Wat een bull-shit, je moet gewoon weten hoe je 't moet gebruiken, en je duidelijk aan de regeltjes houden, ookal zijn die niet altijd geschreven, ze zijn er wel...
GHB hoeft helemaal niet gevaarlijk te zijn...
'k gebruik 't op 't moment niet meer, omdat ik me niet aan de regeltjes kon houden, en teveel nam in 'n korte tijd, wat resulteerde in out-gaan, wat m'n vrienden en ikzelf ook, niet leuk vonden...
maar niet gaan zeggen dat 't o zo gevaarlijk is, als je de feiten niet weet!!
GHB hoeft helemaal niet gevaarlijk te zijn...
'k gebruik 't op 't moment niet meer, omdat ik me niet aan de regeltjes kon houden, en teveel nam in 'n korte tijd, wat resulteerde in out-gaan, wat m'n vrienden en ikzelf ook, niet leuk vonden...
maar niet gaan zeggen dat 't o zo gevaarlijk is, als je de feiten niet weet!!
Aahhh wat vervelend!
Boeiend dat het een olifantenverdovingsmiddel is?? Wat maakt dat nou uit, als je maar de dosering voor een mens neemt en niet die voor een olifant
Als je er een muis mee wilt verdoven kan het ook hoor 
Gewoon verantwoord gebruiken (niet te veel dus)
Boeiend dat het een olifantenverdovingsmiddel is?? Wat maakt dat nou uit, als je maar de dosering voor een mens neemt en niet die voor een olifant
Gewoon verantwoord gebruiken (niet te veel dus)
Iedereen denkt het weer eens beter te weten.
Terwijl toch iedereen wel weet dat ELKE drugs gevaarlijk kan zijn.
Het is maar net wat voor ervaringen je ermee hebt.
Maar iedereen weet de slechte kanten wel dus ga nou niet lopen lullen dat GHB zo goed is want je weet zelf ook wel beter.
Stelletje stumpers
Terwijl toch iedereen wel weet dat ELKE drugs gevaarlijk kan zijn.
Het is maar net wat voor ervaringen je ermee hebt.
Maar iedereen weet de slechte kanten wel dus ga nou niet lopen lullen dat GHB zo goed is want je weet zelf ook wel beter.
Stelletje stumpers
Pfff, deze discussie hebben we gelukkig nog nooooit gehad ofzo...
Iedereen gewoon lekker voor zichzelf weten, dus mensen die er wel van houden, neem nog een buisje en geniet ervan zolang het nog kan...en aan de mensen die er tegen zijn, neem een pilletje of weet ik veel wat, of gewoon helemaal nix dan kan natuurlijk ook
Iedereen gewoon lekker voor zichzelf weten, dus mensen die er wel van houden, neem nog een buisje en geniet ervan zolang het nog kan...en aan de mensen die er tegen zijn, neem een pilletje of weet ik veel wat, of gewoon helemaal nix dan kan natuurlijk ook
wat Lil zegt klopt eigenlijkiez wel maar ik moet er toch mijn kanttekeningen bij plaatsen....ik ben er zelf faliekant op tegen want ik heb al dozijnen mensen knock zien gaan van die zooi maarja laat ik het zo stellen zolang GHBOers zichzelf alleen maar poisonen niks aan de hand zolang ze maar geen dames wat in het drinken flikkeren want dat lijkt hedentendage zon bischen de trend te wezen...jaja ik weet dat bestaat al jaren maar ik heb het gevoel dat het andere peeps verneuken weer een beetje terug komt...pas du ook een beetje op elkander mensiez!!
2KAKEL>>>> Als je 't journaal kijkt, moet je wel volgende keer 't geluid aanzetten, dan hoor je ook wat er gezegt wordt i.p.v. 't woordje GHB zien staan in 'n venstertje, met 'n olifant op de achtergrond.
"GHB is nl een BESTANDDEEL van 1 van de velen verdovingsmiddelen, die niet alleen voor mensen, maar ook voor dieren, in het VERLEDEN gebruikt is."
Dus dat heeft geen fuck te maken met wat JIJ wilt beweren.
Eerst onderbouwen, dan naar buiten brengen, ok?!
No offence...
En dat wil natuurlijk niet zeggen dat 't ongevaarlijk is, maar niet zo erg als sommigen van jullie op dit topic denken!!!
"GHB is nl een BESTANDDEEL van 1 van de velen verdovingsmiddelen, die niet alleen voor mensen, maar ook voor dieren, in het VERLEDEN gebruikt is."
Dus dat heeft geen fuck te maken met wat JIJ wilt beweren.
Eerst onderbouwen, dan naar buiten brengen, ok?!
No offence...
En dat wil natuurlijk niet zeggen dat 't ongevaarlijk is, maar niet zo erg als sommigen van jullie op dit topic denken!!!