Partyflock
 
Forumonderwerp · 17800
­ Nederland
Oftewel voor alle meiden die dat geslijm over zich heen krijgen.Er zijn al zat topics geweest van mensen die het geslijm zat werden, maar nu de vraag aan jullie zelf:
Worden jullie er nou nooit eens moe van, dat er bij elke foto van jullie 30 berichtjes staan: 'jullie zijn toppers' ' lekker' 'geweldig' ? (vaak van mensen die je nog nooit hebt gezien geloof ik...)

Of vind je elk berichtje weer leuk om te lezen?? Want 9 van de 10 zet dat neer in de hoop ooit een PB-tje van jullie te krijgen.... :-D
laatste aanpassing
 
Allereerst zijn die meetings gewoon sneu

Dat gepluk en getrek zich bij mij slechts een tijdje voorgedaan; sinds ik mijn "deathwish" look op actief heb staan waagt niemand het me nog met " hey...jij bent toch... " aan te spreken.
Gelukkig kom ik ook niet zo vaak op de huppelfeestjes waar menig pf-er dan s2d-er zich naartoe begeeft :-D

No offense , uiteraard ;-)


Ik denk dat je er zelf deel aan hebt, hoe je wordt benaderd. Mensen behandelen je , op de manier die je uistraalt, danwel toelaat.
In het begin was ik ook nog vriendelijk en geinteresseerd...tot het zo gek werd dat ik me bedacht dat het best wel sneu is dat je je avond laat domineren door mensen die je niet kent en waarschijnlijk ook niet wil kennen.


Nu is het dus lekker rustig..dan maar een arrogante trut :-)
Ben je ff blij dan als je lelijk bent en op pf xit...
Vallen me toch weer een paar dingen op:

To CC en poekie: jullie ropen niet meer naar meetings te gaan, en toch staan er van elk feest een hoop foto's van jullie op die gemaakt zijn op, jawel, een meeting...Aan de ene kant roepen dat je geen zin hebt in dat getrek maar aan de andere kant wel behoorlijk camerageil zijn (al komt Poekie daar ook wel voor uit!), je kunt er ook voor kiezen als dat commentaar over "he geile" je zo mateloos irriteert niet meer (zo vaak) op de foto te gaan. Wat dat betreft kan ik dan een aanpak zoals die van She veel meer waarderen, die laat dr snuit ook niet op die meetings zien en bovendien staat zij wel zo dr mannetje dat ze ook niet op zo'n sneue manier benaderd word.

En to CC: als je idd niet zo van deze aandacht houdt zoals je beweert, waarom ben je dan zo enorm actief hier op PF, reageer je onderhand op elke foto, wil je iedereen te vriend houden en ben je niet gewoon meet straight tegenover de PF'ers? van Willy weet ik dat ze vooral close is met de mensen die ze al langer kent en verder vrij weinig energie steekt in het hele PF-gebeuren qua forums enzo. Ze trekt al genoeg anadacht met dr foto's en dat weet ze. Jij weet zelf ook wel dat mensen je als eerste op je uiterlijk beoordelen, je roept maar al te vaak dat je modellenwerk doet en het is dus logisch dat mensen je (zoals dart nou eenmaal het geval is, uiterlijk speelt vaak gewoon ene belangrijke rol) daarop zullen beoordelen. Zeker als je er daarnaast ook nog zo mee bezig bent op een bepaalde manier over te komen naar mensen toe, of ook op andere gebieden in de spotlights wilt staan. Zo komt het af en toe wel over of je hard naar iets aan het zoeken bent.

Kijk, ik bedoel het niet lullig, jullie weten allemaal hoe ik over ieder van jullie denk, maar ik zie hier gewoon mensne dingen zeggen die zichzelf daarmee tegen spreken. Als je zelf continu in het middelpunt van de belangstelling wilt staan, dan moet je zulke "akkefietjes" maar voro lief nemen, zo werkt het nou eenmaal. Ik weet ook dat veel mensne van PF me kennen omdat ik hier behoorlijk actief ben en omdat ik ook wel eens een gekke outfit uit de kast trek. Ikw ete dat ik af en toe behoorlijk opval. Ga dan niet heel verbaasd of gepikeerd lopen doen als er een keer iemand in je reet knijpt!!!
Al jullie meiden zijn stuk voor stuk een stel "lekkere knullen" nu is het uit met het gezeik.:frusty:

Topic closed.


Heatwave inzake zeiker. :9
 
Heatslave

zet je oren es uit, ik word bang van je! :-S
Heatwave, I agree...

Wanneer mag ik een stukkie mee komen scheuren in die lekkere geile bak van je met dat heerlijke kontje?

En zullen we Shebyte dan ook effe oppikken?

Offe...gaat dit commentaar te ver????
 
wat lees ik nou?

Shebyte ff krikken?

Obdjeksjon jor onnor! Sexual harassment!
 
Eens en te meer heb ik er maar 1 ding over te zeggen..

Laat iedereen in z'n of haar waarde, en als je iemand lekker, geil, of weet ik wat vind. Dan zeg je het gewoon "Face to Face"en als deze of gene dat niet leuk vind?

Dan merk je het vanzelf, het zij met een opmerking of een knal voor je HARZES :dood:

Hier laat ik het maar bij anders ben ik nog wel even bezig :P

greetz
 
ben het eens met WJ :d
aandacht is leuk :)
Sommige mensen worden idd zwaar overgewaardeerd.

Voor de rest ben ik het helemaal eens met WJ.
Haha Lientje:
dat zouden mijn woorden kunnen zijn
Shebyte said: "wat lees ik nou? Shebyte ff krikkken?"

Ok Gina, je hebt gelijk, dit ging te ver...

Laat dat "ff" idd maar weg!

(6)
Die geile dame van me met dat lekkere kontje heeft een bak-probleempje.Grrrr
Ze krijgt een grote beurt eind van de week en gaat dan helemaal ff los:bounce: en gefixt worden. ;)

Als ze weer doet gaan we een stukkie ofroaden in Soedan Wekkie. :9

Owww...eerst nog ff Shebyte krikken en dan kunnen we gaan. :)
laatste aanpassing
2 WJ: pffff....kijk of je het nou goed bedoeld of niet...waarom moet je altijd weer een discussie met mij aangaan ?

Ik wil er best een antwoord op geven...ik ben hier niet degene die is begonnen over het modellenwerk. Zulke dingen laat ik liever achterwege.

Wat betreft de foto's.....
Ik sta op veel foto's ? Als je die foto's eens goed bekijkt dan sta ik daarop met mensen die ik over het algemeen al langer dan vandaag ken !
Ik ga niet met Jan en alleman op de foto !
En de foto's zijn ook niet gemaakt tijdens meetings ! Vraag me trouwens af op welke foto's je dan precies doelt ?
En naast dat....nee ik ben niet camerageil ! Dan zou ik wel met iedereen op de foto zijn geweest die het gevraagd heeft !


Ik ga nu weer in bed lekker uitrusten...heb een zware ontsteking :-(
Voor de rest heb ik helemaal geen zin in een discussie met jou....:bah: daar voel ik me te beroerd voor !

By the way....akkefietjes als gozers die aan mij zitten zou ik nooit voor lief nemen ! In welke situatie dan ook ! Ik kleed me by the way niet echt gek of opvallend...gewoon mijn eigen style ! Ik was ook niet gepikeerd....heb het allemaal zelf 'netjes' opgeknapt !
Niemand zit zomaar aan mij...laat dat even duidelijk zijn ! Ookal zou ik in mijn blote kont rondlopen...niemand heeft het recht om zomaar aan iemand te zitten !
laatste aanpassing
Kom op mensen ff rustig... gemoederen lopen veel te hoog op...

Maar Als je in je blote kont rond gaat lopen dwing je natuurlijk geen respect af dat mag duidelijk zijn. Ik bedoel niet dat iemand je dan zomaar mag aanraken...
Dat blijft hoe dan ook fout!
Profileren!!!:p Kom op he hoe veel ouder ben je wel niet???:(
Ach CC, als je geen zin hebt in een discussie moet je niet eens reageren, simpel toch? ik heb btw ook een keelontsteking en lig ook al 2 dagen ziek op bed. Dus laat idd maar gaan allemaal want we weten allang dat het toch nergens op uit loopt.

Wil je me dan 1 plezier doen, praat voortaan voor jezelf en niet alsof je een of andere eenheid bent samen met willy. Ik reageer ook zo fel gezien dat trieste mailtje dat ik kreeg over jullie leuke ideetje TB eens lekker de grond in te gaan trappen. Vind het allemaal een enorm kinderachtig gebeuren worden op deze manier en dat is nou juist waar niemand hier op PF op zit te wachten.

Dus bij deze maar effe een oproepje aan iedreen die hier komt: verheerlijk niemand, gedraag je als een volwassene, heb respect voor de mensen om je heen en probeer het een beetje gezellig te houden.

En daar laat ik het graag bij!

Beterschap, (k)
:kwijl: :devil:... :bloos:
 
Wj je hebt helemaal gelijk
Ehhh...
 
Tering al die domme discussies! Moeten jullie nou eens nagaan hoeveel tijd en energie jullie steken in dat nutteloze geargumenteer naar elkaar! Snap echt niet al die verspilde moeite! Wat kan het jou nou schelen wat een of ander wijf aan de andere kant van het land van je vindt??

Ik heb echt het idee dat sommige mensen veel te diep in het hele PFgebeuren verzeild raken/zijn geraakt! Het is maar internet hoor! Via internet kan je juist veel leuke contacten opdoen dus steek daar eens wat meer energie in dan in de negatieve kant!
laatste aanpassing
Ook daar kan je juist van leren Emilio... zonder neg. geen pos. ;)

Maar beetje volwassen gedrag zou niet verkeerd zijn nee :D
wj (y)

het lijkt hier net groep 3 ;)
 
Vind inderdaad dat sommige er wel uitdagend bij lopen. Niks mis mee, maar dan kan je dat wel verwachten. Simpel zat. Als je niet van die opmerkingen wilt moet je je maar "normaal" kleden en niet "uitdagend" op de foto gaan staan.
no comment ;)
ik vraag me af of er nog een eind komt aan dit kleutergedrag ?? kbedoel hoe oud zijn jullie nou :S
laatste aanpassing
 
Wat is hier kleuter gedrag aan, aan je mening geven?

Sommige drijven het wel ver door en het zijn ook altijd dezelfde die lopen te kwijlen.

Ben het met je eens dat er veel kinderachtig zijn, maar niet alleen bij het kwijlen bij foto's.
laatste aanpassing
Tja ach damens...

De prijs van het mooi zijn. En nou niet zeuren, er zitten ZAT leuke kanten aan ;)

Dus of scheer je kaal en verkies de anonimiteit, of stop met zeuren.

En okay dat mensen aan je gaan zitten KAN gewoon niet. Daar ben ik het 200% mee eens.

Enne zeg het nou zelf, liever zoals je nu bent, dan als een lelijk eendje geboren worden... (k)
MDMAarten 17 september 2002 00:40
Vind inderdaad dat sommige er wel uitdagend bij lopen. Niks mis mee, maar dan kan je dat wel verwachten. Simpel zat. Als je niet van die opmerkingen wilt moet je je maar "normaal" kleden en niet "uitdagend" op de foto gaan staan.


Das onzin,want bijv. Franka & Crazy-C (ik noem maar 2 voorbeelden) kleden zich toch ook niet uitdagend maar krijgen ook al die opmerkingen.Dus het maakt helemaal niet uit of ze half naakt of gewoon "classy" gekleed rondlopen. Opmerkingen krijgen ze toch wel.

GREETZ!!
 
:respect: to :) Wacky Jacky :)!!!!
laatste aanpassing
Nasty Bitch zei:
noem geen namen maar vind sommigen ook behoorlijk overgewaardeerd als ik eerlijk mag zijn



Heldin! :hug:
laatste aanpassing
 
Ach als het deze discussie niet was, dan was het wel weer een andere. Zo gaat dat toch. Mensen moeten altijd wat te zeuren naar elkaar hebben.
2 WJ: De laatste keer dat ik de moeite ga nemen om te reageren...

Naast het feit dat Willy en ik gewoon leuk met elkaar op kunnen schieten zijn wij idd geen eenheid. En ik doe NIET net alsof dat wel het geval is.

En zoals ik al eerder zei laten we vooral geen oude koeien uit de sloot gaan halen ! Een mailtje wat betreft TB heeft het totaal niets mee te maken. En volgens mij is dat mailtje niet door mij verstuurd....dus zou dat dan betekenen dat een ander voor mij praat ?
Je trekt te snel je conclusies...net zoals foto's die wel zogenaamd op meetings gemaakt zijn...terwijl dat totaal niet het geval is !

Pffff waar een mens zich bezig mee kan houden !

Bij deze wens ik jou ook beterschap (k)

2 Bellie: Daar heb je zeer zeker gelijk in (y)
Het feit dat je opmerkingen naar je hoofd krijgt als je een mooie vrouw bent, is volgens mij gewoon normaal geworden? Ik denk alleen dat je, omdat je een 'bekende' figuur bent voor veel mensen, vaker een PF-variant hoort. Wat is nou een gemakkelijker gespreksonderwerp om mee te beginnen dan waar je iemand van kent? Het lijkt me dus gewoon een variant op: "Ken ik jou niet ergens van?" die je vaak naar je hoofd krijgt.

Het is natuurlijk aan jezelf om te bepalen of je je daar aan ergert of dat je er niks mee besluit te doen. En dat sommige mensen daar geen boodschap aan hebben? Lijkt me ook standaard... ;) Voor een deel zit de oplossing dan ook gewoon in het 'anoniem worden'. Wanneer je je met foto en al vaak laat gelden op een forum of op een site, word je onoverkomelijk een 'bekende' figuur voor veel mensen en dat kost je je anonimiteit. b)

Dat mensen aan je gaan zitten is natuurlijk altijd onvergeeflijk, hoe je ook gekleed gaat. Waar is de tijd dat dat soort figuren gewoon door zijn vrienden ter orde geroepen werd? :S
laatste aanpassing
Daar heb je gelijk in Tijn... als je jouw fotos online gooit kan je opmerkingen verw8en en zeker als je schaars geklede fotos zijn...

MAAR niet iedereen kiest ervoor dat bepaalde fotos openbaar worden gezet en zijn door anderen gemaakt en op party Sites geplaatst (wat overigens legaal is).

Maar dan nog vind ik dat je best bepaalde zaken voor je kan houden, want het is gewoon NIET leuk om constant weer dat gelul te horen.

En als je een aanknopingspunt probeert te vinden om een gesprek te beginnen en je dus van die opmerkingen krijgt van HEy jij bent toch .... van PF het lekkerste.... getuigd nou niet echt van respect en dan kan je gewoon beter GEEN gesprek beginnen...

Enne door je vrienden ter orde geroepen worden? Ik heb altijd alleen maar gasten gezien die het prachtig vinden als ze zich zo gedragen... op een paar uitzonderingen na.

Maar deze discussie gaat volgens mij echt nergens heen...

Wat gewoon duidelijk is:
1) De meeste meiden zijn niet gediend om constant lastig gevallen te worden.
2) Ieder mag zijn eigen mening hebben over anderen, maar wees niet bevooroordeeld door de manier zoals iemand op het eerste gezicht overkomt… en wees ook discreet tov elkaar.
3) En heren, ga nou niet gelijk PB's sturen wanneer een meisje op een bepaalde manier op een foto staat...
Denk nou ook niet gelijk wanneer een meid op een bepaalde manier gekleed is, dit gelijk betekend dat ze "genaaid" (sorry voor het taalgebruik) wil worden... wel eens over nagedacht dat ze dit gewoon voor haarzelf doet omdat ze het mooi vind...


Respect 4 ya all and Piece :)
Je hebt ook wel gelijk dat mensen het beter niet kunnen doen misschien, maar het gebeurt. Ik vind het niet zozeer een kwestie van weinig respect voor de ander, maar een kwestie van weinig fantasie om een gesprek te beginnen. En ik ben het met je eens dat je dan beter GEEN gesprek kan beginnen. Ik zocht alleen de verklaring minder in de hoek van onbeschoft zijn, maar meer in het 'onzekere kneusjes'-gedrag.

Het zal dan wel zo zijn dat wij uitzonderingen waren, maar als mijn vriendengroep mensen zich op die manier misdroegen en meisjes gingen aanraken enzo, dan werd daar iets van gezegd in de trant van "doe eens normaal, debiel" en werden excuses gemaakt. Op die manier blijft de sfeer goed in elk geval.
mdmaarten: op de manier hoe ze elkaar lopen aftezeiken daar heb ik ut over
 
Ehm ik denk dat die meiden door een bepaald soort niet willen worden lastig gevallen, denk dat ze het van sommige maar al te leuk vinden.. Maar das mijn mening.

En over de kleding, hun zullen vast ook wle opmerkingen hebben over iemand anders zijn kleding. Dat dat er niet uit ziet ofzo.

In die discussie waren ze tegen elkaar ook aan het vertellen dat die kleren er niet uitzagen. Wat de 1 te horen kreeg, zei de ander weer hetzelfde van de tegenpartij.

Maar zo heb ik het opgevat toen ik het las..
laatste aanpassing
Partychickie > maar dan heb je het over de mensen die in de topictitel worden genoemd en hiervoor werd al ergens gezegd dat dat slechts voorbeelden waren. Het gaat dus meer om gedrag in het algemeen denk ik.

Over de besproken mensen kan en wil ik niet oordelen, omdat ik ze niet ken. Lijkt me verder ook niet zo boeiend om over individuen te discussieren.
 
Ik bedoel het ook wel in het algemeen. Wat andere mensen doen precies hetzelfde en ging mij ook om wat ik las over kleding, dus vandaar.

En zag dat meer mensne het hebben aangehaald, dus ik ook maar weer eens :d
laatste aanpassing
ok nu weer allemaal lief tegen elkaar :D

;)
laatste aanpassing door een beheerder
 
2Alexander en Tijn> Amen, mijn gedachten zijn door julie verwoord,
heb niks toe te voegen, vooral punt 3 mag wat meer rekening mee worden gehouden;)
2 WJ, ik weet dat je het goed bedoeld jaq, maar het feit is dat ik vaak hetzelfde denk als CC,
dan is het logisch dat wij een zelfde soort reply neerzetten.
Wat betreft TB, mocht weleens voor het blok gezet worden, ze was te ver gegaan,
koekje van eigen deeg heet dat. maar dat is gelukkig verleden tijd.
ik respecteer ieders mening, dus ook de verschillende antwoorden op deze topic!!!
over wat ze van mij of mijn kleedgedrag vinden, dat is hun zaak en smaak.
Merk dat jou reply's tegen CC nogal van persoonlijke aard zijn, vecht dat ergens anders uit....PB, idee?!
ga niet overal in discussie waar dat niet nodig is, en probeer niet elk foutje van de ander op te pikken....
Het is maar internet:P
Dat van de meeting is vanaf multigroove, dus 2weken dat we dat besloten hebben,
dat zegt niet dat ik mijn kop in een vuilniszak steek omdat ik "niemand meer wil zien ofzo,
wat ik al zei; I luv to meet new people:),
maar ik zal wat vaker "langs" lopen ipv, bewust opgeven en erbij gaan staan. mag dat?;)

op de plaats rust! lief zijn en niet afdwalen van de vraag.(k) aan iedereen die hem hebben wil!
enne...ik knijp ook in lekkere kontjes als ik die zie!!! ben ik dan ook een viezerikje?
laatste aanpassing
haha maar niet in de mijne ;)

misschien id, om de mogelijkheid te proggen om PB bericht te kunnen configgen...
Zodat je de optie hebt om alleen PB's te accepteren wanneer deze afkomstig is van een vriendje uit je lijst?
 
pffff..
wat een geouwehoer weer!!
laat iedereen lekker zijn wie die wil zijn en mensen beoordelen op uiterlijk en kleding??
beetje kinderachtig.
willy je mag er dan wel 'uitdagend' uitzien..
ik weet nu wel hoe je in elkaar steekt en dat dus wat mensen over je denken of zeggen (meestal) niet waar is.
dus mensen met vooroordelen: FUCK THEM!
 
:d
 
MDMAarten 17 september 2002 00:40
Vind inderdaad dat sommige er wel uitdagend bij lopen. Niks mis mee, maar dan kan je dat wel verwachten. Simpel zat. Als je niet van die opmerkingen wilt moet je je maar "normaal" kleden en niet "uitdagend" op de foto gaan staan.


Das onzin,want bijv. Franka & Crazy-C (ik noem maar 2 voorbeelden) kleden zich toch ook niet uitdagend maar krijgen ook al die opmerkingen.Dus het maakt helemaal niet uit of ze half naakt of gewoon "classy" gekleed rondlopen. Opmerkingen krijgen ze toch wel.


Das waar Bellie, maar het verklaard wel een deel van de reacties :P

Ach er blijven altijd van die wanhopige ruk-grage mannetjes. Niks tegen te doen :P:P
Ok rukze dan maar allemaal ;)


Ik heb me alweer lang genoeg bemoeid met dit topic... enne blijf pos. denken en anders kijk je maar naar dat mooie plaatje die poste ;)
Aafje is ook lief !! :D

:bloem: :lief: :bloos:

Maar ik heb nog nooit aan haar kont gezeten. En bij Willy euh... bij euh... bij sommige anderen ook niet :D

Ach dit is weer zo'n eindloze discussie...
Jezus, wat een gedoe
Ik zou nog niet willen om populair te zijn, als ik dit hier zo lees!
Ik wil gewoon genieten van mijn feestje, zweven op de muziek,relaxen op de snoepjes, gezellige ouwehoeren met mensen die het net zo goed naar hun zin hebben als mij en daarna met een voldaan gevoel in mijn bedje tegen arno aankruipen.
Stel je voor dat ik dan nog over zo'n dingen moet gaan nadenken %-), op dat moment verzin ik de gekste dingen waar een filmproducer versteld van zou staan ( iemand monkeybone gezien --> zoiets dus :-D )