Partyflock

Forumonderwerp · 19532
Planet Perfect presents Seduction

15 November 2002 Stadscafe Haarlem
intree 7 euro
intree aan deur: 8 euro

Kom duz 15 november naar Stadscafe Haarlem en het wordt een vette HardStyle party voor maar 7 euro!

Ga je naar Seduction zet jezelf in de agenda! ---->
Ik ga naar Seduction - hardstyle event

kaartjes SEDUCTION zijn te koop einde vanaf vrijdag 11 Oktober bij:

- Stadscafe: Zijlstraat 56-58
- State of Mind: Kleine Houtstraat 34
- Frankey: Generaal Cronjestraat 7

Kaartjes zijn ook te koop bij RichiE-HardStyLe! Voor verdere info stuur een berichtje via PF of mail planetperfect!

Voor informatie mail Planet Perfect @ planetperfect_parties@hotmail.com
laatste aanpassing door een beheerder

Artiest Hungry
hahahahaha, die VAYNETRAXX gaat nog een zwaar beroemd worden. Zet hem op zwiep! (Y) :P
Werkzaam bij Studio T
Artiest Toyax
he he

HANDS BURN _ GOOD SHOT 2002 VAYNETRAXX REMIX

WHEATON RECORDS 117/ YAXX TRAXXX

2002
ik ben present ! ff kijken hoe Toyax gaat Q-nalluhh als een Malluhhh
2 pietsnuit.... is goed man!!!! Echt heerlijk!!!!

2 rik komt voor de bakker

2 toyax Absoluut!!! de 2003 mix zit er ook aan te komen... respect the wheatons :D
Werkzaam bij HouseNation
Artiest Yoda
Klinkt leuk! Alleen jammer dat het in zo'n K-U-T locatie is.

Maar veel succes met het feestje! :)
2 Yoda: Het wordt ook vet! Tenminste ik doe er alles aan om het een vette Hardstyle party te maken!!

En stadscafe is misschien niet de beste lokatie, voor een klein opstartend feest wel! Maar het geluid gaat heus wel hard! En wat vind je slecht aan het stadscafe?
Stadscafe is opzich wel geinig, vroeger heel wat meegemaakt in de frank en nerd tijd :D

Puntje
Dj Toyax - lost emotions is nu ook uit op plaat

Wheaton Records 115!!! Hardcore plaat met Rave invloeden goed frisjes!!
Hehe Toyax weer een bloemetje gekregen van de moderators :) Ik vond het wel een mooi plaatje eigenlijk ;)

En we zijn aan het flyeren en in veel muziekzaken tref je nu onze flyer aan :) neem gewoon de flyer mee en spread the word 15 nov Seduction Hardstyle :)
als vayne traxx muziekkies daar worden gedraaid!!!!!!!!!!!!­!
ben ik van de party
zwieppie style:P
2 Richie Hardstyle: Ik hoop voor je dat het een leker beuk feestje gaat worden. En ik maak me ook helemaal geen zorgen over het geluid hoor. Dat is over het algemeen wel goed daar.

Ben er zelf veel geweest met de Frank en Nick feesten, daar had ik het altijd wel naar me zin. Maar de laatste paar keren.... wat een hell om de nacht door te komen zeg. Of er was geen hond of een agresieve sfeer. Maar dat zegt natuurlijk niets over het feest van jullie! :)

Enjoy the party! :)
Ja Yoda ik heb alles qua geluid geregeld! Komt zeker wel een lekker beukend geluidje 15 november :)

En de sfeer verschild natuurlijk per feest! Hardstyle party's zijn altijd gezellig duz deze keer ook :) Lekker met ze alle hard stampen :)

Er is ook al veel vraag naar kaartjes en denk dat het zeker wel lekker druk wordt!! :)
EEEh Gastaaaa, SEDUCTION gat zeker een bruut stampfeestje worden. Stampen op de VAYNETRAXX-SEDUCTION THEME!!!!!!

BE THERE OR BE SQUARED!!!!!
Ey Vaynetraxx heb je de song al af? Wanneer krijgen we een sample te horen :)

Nog 2,5 week en dan Seduction!! Whuhaaaa :)
he toyax? heb eindelijk een kaartje voor een feestje waar je gaat draaien. het kan maar beter goed zijn aangezien je me veel belooft heb. :P spreek je dan ouwe
ey richard... ja ben er druk mee bezig!! paar keer opnieuw begonnen... je kent het wel... het moet wel een top plaat worden natuurlijk... maar nu gaat ie goed!!! introotje is er!! de rest volgt ;) laterrrrrrr!

hhmm.... was afgelope zaterdag in het stadscafe, en daar liepe dus gewoon ventjes van 13 rond ofzo. Er was namelijk geen leefteidsgrens! Zwaar genaaid dus. Diezelfde avond kreeg ik ook een flyer van seduction in me handen, en daar stond ook geen minimale leefteid op! Ik voorzie hier dus hetzelfde probleem! Pls doe der iets aan!!

nou hoop dat alle huppel kutjes en 'player' weg blijven anders heb ik duz snel gehad en ga ik dr snel van door heb daar geen zin in
dat soort mensuh liepen ook op hasrdliners rond ZWAAR IRRITANT :S:S:S
laatste aanpassing

Jah idd....Laat alles onder de 18 maar lekker buiten staan...:P
haha nee dit gaat bij ons niet gebeuren ;)!! Staat misschien wel niet op de flyer! Maar wij verkopen zelf de kaartjes en we hebben de verkoopadressen duidelijk gemaakt dat het zeker geen kinderfeest is!! We hebben tot nu toe alleen maar verkocht aan ouderen :) duz verwacht maar ouderen!!

Ik ken zelf veel mensen die komen! Allemaal dik boven de 18 en die nemen ook allemaal mensen mee! Zoals je ziet in de
agenda
komen er ook best veel oudere mensen!

We gaan ook goed controleren op leeftijd bij binnenkomst!!

Seduction Hardstyle party is een party voor echte Beuqers en er gaat ook zeker wel gebeuqt worden!! Tot 15 november!!!
laatste aanpassing
he he wat een gore profielpic he he
Toyax gaat beuken 15 November :)

Tsill!!!
Moet maar ff zeer binnenkort een kaartje scoren!!
Zie jullie daar ;)

ennuh... Toyax... Wel HAKKUH!!!

mot ff kijkuh waar ik heen ga
ga may wel eerst naar seduction ff
en dan naar mindstorm heb daar un gratis kaartje voor duz.
en is ook un chille line up
Draai zekers zoon 40 minuten hardcore denk als het mag dan, heb wel schijt hoor daarniet tegen he he!!
Je doet maar lekker........ :P als je maar niet ervoor zorgt dat je zo hard beuqt dat we de politie binnen krijgen ;)

Komt helemaal goed denk k! Er komen veel q-dancers en veel mensen willen komen! En ze willen stampen :) dat krijgen ze dan ook! Toch Pieter (Bruce P) en Thomas? Ik heb er al veel zin in :)
zeka's, heb al veel mensen gehoord die inderdaad wel ff flink willen beuqen op de hardcore van toyax, ik bedoel als we het dan toch doen, doe het dan goed!:P

Ben het helamaal met Rick eens! 200BPM!!! :bounce: (meer mag natuurlijk ook ;))
laatste aanpassing
Nog 11 daagies en dan hard stampuh!!!!! :)

Trouwens mensen! Neem maar lekkere chicks mee want er zijn er nooit teveel ;):)

Jajaa, Heb me kaartje!

alleen 1 opmerking... Minimale leeftijd 16!

Laat ze dan gewoon wel iedereen controleren aan de deur, zodat er niet weer van die koters rond lopen!
Nou op het kaartje staat dat als minimum leeftijd ja :( maar dat is duz niet goed!! We houden de leeftijdsgrens op 18!

Iedereen waar wij nu zelf kaartjes aan hebben verkocht zijn boven de 18! Die nog kaartjes gaan kopen ook! Dus de gemiddelde leeftijd zal boven de 18 liggen! En controleren doen we zeker! Het moet een lekker beuqend feest worden zonder kleuters!!
En iedereen die van plan is om te gaan moet snel zijn kaartje kopen want het gaat snel!!

Nog 9 dagen en dan Seduction!!!!! :)

kaartjes SEDUCTION zijn te koop bij:

Koop je kaartje snel voordat het telaat is!!
7 days left before the doors 2 the real hardstyle will open!!
Ik heb gister ff met Toyax gedraait en ff gekeken wat er gedraait gaat worden vrijdag! Wordt echt wel lekker beuqen :)

Ik heb zeker al zin in vrijdag :)

Hahaha, Allemaal goed nieuws dus

zie jullie vrijdag!

Ik neem aan dat ik mijn kaartje gewoon aan de deur kan kopen....?
Je kan je kaartje wel aan de deur kopen! Maar je kan natuurlijk beter in de voorverkoop kopen ;)

Neem trouwens ff lekkere chickies mee mannen ;) hehe :)

hehe, maar ik weet nog niet voor 100% zeker of ik kom. Dat beslis ik vrijdag wel....Maar waarschijnlijk kom ik wel...
mooi zo, ik begin er steeds meer zin in te krijgen. nog 4 dagen te gaan voordat we echt gaan beuQen! :D en richie, woensdag ff laatste puntjes op de i zetten :)
laatste aanpassing
Ok doen we Rick :)

Vrijdag is het alweer zover Seduction :)

kaartjes SEDUCTION zijn te koop einde bij (7 euro):

of aan de deur (8 euro)!

Neem vrienden en vriendinnen mee :) gaan we met ze alle lekker beuqen! See you friday @ Seduction
laatste aanpassing

ik ga er ook heen heb er vet veel zin in..
ff goed stampuhhhhhhhh.
en feesten.
let the party begin and lets bounce thill the end off time.
lopen de kaartjes een beetje lekker?heb er gister eentje gekocht en had nummer 9.....
De kaartjes lopen wel goed ja! De nummervolgorde slaat nergens op omdat de kaartjes op veel verschillende plaatsen en door verschillende mensen worden verkocht!

Maar waar heb je hem gekocht? Neem je ook nog maten en chickies mee ;) See you Friday @ Seduction!
ow,ik dacht al,bij stads cafe gekocht.
tuurlijk neem ik maten mee!see you friday!

mensuhhhh allemaal effe beuken vrijdag!!! :bounce:
ook effe voor mij, ik kan namelijk niet en baal als een stekker.
Na richard ik zie dat t aardig loopt al, succes jonguh!
(k)
Hehe morgen is het al :) heb er veel zin in!! Alleen ik heb het als organisator nog wel druk met alles ff goed regelen :( en dan morgenavond stampen! See You @ Seduction!!
Club heaven schijnt de nieuwe lokatie te worden stadscafee gaat niet door hoorde ik!!!
SEDUCTION IS VERPLAATST NAAR EEN ANDERE LOCATIE!.

Doordat dat KLOTE stadscafé vandaag met de mededeling komt dat de vergunningen in getrokken zijn kan Seduction morgen (vrijdag 15 november) niet meer doorgaan in het stadscafe. Dit vanwege dat de gemeente vandaag besloten dat ze de vergunningen intrekken! Schandalig want nu zitten wij met allemaal problemen.

Wij (JNBAX, RICHIEHARDSTYLE & SLICK RICK) zijn over deze ontwikkelingen er teleurgesteld, gefrustreerd en boos. Precies 3 uur geleden is dit ons mede gedeeld en we hebben meteen gezocht naar andere locaties. de enige locatie die mogelijk was is club heaven. deze zit onder pandora's box in de tempelier straat. deze locatie is alleen wel veel kleiner.

Mochten jullie niet meer naar het feest willen kunnen jullie het geld terugkrijgen, waar je je geld terug kunt krijgen wordt nog bekend gemaakt.

Stuur een mailtje naar Seduction als je meer wilt weten over bv waar je je geld terug kan krijgen...
planetperfect_partie­s@hotmail.com

We houden jullie op de hoogte van de ontwikkelingen, en onze excuses tegenover iedereen, al kunnen we er nix aan doen.
Jay, hufter doe er eens wat aan, en scheld je pa ff uit! ;)

Echt belachelijke actie van de gemeente en zal ook een domper voor de organisatie zijn, want al hun geinvesteerde geld voor geluid en promotie ed. zullen ze nu niet veel meer van terugkrijgen omdat er denk ik wel wat mensen kun kaartje in gaan leveren. :( Zonde!
laatste aanpassing
teeeeering wat een klote zooi......
hoezo vergunningen ingetrokken?????zeke­r omdat ze allemaal kleine kinderen toelaten