Partyflock
 
Forumonderwerp · 19843
­ Nederland
 
Ben weer vrijgezel...dus kom maar op! :o
whehehehhehe..;p :devil:
laatste aanpassing
 
Ehm..nehhhhh :lief: hoe komje daar nou weer bij Noize :D *kuch* ;)
 
Moi!
Noize, jij was toch bezet??
 
Ik ben lekker ... bezet! ;p
ja maar daarom kan ik tog wel even commetaar plaatsen!
 
Bezette gozers nie reageren! :o hebbik nix aan ;p
Alleen lekkere gozers!!!! :devil: ..Minimaal 18 jaar..Maximaal ehh..naah wat zulluh er van maken..:p ..nah oke..maximaal 28 jaar...
 
Minimaal 18 ?!?! :vaag:
Nog net geen pedo neigingen?? ;)
 
Kheb een pedo pas hoor ;) Dus geen probleem :P
Best een kansloos topic. :S :vaag:

Als in...*zoekt vrouwelijk woord voor NERD* als een gozertje dit geplaatst had waren er nu al 150 replies waren hoe kansloos dit eigenlijk is.

Kom op mensen..jullie stellen me teleur. ;D
Sorry ik ben door mijn quotum kutopmerkingen heen vandaag, of jij moet me ff wat lenen.
 
Kben toch ook een nerd ;p
Kan normaal geen jongens krijgen..dus kmoet het wel op zo'n manier doen..want anders zien ze me niet staan :'( whhahahaha...:devil:

Kheb ook al in elke krant een contactadvertentie gezet..maar as ze dan me foto zien dan rennen ze gillend weg :vaag:
laatste aanpassing
 
Moe me ook nog opgeven voor All you need is love :D
maar ze plaatsen me toch nie inde uitzending,want dan gaan de kijkcijfers omlaag :s ;p
laatste aanpassing
Al gedacht aan Plastik-Fantastik op RTL? ;)
 
Mjah...ben daar al mee bezig ;)
Heb me haar al bruin geverft..zie ik er nie meer zo dom uit :devil: ennuh..een facelift kanner ook wel bij :p
Meestal loop ik met een zak over me hoofd zodat de mensen op straat geen trauma's van muh overhouden as ze me zien..:vaag:

Kgaat der weer vandoor naarme eigen huissie..hoef nu geen zak op me kop..tis nu donker buiten :) jippie jeeehhh :bounce: :p

Laterzzzzz (k)
Artiest {SHOWLIST artist 141318, 1859, 17165}
gutgut Car nu alweer vrijgezellig :S
Oeps, ik ben 18! :o

*wegduik* :P
Hoever kun je jezelf de grond in stampen.

De topic-titel doet zijn naam eer aan en verwacht ook niet anders dat er binnen 24 uur een 100-tal PB-tjes voor je te wachten staan.

:D

Vooral met zo'n CV
laatste aanpassing
 
* rent nu achter Alex aan met een hakbijl :devil: *


2 discord: mjah kwas gedumpt :s hadme zak van me hoofd afgetrokken en toen schrok ie ;p
laatste aanpassing
 
2 heat: naah altijd nog beter dan kapsones hebben ;p
 
kga nu echt..naar me kat toe..das de enige die van me houd :devil: of hij doet ook maar alsof..omdat ie vreten van me krijgt :vaag: whehehe...;p


latexxxxxxx
Artiest Pato
ik zou het niet eens DURVEN met een VROUW van 26.....
Pato: That makes 2 of us. ;)
Ik ben vrijgezel????
Waar kan ik solliciteren??
 
me 21jr intresse car?
 
*achter Heatwave verschuil*
 
Meestal loop ik met een zak over me hoofd zodat de mensen op straat geen trauma's van muh overhouden as ze me zien


Nou TB je houdt in ieder geval rekening met je medemens. (6)
Maar als ik je foto's zie dan valt het allemaal reuze mee hoor. Je mag ook zonder zak over je hoofd gezien worden. :kusje2:
laatste aanpassing
 
wil je me nachtmerries bezorgen ofzo Bellie?!?!? :S:S:S




;)
Beter die zak ophouden.
Mij niet gezien!
 
hoe kom jij nou weer aan een (religieuze) vriendin Rando??!?!?!?!
Foei Bellie!!

Zou je niet eerst aan mij vragen of je een foto mag plaatsen van mijn Doosie alvorens hem hier in aanbieding te gooien? :(
laatste aanpassing
 
2 technobitch :: is Red Devil nix voor jou? :[
aapie, ik denk dat jij meer partij voor haar bent hoor. (F)
Euh Joyce? :Nou TB je houdt in ieder geval rekening met je medemens.
Maar als ik je foto's zie dan valt het allemaal reuze mee hoor. Je mag ook zonder zak over je hoofd gezien worden.

ik weet niet of jij in de categorie lekkere gozers valt, ik heb zo mijn twijfels ;)
 
Je moet ook wel goed zoeken :P
Ik hoef lekker niet weg te rennen of zo. :D

Ik ben 21, vrijgezel, maarrrrr.....











Niet lekker! :D

Dus ik ben veilig. :devil:
 
ik zie er niet uit maar ik smaak wel lekker?
 
ik val helaas buiten 2 van je 3 eisen, wel binnen de leeftijd, maar bezet en lelijk
 
yep.
.·´¯`·-> T€KÑØßIT©H <-·´¯`·. 6 oktober 2002 22:59
Ben weer vrijgezel...dus kom maar op! :o
whehehehhehe.. ;p :devil:


Hehehe trouwens... betekent dit :o dat je graag wil pijpen ofzo?? ow,ow,ow,jij laat er ook geen gras over groeien he :D ;)

GREETZ!!
laatste aanpassing
hey Bellie, ze is oraal uitgewoond denk ik? en nu loopt ze dr zo bij :devil:
aaaah nee hoor Qt! ;)
 
2 es :: ik een kandidaat :S?! hehe... neej k val nie op blond :/... jah eigenlijk wel maar dan moeten ze wel met flugels lopen hehe :P:P:P