Partyflock

Forumonderwerp · 17332
Wat was nou het beste?
hahahah energiehal is gaaf maar SPORTHALLEN ZUID ROELEERD GEWOON BIG TIME.
waarom??? geluid was er harder en ZUIVERDER!!!!!! en je kon er echt flink verdwalen daaro
dus kortom SPORTHALLENZUID roeleerd

Lekker belangrijk wat je beter vond/vind.

ps.

Toch wel Sporthallen Zuid

hahaha

ccray ; je bent weer lekker bezig ventje
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 2584, 61065}
Ik vond ze allebei toch wel ZWAAR ROELEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sporthallen zuid hellraiser is dat dan wel in die havenslavenstad geweest dan?

ENERGIEHAL dus. Ja tsoch,niettan? ECH WEL!!!!
----------
Mah heb wel een echtu steen van de ENERGIEHAL *SNiK*

:D Goldmember toch :bloos:

(K)
Jaaaa! Energiehallen en Sporthal zuid waren voor mij beide goede feesten en top locaties!... :)

(k)

:Z...

Ik geef het op.

Energiehal = BRUUT > geluid stond altijd VET HARD!! 't was gewoon 1 lange donkere, duistere hal.

Sporthallen Zuid = Ook bruut, maar dan meer hallen, in het begin van Hellraiser brute versiering. Naderhand werd dat steeds minder.

DIT WAREN DE 2 BRUUTSTE LOCATIE'S OM FEESTEN IN TE HOUDEN!!!
Vet jammer dat de Energiehal d'r niet meer is.
Sporthallen Zuid is d'r nog wel, en d'r wordt jammer genoeg nooit meer een feest gegeven.
Te triest voor woorden.........

2 Xypzo : dat de politie wel 142 db heeft gemeten .....nou geweldig ..ik weet niet of je t weet ...vast niet ...maar bij een volume van 135db langer dan een luttele 15 minuten ben je voor de helft van je hoorvermogen kwijt dus veel plezier met je 142 dB

Volgens mij weet CCRAY t nog wel weer beter........daar staat ie inmiddels wel bekend om . Toch schatje?

tussen de 110 en 120 dB is perfect!!

GOLDMEMBER LUL niet ik heb bij veel feesten mee helpen organiseren etc maar echt niet dat je doof wordt binnen 15min.
Anders was ik nu wel blut geweest met al die schadevergoedingen die je dan moet betalen.