Partyflock
 
Forumonderwerp · 19296
­ Nederland
 
Ik zal wel veel commentaar krijgen op dit forum, maar ben toch echt nieuwsgierig.

Ik heb laatst meegemaakt dat een jongen 31 pillen, en dan niet van die kutpilletjes, maar gewoon lekkere MDMA-knallers in een uur of 36 heeft opgemaakt. Daarbij ook nog een gram of 5 speed en GHB!!!!! Best veel zou ik zo zeggen.

Maar ik weet zeker dat er nog veel ziekere verhalen de ronde doen!!!

Heeft iemand nog een spectaculair verhaal?
Graag wel waargebeurd!
 
geloof t niet echt lukas...sorry
 
ik geloof het trouwens wel, is moeilijk te doen maar het is te doen.
Mijn record is 12,5 pillen (hartjes) op een avond, gelukkig zijn deze hartjes niet zo sterk, maar mijn lichaam en mijn hoofd waren wel flink naar de kloten erna.
Op hardcore 4 life meende een jongen 23 pillen te hebben geslikt en ook erg sterke en weet niet wat er nog bij, je moet het zelf maar weten.
je bent echt nie goed bij je hoofd als je r al meer dan 5 gaat nemen eigenlijk.

nah 2 of 3 heeft t toch al geen meerwaarde meer/
Broodje aap verhaal......(sorry hoor)
 
mijn record es 10 1/2 + 3 gram sos in een weekend.
maarja toen was er ook op vrijdag HC4L en za. impulz. maar nu gebruik ik al een hele poos nix meer. keb ut gehad met DOPE.
en over snel snacke gesprokuh een vriend van mij had er 5 op om vervolgens 4 tegelijk in zu'n mondje te doen. en das geen gelul kstond er naast.
 
Ik geloof er geen ene fuck van. Na tien pillen ben je niet eens meer in staat om te tellen hoeveel pillen je hebt. Zal de overige sjit wel hebben laten flikkeren op de grond.
4 tegelijk, of 31 is wel ff wat anders...
Ben zelf ook niet zo zuinig ,maar dit slaat alles!!!!!
2-Kapi.......juist ....jij hebt hem door!
 
4 tegelijk is toch echt waar hoor.
knul had er 5 op en zat tege iederen te zwamme dat ie de pilluh koning was en het meest van iedereen op kon. dus ik met me paddo hoofd zag er op dat moment geen erg in om een weddeschapje aan tegaan. zo gezegt zo gedaan, voor 10 knerten zou ie er 4 tegelijk achteroverslaan. tis gelukig goed gegaan maar kwas wel bang dat ie dood was toen ik smorgens op stond ben meteen langs um gegaan maar gelukkig was alles gut. twas wel zu'n wasigste avond van z'n leven.

mzzlz
31?

Sneu :bah:
 
Stoer hoor om 31 pillen te slikken, ga zo door... echt goed! :S
 
ja luitjes ik vind dit eigenlijk maar een beetje stoere verhaaltjes hiero

ik word kotsmisselijk van mensen die denken dat drugs speelgoed is ofzo :bah::bah::bah::bah:

op de korte termijn is het leuk hoor maar kijk eens wat voor sporen dit soort drugsgebruik op de lange termijn bij je nalaat
Puke van mij mag dit topic gesloten worden
respect dat is alles wat ik te zeggen heb hahahhahhah
 
tuurlijk is het ni stoer..
ik heb ook geen stoer verhaal ofzo

wou alleen zeggen dat dat heus wel kan kloppen 31 pillen..
verbaas me ni eens zoveel van
en hier op PF zitten ook echt cker wel mensen die VEEEEL nemen..dus tja...denk ni dat het stoere verhalen allemaal zijn..want kan echt zo zijn..

en is wel ziek jah :S
maar jah..
Damn kijken wie de meeste drugs op kan :S

Drugs is geen snoepgoed maar als ik het zo lees dan gaan mensen echt onverstandig mee om en is het eigenlijk drugsmisbruik :S
 
nou gelukkig ben iuk nog van 1/2 p'tjes ver heen en vindt ut wel goed meer heb ik nie nodig
en ben ut met juh eens jossa: drugs is geen speelgoed
 
:D van één halfje ga je ook veel harder & lekkerder als van 62 halfjes ...
laatste aanpassing
Drugs is eigenlijk iets speciaals en als je het elk weekend neemt dan vind ik persoonlijk dat het niet meer speciaal is dan wordt het te gewoon :S
ut hoeven geen verhaaltjes te zijn, kan natuurlijk wel.

verder ligt ut aan de persoon, aan de zooi die hij of zij op dat moment neemt, dus niet welk "zogenaamd merk" hij elk weekend heeft en aan nog wel meer dingetjes.

tis veel relaxter wanneer je aan 1 de hele n8 genoeg heb.

verder bestaat hier al een topic over, alhoewel die al best oud is en ga daarom nix over mezelf zeggen.
 
ik ga van t weekend 46 pillen slikken denk ik........WHO's the man !? :P
 
Ik ken ook een jongen uit Den Helder en die vrat op thunderdome 96 tien pillen tegelijk op (playboytjes) maar bij hem moesten ze wel meteen in het ziekenhuis ze maag leeg pompen anders had ie et niet overleefd. Ik vind het stom om op zo'n manier met pillen om te gaan. Zelf neem ik er nooit meer dan 2 tegelijk en ik gebruik al 6 jaar. En eigenlijk is 2 tegelijk nemen al stom......
 
Waarom ga ik van 1 á 2 pillen al best hard en gaat Mr.Drugs niet dood van 31 pillen?
Wat zal deze meneer zich lekker gevoeld hebben de dagen erna...

Mij niet gezien...
 
ik heb ook wel eens een hoop gesnoept hoor daar niet van maar om nou 31 stuks weg te vreten dan ben je aardig Krank im kopf
Stoer hoor (Y) :S
 
31??? Ken echt niet ouwe! Of het zijn smarties geweest! Anders speelde deze gozer nu poker met regenwormen!!!!!!
 
het kan wel hoor voetjevandevloer ik ken hier in beverwijk die dat ook ooit eens trachte hij heeft nu een hersenbeschadiging waar ie nooit meer bovenop komt:C:C:C
tis toch zo dat je op een gegeven moment niet gekker meer wordt.....alleen lichamelijk help jeje steeds meer naar de klote....werkt het gewoon niet meer zeg maar...alleen kapot ga je er aan....

neej mij ook niet gezien
 
Meer als 10 in 36 uur kan echt wel hoor.
Je voeld er op een gegeven moment gewoon niet meer zoveel van, dus van bijvoorbeeld 20 pillen voel je niet het dubbele van 10 pillen.
 
En het moet natuurlijk wel verdeeld zijn over een langere periode.
30 liter water ineens drinken is ook niet gezond maar verdeeld over 36 uur is dat zeker wel te doen ( Niet dat ik pillen met water wil vergelijken :-))
Je hebt er eigenlijk niet veel meer aan, je voeld het op een gegeven moment niet echt meer.
Het enigste wat er gebeurd is dat je wazig blijft en niet nuchter word.
 
Even terverduidelijking, die 31 is echt waar en ik heb dit forum geopend niet omdat ik veel dope stoer vind ofzo, maar gewoon om was onderhoudende verhalen boven water te krijgen. En nee Jossa, drugs is inderdaad geen snoep...
 
Ik heb ook wel eens een weekend veel in de snoeppot gegraaid, en Robbie de Boef heeft helemaal gelijk. De eerste pillen voel je echt inslaan, maar daarna blijft gewoon een wazige uit-je-bolachtige roes. Ze slaan niet meer in, maar ik vind dat je op een gegeven moment wel ff moet nokken, ook al voel je het niet meer. Met 31 is een olifant ook wappie denk ik!!!
31 pille in 36 uur?? pfffffffffffffff....



wat weinig ik ken gaste die hebben veel meer weggeslikt in 36 uur.......




stoer he???
dit gaat echt nergens over (n)
death wish of zo??????? :S
Hij kreeg cker pas korting als hijer 36 af nam ;p
 
korting?? hmmm dan ga ik er ook gewoon 31 slikken op een avond vindt ze per stuk nogal duur :P
Een goede maat heeft vorig jaar op 10 days off techno 3 dagen aan een stuk doorgefeest.
In totaal had ie 21 of 22 pillen binnen, om en bij de 5 gram speed en nog een gram of 2 coke.
Nadien heeft ie een hele week compleet meurg thuisgelegen.
"Doe ik nooit meer" zei hij, ik kan hem geen ongelijk geven ;)

Het meeste dat ik ooit heb genomen waren 9 vlindertjes en 2 gele (ze hebben geen naam voor zover ik weet) vorig jaar op ILT, gezond was het toch niet echt, maar wel flippeeeeeeeeuh!!!! :D
laatste aanpassing
savonds een vent sochtens nog steeds uit je bol hahahahaaha en niet een week murf op je nest laters
Het is absurd, maar het kan zeker wel.
In mijn fanatieke tijd heb ik er ook ooit een stuk of 10 en een grammetje pep op. Dit was op mysterland in 97 ofzo.
Dat was dus 1 nachtje.
Als je daar nog 26 uur aan vast plakt, zit je zo.
Ik ken ook 2 gasten die samen 25 gram pep hebben weggesnoven.
Elke lijn was een halve gram en dat een dagje lang...
Slim is het natuurlijk allemaal niet.
Maar normaal gesproken zien mensen dat na verloop van tijd wel in.
Aan de andere kant: als je al zover bent dat je er 30 neemt, is het misschien wel te laat.
laatste aanpassing
Een pal vorig jaar op innercity , 12 pille flink sterk. www.sjunky.nl ( pf nickname )

Eerlijk gezegd is 3 al niet zo veel meer voor me , wat ik echt shit vind. Maar misschien hebbik gewoon slecht spul. Ik heb het niet vaker dan 10 keer gedaan dus zo erg kan ik er ook niet gewend aan zijn zou je denken?
 
Ok ff voor de duidelijkheid, t is geen gelul. Ken die gast namelijk ook.

Het was gewoon vrijdag beginnen met ghb en snackies tegelijk, daarna de hele nacht door gaan met pillen (toen zattie al op 13 ofzo), nou hoe de rest van t weekend dan verder gaat kan je ook wel raden.

We weten allemaal dat t met minder even goed gaat en t zal allemaal zeker slecht voor je zijn maar t blijft een feit dat je maar 1 keer leeft, hoe lang en intensief kan je zelf bepalen...
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
mijn record is 10 pillen en 3 grap onversnede pep.

nu ben ik gestopt met drugs hoor, maar dit was toen, niet dat het stoer is ofzo, maar ik voelde me toen best wel spectaculair, ofzo.
laatste aanpassing
Ik heb eens een compleet chemisch lab leeggesnoept and asked for more.:vaag:

WHo da Man?...Who da MAN!!!


:9

Ik ben destijds uit de (hardcore)scene gestapt omdat ik het zo vreselijk zat was naar feesten te gaan en een 15 jarige smurf strak als een pasgeboren aapje naast me te moeten hebben staan en dan aan mij vragen hoeveel pillen ik heb gehad en dat hij net binnen was en er al 7 achter de kiezen had.:vaag:
Volgens mij is het toen een tijdje rustig geweest omtrent "how much dope can you take" en nu begint het gezeik alweer.
laatste aanpassing
He oranje mannetje, ik d8 ff dat deze topic over jou ging! Als ik die verhalen over jou hoor, dan geloof ik ook wel zeker dat dit kan!
zo lachu man :S
ben gewoon blij dat ik het lekker trek op 1 of 2 als ik het doe (en dat wordt steeds minder en minder!! :) )
wordt een nachtje feesten ook lekker duur van 31 stuks dead wish?? :dood: ??
greetz
2Flex: Duur? Altijd nog goedkoper dan een avondje :zuipen: niet dat ik er zoveel :xtc:!! mijn "record" is misschien iets van 10 ofzo en dat is eigenlijk al veelste veel! Je staat dan alleen een beetje strak voor je uit te kijken en verder niets. Maar 31 pillen op een avond hoeft geen lul verhaal te zijn ken wel een paar mensen die zo gek zijn.
laatste aanpassing
 
hahaha suus, dat gaat het ook!!
 
Ik heb ooit wel eens 31 bier op, is dat ook stoer? De kater duurde tot DIEP in de volgende nacht... tegenwoordig doe ik een beetje rustig aan hoor, stop al bij 20 ofzo.
 
Robske, met carnaval :s kom je daar ook nog wel overheen :bier::bier:
Hmmmm 31...is wel heel ziek.
Heeft ie iemand bij zich die ze telt ofzo??

Zodra je er meer dan 10 neemt voel je het extra effect toch niet.

Maar 31 is wel mogelijk alleen ik zie het nut er niet van in als je er toch niets meer van voelt