Partyflock
 
Forumonderwerp · 18466
­ Nederland
 
Artiest {SHOWLIST artist 6357, 24972}
Nou het aftellen van de laatste uurtjes is begonnen!!
Ik ga morgenvroeg voor 3 1/2 maand naar Kirgizïe heen om de strijd tegen het terrorisme voort te zetten!!Voor de mensen die geen topografie kennen Kirgizïe ligt tegen China aan en ligt zo'n 1000 km van Afghanistan...

Geen Thunderdome en I Love Techno voor mij dus :cry:

Alvast een prettig kerstfeest en de beste wensen voor 2003!! :o

Ben er volgend jaar weer(als alles goed gaat)

Laterzzzz,
Mark
 
He Beukmanz,

Jammer dat je nie naar thunderdome kan. Maar Harry kan***t voort, ook in 2003! Moeten we dan maar weer een paar pasjes trekke, niettan?! Tot dan.
Hele goeie reis en good luck tegen die torabora-criminelen.

Mark, het allerbeste.

Harry
laatste aanpassing
Goeie reis gozerttt.

En sterkte. (Y)
Succes man daar!!

Spreek je wel weer ;)

GREETZ!!
 
Kirgizïe.... Is dat een land%)%) hmm Niet opgelet bij aardrijkskunde dus:P
Wat ga je daar doen?

Is het voor je werk?
Dus je gaat routeplannen? ;P
 
Ik ben werkzaam(?) bij de luchtmacht als navigator en help bij het plannen van routes voor F16's...
Die straaljagers vliegen vanaf Kirgizïe naar Afghanistan om daar de no-fly zones te bewaken.
Ik zit zometeen op een tentenkamp van de Amerikanen waar de rest van de NAVO mee helpt met de "strijd tegen het terrorisme" de wel bekende actie "Enduring Freedom".
1 ding scheelt het is er nu nog mooi weer(24/25 graden en volop zon!!!
Ah succes en sterkt en pas goed op jezelf :-)
Gast hier uit het dorp moet er ook heen geloof ik
hey beukerz tja het is niet anders........ maar als je de weer bent 2x nieuwe draaitafels en zal nog wel een paar passen voor je trekken op td en ilt!!!!! and take care of your self and the rest C-YAAAAAAAAAAAAAAA
lieffieeeeeeeeeeeeeeeeee(L)
heeel veel succes en doe ut rustig aan!!
we mailen, bellen ect!!!!!

dikke (K)
 
Heej, morgenochtend vroeg al??? Dan mag ik m'n spullen weleens gaan pakken want ik zou toch meegaan, hehehe!!!

Maak er een mooie tijd van, er is een hoop te zien daar en tot volgend jaar dan maar.

Beukze!!!
 
Heeee luitjes bedankt allemaal voor jullie medeleven!!!
Hopelijk spreken we elkaar weer via het internet en zo niet dan word het dus een 3 1/2 maand afkicken!!!

Hak ze op Thunderdome!!!!

Laterzzzzzz,
Mark
 
hehe, dat vind ik nou stijl, Mark heeft toen 'ie z'n bed uit kwam en voor 'ie de deur uitging z'n computer helemaal aangezet om effe afscheid te nemen!!! (y)
laatste aanpassing
 
moppie we zullen je wel missen hoor deze 3,5 maand

alvast gelukkig nieuw jaar

(k)
 
erg stoere en vooral bevredigende baan heb je!
 
jeeeeeetje, als je maar trug komt... (k)
 
Joho mensen heb nu eindelijk hier internet!!:)

het is hier fantastisch weer zo´n 30 geaden en alleen maar zon!!!(y)

Iemand toevallig vorige week Rtl4 nieuws gezien?
Was er namelijk nog op met mijn lange nek!!!

Groeten uit Kirgizïe!!
 
Hehe nice... :D

Toch beters dan.. Lekker in 't zonnetje bakken.
Terwijl wij hier in de kou zitten.

En je krijgt nog eens dik betaald ook !! :D
 
das inderdaad helemaal niet verkeerd het salaris!!:)

Als ik terug kom ga ik dat ook eens rustig uitgeven aan 2 technics sl1210 m3d en een pioneer djm-600!!!
 
Kijk das het betere werk.. :P
 
He, cewl, Beukmanz neemt even de moeite om om 1 uur 's nachts de groeten vanuit Kirgizie te doen!

Greetz back from Harry!
 
das geen moeite harry....dit is mij enige contact met de nederlandse wereld!!! en het is hier 4 uur later als bij jullie!!.....

Als ik hier geen internet zou hebben zou ik helemaal gek worden!!!:p
Jaaaaaaaaaaa en anders wordt ik wel gek!!
Skatje dikke (K) en ik spreek je gauw weer!!
 
ach, het is daar in ieder geval niet zo gevaarlijk. mijn vader had het er ook over (is adudant op vliegbasis volkel) maar hij hoeft in ieder geval niet :)
misschien ken ik wel een paar collega's van je :D
succes daar he :)

(K)
laatste aanpassing
heyzzzzzz beukemannetjuuuuuuuuh:lief:

vol houwuh he daaro!!!!! en we gaan elkaar snel weer spreken..
tot dan ben je me chat vriendje:)

dikke smakkerddddd

:hug:
Beukmanz>> Mag ik op je draaitafels passen?? *liefkijkmetpuppyoogjes* :P
 
NEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!

heb namelijk geen tafels meer thuis staan.....

als ik terug ben dan mag je wel een keer langskomen om met de nieuwe shit te gaan draaien... :p
 
kee kee, 28 over 1 dan!
 
eeeuuuuuuuh harry???????? sin i we wies???
 
JIPPIEEEEEE!!!!!!!!




Nog maar 13 weekjes!!!!:o
 
DJ Beukmanz izz in the house!
 
zijn er nu ook mensjes uit Volkel in Kirgizïe?
 
ik ben de enige uit twente....de rest (150 man) komt van vlb.Volkel dus er zullen best wel wat mensen uit volkel komen......zoek je iemand??
 
Heeeeeeeeey markie!!
Hoe is het daar?? Trek je het allemaal een beetje?? Ik hoop dat alles goed gaat.........en ach voor je het weet is het weer voorbij en zit je weer in Nederland!! (k) (k) Lilian
heeey beukmanzzz

dus je bent toch niet afgezonderd van de bewoonde wereld, BeterZZZZZ
zal aan je denken bij TD:bounce:
en een :xtc: nemen ten ere van jouw.

Greetz.
Doe maar geen :xtc: op Beukmanz nemen, die man heb namelijk een afschuw van drugs, ofnie mister Mark?? :P
 
heee peoples......allemaa­l heel veel plezier op TD en laat die drugs maar een keer staan want jullie weten hoe ik daar over denk!!!!

drugs are bad...mmmkay

en vooral jij G-A-U-Z-Y je bent nu al zo'n raar mannetje dus stop er eens mee!!!!!!
Dan neem ik er wel een ter ere van.....
:bounce: :xtc: :bounce: :xtc: :bounce:
MEEEEEEEEE:p

MZZZZZZLLLLSSSSS
 
nee hoor, ik zoek niemand. maar er zullen dan vast wel bekenden bijzitten :) mijn vader werkt ook op volkel, en ik mag daar regelmatig achter de bar werken. leuk daar joh!
laatste aanpassing
 
he aardbeitje kick jij op mannen in uniform ofzo? ;p
Skatje ik mis je hoor!! Tis zow saai hier zonder je!! Zo heel erg stil ik mis je muziek en de rest...:hug: Hou je taai en spreek je snel weer!!
(K)(K)(K) LadyM
 
aaah wat ben je toch ook een schatje marloes! Maar wij zorgen wel een beetje vor jou marloesje! Binnenkort misschien weer een leuk feestje ergens???? Nou ik hoor het wel ik ben in ieder geval dan van de partij! :bounce:
(K)(K) lili
 
hmmmz update:

ik hoef nog maar 12 weken!!!!!! :(
 
Damn wat een wazig land is dit!!!

Zaten we vorige week nog te zweten bij 35 graden Celcius het is hier nu 2 graden en het sneeuwt!!!


:o !!
 
sleetje rijden dus!!!!!!!! :bounce:
tingel bells tingel bells tingel ooooh the way!!
 
As cold as ice...
greetz van Harry, echt jammer dat je er zaterdag niet was.
het was (y)
 
Jippie we hebben het eerste internationale sneeuwballen-toernooi tegen de Spanjaarden gewonnen!!!!:)

1 spanjaard heeft een gat in zijn kop want er was iemand zo aardig om in steen in de sneeuw te verpakken!!! :p

Het is alweer dooi dus word het straks een ijsballen gevecht!!!.....ook leuk natuurlijk!!!
tenminste als je niet geraakt word!
 
heb je nieuwe pasfoto's laten maken daar?
;)
laatste aanpassing
 
markie rollend in de sneeuw
heb je ff geluk dat het daar nie meer zo warm is
daar hou je toch nie van

(k)
hey beukmanzz alles im griff daaro heb je de companie nog in het gereel.........;p
draaien thuis is wel lekker tafels aan zetten waneer ik wil pa en ma VONDEN het een goed idee maar ik denk dat ze er nu al wel anders over denken ghehehehehehe ;D
en pas maar op dat je zelf geen ijsballen krijgt daaro..............
C-YAAAAAAAAAAAAAAAAA