Partyflock
 
­ Nederland
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
ik zou bijv nooit van me leven een trance-feest bezoeken. ik ben er vroeger 1 keer geweest om te kijken hoe het was en het was een hell voor me. hebben jullie dat ook?
Trance Energy
Trance Energy
 
sinds een paar weken uhm... dancevalley... STELLETJE VUILE GORE VIEZE RANZIGE AFZETTERS!!
ja dat ook ja

Maar dat is gewoon vragen

Betaal je 150 piek om daarna half dood te gaan en 0,0 hulp te krijgen van een organisatie

Dance Valley is geen feest, das een strafkamp
hahaha, idd nooit naar TE meer, en DV is ook afgeschreven en ik ga ook nooit naar een hardrockfeest/festival, pinkpop en dat soort zooi....
Trance energy ofzo, 'k vind trance niet om op te feesten
 
r&b feest, of er moet een forse beloning tegenover staan (ofwel: sex:D)
 
ik zou dus nooit naar trance-energy gaan!! het lijkt me een saai feestje!
TMF awards
 
Countryfeest of smartlappenconcert
 
Trance Energy!!! eenX gedaan, is absoluut niks voor mij! mis de sfeer, de "echte" party gangers, teveel jong publiek, te weinig stampen, kortom: te commercieel!

(K)
 
Trance Energy dus echt nooit he, Innercity ook nooit meer, wat een kutfeest was dat zeg....

en gewoon alle bullshit-trance-feesten...
Innercity bezoek ik noooooooit meer...wat een kutfeest zeg...Trance Energy zou ik sowieso nooooit naartoe gaan
Een feestje waar ze niet hebben, spijkerpoepen,koekhappen,ezeltje-prik,sleuteltje doorgeven en als verrassing gaan zwemmen .;)
 
Ik zou ook nooit meer naar Dance Valley gaan vorig jaar staat nog steeds in mijn geheugen gegrift!En ik houd persoonlijk ook niet zo van Hardcore feesten en van die gabberparty's...maar goed ieder zijn keus! :D
Vond IC afgelopen jaar een kutfeest, denk dat ik daar maar niet naar toe ga dit jaar en D-V ga ik zeker niet naar toe tenzij ik het kaartje gratis krijg :D
 
Q-dance feesten wat een organisatie en natuurlijk trance energy niet!!!!!!!!!!!!
Ik ben wel voor elk feest te porren.

maar TE zou ik het minst snelst heen gaan, omdat die in Heerenveen echt KUT was...
Master Morky!!! wat zeg jij nou?? ben je ziek?? nou ja, ieder zijn eigen mening, maar jouwe vinnik wel vreemd..... ;-)
als alles wordt betaald gs ik overal wel heen, maakt me geen fuck uit. lekker bingo-en met de bejaarden of schlagers meezingen met gefrustreerde vijftigers. mooi man.
betalen zou ik echter niet voor TE, Sensation, Dance Vally, MysteryLand zonder hardcore, nog meer van dat soort feesten.
wat een gezeik over TE er werd in Utrecht egt wel hard gestampt :bounce: :bounce:
DaSIZE, gaat niet over hardstampen, gaat om commerciele verneukte uitstraling

Je gaat toch ook niet naar megamusicdanceexperience
 
ik zou nie naar hippie feesten gaan :D en R&B feestuh ook nie!
 
Ik zou dus echt nooit meer naar Impulz gaan. Ik heb het drie keer geprobeerd en drie keer was er zwaar geen zak aan!! Kut organisatie, kut sfeer en kut muziek. Ga ik nog liever naar een r&b feestje of de TMF-awards :-)
 
Wildlife. Keertje vipkaarten voor gewonnen. Maar wat een baggermuziek :S:S:S.


En wat loopt iedereen te zeuren over TE? Vind het echt grappig feesten! De meest gestoorde mensen lopen er rond:D. En er lopen echt mensen tussen met de meest vette party outfitz!!! End at er dan een paar tmf heikneuters tussen lopen... BOEIEN!!!
elk feest waar geen hardcore, terror, darkcore of oldstyle.
hmzzz, ik kan tot dusver concluderen dast het grote deel NIET naar trance/r&B/dance feesten gaat. en wel naar hardcore. maa r das een conclusie tot zover dan. kan nog veranderen.
 
R&B feest
 
SM feest
 
R&B feesten zijn toch best wel leuk hoor hihi..
 
Wasteland :kots: :kots:
 
heeey daar moest KOTS KOTS komen te staan!!!

en nu staan er 2 smilies te kwijlen om wasteland :S
 
is de werkelijkheid van je gedachten daphne...:P
DV ( financieel gezien dan)
en over TE ...utrecht was de laatste keer errug goed. Mensen die TE afkraken...ik hou bijvoorbeeld ook niet van R&B, maar ik snap best dat het leuk kan zijn. Zo is het ook met TE. Ik had het de laatste keer ERG GOEd naar mijn zin, snap ook best dat je het niet leuk vind. Zeik het dan niet gelijk af....
ik zou nooit naar 2stepfeesten gaan
Ik denk niet dat ik ooit op een trance feest te zien zal zijn

en verder

country/linedance feesten zou ik van gaan kotsen

ehm

een concert van de Kelly family met mij erbij zou waarschijnlijk uitlopen op een bloedbad...
Ik denk dat ik me slaapzak zou meenemen naar TE. En me tentje en dan zou ik midden in de zaal alles uitzettuh en rustig gaan genieten van me nacht rust met een zacht deuntje op de achtergrond.zoeits zal ut wel worden jah , dat lijkt me eigenlijk wel wat. Wie gaat er met me mee? Kan ik eindelijk weer eens rustig slapen op een zaterdag avond whehe.
Zowiezo nooit naar een r&b feest...
en ja op feeste als trance energy of sensation zal je mij eg nie zien..

HARDCORE!! :bounce:
tmf awards of sensation .. dat lijkt me nog erger dan TE
Spoilgybe 21 maart 2002 12:47
Ik denk dat ik me slaapzak zou meenemen naar TE. En me tentje en dan zou ik midden in de zaal alles uitzettuh en rustig gaan genieten van me nacht rust met een zacht deuntje op de achtergrond.zoeits zal ut wel worden jah , dat lijkt me eigenlijk wel wat. Wie gaat er met me mee? Kan ik eindelijk weer eens rustig slapen op een zaterdag avond whehe.
---------------------------------------

had jij dan ff pech gehad op de laatste TE :P
denk maar aan cosmic gate in de main :P
de hardstrance zaal waar ook gewoon oldstyle werd gedraait, en die vaage club zaal waar ze zelfs nog oldstyle gingen draaien.

Neej ik zou voor geen goud naar TE gaan, maar ben toch naar de laatste geweest en dat was zeker niet tegen gevallen, heb nix gemerkt van tmf publiek, mjah in de main, maar daar was ik toch nouwelijks te vinden :)

Ik durf t zelfs nog harder te zeggen, die hardtrance zaal leek wel door Q-Dance gedaan te zijn, man wat een gebeuk :) lekkere hardstyle tussen door, super sfeer, geen hee hoo gehoord :)
Ik zei dat altijd over TE.
Ben er nog nooit geweest en zal er nooit komen ook.
En verder R&B feesten.

poehhh was een keer in de escape en er was een ocean party.
Ik Heb Me Nog Nooit ZOOOOOOOOOOOOOOO erg verveelt!


(K)
 
naar een OI feest met van die gestoorde nazi's
daar ga ik never nooit heen (alleen met een machine geweer)
 
dat geweer gebruik ik dan alleen om ze mee bang te maken he;) schieten doe ik niet
 
r&b nooiittttttttttttttttttt
hippie nooittttttttttttttttt
heavy metal nooitttttttttttt
terror nooittttttttttttttttt
concerten nooitttttttttttttt
 
ik zal nooit naar trance dance club r&b techno hardhouse hardstyle enz... gaan

ik ga vast en zeker wel naar:
HARDCORE
DARKCORE
TERROR
SPEEDCORE
EN OLD-STYLE.
ben altijd wel in voor een feestje :D
als ik met mn vriendinnen ben vermaak ik me toch wel :D beetje drank dr bij en lachuh man, ook al is 't line dance haha :D
(K)(K)(K)
Trance Energy zal voorlopig niet meer voorkomen, ik ben de laatste keer heen geweest om te kijken hoe het was (als je er niet bent geweest mag er er ook niet over zeiken) Ik heb me er best vermaakt, en ik heb het goed naar mijn zin gehad, alleen er miste gewoon iets en het was me wat te massaal. Een feestje dat het "iets" wel heeft bijvoorbeeld is Qlubtempo (oude stijl in de Fun uiteraard)
die-hard, precies, ik dus ook. alleen als er echt nix tedoen is dan overweeg ik het wel om naar re ITEM te gaan in amsterdam. das hardhouse/hardstyle en soms ook oldstyle. maar das alleen als er geen feest is en ik geen gelkd heb whehehe