2 fungirl: Ik vind het niet echt taktisch om het op TV uit te zenden wat ze allemaal van plan zijn. Nou weet ik ook wel dat ze alsnog 90% voor de wereld verborgen houden. Maar goed.... Die moslims werken inderdaad sneaky en wij weten dus niet waar ze mee bezig zijn. En Amerika verteld wel dingen. Daardoor krijgt Amerika tegenstanders + dat de "vijand" ongeveer weet wat ze kunnen verwachten.
2 Yoda
Wat ik me nog kan herinneren is dat de sancties niet werden opgeheven toen irak dat verdrag had ondertekend. Het is natuurlijk een beetje een kat en muis spel. En daarna heeft irak gezegd jullie komen er niet meer in en daarna is het zo gelopen tot deze situatie. Maar ik begrijp niet dat al die wereldleiders niks hebben geleerd van het verleden. Ze maken stuk voor stuk dezelfde fouten
Wat ik me nog kan herinneren is dat de sancties niet werden opgeheven toen irak dat verdrag had ondertekend. Het is natuurlijk een beetje een kat en muis spel. En daarna heeft irak gezegd jullie komen er niet meer in en daarna is het zo gelopen tot deze situatie. Maar ik begrijp niet dat al die wereldleiders niks hebben geleerd van het verleden. Ze maken stuk voor stuk dezelfde fouten
2 fungirl: Het lijkt alsof ik het steeds voor Bush opneem maar dat is niet zo. Ik vindt ze allemaal net zo dom! Allemaal stuk voor stuk gestudeerd en nog zo stom doen. Maar goed..... Nog een voorbeeld van wat ik gister of eergister op de radio hoorde is dat de PAUS blijft zitten tot hij dood is. Kom op zeg.... Dat zijn toch geen wereldleiders? Hij kan niet eens zijn eigen reet meer afvegen. In wat voor wereld leven we nou?? Weet jij het antwoord?
Nou de haat gevoelens naar het "andere" geloof om maar even zo te praten die speelde weer behoorlijk op moet ik zeggen.
Ok, dit vind ik dus echt helemaal nergens op slaan. Dit is helemaal geen kwestie van geloof. Als het een jood of boeddhist ofzo was geweest zou toch ook niet iedereen joden of boeddhisten gaan haten???
tis natuurlijk ook erg wat er daarin amerika gebeurd is, maar ik vind eigenlijk dat we er een beetje mee dood gegooid worden. Je kan onderhand niet meer van zender wisselen of je ziet die aap praten, of je hoort een kerel i am overocme bleren. Tis natuurlijk allemaal heel erg, en in mijn ogen mogen de daders en hun aanhangers voor altijd branden maar in stilte zonder al die 'poespas' gaat dat net zo goed.
Al ben ik wel van mening dat ze die bush zijn kop eens flink mogen inslaan.... Want ik krijg neit het idee dat zijn oplossingen ergens tot leiden
grtz
Al ben ik wel van mening dat ze die bush zijn kop eens flink mogen inslaan.... Want ik krijg neit het idee dat zijn oplossingen ergens tot leiden
grtz
OBL