TW-magazine heeft een AD web award gewonnen Proficiat.
Een leuk artikel, hoe opzichtig de journalist een beetje provocerende vragen stelt over "gabber".
De journalist moet in het inleidend stukje per se even vertellen dat de prijs achteloos op de eettafel ligt, waarvan ik denk: "Lekker belangrijk." Maar goed, die man werkt ook voor een werkgever
Enige minpuntje vind ik dat TW-magazine aangeeft dat de hype maar 2 jaar duurde en dat ze de media nu maar willen laten denken dat gabber dood is, om vervolgens in het laatste vragenblokje te zeggen dat de grote platenmaatschappijen alweer cd's aan het produceren zijn voor de hitparade.
Afsluitende zin TW-M.: "De hype komt terug. Let maar op!"
Hierbij vraag ik mezelf dus af of hij dat echt zelf gezegd heeft.
Een leuk artikel, hoe opzichtig de journalist een beetje provocerende vragen stelt over "gabber".
De journalist moet in het inleidend stukje per se even vertellen dat de prijs achteloos op de eettafel ligt, waarvan ik denk: "Lekker belangrijk." Maar goed, die man werkt ook voor een werkgever
Enige minpuntje vind ik dat TW-magazine aangeeft dat de hype maar 2 jaar duurde en dat ze de media nu maar willen laten denken dat gabber dood is, om vervolgens in het laatste vragenblokje te zeggen dat de grote platenmaatschappijen alweer cd's aan het produceren zijn voor de hitparade.
Afsluitende zin TW-M.: "De hype komt terug. Let maar op!"
Hierbij vraag ik mezelf dus af of hij dat echt zelf gezegd heeft.
laatste aanpassing