Partyflock
 
Forumonderwerp · 19544
­ Nederland
HOOGEZAND Een 13-jarig Hoogezands meisje is gistermiddag door een groep van acht jongeren van Turkse afkomst verkracht.De jongens waren met geweld haar huis binnengekomen,waarna ze in de woonkamer werd verkracht en mishandeld. De jongens probeerden haar drugs toe te dienen en staken haar in een been.De jongens verlieten de woning na haar vast te hebben gebonden en brand te hebben gesticht.Een vriendin bevrijdde het meisje,dat alleen thuis was. Eerder deze week hadden de jongens haar bedreigd,omdat ze niet wilden dat ze met Marokkanen omging.Uit angst meldde zij zich daarop ziek bij haar school.

bron: http://teletekst.nos.nl


Hier kan ik nou echt zo kwaad om worden!!!
:bah::bah::bah::bah::bah::bah::bah::bah::bah:
laatste aanpassing
oh my god, dit is echt wel ziek :kots:
castreren en repatrieren die handel, laat ze in Turkije berecht worden.
Walgelijk gewoon
 
Jah gewoon ziekelijk!! terug sturen die handel!!
Kan hier zo kwaad om worden lijers

las het net op nu.nl
laatste aanpassing door een beheerder
 
lyers zijn het, en ik discrimineer niet, maar ik maak onderscheid... :devil:

Moesten wij eens proberen..
laatste aanpassing door een beheerder
kan het misschien iets minder met de ziektes en verwensingen?
Das niet nodig, daarmee kan je onnodig andere mensen kwetsen.
onvrede kan ook anders kenbaar gemaakt worden.
valt me trouwens op dat zulke dingen tegenwoordig altijd vermeld staan in nieuwsberichten.
Dat was een aantal jaren geleden ondenkbaar.
 
allemaal een pot nat bronco
dat zijn jouw woorden.
Ik wilde je slechts even terecht wijzen ;)
nie voor 't een of 't ander, maar hier in Belgïe gebeuren zulke dingen veel minder voor zover ik weet.
Als ik bv. op Fok zie is het daar dagelijks wel iets van die slag, terwijl het hier bij 'normale' criminaliteit' blijft.
Kan ook zijn dat het hier gewoon niet zoveel media-aandacht krijgt, maar vind he toch vreemd.
Met Turken hebben we in B trouwens quasi niks van last, Marokkanen, Alabanezen en Oost-blokkers zijn hier het grote probleem.
Maar daar gaat het niet over, wou het gewoon ff opmerken.
Wat ziek hey echt niet normaal :S

Die gasten moeten ze met zijn 8 in 1 cel opsluiten en dan vacuum verpakken zodat langszaam het zuurstof op raakt en ze lang en pijnelijk dood tegemoet gaan :bah:
ze moeten ze gewoon in een cel zetten met levenslang gedetineerden :devil:
"Euhm, kun je de zeep even pakken?"


:Devil:
ppfff waar gaat dit heen:S

Word het mode ofzo, ik kom nu bijna wekelijks verhalen over groepsverkrachtingen tegen :kots:
nogmaals de bevestiging!!!
 
wat erg!!!:|
 
En waarom doet die regering er nou GVD nix aan!
Je denk tog nie dat al die mensen op de LPF gestemd hebben omdat ze goede plannen hadden,
het is gewoon het sein van het volk dat ze die buitenlanders die er een zooitje van maken nou ook wel zat zijn
laatste aanpassing
Deze mensen zijn echt ziek!! Gewoon afschieten. Dat is de oplossing!!
en wedden dat de politie weer te f*cking bang is om wat te doen....ja soorry geen mensen voor nu.
Altijd zelfde gezeik, en als je wat van zegt ben je meteen een racist.
Mensen wordt toch is wakker, dit land gaat naar de klote. Hier moet wat aan gebeuren.
overlast van deze jongeren in zwembaden, laatst een topic van dat meisje uit drente, nu dit....
die gasten moeten hun poten is bij zich houden, of het land uitgetrapt worden. Ik wordt hier zo ziek van. Als dit zo blijft verhuis ik later zelf wel naar het buitenl;and
 
ZIEKE GASTEN !
 
om dit soort gevallen moeten ze gewoon die wet gaan doorvoeren, dat elke niet-oorspronkelijke-nederlander gewoon linea recta teruggestuurd wordt naar ze eigen land en daar lekker berecht wordt... niet voor kleine delicten zoals winkeldiefstal, maar voor dit soort zedendelicten en delicten die zwaar bestraft moeten worden (mishandeling, moorden etc.)
noem me nu maar geen rascist, want zo is het niet bedoeld, maar als je je niet aan wilt passen aan onze cultuur waar dit niet getollereerd hoort te worden dan mag je van mij gewoon optiefen en heel snel... kankerlijers zijn het gewoon... en ik vind het zonde om mijn belastingcenten daar naar toe te brengen omdat ze in een nederlandse gevangenis moeten zitten... kijken of ze nog in herhaling gaan vallen als ze in de eigen land berecht worden... minder snel denk ik dan hier in nederland...

*zucht*
 
Artiest Elcol
de frustratie stijgt weer....


pfff...gelukkig kenk tot tien tellen :@
 
ik kan niet eens tot 2 tellen :devil:

Deze zieke gasten moeten echt aan gepakt worden.. even anaal vernederd worden.. :devil:
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR............

AFKNALLEN!!
laatste aanpassing
Lijkt me 1 van de ergste dingen die je kan overkomen.
Hier het complete bericht

In Hoogezand is een 13-jarig meisje van Antilliaanse afkomst gisteren in haar eigen huis verkracht door 8 jongeren van vermoedelijk Turkse afkomst.

Gisterochtend werd er door één van de jongens bij het ouderlijk huis van het meisje aangebeld. Toen hem duidelijk werd dat ze alleen thuis was, verdween de jongen. Tien minuten later kwam hij terug met zeven andere jongens en drongen ze met geweld het huis binnen.

In de woonkamer is het meisje door alle acht jongens verkracht en onzedelijk betast. Ook werd het meisje met een mes in haar been gestoken en probeerden de jongens haar drugs toe te dienen.

Eerder deze week hadden de Turkse jongens haar al bedreigd, omdat ze niet wilden dat ze met Marokkanen omging. Uit angst meldde zij zich daarop ziek bij haar school.

Brandweer

Na de groepsverkrachting werd het slachtoffertje vastgebonden achtergelaten. Het huis werd door de verdachten in brand gestoken. Ze kon gered worden door een vriendin die toevallig langskwam. Toen de gealarmeerde brandweer bij het huis verscheen, was het meisje al opgevangen door de overburen. Het slachtoffertje werd waarschijnlijk door alle emoties onwel en is toen naar het ziekenhuis gebracht.

Het meisje is in het ziekenhuis uitgebreid onderzocht op sporen van de verkrachting. Wat het resultaat van dit onderzoek is, wil de politie niet kwijt. De politie is inmiddels begonnen met een uitgebreid buurtonderzoek. Ook zijn enkele vriendinnen van het slachtoffertje gehoord.


Echt walgelijk dit zeg
dit is echt het ziekste wat ik ooit in Nederland heb gehoord...
 
Nou ik weet niet zo goed of ik het moet geloven, niemand die de jongens heeft gezien en verder zijn er geen sporen van sperma gevonden.
En als ze dan toch een mes in hun hand hebben schrammen ze niet alleen het been lijkt mij.
 
Wat veel domme rascisten zijn er hier op dit forum........

Een mens is een mens, of ie nou turk,nederlander of australier is maakt voor mij geen ene donder uit.......Ik hoop dat meer mensen dat eens in gaan zien in al hun bekrompenheid.......
Hoezo dom??? Dit geeft weer aan dat vrouwen een stuk vuil zijn in hun ogen.
 
Ja inderdaad een mens is een mens, van welke afkomst dan ook.

Maar iemand die zulke fratsen uithaald is in mijn ogen gewoon een beest van welke afkomst dan ook.
Je moet niet recht praten wat krom is. Slecht is slecht.

En zulke beesten mogen ze van mij part als beesten behandelen.
 
Houd het a.u.b. wel even binnen de BELEIDSNORMEN
 
Kerel doorsnijden met een roestig mes zodat het lekker langzaam gaat.
Mochten ze mensen zoeken die het willen doen, ik heb momenteel vrij en een roestig mes heb ik ook nog wel liggen.
 
Dat meisje is voor haar leven getraumatiseerd, stel je eens voor......
Op 13 jarige leeftijd en dan 8 van die viezerikken........
Waarschijnlijk krijgen ze een werkstraf of zoeiets.
En als je dan met wat pillen of GHB gepakt word zit je meteen vast voor een hele poos, beetje krom niet??
 
2 Flappeke > Of het nou Nederlanders Marokkanen Turken Chinezen Belgen Nederlanders Duitsers of wat dan ook waren, over mensen kan je niet echt spreken als ze zoeits doen, dit is DIERLIJK gedrag.

Maar toch wel weer toevallig dat het Turken zijn.......
laatste aanpassing
 
idd en sommige van de hier boven genoemde 'termen' worden niet toegestaan :S
Oh deze discussie is al zo vaak gevoerd...... Niemand mag idd. zoiets doen. Maar vaak zijn het mensen van een andere afkomst die zoiets doen.... Dat is ook bewezen.
 
Wel lief dat jullie zo begaan zijn met dit ANTILIAANSE meisje

zeker achter sommigen , had ik zulk begrip en medeleven nooit gezocht!
 
Dit is geen prettig nieuws,ben ik met iedereen eens.
De daders mogen beoordeelt en veroordeelt worden,beter is af te wachten,wat hierboven al gezegd werd...zullen we even wachten op bewijzen???

Er is alleen nog maar een verhaal van een meisje.
er komt nog een bloedonderzoek,heeft ze werkelijk een pil gehad?
er komt nog een lichamelijk onderzoek,is er echt sprake van sexueel contact ?

Voor hetzelfde geld heeft dit Antilliaanse meisje wat te verbergen.

Let wel:ik spreek niets goed,het is walgelijk als het waar is.

Maar geen geluiden meer als ware niet alleen de daders maar gelijk hele bevolkingsgroepen daar weer schuldig aan.

En dan nog een bekrompen antwoord,dat zelfs de mensen die buitenlanders toelaten in dit land medeplichtig zijn aan zo`n geval.

Dat gaat alle perken te buiten.

Ik begrijp de felle reacties,maar blijven we wel denken!!!!
 
Artiest William Tech
aaaah echt ziek ja, ik hoorde het vanochtend op de radio :S
zulke figuren moeten ze gewoon meteen zonder pardon opsluiten! levenslang! dat meisje heeft nu ook levenslang gekregen, geestelijk, ze komt nooit meer van de trauma's af die ze er nu van over gehouden heeft... :(
(mits het allemaal waar is uiteraard)
Mama heeft gelijk.. Maar ik vind het niet onbegrijpelijk dat mensen gaan generaliseren.. Helaas is het de laatste tijd wel heel vaak.. Lees te vaak.. Het geval dat dit soort dingen die gewoon totaal niet door de beugel kunnen door mensen gedaan worden die niet van nederlandse afkomst zijn.. Kijk op maandag avond eens naar opsporing verzocht van de AVRO.. Het signalement van de dader luid al volgt.. Het gaat om een man met een licht getinte huidskleur.. Tussen de 25 en 40 jaar oud.. Enzovoort.. Uiteindelijk word het zelf in de hand gewerkt door een kleine groep en die verpesten het gewoon voor de rest..
2 Willumpie > precies ik ben het helemal met je eens .Ze moeten ze levenslang geven ze hebebn het leven van het meisje verpest. Zieke mensen :@:@