Partyflock

Forumonderwerp · 19235
Zit ik net 538 te luisteren komt er zo'n knakker op de radio van een of andere instituut en die beweerd het volgende:

Mannen kiezen voor 80% jongeren vrouwen en Vrouwen kiezen voor 80% ouderen mannnen..

Nou zat ik te denken klopt dat..?
Ik heb 1x in me leven meegemaakt dat me vriendin ouder was, de anderen waren altijd jonger.

Is dat bij meer mensen het geval..?
Bij mij klopt het meestal ook niet. 9 van de 10 x vind ik een jongere jongen leuk. Komt wrs ook omdat ik me nog jonger voel en er nog heel jong uitzie.

(K)

Inderdaaad, jonger rulez eg wel:kwijl: ;p

ik ben zelf bijna jongste van mijn jaarlaag, (ben vandaag 17 geworden!!) dus ik ga meestal met oudere mensen om. ik val ook meestal ook wel op oudere meisjes. ik moet echt niet zo'n kleuter hebben die een beetje tof gaat lopen doen als ze 3 breezers opheeft bah bah.
hmmm als ik zo om me heen kijk.....

Kiezen mannen toch voor oudere vrouwen, en vrouwen kiezen voor jongere mannen..

Zelf val ik ook niet op oudere mannen....
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lekker 16 jarige hockeysletjes!!! :D :D :D
Het legt niet percee aan hun leeftijd maar aan hoe ze zich gedragen een dame van 22 kan zich soms volwassener gedragen dan een van 27 ofzo.

Mu oudste was 43 jaar :S.....uuhhhhh dat was degelijk te oud en bakte er nix van :S dus het spreekwoord : op een oude fiets moet je het leren: klopt dus NIET!!!!
dat is ook wel veeeeeeeeeeeel ouder :P :P :D :D

hehehhehe
Maar ze had wel een super mooi figuur en ik weet dat veel dames van 25 dat graag zouden willen hebben :S

Maar helaas als je er nix mee kunt doen ,omdat ut ALWEER zo'n lomp mokkel is :s ach never mind...

Ik val echt voornamelijk op oudere gozers.... maar ik ken wel gozers die daar problemen mee hebben..... HELAAS!!!!!!Wie weet was ik anders nu geen vrijgezel geweest.. ;)

ik val meer op ouder dan jonger...

klinkt misschien cliché (of hoe je dat ook schrijft) maar vrouwen zijn gewoon wat verder/ouder in hun denken dan mannen... dus wij moeten wel een oudere man hebben om op het zelfde niveau te kunnen communiceren... ;)
Ligt eraan denk ik hoe ze hun jeugd hebben gehad...ik ken mannen van 20 die verder zijn dan iemand van 28.......:) :)

hahaha, daarom val ik ook op ouder Dush ;)

en diegene die wel "verder" zijn, missen meestal nog een stukje aan ervaring, en dan bedoel ik niet alleen in bed ;)
Heb nog nooit een jongere vriend gehad !

zal me echt nie boeien... t liefst btje jonger... hehe, jaartje of 19/20 is mooi :D
Dan moet je toch eens een jongere proberen crazy c, kan best leuk zijn hoor :p
Maar het gaat erom hoe iemand is en doet. Daar zit zoveel verschil in. Heb er ook ooit 1 van 10 jaar ouder gehad, die was net als mij. Lekker uitgaan feesten stappen, alleen maar de leuke dingen van het leven.
Ik moet niets van jonger hebben hoor, maar heb wel eens een uitzondering gemaakt. Maar dat is te verwaarlozen.
Ik had meestal een vriendin die jonger was, maar ik begin de laatste tijd steeds meer op vrouwen te vallen die ouder dan me zijn. Gewoon, wat meer die volwassen zelfstandige uitstraling enzo.

ik heb een vriend, die een jaartje ouder is!! precies perfect dus!! moet er niet aandenken om een vriend te hebben die jonger is, die hebben nog heel geen ervaring man! (ps ligt er wel aan hoeveel jaartjes jonger)
ik prefereer ouder, meer ervaring :P

idd bob :D... das leuker, kan je t precies zo aanleren, van hoe jij t t lekkerste vind :D hahah! :P:O
2 Goudlokje: Ik kom ze ouder niet eens meer tegen tegenwoordig....laat staan jonger ;)

2 bob> wie zegt t dat we t over hoevaak hij/zij geneukt heeft hebben??? we hebben t over ervaringen ( kunnen meerdere dingen zijn )
Ik zie die link ook niet zo snel eigenlijk....

Andere ervaringen zijn zoiezo belangrijker !
Je moet elkaar toch altijd nog leren kennen !
Nou ik heb nu voor het eerst een vriend die jonger is dan mij, maar vin k helemaal niet erg. Hij heeft heel veel ervaring in alle BELANGRIJKE dingen. En tja.. de rest leert ie wel :)
Ik val eigenlijk ook alleen maar op ouder..

Kijk, opzich is leeftijd maar een getal, en zou het in principe niet uit moeten maken..
Maar als ik een jongere vriend zou hebben, zou die dus echt niet jonger dan 16 moeten zijn hoor..
Daar zou ik niet op kunnen vallen, gok ik..
Vind jongens/mannen van 18+ ook veel aantrekkelijker om te zien als ik zo snel om me heen zou kijken.. :)

Maargoed, echte liefde overwint alles, dus als het knulletje nou 14 is of 24... als het echte liefde is moet het kunnen! :D

zo is het inderdaad ook wel...
tenslotte doe je het ook alleen maar voor jullie zelf; niet om wat anderen ervan zouden vinden.

hehehe, ouder.. meestal..

Sja, ikw eet niet waardoor het komt.
Heb al heel me leven oudere vrouwen.
Begon toen ik 15 was en me vriendin 21 :D
En oudste die was uuh 33 toen was ik 17 :S
Ook nog eens mee samengewoond ook :/
En sja Nightfly, me laatste vriendin die ik heb gehad was ook 9 jaar ouder.. :)

Klikt gewoon niet met meisjes van 18 ofsow. :S

Hmmz.. dacht eigenlijk echt dat ik de enige was met oudere vriendinnen..
Maarja schijnt de laatste tijd beetje een hype te zijn ofsow... :S
Ik heb nog maar één keer iets gehad met een 'meisje', nuja, een vrouw van 32. Is trouwens ook al weer 2 jaar geleden (ja ik was toen 17 ja, met een vrouw van 32 :))
Zo lang heeft het overigens niet geduurd hoor, een maand of 3, ze was dan nog getrouwd ook. Maar ik zie ze nog regelmatig, echt een tof mens :)

Nuja, ik ben bi en intellectueel en emotioneel verkies ik uiteindelijk toch mannen boven vrouwen.

Het is raar, maar vrouwelijke leeftijdsgenoten trekken me niet echt aan, mannelijke dan weer wel.

Kweetet, kben een utter weirdo :)
Eigenlijk als ik een vriendje had waren ze altijd ouder, maar mij huidige vriendje is maar 1 maand en 1 week ouder. Maar het leeftijds verschil maakt voor mij niet uit als het maar goed gaat samen!
(K)
Me vrouwtjuhh is 4 maanden ouder dan mij en we zijn erg gelukkig samen.

Ik denk niet dat liefde leeftijd gebonden is ,maar het moet gewoon klikken op ze minst vonken moeten eraf knallen in ut begin
zoiets als dit

TOCH??
Mijn laatste "lange" relatie was met een jongen die 8 jaar ouder is dan ik.
Maar hij zag er wel vrij jong uit.
Net als ikzelf trouwens, mensen schatten me altijd zo'n 4 tot 5 jaar jonger dan ik ben :S
Verder zijn de jongetjes die ik leuk vind meestal wel van mijn eigen leeftijd of iets jonger...

voor mij ook ouwer (Y) eggggggggggt nie van mijn leeftijd!!!!!!!!!!
nahjah soms mischien een uitzondering...
hmz nah steeds paar maandjes jonger dan mij...
uhm meestal ga ik toch wel voor de wat oudere party people....laatste was 26

zoekt een mooie oud ziende vrouw van ongeveer 274jaar...goed in sport en houd wel van een rolator race,graag moet ze goed kunnen luisteren en wel van een wandeling in het park houden,ze moet wel zelfstandig zijn...voor de rest al de gebreken die er bij zijn neem ik wel voor lief...:D hehe
*Laat meteen een baard staan* :9

Let's get it on!!!!! hahahahaha
Artiest Maus
komt goed uit, ik ben toch ouder dan de meeste hier hehehehe :K

:bounce: :bounce: :bounce:

whoehahaha.........w­eg met de emancipatie en terug na de oertijd.....HAAAAAAA­AAAAAAAHHHHHHAAAAAAA­AAAAA

De laatste paar maanden zijn de jongens die ik meestal heb jonger als mij, dat houdt mij natuurlijk ook weer jonger, wordt nu ook weer lekker een paar jaar jonger geschat ;). kom maar op met die lekker jonge ventjes.
Oudere jongens zijn ook wel oke, maar niet ouder dan 22,
Wil me zelf zo lang mogelijk jong proberen te houden.

ik weet het niet maar ik heb altijd oudere vriendinnetjes gehad.

Nu heb ik een vriendin van 24

wil alleen maar 1 iemand :/
Snelle_Marjan: Je komt net uit de pubertijd. Waar heb je het in vredesnaam over????:vaag: