Partyflock
 
Forumonderwerp · 20667
­ Nederland
Waarom is het altijd zo dat :"Mooie vrouwen altijd een mormel als vent hebben en minder lelijke mannen altijd mormels als vrouwen hebben".

Ik vraag me dat al jaren af misschien dat iemand hier antwoord heeft aangezien er wel eens figuren zijn die toch alles weten.

Nou weet iemand het ik niet in iedergeval :s

Kheb altijd bloedmooie vriendinnen en begrijp nie waarom :9
 
En blijkbaar kun je ze niet lang houden.
Ik begrijp dat ook nooit Tha_RaveB€ast!! :gaap:

Maarre..vind je je eigen vriend/vriendin altijd niet mooi??! ;)
persoonlijke smaak.. niet moelluk om doen verder.. strax dumpt ze je nog ;)
Trouwens Tha_RaveB€ast, begin je nou alweer een Waaarom-topic??!! :P :P
Tsja, ga ervan uit dat ik dan een uitzondering op de regel ben..:):P Of jouw stelling klopt en ik ben dus echt lelijk..:S
 
Concurrentie is het woord...

Een mooie vrouw wil geen concurrentie van een nog mooiere vrouw en neemt daarom een wat minder mooie vriend en vice versa...

Zou je een mooie vriend hebben dan hangen al die mooie vrouwen om hem heen en dat wekt natuurlijk weer jaloezie op enz.
 
Wat een onzin whehehe.
dan mogen ze hier wel de missworld langssturen ;D
 
Ja dat heb ik me eigenlijk ook wel eens afgevraagd hahah best vaag :P ze zeggen natuurlijk wel dat liefde blind maakt misschien heeft dat er iets mee te maken!
Geeft wel een beetje aan waarom wij soms wel een beetje jaloers zijn idd..:D
Neeee dit benne nie een echte waarom topic.

Ik ben gewoon benieuwd of iemand een antwoord heeft op deze vraag.

2C.C.C.R.Ray<-----------

Zolang vrouwen bij mij blijven moet jij nog maar zien te halen knulletje :9

2Jordees<-----Ben het 101% met je eens
Ik denk dat Jordees het antwoord heeft!! Het heeft vaak met jalouzie te maken bij meiden...en jongens willen toch vaak het mooiste (en leukste) meissie hebben...

2 Rave-->goeie topic!! (Y) heb hier ook vaak mijn hoofd voor "gebarsten" hoor ;), onbegrijpelijk...:S
Ik ben blij dat ik moeders lelijkste ben ,zodat ik tenminste nog leuke vriendinnen heb :9
Tha_RaveB€ast 15 oktober 2002 14:08
Ik ben gewoon benieuwd of iemand een antwoord heeft op deze vraag.


Je bent gewoon een mormel..;)

maareuh, kut, hoe zit het dan met mij? :S
heheheh met het 102% met Prhyme eens.
 
Kheb altijd bloedmooie vriendinnen en begrijp nie waarom

Uit deze zin maak ik op dat jij al behoorlijk wat vriendinnen hebt gehad. Je bent pas 26. stel je hebt 5 vriendinnen gehad, zo lelijk als de nacht en je eerste vriendin had je op je 16e. Dan blijven ze gemiddeld toch maar 2 jaar bij je.
Ben nu aan me derde vriendin de eerste duurde 7.5 jaar en de 2e twee jaar en ik ga nu 4 maanden met me huidige vrouwtjuhhh.

En meer dan 1 is meervoud vandaar vriendinnen ;)
 
En als een mooie vrouw met een mooie man loopt is het ook nooit goed, dan hoor je ze ook van jaloezie die mensen afzeiken.
Dus mensen zouden jou niet afzeiken he :P

Ik ben niet jaloers ....I don't care als andere naar me meisie kijken ze doen maar ze kunnen beter jaloers zijn dan mijn :xtc: opvreten :s als ik op een feezie ben hahaha
 
ik heb mooie neus
 
Idd, ik heb geen vriendin :)
euh....

ben ik zo een mormel dan ???

(nee Ray, jij mag daar niet op antwoorden !)
Dus Eric Scheurs heeft jou als profiel gebruikt voor de klepzeiker comics...hmmzzzz

hehehe dan weet je het antwoord zelf ook al :P hahahaha
Oftewel ergens moet er een super model voor mij rond lopen :D:D:D:D
valt me wel altijd op dat het in t buitenland "oneerlijker" is verdeeld, als je dat vergelijkt met Nederland
zow he volgens deze theorie krijg ik dus een ontieglijk onwijs lekker ding als vriendin

gruwelijk
 
hey weet je wrom dat zo is?
Omdat bv, een mooie meid een mooie jongen ziet, dat ze denk, naa die is toch nie geinteresseerd in me. En die mooie jongen denkt, die mooie meid vind me toch nie leuk.
Maar aangezien ze alle2 toch behoeftes hebben, nemen ze iemand minder mooi, waarbij ze ook nog es minder hoeven uit te kijken dat een andere meid dr vriendje inpikt...

JAHAAA
nou?? kdenk dat het eerder is dat meisjes/ jongens die niet super knap zijn denken dat ze n knappe gozer of meid niet kunne krijgen...

meiden/gozers die knap zijn wete dat meestal dondersgoed en kunne zow iemand krijgen.. dus kdenk niet dat ze er erg bij stil staan of ze n knappe meid/ gozer kunne krijge
 
Wat jij zegt fungirl is OOK zo...
Tis een onderwerp waar vele aspecten meespelen hahahaa wat een woord gebruik!
laatste aanpassing
ach iedereen ziet het anders... en ik zie het zo.. :D het kan allemaal he
Het is al eerder vermeld.

Als een meisie/vrouwtjuh een hele mooie vriend heeft dan WEET ze dat er veeeel meer HEM leuk vinden en dat het verleidelijk is voor de jongen(heb ik helaas geen last van) en vrouwen zijn al snel jaloers kan je voorstellen hoe een vrouw dan is als ze uitgaan en hij krijgt nogal aand8 BV dat ze aan ze kont gaan zitten of drinken aanbieden( :'( hier heb ik allemaal geen last van :'( )

Veel mensen die er goed uitzien WETEn dat ook van zichzelf.
En als hun partner alleen uit gaat dan flipt de andre helemaal weg ,want die weet dat ze partner veel aand8 krijgt en ......dan gaan ze ook allemaal rare dingen denken :s en krijg je voor niks ruzie over :S

..

Maar eigenlijk moet het geen ene BIL uitmaken hoe je eruit ziet als je echt van elkaar houd dan vind je zowiezo je partner wel mooi en sexueel aantrekkelijk.

Mijn topic is ook uit de visie van buitenstaanders
Ik denk namelijk zo als ik stelletjess op straat zie lopen,maar het paartje denkt NIET zo van ze zijn gek op elkaar TOCH..????

Mijn eigen vrouwtjuhh vind ik echt mooi en supa lekker en zij mij ,omdat ze van me houd (tot ze wakker word :s )

maar gelukkig heeft iedereen zijn eigen mening en de een vind bruin mooi en de ander blonT.
Zolang je zelf maar gelukkig bent en je partner wat de rest vind in NIET belangrijk.

je kan wel merken dat ik ff niks te doen heb op me werk he :s

een voor alle lekkere dames
idd.. zolang je er zelf maar blij mee bent... iedereen heeft n eigen persoonlijke mening over wat hij of zij leuk vind jah of nee..
 
heel vreemd verschijnsel. Hier in mijn gemeente gaan de grieten ook meestal met marrokanen en als ik naar veel van die gasten kijk dan zijn ze zo lelijk als maar kan! :C
wonen er in edam ook marrokanen ??????

jezus, het word wel erg zeg :S
gaat ook niet alleen maar om t uiterlijk..
Ik heb hier een tijdje terug eens zo´n artikel over gelezen.

Veel hele mooie vrouwen nemen vaak een wat "lelijkere" vent omdat;

A. Geen concurentie van andere dames
B. Die lelijke vent moet ontzettend veel moeite doen om de mooie dame in kwestie "vast te houden", en geeft de dame dus veel meer tijd, aandacht en liefde als dat de "mooie" man die aan elke vinger 10 vrouwen kan krijgen en daarom vrouwen niet altijd met respect behandelen...
omdat de meeste knappe mannen niet te vertrouwen zijn en als ze beter kunnen dan gaan ze.Dus je kan beter gewoon een normale vent hebben die te vertrouwen is en lief is .En wat mister gers aka lunie zegt klopt wel een beetje
laatste aanpassing
 
Van een knappe tafel kun je niet eten :d
laatste aanpassing
 
Van sommige wel :P
vandaar dat ik zo'n lekker ventje heb :D
 
2 the mannen> hou nou eens op met proberen de gedachtengang van het vrouwenmens te doorgronden :-P
en vandaar dat ik geen vriendin heb :D
 
2 jeffrey: Een hele hoop wonen er hoor! Is echt zo'n wijk zeg maar. Ghetto is een beetje groot woord maar gaat wel die kant op.
Werkzaam bij Studio T
Artiest Toyax
To luni helemaal met je eens , ik ken gasten die 6 maanden moeite deden voor een meisje en het lukte hun ook door ze om te kopen, maarjah ik ga niet zoveel moeite doen scharrels is effe lekker zat!!! en jah je ziet leleijke wijffe vaak met betere gasten, dusjah

maarjah dit onderwerp kennen we al!!!
 
laatste aanpassing
2 Yax: Whehehe...vrouwen omkopen ??

Zo desperaat ben ik gelukkig nog niet :-D