Partyflock
 
Forumonderwerp · 20051
­ Nederland
 
Wie gaat er zaterdag 12 0ktober naar The Matrixx naar Johan Gielen Solo?
laatste aanpassing door een beheerder
 
NopZ, Thunderdome :D

Het is trouwens zaterdag de 12de ;)
 
oh ja ha ha foutje bedankt. Uk hoe had je het afgelopen vrijdag in the matrixx.

Jammer dat ik je niet heb gezien
 
Denk dat ik op Crazyland ben :D
 
Ga waarschijnlijk wel naar de matrixx!! :)
 
Thuis op de bank :bier:
 
Heee Goudlokje,

Was je trouwens er afgelopen vrijdag ook in the maitrxx
 
2 Joan > Was wel aardig, maar ik was niet zo in de stemming..
 
Waar stond jij dan eigenlijk als ik vragen mag
Hee Joan, ja ik was er zeker afgelopen vrijdag. Ik sta altijd bij de deur, die naar de wc gaat. Komt iedereen altijd langs, is gezellig. En waar stond jij dan??
 
Ik sta ook altijd achterin, bij de deur die richting WC's gaat. En anders vraag maar aan Than of hij me een keer aanwijst ofzo ;)
 
Hey goudlokje, dan heb ik je jou volgens mij ook nog gezien..had je toevallig een rode broek aan?! :)

(K)
Wie is Than dan??? Ken ik die?
JA ik had een rode broek aan. Haha. Maar wie ben jij StarZ??

(K)(K)
StarZ jij komt uit Den Bosch?? Heb jij ook de hele tijd vooraan bij de deur van de wc's gestaan?? Was je met een groep? Hoe zie je eruit? Want ik weet niet wie je bent.
 
Goudlokje 9 oktober 2002 13:47
Wie is Than dan??? Ken ik die?


Was tegen Joan ! :p
 
Ik stond vrijdag bij de bar dichtbij waar je muntjes kunt halen. Sta ook heel vaak gewoon boven of bij de vip aan de rechterkant van de bar waar THan staat
 
Than is een hele lieve aardige jongen die ik nu een tijdje ken
Dat weet ik :P
Maar je weet toch dat ik heeeeel nieuwsgierig ben?:P
 
Oh goudlokje maar ik ben ook nieuwsgierig ;)
 
Kopje Thee, Dames?? ;)
Haha heel goed Joan!! Goede eigenschap :P
Is goed Basboost, wel graag een koekje erbij!!! Maak jij het en kom je het brengen?? Dan kletsen wij (de dames) (en UK dan:p) nog even door.
Ikkuh ga ws wel. :-)
 
Nah voor de dames een kopje thee.
En voor Ukkie een flesje kindercola :P
heheheheh ahhhhhhh UK een slokje thee van mij??? En als je lief bent krijg je ook mijn koekje :P
 
Nou is altijd lekker..

Maar ik kom anders mijn grote zak M&M's wel brengen want ben er gewoon misselijk aan. Mijn collega's hebben geen zin om me mee te helpen

(K)(K)
Haha breng maar, lekker!! Ik heb in de auto nog een zak met kleine twix liggen en met bounty. Jammie, zo opeten.
Hee maar rare collega's hoor. Hier eet iedereen altijd vrolijk met elkaar mee.

(K)
 
Ja die zijn allemaal aan de lijn joh...en die zeggen dan van ach Joan jij kunt dat goed hebben ;)
 
Nah heb net al een grote zak bluawe M&M's op ff kijken.. zo'n zak van 200gr. in me eentje :S
Dus nee dank je.. :kots:
Maarja ze zijn zo lekkerrrrrrr :P
 
Ja ik weet het...maar begin nu toch wel last van een M&M buikje te krijgen :S
 
Geef dan maar aan UK... Die moet er nog van groeien ;)
Haha ik ken het, wat ben jij toch slank. En hier ook allemaal aan de lijn. Maarja lukt ze niet altijd hoor. Haha meestal doen ze gewoon mee en overwint de drang.
He bassboost, jij snoept ook graag he?? Bewaar je nog zo'n choco chipje voor mij?? :p
 
Ok UK...Bij deze overhandig ik die grote zak M & M's van 250 gram aan UK....wel niet smakken hé ;)

(K)
 
Joan: wel niet smakken?? :vaag:

Goudlokje: Nah af en toe.. vandaag dus bijv. wel.. :P
En die choco chipppies zijn al laaaang op..
heb nog wel halve kilo chocolade rozijnen. Maar die zullen vanavond ook op zijn dus moet je snel zijn :p
 
Vertaling smakken: met je mond dicht eten ha ha ;)

:)
Wat lullig van je zeg!!! Ik had je nog zo gezegd dat je er 1 voor me moest bewaren. Wat ben jij hebberig!!
 
is één van jullie theedames ook naar sisterbliss ibiza party geweest, hoe was het toen...was nl. zelf op vakantie naar de costa del sol tingeling, maar ga zaterdag ook helaas niet...ik moet ff hun agenda checken want is wel weer eens tijd om te gaan...laatste keer was alweer met JP, Francois en Pavo...
 
heb je ook een reepje kit kat ofzo? ik weet mensen die vragen worden overgeslagen, maar heb er zin in....
Ja daar was ik ook. De muziek was echt niks. Alleen aan het einde nog even wel. Maar het was toch wel een hele leuke geslaagde avond. En iedereen in het wit, zag er leuk uit!!
Maar ga je weleens dus naar de Matrixx??? Wie weet zie ik je een keer :p
Nee kit kat niet, helaas!! Haha twix en bounty is toch ook goed?? Als ze straks nog niet allemaal op zijn :p
 
Ten eerste hoef ik geen kindercola :)
Ten tweede ben ik niet slank, en hoef dus ook niet te groeien.
Ten derde ben ik altijd lief.
Ten vierde smak ik nooit !

Maar toch bedankt allemaal :D
Ahhhhhhhhh UK, maar een snoepje lust je toch wel?? :P
 
Hallo Groovyloco,

Nee ben er met Ibiza niet bijgeweest. Maar ben je vaker in the matrixx dan. Misschien treffen we elkaar daar wel


UK ik zei ook niet dat je smakte ;)
 
2 goudlokje, als ik weet dat je er bent, kom ik wel ff langs je plekkie bij de wc's zoeken, ben wel benieuwd wie je bent...doe maar een bountystrand dan :-)
 
Groovyloco...wil je dan wat van mijn m&m die zak is toch groot zat :S
 
To Goudlokje...ga je erg vaak naar the matrixx??
 
Goudlokje, heb inderdaad een tijdje voor bij de deur gestaan ff gechilld bij die banken daar...was met floris debby en een vriendin daar...maar waren zat bekenden daaro...en kom inderdaad uit den bosch :D

(K)
laatste aanpassing
 
Snoepjes altijd :D
 
ik ga ook,hoop dat ie beetje goed draait!maar dat zal wel
afgelopen weekend was Gielen @ Lexion 2 uurtjes. Waarvan 5 kwartier verprutst en 3 kwartier toppie gedraaid. Hopelijk neemt ie revanche en genieten jullie wat meer :)
2---> Groovyloco: goed zoeken, dan zul je me wel vinden........
2---> LE: Ja ik ben echt heel vaak in de Matrixx, bijna elke week. Of ik moet een keer naar een party gaan dan niet. Net als aankomende zaterdag.
2---> StarZ: ja ik weet al wie je bent, jij zat op de bankje achter mij en daar kwam basboost af en toe kletsen met jou, toch?
(K)(K)
 
Je hebt het goed geraden goudlokje