Partyflock
 
Forumonderwerp · 20001
­ Nederland
Morgen ga ik een bezoekje brengen aan deze lieftallige dame voor een uitgebreid interview. Nu weet ik zelf wel waarom zij op grote hoogten staat, maar ik zou het ook graag van het publiek willen horen.

Daarom de volgende vraag: Wat maakt Dana zo'n goede dj?
Ze blijft gewoon haarzelf, en kan zo heerlijk verlegen kijken als ze aan het draaien is! Ze neemt ook de tijd om ff lekker te kleppen etc.

En ze is mij nog nooit tegengevallen! Altijd een lekkere strakke set!

Geef dr ff dikke (K) van mij ;p
 
Tjeerd : Waarom staat ze dan op 'grote hoogten' ?!?!
 
ik vond haar altijd goed om haar vooral terror nummertjes van tunnel of terror en haar hardcore nummers. zij maakte altijd toch wel een van de betere maar nu vind ik niks meer goed aan haar
Lijkt me duidelijk, Uitstraling
ik vind haar gewoon best fijne sets neerzetten, ik ben dus niet zo`n "kenner" dat ik me ogen dichtdoe dat ik gelijk hoor "dat is Dana" maar als ik op een feest haar zie/hoor draaien vind ik het meestal wel goed wat ze voor een herrie uit die boxen gooit

als het pietje puk zou zijn dan zou ik hem ook lekker vinden draaien, tis voor mij niet alleen omdat het Dana is
dana draaity soms DE mooie liederen :)
Werkzaam bij Partyflock
het uitzicht als je naar de boot kijkt :p

ik vind die grote hoogte zoals tjeerd het zegd wel mee vallen het is dat ze op een voetstuk geplaatst word op het moment!
er zijn genoeg andere hele goede dj's maar zij is ook bij het grote publiek bekend en daarom word ze op een voetstuk geplaatst, mensen komen op haar af dat maakt sommige evenementen interressant voor mensen "want dana is er!"

Ik heb haar de laatste tijd ook wel veel gezien ze blijft overal wel het zelfde waar ze ook draait (ze blijft dus lekker gewoon zichzelf!) alleen het probleem is meer dat ze overal draait! zoals eerder op dit forum is gezegt ze draait op het moment in iedere boere schuur!
laatste aanpassing
Omdat ze als persoon heerlijk normaal is gebleven

:)

ohja, ook leuk dat ze op H4L weer eens hardcore draait!
laatste aanpassing
Haar sets vind ik altijd net wat geraffineerde in elkaar steken.

Ze besteedt veel aandacht aan platenkeuze volgens mij, vind bv. een Technoboy daarin nie top.
En mixings skills van Dana zijn ook erg goed!

Heb nu heel toevallig oud setje van haar opstaan

Lady Dana - Live @ ID&T Radio (Q-dance)

was volgens mij ergens eind 2001, met Incoming ed.

Die set blijft gewoon nog steeds heerlijk om te luisteren.
De platen die zij draait gaan gewoon niet vervelen.

Dat maakt haar in mijn ogen goed!


En hier ook om :) ze is gewoon tof... loopt niet naast haar schoenen... gewoon lekker praatje met haar maken op de foto enzo zijn nog wel een paar DJ's zo... maar velen zijn echt arrogant ;)
al kan een dj nog zo'n goeie/leuke uitstraling hebben.... ik reken ze toch echt af op hun platenkeus & mixtechniek!!
 
Qua mixen etc vind ik dat ze het gewoon netjes doet, wat wel opvalt is dat er weinig "tricks" in haar set zitten... Maar omdat ze een lekkere platen keus heeft is dat ook niet direct noodzakelijk.

Ze mag dan wel op grote hoogte staan maar ondanks dat dat het geval is loopt ze niet naast haar schoenen. Ze staat lekker gedreven achter de draaitafels en is gewoon altijd vrolijk. Ze is lekker spontaan maar tegelijkertijd merk je wel een klein beetje verlegenheid...

Ook vind ik het gewoon geweldig als het een vrouw is die de tent op zijn kop zet. Dat heeft voor mij persoonlijk altijd wel iets bijzonders. Denk ook wel dat dat komt omdat ze gewoon een leuk koppie heeft en zo "normaal" is zeg maar... Bijvoorbeeld Anne Savage is een mooie vrouw maar heeft niet bepaald mijn voorkeur als het gaat om uitstraling als ze aan het draaien is. Dana heeft het daarintegen gewoon WEL...
Vroeger in de oude gabbertijd vond ik haar altijd al super draaien. Ze heeft een aparte stijl als Hardcore DJ en nu ook als Hardhouse DJ.
Ze kan een feest gewoon maken, weet het publiek goed in te schatten, is niet bang om te experimenteren met aparte platen.
En uiteraard het mixen zelf is super!!!!
Ook haar uitstraling is goed, altijd vrolijk & spontaan achter de draaitafels!!! Altijd wel tijd om ffe te praten met mensen.
Ze verdient zowieso veel respect voor het feit dat ze al heel lang draait & goed!!!!

Much Respect 2 Dana en alle andere DJ's die ook al zolang mee gaan.
 
Artiest Elcol
pleur paar nummers op cd....fotow van dana erop

reclame tv

€€€€€€€ kassaa....:'(
 
Tjeerd mag van mij als eerste vraag stellen : "Waarom denk jezelf hoe het komt dat je nu op zulke grote hoogte's staat als Dj?"


Ben heel benieuwd naar wat voor antwoord daarop komt, hoogstwaarschijnlijk een nietszeggend "ja dat weet ik niet, dat zou je aan mijn publiek moeten vragen"
laatste aanpassing
Flappeke wat is dit nou weer voor een stomme vraag... hier ging het hele topic niet over. Je herhaald 2 keer dezelfde vraag. Tjeerd is ook vast niet doof of blind, dus beetje onzinnig.
En het gaat hem om wat wij nou goed aan haar vinden... kaats die bal dus niet terug.
En ook weer een lekkere neerbuigende opmerking die laatste TRIEST
laatste aanpassing
Vaag... is dit nou een topic van Tjeerdo? Zo ja, waar is zijn bericht dan? :S

Maargoed, ik vind Dana goed vanwege haar uitstraling richting het publiek. En omdat veel verschillende stijlen (hardcore, hardstyle, terror, oldschool, industrial) kan draaien!
 
Nou als ze zo diep geconcentreerd staat te mixen heb je vaak zo'n lekkere inkijk. :kwijl:

bwhaha nah vind haar niet zo goed. Beetje TE vaak overal.. :(
 
Het is gewoon een marketingplaatje van de hele organisatie waar ze mee samenwerkt. Hoe zet je iemand neer en hoe zorg je ervoor dat wat je aanbiedt door het publiek aangenomen wordt. Laat je je produkt (de dj) met de tijd meegaan of mag het produkt 'verjaren' (sorry dana is niet persoonijk bedoeld :P). Omdat ze op een voetstuk wordt geplaatst door de marketing zal een groot gedeelte van de klanten (feestpeoples) dat overnemen. Platenkeuze en persoonlijkheid spelen natuurlijk een hele grote rol, maar dat alleen maakt je geen succesvolle dj. Je hebt het laddertje nodig om succesvol te worden.
Dana....tja. :)
Ik blijf erbij dat het een Hype is.Want ze draait ook gewoon de platen die een technoboy,luna of pavo draait.Maar zodra zij ze draait wordt het hele publiek wild.

GREETZ!!
laatste aanpassing
pfffffffff danatopic 329487234982!!! Ze was onlangs toch al geinterviewd??
Idd terrordiehard.Was op MTV volgens mij tijdens Decibel.Was wel grappig om te zien.

GREETZ!!
Thanks! Ik kan hier wel iets mee. :-)

En voor de mensen die niet kunnen lezen. Mijn vraag was waarom je haar goed vindt. Vind je haar niet goed, reageer dan niet... zo moeilijk is dat toch niet?
Precies Tjeerd ;) maar dat bedoelde ik dus ook al met mijn message...

Beetje lame natuurlijk topics gaan verneuken (gebeurt nogal vaak laatste tijd) met berichten die niet relevant zijn
 
och, snel op de tenen getrapte moraalridders.......

Als ik kritisch wil zijn doe ik dat.....Tenminste nog iemand die dat doet dan ipv maar meetelopen in de hype zoals Bellemans ook heeft gezegd......
Moraalridders :s en op mijn tenen getrapt :s
Nee dus

Dat jij kritisch wil zijn moet je dat doen... maar jij gaat hier offtopic en daar gaat het dus nu niet om. En ik vind het niet kritisch maar eerder zeikerig zoals in meerdere topics.

Ook ben ik absoluut geen meeloper dus gaarne daar geen uitspraken over, als jij mijn post goed had gelezen, had je ook kunnen lezen wat ik dus goed aan haar vind en dat heeft dus met alles behalve meelopen te maken.

En bellie zegt alleen dat ze nu een hype is... dat is heel wat anders dan jij al gelijk begon... je irriteerd daar mensen mee, alleen zullen de meesten het je niet zeggen. Omdat ze geen zin in dat gezeur hebben.

Een hype tja... en wat dan nog is dat zo slecht een hype? dat er veel mensen alleen maar Dana roepen terwijl ze nooit iets anders hebben gehoord dan denk ik ook agh jonge kinders.... die weten gewoon nog niet veel.

Maar om mensen af te zeiken of Dana zelf dan denk ik ook, wat is je probleem... jaloers? probeer eens een beetje normaal te reageren. Zo moeilijk is dat niet...
Als er iets gevraagd wordt in een topic en je dat topic niet aanstaat... gaan dan niet altijd lopen zeiken... wees volwassen en keer je rug toe. Scheelt een hoop energie voor veel mensen

Piece out!
Dana is gewoon bekend omdat het een wijf is! En omdat ze af en toe wel aardig draait...
 
Sjef is leuk.........


Maar mag ik ook weten waar ik haar 'afzeik' ??


Ik stel gewoon de vraag die Tjeerd in zijn eerste post en eerste alinea verkapt ook stelt. Wat is daar mis mee ? Dat ik zo vrijblijvend ben om zelf een mogelijk antwoord te verzinnen, tsja.........
dana is goed. .. maar het publiek van tegenwoordig :'(
AgRiX> Kijk, dat is weer een heel ander verhaal inderdaad (y)
Ben heel benieuwd naar wat voor antwoord daarop komt, hoogstwaarschijnlijk een nietszeggend "ja dat weet ik niet, dat zou je aan mijn publiek moeten vragen"


RARA wat bedoel je daar nou mee... ik ben dus alles behalve achterlijk en begrijp echt wel wat je intentie van dit berichtje is
 
vragen of ze niet bang is dat iedereen haar zometeen uitspuugt omdat er een "dana overkill" op het moment is. Zometeen kan ze niks meer omdat echt iedereen het zat is, want overal waar je komt is het dana dana dan
 
RARA wat bedoel je daar nou mee... ik ben dus alles behalve achterlijk en begrijp echt wel wat je intentie van dit berichtje is


Nou, de waarheid is helaas dat dit soort 'nietszeggende' antwoorden velaal worden gegeven door artiesten die enige faam hebben. Een artiest die aan de top staat behoort namelijk zo neutraal mogelijk te zijn zodat ie geen toekomstige of mensen die al fan zijn voor de kop stoot. Vandaar dat je artiesten ook nooit over politiek hoort en dat ze ook nooit echt afwijkende eigen meningen ventileren in intervieuws.

Degene die dat wel doen bevinden zich vreemd genoeg ook altijd in de sub-top of komen uit een genre dat niet tot de mainstream behoort.

En kom nu maar niet aanzetten dat dit onzin is ofzo, want ik zie dit verschijnsel al 5 jaar lang in bladen als Oor, BG, Aardschok en alle andere intervieuws met muzikanten die ik heb gelzen.
En jij gelooft dus heilig wat in dat soort sensatie bladen staat :D
 
Artiest Hungry
Alleen al haar uitstraling is super. Je ziet gewoon dat ze helemaal in haar "werk" opgaat. Ook zie je gewoon dat ze er onwijs lol aan beleeft, en dat is tog wel het belangrijkste.
en ze kan gewoon onwijs goed mixe
Artiest Dummy
voorbeeld van interview met Dana tijdens een feets in de HMH naast monitor:

interviewer: "Dana, wat vindt je van de LPF?"
dana: "wat zeg je?"
interviewer: "Wat vindt je van de LPF?"
dana: "wat zeg je?"
interviewer: "volgende vraag, wat vind je van het broeikas-effect?"
dana: "wat zeg je?"

interviewer (van Oor) gaat naar huis en schrijft artikel over dana dat je nogal oppervlakkig is en niet ingaat op diepgaande gesprekken.. nogal 'nietszeggende' antwoorden geeft op al z'n vragen..

dussss...
denk je nu echt dat dana dat soort vragen wordt gesteld.. en waarom zou je daar niet gewoon op antwoorden als ze daar over gevraagd zal worden..
Zal Jan-Peter Balkenende eens vragen wat hij vindt van de nieuw plaat van technoboy..

maar genoeg offtopic...
Dana draait plaatjes en dat doet ze leuk.. vind haar persoonlijk ook erg gezellig.. heeft nog steeds lol in plaatjes draaien en geniet gewoon van haar huidige leventje.. (geef haar eens ongelijk)..

1ste vrouwelijk hardstyle-dj (met mega-voordeel dat ze ook hardcore draait) dus daarom simpel verklaarbaar dat "men" haar goed vindt lijkt mij..
en tjeerdo.. kun je interview misschien ook plaatsen of PF? lijkt me wel leuk om te lezen!
dana is gewoon "DE VROUW" . ik ga gewoon helemaal lozzzzz als zij weer achter die draaitafels staat :bounce:
Alexander 9 oktober 2002 11:08
Precies Tjeerd maar dat bedoelde ik dus ook al met mijn message...

Beetje lame natuurlijk topics gaan verneuken (gebeurt nogal vaak laatste tijd) met berichten die niet relevant zijn


jah joh, t hele topic is meteen verneukt!! poeheej! :s
 
laat maar jullie zijn hopeloos......
Idd :) ... pfff zeg ... alexander is volgens mij ongesteld heheh
 
je zit wel in een luxe auto zo te zien aan de aanwezige hoofdsteun en mooi weggewerkte handel boven het portier.......:-)
JA MAN en mijn Maandverband was op;)
Goh, wat gaat dat interview mensen straks verbazen. Want Dana heeft wel degelijk een mening over de politiek... en ook over het LPF... en over normen en waarden... en over druggebruik...en ook over het feit dat er 18.000!!! cd's van haar in 1 week tijd zijn verkocht... :D
laatste aanpassing
 
is het niet zo dat er 18.000 cd's!!!! bij voornotering zijn ingekocht door de platenzaken en dat die 18.000!!!!! cd's nog daadwerkelijk verkocht moeten worden ?!?!?!
 
o ja smiley

:-)

Ik moet ophouden met commentaar leveren op Dana (heb ik iemand belooft), en ik weet van horen zeggen dat ze een goed en eerlijk mens is.........

Dus mij hoor je niet meer over dit onderwerp (hoe graag ik ook zou willen reageren)..........
laatste aanpassing
Ahhh lekker rustig :)
Inmiddels zijn het er 21.000 Flap dus je mag ervan uitgaan dat die 18.000 inmiddels verkocht zijn... ;)
is er een extra winkel geopend? :D