Warmduscher - Hardcore Will Never Die (Vocal Mix) die is ook nog wel redelijk ....

maar de hardstyle van nu is niet meer top Uk Hardhouse is vett...
cosmic evolution en french kis zijn zekers okee scoty projcet oude tyd zijn wel geinig, maarjah de nieuwe shit is te soft we willen hardcore!!!!!!
 
Ga dan toch lekker naar techno, progressive of wat dan ook. DAT is pas simpele muziek.

:vaag: volgens mij begrijp jij die muziek (nog) niet :S
 
TTF >> Club Moonlight heette het altijd, tegenover coffeeshop Sunshine. Nu heet het geloof ik Bar The Planet ofzow...
Ja ik weet welke je bedoelt tegen over de shoarma tent en naast de shoarma tent en ben jim's

nooit geweten dat daar zulke muziek werd gedraaid, vast voor mijn tijd...
die hele hardhouseVERNEUKER is volgens mij gewoon zo`n simpel zieltje

techno simpel :S

tering jongen, je bent de knip voor je neus niet waard
 
TTF >> Hmmz, ik was er bijna elke vrijdag en zaterdag van me 17e tot me 19e, tenzij er zaterdag feestjes waren. Dan was het trouwens ook leeg daarow :P

Dus toen was jij 13... ik denk idd dat dat voor jou tijd was ;)
 
Hennes & Cold = Second trip Wereldnummer!!!!
Cosmic Evolution ook!!!!!!!

En Definitely dan!!!!!!!! Zat soms net niet met tranen in mn ogen bij dit nummer! of wel?? ;)
vind het zo triest aan veel hardstyle dat het hard begint en later softe trance bagger word!! :kots: dat noemen ze nou een nummer brutelijk verneuken!
Zieliger bestaat gewoon niet. Meedoen met de hardstyle hype (kijk maar naar de naam) en dan ook nog evenb stoer proberen te doen met dat je hardcore leuk vind. Man ga een breaazah drinken gek!


Whehehehe ik wist dat er een reactie op zou komen van een leeghoofd. Man je kent me niet eens, het heeft namelijk niks met q-dance of hardstyle te maken. Waarmee dan wel... het was als grapje omdat een vriend van mij hier een Q in zijn naam heeft.... (Quinel aka pasQuinel)

Je bent echt een sukkel als je zomaar conclusies gaat trekken zonder dat je er iets vanaf weet. Heb jij mij ooit horen zeggen "HS forever"en dat soort bullshit?? neej hou je bek dan....

en ik lust geen brezaah. puke :kots:
laatste aanpassing door een beheerder
van breezah krijg je gaatjes in je tanden!!
 
Rekenmachine telt ook
nou nou, wat een commotie om mijn topic. Iets wat helemaal niet nodig is. één reactie is genoeg want hardstyle staat niet ter discussie dat het de vetste muziek is.

Ik denk er zelfs over om het Q-dance logo te tattoeren op m'n rug of arm. Krijg ik dan ook gratis toegang;d
nou joepie, daar ben je over anderhalf jaar ook nogsteeds heel blij mee denk ?? :s
jij weet ook vast niet dat Q-dance vroeger Qlasselite heette??
Het is eeuwig. Ik zal het altijd fantastisch vinden. Die beuQende klanken(L)
 
En wist je ook dat ze in de Qlass Elite tijd nog geen fuck te maken hadden met hardstyle? alleen met oldskool?

nah jah, ga dat ding maar lekker tatoeëren, ten eerste is het een lelijk logo en ten tweede is het een hype....

maar jah