Partyflock
 
Forumonderwerp · 20113
­ Nederland
dan bedoel ik dus op afentoe sexen met iemand waar je nix mee hebt??
Of sta je droog tot je nieuwe vriend/vriendin hebt???zo ja hoe hou je dat vol??

ben benieuwd.... :)
laatste aanpassing
 
zo nu en dan een one-night-stand...
en als je dat nou niet kan? (gevoelsmatig)
 
uuuuuuuuuuuuhm... zou het niet weten... :S
Nooit echt lang vrijgezel geweest :|

Sjah nu gaat het er wel aankomen.
En ben benieuwd hoe ik het op ga lossen :S
 
ik heb wel af en toe een leuke date nou dan hou ik het wel vol hoor dat vrijgezellen leven :d
 
Ptje >
geen idee... ik kan het dus wel, gevoelsmatig.

(hangt trouwens ook van de persoon af eigenlijk, soms ben je geneigd om iets meer te voelen)
laatste aanpassing
 
Als je niks hebt, vind ik dat het moet kunnen!! alleen moet je wel goed afspreken als je het alleen voor de sex doet.. :D
 
Altijd handig hoor om iemand achter de hand te hebben :-D
laatste aanpassing
als je gewoon vrijgezel bent kan je toch af en toe flink leggen douwen ????

ik bedoel we zijn mensen hoor, geen stenen :S


ik ben gelukkig met me meissie maar toen ik nog vrijgezel was wist ik het wel hoor :9
 
heb je geen leuke ex...hahaha dan weet je wat je krijgt en wat het s...en dat het toch niets word...makkelijk toch..:)
 
Gewoon doen wat jezelf het beste lijkt, want ja als je nou 3 jaar vrijgezel blijft ga je ook niet 3 jaar droog staan.
laatste aanpassing
Vaak weet je van tevoren wel of het voor 1 avond is of voor vaker. En dan moet je bij jezelf kijken of je het wel of niet ervoor over hebt. En of je het wel of niet kan met je gevoel.
laatste aanpassing
Ik vind het ook belangrijk dat je allebei weet waar je aan toe bent.
Neukuhhh voor het leven :P
Heheheh en Ptje als je dat niet kan zonder gevoel met iemand, heb je altijd nog je eigen handjes :P
 
Ik ruk me ook suf !
En daar schaam ik me echt niet voor :D
(y)

One nightstands zijn ook niet aan mij besteed.
laatste aanpassing
vandaar dat ik van die vrouwehandjes heb. Ik ben in voor 1 night stands :P
 
ach ja wat zal ik er van zeggen :kwijl:
Nou zeg het is, want nou zei je nog niks :p
 
Gewoon gaan met die banaan ;p
 
sexrelatie> Is een relatie zonder de nadelen ervan :p

Heb nog nooit een 'grote-mensen relatie' gehad :D
 
Ook nooit aan beginnen voordat je 40 bent.
debby berjaarden tehuis pas ;).....
Aan one night stands doe ik niet.

Liever sex met een relatie, maar..

Als je iemand hebt, waar het mee klikt , jij vind hem leuk en hij jou, je weet beiden waar je aan toe bent.. Waarom niet ?
 
2 Indian tegen die tijd hoop ik toch wel al eens een beetje serieuze relatie te hebben gehad en wie weet kleinkinderen.......
ben t met para noide eens..
 
one night stands is gewoon DE LUSTEN EN NIET DE LASTEN maar ik ga toch liever voor een leuke relatie!!
Mij niet aan kinderen gezien, als ze net worden als ik , dan heeft het toch geen zin ;)
1nightstand is niks aan man :S

Die mokkels kunnen zo wie zo al niks en als ze je niet kennen dan is het helemaal knudde :s

vandaar dat ik een eigen vrouwtjuhh heb waarmee ik ga trouwen ooit :D
heb de rest van de replys niet gelzen maar ik zou zeggen...met jezelf ;)
 
legter an wat je normen en waarden zijn he,ik kon dat vroeger niej hoor,kwam veel te vel gevoel bij kijke.. maar als je zo vaak op je bek ben gegaan als mij dan ga je anders denken
Ben wat harder geworden en daardoor ken ik dat nu wel,en t bevalt best als neimand je ken verkenkeren,beetje gevoelloos geworden meschien maar ach,mot owk aan jezelf denken...tsoch?
Ik zie geen probleem in een One Night Stand hoor, lekker ff seksen en verder geen gezeik.
ben het helemaal eens met roxy :P
One Night Stands zijn aan mij niet besteed...ik kan gewoonweg geen sex hebben met iemand waar ik niet verliefd op ben en waar ik niks mee heb...het is puur een gevoelskwestie, iets wat niet goed voelt, moet je niet doen...heel simpel.

Dus tijdens een vrijgezellenperiode (zoals nu) is het gewoon Gamma...het betere trekwerk dus :-D
legter an wat je normen en waarden zijn he,ik kon dat vroeger niej hoor,kwam veel te vel gevoel bij kijke.. maar als je zo vaak op je bek ben gegaan als mij dan ga je anders denken
Ben wat harder geworden en daardoor ken ik dat nu wel,en t bevalt best als neimand je ken verkenkeren,beetje gevoelloos geworden meschien maar ach,mot owk aan jezelf denken...tsoch?

--------------

Ow my God.. Ik herken mezelf teveel in jouw woorden en als ik dat zo lees ga ik ff ernstig aan mijn instelling werken :vaag:
 
2 Roxy: ik ben het volledig met je eens.. :p
2 Indian: Keertje seksen? :P

*Edit*
PartyTime: ook een keer? hahaha :P
laatste aanpassing
Roxy ik zeg nooit nee :P

Ik ben in dat betrefd een makkelijk persoon....

1 night stand is ook het spannends, je weet namelijk lekker weinig van elkaar en over knudde , nou als je gewoon je ervaring toepast kan het toch eigenlijk nooit fout gaan ;)
Roxy je krijgt het druk :P
 
*heeft niks toe te voegen aan in_effect's reply*

zo denk ik er dus ook over...
 
Roxy noem jij maar een datum, en ik zal zorgen dat ik er ben :p
 
Pfff weer typisch PF....

Denk dat ik me ook maar eens ga aanpassen aan de mensen in mijn 'omgeving' :p

Iemand neuken?? ;)
laatste aanpassing
Kijk met een one night stand moet je goed oefenen. Zodat je als je een vaste partner krijgt alles weet hehehehehe :P
 
Shrekkie: :kots:

Goudlokje: Nog steeds aan het oefenen dan?? :/
laatste aanpassing
 
2 Roxy en Partytime. En ik dan, mag ik meedoen.
He ik had het niet over mezelf he...... maar het is een optie toch???
Van mij wel Debby!!
bassboost je bent nooit uit geleerd !! ;)
 
huh k had toch alwa neergezet :S hummzz... vaag

gewoon paaien! :D