TechnoJunk: Suc6! Ik moet zelf aankomen, en mijn favoriet is kwark (goedkope van de Aldi [49c/halve liter!] of de C1000, zonder smaak) in een blender met een banaan en wat cacaopoeder, 2 of 3 keer per dag. Zo kom je aan je eiwitten, want kwark bestaat voor 10% uit eiwitten. En omdat het vloeibaar is, drinkt het makkelijk weg, itt vast eten dat je echt naar binnen moet werken. Als je wilt aankomen wordt aangeraden om minimaal 2 gram eiwitten per kilo lichaamsgewicht te eten.
Verder kook ik vaak een dubbele portie rijst als tussendoortje, want koolhydraten zijn ook erg belangrijk.
Toch kom ik voor geen meter aan. Steroiden - door de dokter voorgeschreven - hielpen zelfs niet, de instructeur op de sportschool adviseert me om met de tram te komen, want fietsend verlies ik te veel gewicht, aerobics wordt me helemaal afgeraden, en elektrische vetpercentage meters geven foutmeldingen
Maar ja, als ik moest kiezen had ik liever dit dan te dik zijn.
Verder kook ik vaak een dubbele portie rijst als tussendoortje, want koolhydraten zijn ook erg belangrijk.
Toch kom ik voor geen meter aan. Steroiden - door de dokter voorgeschreven - hielpen zelfs niet, de instructeur op de sportschool adviseert me om met de tram te komen, want fietsend verlies ik te veel gewicht, aerobics wordt me helemaal afgeraden, en elektrische vetpercentage meters geven foutmeldingen
laatste aanpassing
2 blondie 19: (karen) ja idd en toen (in groep 4) was t ook erg hoor was t kleinst en dunst van de klas, maar lieverd luister jij ook even naar je eigen adviezen want jij bent ook niet altijd even zeker over jezelf terwijl je zo'n knap en lief meissie bent
2 techno junk: o nou ik hoop dat ik dat red maar dat zijn nou adviezen waar ik wat aan heb
2 techno junk: o nou ik hoop dat ik dat red maar dat zijn nou adviezen waar ik wat aan heb
Met je 1.71 is een maatje 36 prima hoor..
Wees blij..
Ik ben 1.68 en heb maatje 34..
Dat is dun..
Maar als je er echt mee zit kun je het beste je maaltijden en tussendoortjes verspreiden over de hele dag en niet 2 X bergen voedsel eten..
Veel trainen helpt ook erg goed, want dan ontwikkel je je spieren!
Ik zou niet al te veel vet gaan eten, want daar krijg je vaak alleen maar een buikje van..
Succes!
Wees blij..
Ik ben 1.68 en heb maatje 34..
Dat is dun..
Maar als je er echt mee zit kun je het beste je maaltijden en tussendoortjes verspreiden over de hele dag en niet 2 X bergen voedsel eten..
Veel trainen helpt ook erg goed, want dan ontwikkel je je spieren!
Ik zou niet al te veel vet gaan eten, want daar krijg je vaak alleen maar een buikje van..
Succes!
Ja Dana, met de tram naar de sportschool. Ga toch maar met de fiets, is een stuk sneller. Maar ik heb gewoon geen vet op mijn lichaam. Zo erg zelfs dat ik bijna in de gevaren zone zit van te weinig vet. Ik neem tegenwoordig zelfs een speciaal soort vet - iedere dag een paar eetlepels uit een fles - als supplement.
janiej: je slaat de spijker op de kop: niet veel eten, maar vaak eten is heel belangrijk. Eten voordat je honger hebt.
En maatje 34? Ik ben 1.74m, en heb maatje 28. Heb zelfs een broek van maat 26 waar ik nog in pas
janiej: je slaat de spijker op de kop: niet veel eten, maar vaak eten is heel belangrijk. Eten voordat je honger hebt.
En maatje 34? Ik ben 1.74m, en heb maatje 28. Heb zelfs een broek van maat 26 waar ik nog in pas
Army of hardcore: wat lief van je..
Ik weet dat ik welleens onzeker over mezelf ben, en weet ook dat dat stom is, maar soms heb je dat gewoon.
Ik ben niet altijd tevreden met mezelf, maar soms ook weer wel.
Hangt van mijn stemming af.
Trouwens, zodra jij in het leger zit dan wordt je toch wel breder.. spieren kweken he..
CIAO!!
Ik weet dat ik welleens onzeker over mezelf ben, en weet ook dat dat stom is, maar soms heb je dat gewoon.
Ik ben niet altijd tevreden met mezelf, maar soms ook weer wel.
Hangt van mijn stemming af.
Trouwens, zodra jij in het leger zit dan wordt je toch wel breder.. spieren kweken he..
CIAO!!
Je gaat super veel trainen daar, je weet zelf waarschijnlijk wel hoe zwaar het is.
Dus breed worden doe je toch wel..
En trouwens, je mag volgens mij ook niet te zwaar zijn om het leger in te gaan..
dus zo slecht zie je er toch niet uit..
Dus breed worden doe je toch wel..
En trouwens, je mag volgens mij ook niet te zwaar zijn om het leger in te gaan..
dus zo slecht zie je er toch niet uit..
Nou, t gaat wel lukken hoor. Heb t vandaag nog beetje 'my way' gedaan en ga vanaf morgen me daaraan houden, kijken of dat wel lukt. Ook ga ik volgende week of die week daarop weer beginnen met fitness en een maatje van me kwam met bepaalde pillen die je ken bestellen waar je dus sneller van blijkt te 'groeien'. Werkt bij hem ook dus ken ik ook wel proberen, mits t natuurlijk/plantaardig is.
Als ik t zo hoor heb ik nix te klagen, maar voornaamste reden waarom ik naar een diëtiste ben gestapt is om van dat 'hongergevoel' af te komen en ten 2e om aan te komen. Ik moet ook aankomen van de Luchtmacht, dat scheelt bij de keuring.
*off topic*
army of hardcore >> Bij welk defensie onderdeel zit je?
Als ik t zo hoor heb ik nix te klagen, maar voornaamste reden waarom ik naar een diëtiste ben gestapt is om van dat 'hongergevoel' af te komen en ten 2e om aan te komen. Ik moet ook aankomen van de Luchtmacht, dat scheelt bij de keuring.
*off topic*
army of hardcore >> Bij welk defensie onderdeel zit je?