Partyflock
 
Forumonderwerp · 17174
­ Nederland
Heej mensjes,

Zijn jullie nog single ? Zo ja.. waarom ?

Had je liever nu een relatie gehad, bevalt het je wel goed zo en zie je wel wat er komt, of heb je er absoluut geen behoefte aan.. Of wat dan ook ?

En waarom wel/niet enz.

Ik ben alweer een tijdje single en het bevalt me goed zo. Natuurlijk zijn er af en toe dingen die je wel mist. Maar heb er totaal geen behoefte aan.
En waarom ?

Omdat het nu niet zal werken. Ik ben denk ik , wel een lastig persoontje om een relatie mee te hebben.

What about U ?


(F)
Meis ik ben het helemaal met je eens.. :p
 
nou ben single
en bevalt me cker
af en toe iemand is ook nie slecht
teminste geen gezeik en hoef ook met [bijna]
niemand rekening te houden
ben lekker single...
kan lekker doen wat je zelf wil, gaan en staan wat je wil..
en als je het goed doet zorg je af en toe voor een leuke scharrel en ben je dat ook weer kwijt:P..
tja okay het bevalt me zo wel
Ik ben gelukkig vrijgezellin, kan doen en laten wat ik wil, geen jaloezie/afhankelijkheid/bezitterigheid en andere veel voorkomende relatieproblemen :bah:
Ben weleens verliefd, en dat is leuk, maarja minder leuk voor de andere gene, als ik zeg "sorry maar ben geen meisje voor een langdurige relatie".
Ik heb al een hoop jongens een gebroken hart bezorgd toen ik jonger was, nu ben ik eerlijker, en zeg gewoon "ik wil wel alleen de lusten"!!!
Jep, ook single. al ruim een half jaar ofzo...

dit bevalt me op zich wel, maar op sommige momenten heb ik er toch wel een soort van behoefte aan.

maar lekker geen gezeik aan me hoofd, geen verplichtigingen.
 
yup...ik ook single, inmiddels al weer bijna een jaar, vinnut wel prima zo, heb nu wel een heeeeeele goeie vriend, zou meer kunnen worden, maar ik ga in januari een half jaar naar Amerika en daarom dus geen zin om nu dus een relatie te beginnen met iemand...

Nou ken k gewoon lekker doen waar ik zin in heb
 
Artiest Elcol
Humm...ik was eerst een ventje dah maar alles pakte enzow :p nu al weer "half" jaartje vrijgezel....(one nights nie meegerekend). Beviel me eigelijk wel erugg goed..alleen zocht iemand die the same mind als mij had...en.....begint er op te lijken...:D

ik praat weer vaag :P
Single zijn is erg prettig........totdat ik jeuk krijg :cry:
 
Waarom vinden mensen een jaar een relatie hebben of een jaar single zijn lang? Is dat zo moeilijk om dat te presteren? Ik ben nu 3 jaar single. Heb 1 "serieuze" relatie van 2 jaar gehad, van m'n 16e tot m'n 18e. Daar kan ik nu heus niet op baseren of ik nu wel of geen relatie wil. Je bent jong, net de puberteit achter je gelaten, zoekende naar hetgeen wat je wil. Ik ben nu volwassen en heb andere behoeften (hierbij doel ik niet op sex voor de verandering op pf). Ik weet ook dat als ik aan een relatie begin, ik meer vrijheid wil hebben en geven, want dat is toch wel hetgeen waar veel mensen de fout ingaan.

Single zijn bevalt me prima, maar ik zeg niet dat ik me niet wil binden. Komt het, dan komt het en zo niet, dan niet...
 
"Man zoekt vrouw....neuken, geen bezwaar".
 
Nou... Ben uuuh sinds 2-3 weken vrijgezel. En aan de ene kant bevalt het me perfect. Veel tijd voor mezelf. Hoef met niemand rekening te houden. Lekker de dingen doen die IK wil doen.. :P
Maarja net als na zo'n feestje. Saampjes verrot op bed :knuffel:
En misschien fimpje huren enzo... Mis dat allemaal wel.. de knusse momenten ensow.. :(
 
..en weer koken voor jezelf, zelf de afwas doen enzo!! ;-)
JA ben nog single. Waarom weet ik niet. Vragen vele mensen, vind ik een stomme vraag. Zoiets heb je zelf toch niet in de hand denk ik??

Ik vind het wel best zo, ik geniet. Ik ga lekker uit met mijn vriendinnen, doe allemaal leuke dingen, ga winkelen op vakanties. Achter de mannen aan, enz.

Maar als er een keer een jongen komt waar ik echt verliefd op ben en hij op mij, dan zal het vast wel iets worden ja. Maar eerlijk gezegd zie ik dat voorlopig nog niet gebeuren.

Ik heb af en toe een keer een vriendje, nooit serieus maar gewoon met uitgaan ofzo. En vind het heerlijk, mag doen wat ik wil, met wie ik wil, wanneer ik wil, waar ik wil, enz.

Als ik echt aan een serieuze relatie denk benauwd me dat ook wel een beetje. Weet niet waarom. Iemand die steeds bij je is, overal mee heen wilt, jaloers is, enz.........

Achja een leven plan je niet en zo ook niet de liefde.

(K)(K)
 
Ik wil wel een beetje afstand bewaren, hoor Goudlokje
hihin Danielito, was dat soms een hint :p
 
"I am a riddle wrapped in a mystery"

JA!! Maar dit is niet de eerste hint die ik je reeds heb gegeven !!

Vind je toch niet erg hé??!!
 
Ik ben single, waarom ?: Is al verteld, dat heb je niet in de hand. Ik ben erg kieskeurig, en ik ben iemand die zn waarde en normen vrij hoog heeft zitten. One night stands zijn niet aan mij besteed, heb ik een te hoge eigendunk voor.

Op zich bevalt het me heel goed, alleen soms is het gewoon ff kut, kerstmis, oud&nieuw, dat soort dingen, dan mis ik wel eens iets.

Ik vermaak me overal en altijd wel, dus dat is geen probleem :)
Nee hoor Danielito, vind niet zo snel iets erg. Ik kan wel iets hebben gelukkig :-)

Ik vermaak me ook altijd wel UK. Zo erg is het niet hoor vrijgezel. Ach het heeft allebei voor en nadelen.
 
Effe een vraagje tussendoor:

"Waarom komen alle gezellige mensen op PartyFlock altijd zo laat??"

De hele dag zit ik maar een beetje ruzie te maken over onderwerpen als Lonsdale, kisten dragen en weet ik veel wat...Wil ik een keer vroeg gaan slapen en kom ik in deze Topic uit :-P
 
Ik ben single en het bevalt me prima, meer heb ik eigenlijk niet te melden!
Bedoel je mij, met gezellige mensen?? Ik ben er overdag ook vaak genoeg hoor, op mijn werk. hihi beetje verslavend soms (K) voor jou!!
 
hehe...mijn avondje is weer helemaal goed!!
Gezoend door een fotootje en leuke uitspraken

Dus jij zit ook op je werk te PF-en??!!
Als er dan iemand binne komt ofzo, klik jij 'em dan ook snel weg naar één of ander WORD of EXCELL documentje dat ook "toevallig" openstaat?? ;-)
Ja ja wrede rick is ook single.....maar ja alles wend behalve een vent zeg ik maar altijd....!

Maar ja zoals eerder gezegd door UK
soms is het gewoon ff kut, kerstmis, oud&nieuw, dat soort dingen, dan mis ik wel eens iets.


Maar ja, ik heb genoeg maatjes om leuke dingen mee te doen hoor, zoals winkelen met Para Noide in Coevorden....:)
Goh heb ik toch nog iemand blij gemaakt vanavond. Onee mijn nicht ook, zijn net lekker wezen eten bij de Griek, nog even de vakantie nabespreken.

Ja doe het wel vaak op mijn werk, ook mailen enzo. Maar ik moet wel uitkijken, want het is superdruk. En af en toe lopen er best mensen binnen. Anders loopt het een keer in de gaten. Haha. Maar kijk wel vaak tussendoor hoor.........
En ja dan probeer ik wel weg te klikken. Maar soms staan ze ineens naast je.
Heb jij ook een kantoorbaan dan, dat je dat kan??
Ik ben single...net zolang totdat ik een meid tegenkom waar ik echt iets speciaals voor voel. Heb nu 2 dames achter me aan, maar daar wil ik gewoon niets mee. (zou wel misbruik van de situatie kunnen maken om mijn hormoontjes gerust te stellen, maar dan breek ik hun hart en dat zou ik gewoon nooit willen... )

Ps. Ben te schijterig voor zomaar een avondje ...ik durf nooit op een meid af te lopen :(, maar daar hebben wel meer heren last van geloof ik. (zou het ook niet zomaar willen ook..)
laatste aanpassing
 
Ja, ik heb ook een kantoorbaan en het begint bij mij ook iets in de gaten te lopen!! Sommige mensen die staan dan ineens gewoon naast je, hehehe!! Maar het leuke is dat als je bij iemand anders ineens komt binnen stappen je hen ook eerst nog even snel een laatste "klikje" ziet doen :-D

TIP: ALT+TAB tegelijk indrukken, is eens wat anders dan klikken ;-)

Oh, by the way...Pashokjes regeren!!!!!!!
 
Zó Isios, Jij bent eerlijk!!! Ooit zal je toch op dat meisje af moeten lopen, hoor...
Ben vrijgezel weer sinds een maandje, was er echt ziek van dus nu hoeft het van mij even niet meer... :S

Maar ben weer lekker vrij, en iemand moet echt heel speciaal zijn wil daar binnenkort verandering in komen!

vermaak me prima :D
laatste aanpassing
ISIOS vind het super wat je schrijft, dat je geen misbruik van de situatie wilt maken en hun harten niet wilt breken. Eindelijk eens een jongen die wel zijn verstand gebruikt en niet alleen zijn l.l achterna loopt. Heel goed!!
En dat je niet zomaar op meiden afloopt, hebben zeker meer mannen last van. Want tegenwoordig moeten wij als meiden altijd op de mannen af stappen anders gebeurt er helemaal niks. Ben blij dat ik niet zo heel verlegen ben. Tenminste niet met uitgaan.

Nou DaNielito, dat is bij ons dus niet. Wij werken met een bepaald programma en dat staat altijd netjes bij iedereen in beeld. Ik sluit ook altijd mijn mail af als ik van mijn plaats ga. Zelfs als ik even ga plassen. Of zet het scherm uit. Zitten soms best prive mailtjes bij, die gaan mijn collega´s echt niet aan.

JA pashokjes??? Nooit geprobeerd. Lijkt me wel super spannend. hihihi ;)
2 Danielito: ik heb 2 keer een vriendin gehad. Maar ik kom ze dan tegen via school of werk ofzo. Nooit op straat...(een totale onbekende dus) Als bijvoorbeeld zomaar een meid zie staan bij een bushalte ofzo. Ze kijkt me aan en haar blik raakt me gewoon...dan durf ik noooooit wat te zeggen. Dat irriteert me soms best wel. Ik was een heel onzeker persoon. Ik ben dat op dit soort vlakken nog steeds, terwijl veel mensen me hebben verteld dat ik dat niet hoef te zijn...

2Goudlokje: dank je Ik wil trouwens nog wel zeggen dat jongens vooral bang zijn om af te gaan . Er lopen eenmaal veel bitchy wijven rond die het heerlijk vinden om jongens voor lul te zetten.
laatste aanpassing
 
Isios, je bent niet de enige, hoor!! We kennen het toch allemaal wel-->je bent op een station, op het peron, roltrap of bushalte en daar zie je het meisje van je dromen. Ze komt naar je toe en begint je intens te zoenen-->Dan gaat altijd de wekker af...

Met andere woorden, een onbekende "schone" zal je ook haast nooit aanspreken. We moeten het hebben van de "toevallige" ontmoetingen en die willen soms nog weleens héél lang op zich laten wachten :-( :-(
Ik snap die meiden niet die inderdaad wel naar een kroeg/ disco/ feest gaan alleen maar om mannen gek te maken om ze vervolgens voor lul te zetten. Ik ben mij er altijd erg op bedacht op avances van dit soort meiden niet eens in te gaan maar juist hen af te wijzen. Er wordt bijna vergeten dat dit soort uitgaansgelegenheden zijn bedoeld om nieuwe contacten te leggen of vergis ik mij nou heel sterk???????????

2 Goudlokje-->Pashokjes zijn echt het spannendst van allemaal, BELIEVE ME!!! dus eh... (geintje!)
laatste aanpassing
 
Je bent zeker niet de enige, alleen de meeste durven het niet toe te geven. Ik wel :)

Ik ben een ook schijterd als het op vrouwen aan komt.
2 Danielito:

Vandaag nog op straat. Echt zo'n dame die je maar 1 keer per jaar tegen komt, maar goed: die weet dat ze mooi is en die zal dan ook wel spelen met haar uiterlijk en er misbruik van maken.

En tja..toevallige ontmoetingen, ach...ik zie het allemaal wel. Ik kan met veel meiden die ik ken heel goed opschieten. Ik blijf mezelf en het is ALTIJD zo, dat op het moment dat je het niet verwacht kom je iemand tegen...
 
Ik ben ook sinds kort weer single, en vind het helemaal nie erg meer. Lekker ongestoord naar andere vrouwen kijken en met ze flirten. heheheh HEERLIJK.

LEVE DE VRIJHEID
 
Ik kom elke dag wel zo'n vrouw tegen, bij de bushalte, op het station, op een fiets, OVERAL zijn ze :-)

Maar het blijven bij het kijken heeft ook wel een bepaalde kick, toch??!! Ik kijk meisjes soms net zo lang aan tot ze twee keuzes hebben:
1. weglopen
2. harder weglopen!

2 1/2. Terugkijken en een date fixen!!

Mijn vorige kwam ik in Madrid tegen, tegen alle verwachtingen in en zette m'n wereld zo'n beetje op z'n kop. ...

ach...vrouwen!!!!!
 
2 isiso daar heb ik ook last van hoor loop ook niet snel op iemand af
mischien te schijterig of gewoon nieuwesgierig
of bang om afgewezen te worden
 
Ben nou ook alweer een tijdje vrijgezel.
Vind niet het meisje waarvan ik zeg ' jij mag blijven'. Meestal wel irritant hoor.
De ene heeft et de andere helemaal niet.

MAAR WAAR BLIJFT DIE ENE DAN???? :(
 
Laten we voor de gein AL die misgelopen kansen, voor man én vrouw eens optellen....Stel dat die kansen allemaal wél waren gelukt, dan zou Nederland toch ineens één GROTE orgie zijn!!!!

En een hele plakkerige bende ;-)

Ik ga pitten, hasta la pasta!!
laatste aanpassing
 
Als je zo'n kanshebber ziet lopen, moet je er gewoon op af stappen en zeggen nu is het nog liefde op het eerste gezicht als ik nog een keer voorbij moet lopn dan niet...
maar ik heb al bijna 4 jaar een relatie en heb het helemaal niet slecht, ga gewoon met vrienden stappen als ik dat wil, ze houdt zowieso niet van feesten dus als ik ga feesten ben ik altijd alleen op stap en heb die vrijheid ook nodig en zij geeft mij die en toch gaat het super..
het is geven en nemen in een relatie en bij mij is het allemaal goed zo, ik ben gelukkig zij ook en kan toch lekker met andere meisje s ouwehoeren weet heus wel waar mijn grenzen liggen, maar een beetje flirten en checken hoe je nog in de markt ligt kan nooit geen kwaad...Ik vind het zelfs tof als mijn vriendin sjans heeft, dan laat ik die gozer zijn gang gaan tot dat die denkt van hebbes en dan geef ik haar gewoon een kusje ofzo van jammer maar ze is toch bezet haha!!!
 
relatie????? neeeeeeeee. geen zin in. wil nie afhankelijk zijn. is nie leuk. lekker vrijgezel. geen gezeur, geen gezeik, etc. doen wat je wil. da's t leukste vindt. ik maar ja. wie ben ik...
Ben single, wil wel een relatie maar kom altijd de verkeerde meiden tegen en ben niet echt een one night stand type

Ach, ik vind de ware vanzelf wel (I hope) :/
laatste aanpassing
Ben nog lekker single :)
En ben er nog wel tevreden mee.
Ik kom vanzelf weleen meisje tegen waarmee het klikt en dan begin ik wel weer eens aan een relatie.
Tot dan ben ik vrijgezellig :p
 
Wat mij opvalt is dat heel veel mensne een relatie als hoop gezeur zien enzo. Logisch dat je dan liever vrij blijft ja.. Ik zie dat echt anders hoor.. Ligt gewoon aan de persoon die je treft.. Normaal gesproken behoort een relatie hebben leuk te zijn, of ligt dat nu aan mij?
 
is gewoon grootspraak van diezelfde mensen, die doen zo een uitspraak om 'moeilijker te krijgen te klinke' en dus aantrekkelijker. allemaal een spelletje, stiekum willen ze allemaal een vriend(in)
Goh zo zie je maar dat er ook jongens verlegen en onzeker zijn. Vaak komen ze zo niet over, vreemd!

2---Isios: maar ik snap wel dat je op straat niet zo op iemand af stapt die er leuk uit ziet. Dat zou ik ook nooit doen. Kijken wel, misschien zelfs een kleine glimlach, maar meer ook niet.

En ik geloof wel dat er meiden rondlopen die gewoon een bitch zijn. Snap ik niet, waarom zou je iemand expres voor lul willen zetten of pijn willen doen. Ben blij dat ik niet zo ben!!

2---Danielito: heb je ervaring dan met pashokjes??? Maar stel je voor dat de verkoopster het gordijn weg trekt,.....oeps :p

Ben jij een schijterd UK, dacht dat dat wel meeviel. Maar misschien een beetje bescheiden en afwachtend. Is ook niks mis mee soms. Maar wij als meiden denken dan: nou die jongens van tegenwoordig komen ook niet meer naar je toe, moet altijd van de meiden af komen.

(K)(K)
laatste aanpassing
 
moehahaha
 
Ja als iemand niet naar mij komt denk ik dat het aan mij ligt :S
Nee dat ligt zeker niet aan jou. Ik stap ook meestal zelf op de jongens af. Maar heb daar niet meer altijd zin in. Ga gewoon lekker afwachten en feesten en me niet meer druk maken om die mannen!!! Ik zie het wel.
 
Ja heb ik ook wel, maak me er ookniet zo druk om (ligt er natuurlijk aan om wie :P)