Partyflock
 
Forumonderwerp · 20364
­ Nederland
 
3-0 denk ik zelf :)

Wie gaat er allemaal en in welk vak?
Ik zit op 410 :)

Van DIE HARD weet ik al dat ie op 416/417 zit :P
Ik ga niet, maar dit wordt gewoon 5-1 man, ajax krijgt zoals zo vaak eerst een goal tegen...:/
 
vakkie teletekst.....

Maar hak die !@*&^@!*&@!(*&@kazen maar ff flink in de pan. Ben ik ook weer blij :)
0-2

Optimistisch blijven
laatste aanpassing
 
Snoepjesknul, je zou een keer meekomen nog :)
 
0-2 lijkt me wel mooi inderdaad
Dat dacht ik -
bob's got a temper
maar goed eigenlijk maakt t me niet uit hehe - maar mijn cluppie heb ik liever wel van dat t wint, en Ajax mag ook wel us verliezen
4-1 :)
Ik zit paar dagen later tegen Rosenborg @ 410 :)
3-1 volgens mij hebben wij idd een probleem om die 0 vast te houden. in vergelijking tot psv hebben wij veel meer tegen doelpunten gekregen. ( dacht ik :bloos: kan het ook fout hebben )
 
Ze moeten volgende week tog pas spelen.?? :S
2-0 vak 428 en tegen rosenborg zit ik in vak 125 en dat word ook 2-0 !!!!!
nou martine ga je eindelijk weer eens nu zit ik boven je moet je maar ff zwaaien !!
laatste aanpassing
 
TaQno-Freak 11 oktober 2002 23:10
0-2
------------------------------------------------CCA Goudsblom 12 oktober 2002 21:30
kijk, TaQno-Freak snapt t
-----------------------------------------------
bamb 12 oktober 2002 21:58
0-2 lijkt me wel mooi inderdaad
-----------------------------------------
jaja er zitten hier op pf nog wel mensen die ut snappen!

enne ik zit vak 416/417 lees ik net,of dat precies klopt weet ik niet weet alleen dat ut in ieder geval het uit vak is waar ik zit. en na afloop zeker weer 20 min wachten voordat we naar de bussen mogen . altijd zo best irritant eigenlijk.

maarre denk aan een 1-2 voor mijn mooie alkmaarse club AZ!
laatste aanpassing
goh die-hard, ik sprak op TD nog een paar mensen wie jou kennen, je bent dus echt een pannenkoek zoals ik al dacht

INTERNET DE GEKSTE
laatste aanpassing
Het wordt oprollen geblazen !!! Ik ga voor de solidaire uitslag van 5-2 ik had het met feynoord-ajax ook goed, dus nu ook :P
Even tussendoor, dat oprollen doen julie maar met je grasmat.
nee jef dat doen ze zo ;) :S

Juist jongens maar ehh KAAS is de BAAS!
maar niet in amsterdam !!!
We shall see....
 
Jeffrey 14 oktober 2002 10:18
goh die-hard, ik sprak op TD nog een paar mensen wie jou kennen, je bent dus echt een pannenkoek zoals ik al dacht
--------------------------------------------------

ow das mooi , weet je ook nog toevallig met je gesproken heb? zal wel niet denk?1 zeker plots de namen vergeten ofzo? als je ze nog weet zeg het me dan maar.ben ik wel benieuwd naar eigenlijk. want volgens mij ben JIJ de grootste pannekoek hier!
 
zit in nieuwe gedeelte 410...nou ja 410 tis eigenlijk 409..
Ik denk uh...3-1...
namen zijn niet relevant ouwe,
kom maar lekker los naar Amsterdam zoals ik los naar alkmaar ben geweest, kijken wie hier de pannenkoek is

FUCK DE COMBI
INTERNET DE GEKSTE
laatste aanpassing
 
LoL Joey :D

Zitten trouwens wel aantal 410-ers hier op PF :)
het gaat weer nergens over :D
 
Bek houwe kakkerlak :D
 
Los naar Alkmaar O:) :D
laatste aanpassing
1-2 wordt het.
Barrygoal 2 keer.

Ik ga ook maar weer eens in het uitvak zitten in die kutbak van jullie.

vorig jaar hadden jullie mazzel met die goal 4 minuten in blessuretijd, terwijl er 2 werden aangegeven, want jullie hebben altijd geluk.
En dat is vanaf zaterdag afgelopen.
 
Geluk????

LoL???
als jij de waarheid lol vindt moet je dat zelf weten, maar ja jij kan er ok niks aan doen dat je alles door een a**xbril ziet
 
Hoezo vijandig? :D

Zoals Jeffrey zegt:

INTERNET DE GEKSTE!!!©

:)
tjonge zeg als jij dit al vijandig vindt.
Wat moet het dan worden met je als mensen echt vreselijke dingen tegen je gaan zeggen. :P

maar ja joh als jij dit vijandig vindt, laat ik je maar lekker in die waan
 
*BOE* :P

En jij kijkt overduidelijk door een AZ-bril :P
Maarja, ik laat jou lekker in die waan zitten ;)
Misschien dat ik nog een bezoekje breng aan het uitvak, is toch niet zo ver lopen vanaf mijn vak :)
ik door een az-bril. hoe kom je erbij.
Het is iets wat algemeen bekend is over lucky-ajax, zelfs op tv wordt het gezegd, dus tja.........
En wou je gezellig bij het winnende team komen zitten dat je ons komt bezoeken. :P
 
Scorpion 14 oktober 2002 23:58
1-2 wordt het.
Barrygoal 2 keer.


Das de AZ bril :P

Maar lucky Ajax? Vond je Ajax ook lucky tegen Feyenoord? Nou nee, gewoon VOETBAL...
 
Maar ik ga maffen, we rellen morgen wel effe goed, ben er niet bij met me hoofd, kga maffen :)

(K) voor Scorpion
dat is gewoon vertrouwen hebben in mijn ploeg, omdat wij in uitwedstrijden dit seizoen gewoon een stuk beter zijn dan thuis en ik vind ajax dit seizoen thuis minder goed dan uit, dus vandaar.

ok dat geluk heb ik verkeerd geformuleerd, Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat jullie op beslissende momenten aardig veel geluk krijgen
wil je niet zo intiem doen daan dan raak ik van slag. :P
 
Je mag wel voor onze Ajax - AZ relatie uitkomen :P

Maar geluk zit ons soms wel mee, METERS METERS METERS BUITENSPEL, UT KLOEGIE ZAG HET NIET, MAAR UTRECHT LEKKER WEL, UT WAS METERS METERS METERS BUITENSPEL :D
Iemand gisteren avond intervieuw met Koeman nog gezien, was wel leuk om te zien. Volgens koeman kunnen we nog veel beter, nou 1 verlies en 1 gelijk spel en overwinning op feyn##rd, barcelona, lyon, psv, en dan nog beter, dat betekent real madrid in maken arsenal afslachten !!! :D

AJAX 4 Champion!!

Nog 2 jaar hebben wij ook gewoon die wereld cup weer gewonnen!!
 
2-0, 413
En net een brief gehad dat Lyon - AJAX niet doorgaat vanwege te weinig aanmeldingen voor de dagvlucht!!!
Wij gaan met de bus.... :)

Scorpion, was he vorig jaar niet zo dat we de gehele wedstrijd beter waren en jullie amper een kans hebben gehad? Was het niet zo dat AZ, en dan vooral Moens, vorig jaar continu aan het tijdrekken waren en gewoon anti-voetbal lieten zien? En was het niet zo dat Moens, en daarmee AZ, door deze manier van voetbal (het niet meer willen voetballen) gewoon dat doelpunt op een presenteerblaadje kreeg?
Jammer voor jullie, maar wel verdiend... dat ie zo laat viel, kwam alleen maar door het continu uitstellen middels tijdrekken...;)