Partyflock
 
Forumonderwerp · 20805
­ Nederland
 
Heey waar kijken jullie naar als je danst? Ik kijk zelf altijd naar de grond. Vraag me niet waarom!!!
HAhahahaa
naar de grond :S

ik kijk altijd gewoon lekker in de rondte
Ja ik kijk dus ook meest van de tijd naar de grond ofso! Heel weird is dat!

Maar ook wel in het rond, maar toch ook naar de grond :/
laatste aanpassing
ik kijk overal en nergens whehe :P

Daar let ik nou echt niet op zorg ervor dat ik me super vermaak :D
 
Kijk ook naar de grond..

Denk dat het een lichte controle is opdat ik me niet compleet voor l*l zet daar..:D
of je niet uit de maat danst Ido :P
laatste aanpassing
nah waarom zou je daar op letten gewoon uit je dak gaan!!
 
kijk meestal lekker in de rondte, naar mooie vrouwen :p
 
Waarom?
 
meestal idd naar de grond!
maf eigenlijk he?! :D
Ik kijk ook vaak naar de grond.. Moet mezelf er altijd toe zetten om rond te kijken en zo.. Weet ook nie waarom:)
Ik weet wel waarom, om niet op je bek te gaan over al die bekertjes en flesjes die er liggen!!
 
ik kijk ook gewoon alle kanten op dus ook de grond..gewoon ff uit je dak gaan en nergens op lette..behalve het vrouwelijk schoonn natuurlijk
vroeger keek ik vaak naar het dak, vooral in de rai.. maareee nu niet meer.. sinds ik clean ben kijk ik eigenlijk overal naar.. maar als ik begin met dansen kijk ik altijd naar de grond.. als ik eenmaal "warm" ben dannehh kijk ik.... naar dana?! ik weet et niet... overal eigenlijk
 
Ik heb dat ook echt dat ik me er toe moet zettuh om in de rontte te kijken. Van mij hoeft het ook niet echt zo, want ik dans voor mezelf.
Kijk altijd lekker in het rond!!... en als het dansen beetje lastig word naar benden... voor de bekers of flesjes..;)
Ook meestal naar de grond of om me heen.
En vaak als ik naar de DJ kijk terwijl ik stamp, denk ik: hee dit doe ik nooit, dat stampt nie lekker.. dus kijk ik weer naar de grond.
VwOeAh!
Ik kijk of er leuke jongens voorbij lopen!!
goudlokje foei:P:S:D!



Er lopen wel veel jongen achter je aan.:D
Oja???
Ik heb niks gezien!!!
Ja haha verkeerde jongens, die ik niet moet.
euuhm meestal gewoon om me heen... of nergens naar eigelijk... zal dr zaterdag ff op letten waar ik naar kijk.. :/
Precies.. ik dacht al jij en die gozer dat gaat niet bij elkaar passen.. maar goed je hebt je wel vermaakt dacht ik zo.. jammer van dat fototoestel:D
Je bedoelt die kale!!! Die ging gewoon niet meer weg, en deed gewoon alsof hij bij mij hoorde. Niet normaal joh. Hahahahaha. Ja zeker jammer van die foto.
Maar uiteindelijk ben ik hem kwijt geraakt.
Ja ik heb me zeker vermaakt.!!!! Heel erg goed.
 
Ik kijk ook altijd gewoon in het rond en inderdaad Goudlokje naar leuke jongens ;)
Heee Lady, gaan we de volgende keer samen even kijken.........en keuren natuurlijk. :P
 
Ja..dat is een deal...eens kijken wat voor smaak jij hebt ;)
Nou dat zou dan helemaal goed uitkomen!!!
MultiGroove!!....:D

en kennen jullie elkaar dan??
laatste aanpassing
MultiGroove????? Waar en wanneer?? Weet niet of ik daar heen ga.
Denk dat we dat gaan checken in de Matrixx.
Ik ken haar nog niet.....maar binnenkort wel denk ik.
 
VIA PF...en we komen allebei geregeld in de XX
Ok dan... nee maar ik denk das wel gezellig!! op de meeting..
en MultiGroove is 9 nov en de heemkade...
Met pavo dana en cosmic gate
dus zeker de moeite waard:bounce:
Ja heb ik gehoord, wie weet. Ik zal het eens vragen hier of er mensen mee willen. Zou best kunnen. Lijkt me wel leuk!!
Op elk feest weer anders :)
Trance energy in februari had ik de tik om naar het plafond te kijken ( erg uit me dak )

En nu tijdens het dansen nergens naar...
Rustpauze , naar de mooie meisjes :p
JA we draaien een beetje af van de topic.. maar goed moet je zeker even doen hoor!! word zeker knallen!!..

En op TD trouwens toffe out-fit Goudlok!
Maar is dat groot in Zaandam? Ben er nog nooit geweest. Maar zie dat dit wel een leuk feestje is. Ga er wel heen wrs........... Zou leuk zijn toch????

Ja dankje Stingray!! Was gaaf he, ik heb dat al zo lang en nooit aangehad, nu dan eindelijk toch maar. Lekker felle kleuren!!
Ja precies!...
ja dat is wel vrij groot ja.. alleen wel heel erg warm hoorde ik van de meeste... maar kijk even in de agenda daar staan alle juiste gegevens..
Nou misschien tot dan he!!
groetjes gaat lekker werken nu..
bij de ticketboxen en bij de deur voor 25 eurootjes.. succes.. ik haal men kaartje dit weekend!!:D!
Ja als ik wil gaan haal ik ook gelijk kaartjes.
ik kijk ook meestal naar de grond,heel raar maar het gaat gewoon vanzelf
Artiest ScuL
meestal ook naar de grond gek genoeg, kijk ook wel om me heen en ook naar de DJ maar toch vaak naar de grond :)
jah kijkend naar de zooi die er onder je ligt:d IDD goudlokje:d En het is zwaar irritant als er iemand de hele tijd achter je aan zit te lopen als je nix van hem wil weten:s
2Goudlokje en LovelyLindsay:

Dan ga je toch gewoon ff naar de wc. Dan raak je die gozer wel kwijt, of hij moet wel heeeeeel wanhopig zijn :)
KIJK gewoon om me heen, verstand op NUL en genietuh van de Bass yeahhhhhhhhhhh
 
naar de grond
altyd vet boeiend omdaar naar te kijkuh
wat dr allemaal ligt;p
gewoon in't rond, soms ook met m'n ogen dicht, maar da loopt slecht af meestal :p
Jah nou ja; is ook irritant om steeds naar de Wc te lopen, maar idd wel een goede tip:) Zolang diegene maar niet gaat wachten als je op de wc zit:s
das altijd baluh man, naar de WC gaan, meetstal ben je wel 20 min kwijt, en dan mot je er weer in komuh..............g­a maar luier kopuh whahahahahahaahhahah­ahahaha
Of ogen dicht... of ik kijk gewoon beetje rond... alsof ik als een toerist in een rondvaartboot zit!
uhm ja ik doe eigenlijk van alles en nog wat!! als ik iets interesants zie kijk ik in de rond(is nog al vaak zo;)) en anders kijk ik naar de grond of voeten ofzoiets:P:D