Partyflock
 
Forumonderwerp · 20113
­ Nederland
dan bedoel ik dus op afentoe sexen met iemand waar je nix mee hebt??
Of sta je droog tot je nieuwe vriend/vriendin hebt???zo ja hoe hou je dat vol??

ben benieuwd.... :)
laatste aanpassing
 
2 Debby: is goed hoor, als Roxy het ook goed vind? :D
 
Werkzaam bij Demon Dance Events
Artiest Da Wiseguy
als je geen relatie hebt,moet je toch wat,dus dan zijn one night stands een uitkomst
2 in-effect...i know the feeling... :S

maar weet niet of ik mn gevoel er buiten kan houden...anders zou t zeker een oplossing zijn...een sexrelatie :P
laatste aanpassing
 
Moet kunnen toch:P
Ik zou t niet zomaar kunnen, maar het lijkt me enig om soms gewoon sex te hebben zonder dat je gevoelens voor diegene gaat krijgen...:D
 
in het begin is het natuurlijk ff wenne...
maar als je het al een tijdje doet, leer je je gevoel wel beter te scheiden...
:)
ik denk dat ik t ook niet zomaar zou kunnen hoor... zonder dat ik wat voel voor die persoon..bedoel ik dan...maar maybe leer je dat inderdaad wel scheiden...

relaties heb ik mn buik wel ff vol van :S :(
Je voelt toch wel wat voor die persoon? Anders ga je er niet mee naar bed!
Maar dat hoeft niet gelijk liefde te zijn in mijn ogen, dat kan ook gewoon een enorme aantrekkingskracht zijn!

En ja ook ik heb mijn buik méér dan vol van relaties maar sommige behoeftes blijven bestaan he?
2 roxy> JUP ;)
Met een one night stand is het hetzelfde als russische roulette ;) je weet vantevoren niet if you're lucky...soms is de sex geweldig soms 3 x niks.

Maar soms is ff ontladen ook wel lekker :)
 
Helemaal met Roxy eens.
 
nou ik stel me vrij beschikbaar op.. ;)
Nou PartyTime wees eens een heer en regel de zaak haha! :P
2 PT > aan jou heb ik nix :P ;)

8)
bridget, daar ben ik t helemaal mee eens...je weet niet wat je te wachten staat...maar wie niet waagt, die niet wint!! :) en ja, je moet het gewoon kwijt zo nu en dan?? :P
Ach dat het leuk is kan ik niet ontkennen, maar geef mij maar een relatie...

Gevoel van geborgenheid en liefde begin ik toch zeer zeker te missen.

Maarja kan natuurlijk ook omdat het nu 5 maanden uit is na 6 jaar. Maybe heeft het wat tijd nodig.
2 confuzer> dat gevoel mis ik ook wel...maar als ik dan denk aan alle ellende is dat snel over :)

maar misschien ligt dat bij jou anders?
 
2 Ptje, nee en aan jouw heb je wel wat?
Heb al meer dan 5½ jaar een lieve vriendin heb heb niks te klagen ;p Je kunt het zo leuk maken als je zelf wil :devil:
2 PT jeetje wat bij jij serieus zeg sjonge jonge :S maakte maar geintje :)
+ als je beetje doordenkt dan snap je wat ik bedoel :P
laatste aanpassing
Tja seks zonder enige verplichtingen....
persoonlijk kan ik het niet opbrengen om zonder gevoel met iemand het bed in te duiken.

Maar degene die er wel toe in staat zijn....why not ! :p
Welke ellende? ik heb onwijs genoten van mijn relatie en het verbreken ervan heeft me meer pijn gedaan dan wat dan ook...

Maybe kan ik er daarom nog niet echt van genieten... kweet niet.
 
2 Roxy en Partytime

Datum???????
2>confuzer ja maar dat komt natuurlijk ook wel omdat je er zo van genoten hebt, maar niet zomaar genoten, maar met LIEFDE genoten, vandaar dat t zoveel pijn doet...
2 Debby:

PT krabbelt een beetje terug...
dames...als PT niet wilt...dan weet ik wel iemand, die niet zal terugkrabbelen...;)
 
2 Roxy, dan moeten we toch op zoek gaan naar een andere GESCHIKTE man.
 
Wie zegt dat ik terug krabbel?

Dat zijn jouw woorden Roxy..
2 debby en roxy hoe bepalen jullie dat dan?? of is t toch gewoon ff "uitproberen"?? ;)
beschikbaar!!!!!

ik ben jullie mannetje!!!!
 
wat bepalen
2 Deb:

Ik heb geen man nodig hoor, jij wel?




:P
 
2 Roxy met z'n tweeen komen we er ook wel uit.
Dat denk ik ook wel ja ;)

Maar luidt het gezegde niet "Hoe meer zielen hoe meer vreugd" ? :D
 
Ja dat is soms wel waar, maar dan moeten het wel lekkere zielen zijn.
 
Ik denk dat Roxy en ik daar samen wel uit kunnen komen. Dit topic gaat immers niet over trio's.
Nee daar heb ik ooit een topic over geopend haha ! Die moeten jullie dan maar volschrijven ;)
Daar begint het anders aardig op te lijken...

Maar inderdaad daar komen we zelf wel uit.
Morgen eens even rondsnuffelen Deb?
niet?? oh ja verrek, gaat over sex als je geen relatie hebt, sorry girls ;) hehehehehe
 
en dan nu verder met: Sexen met iemand waar je nix mee hebt.
op dit moment heb ik sex met niemand!! :(
van mezelf heb ik nog nooit gesext met iemand waar ik niks voor voelde...maar je merkt wel aan jezelf, dat geilheid en aantrekkingskracht je soms wel op andere gedachtes kan brengen...
Het heeft echt wel zo zijn charmes, net als sex met iemand met wie je wél een intieme band hebt.
Sex met een "vreemde" (nou ja niet helemaal natuurlijk!!) kan echt superspannend zijn en heel ongeremd omdat ie na het ontbijt toch weer pleite is! ;)
Seks met je liefdespartner echter kan juist heel teder en emotioneel zijn.
ja dat is zeker :( :( :)
Jullie vinden me misschien een onwijze softie nu maar soms is gewoon een nacht heel dicht tegen iemand aan/in iemands armen liggen ook heel erg fijn als je vrijgezel bent....*bloos*

Soms nog intiemer als sex...
Totaal mee eens Bridget... en lekker boeien als ze ons een softie vinden...

Je gaat het missen he, als je dan weer alleen in bed ligt.
laatste aanpassing
 
Het is een stuk warmer in bed in de winter als er toch iemand naast ligt of het nu je relatie is of gewoon een scharrel.
Daar kan ik me beter in thuis vinden dan seks Bridget en Confuzer !

Lekker samen slapen, geweldig :d
zekerzz mis je dat...vooral als t net uit is...net of er een leegte in je zit :S

nu vind ik t wel lekker t hele bed voor mij alleen 8);)

2 debby81> wat d8 je van electrische deken :D