Partyflock
 
Forumonderwerp · 16586
­ Nederland
Hier Chica en Juutje... Wij hebben met zn 2en godse lol altijd... maar volgens ons is het voor anderen elke keer weer moeilijk om onze humor te begrijpen... HOE KOMT DIT! Vooral jongens hebben er volgens ons moeite mee..

Chica, nog wat toe te voegen??? : uhm nee geloof het niet echt... we zitten ons hier een beetje te vervelen achter i-net vandaar dit loze bericht..


Juut nog wat toe te voegen??? : DIT IS HELEMAAL NIET LOOS!!!
:P
EN nee, chica, je mag niets meer toevoegen.. :P gheghe
Ow ja, en heb echt schandalig geshopt gewoon!!! Als ik t goed heb: 2 bikini's, 4 rokjes (--->!!!!!) en 4 truitjes..
goedddddddd bezig juutje!! wat een berichten hier opeens joh, ik schrik ervan! Ben weer aan t sletten geslagen.. bevalt me prima! Vertel t je allemaal nog wel..

vandaag heerlijk dagje gehad.. met deb, sjaan lin en richard + vriend jan op de boot door amsterdam gevaren! Het was zo lekker.. daarna wezen eten in breukelen.. zoveel meegemaakt dat ik niet weet wat ik moet vertellen haha... ben helemaal in vakantiestemming.. morgen beginnen bij mijn nieuwe job.. dan begint t leven weer!!

Nog maar even Juutje: dan ben je er weeeeeeeeeeeer! Raaaar idee!
En dan moet ik t ook nog ns met 1 berichtje doen!!! Bedankt voor je lieve kaart moppie!! Echt super lief van je!!!
Ben zwaar benieuwd naar je slet-verhalen haha...

Wies Richard + vriend Jan nou weer?? Wat grappig dat je in Breukelen bent gaan eten! Hoe kom je daar nou weer terecht!!! Wist je wel dat het bestond?? ;)

Ja nog eventjes en Juutje is er weer!!! Kan niet wachten! En vrees dat de tijd hier zo om is... Heb hier ook min of meer vakantie en nog allemaal leuke dingen in het vooruitzicht (ok niet van alles is even zeker dat t doorgaat whaha, maar t gaat om t idee).
kheb trouwens je advies nodig.. dus laat ff weten als je er bent!!!(liefst vandaag :P)
ik ben errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!! maarja jij bent er niet!! morgen ben ik ook aan t werk vanaf 15.00 en daarna verjaardag van aj.. ben er tussen de middag wel ff denk ik!

Breukelen.. mm vaag wel eens wat over gehoord.. maarja je moet ergens wat eten toch!

richard.. jongen van me opleiding.. jut en jul richard.. valt t kwartje?

Ik heb zo'n leuke nieuwe baan! helemaal top! ben ook helemaal kapot dus ga snel mijn bed in!
Hey Juutje !
Nog even he dan weer lekker terug hier in kikkerlandje.
Gaan we nog eens gezellig naar Ferry Corsten ?
Jammer van die metro-ongeluk,gelukkig zaten er niet veel zondaars in.
Welterusten straks.
Ik lag gewoon al op mn bed man!!! tIs niet te geloven he haha... En net lag ik in de zon.. Dus ja.. tSchiet niet op haha.. kGa je zo wel een mailtje sturen ofzo..

OWWWW met Richard wezen varen hahah.. Hoe kom je dáár dan weer bij! En hoe was t?? Ja, t dubbeltje viel.. Soms duurt t ff he haha..

Ok dan! Ben echt blij dat je blij bent met je nieuwe baan!!! Scheelt weer he haha... Ik ga ff boodschapjes doen en cadeautje voor Emilia zoeken, dies morgen jarig.. Dikke kus!!!

MN BROER KOMT MORGEN JEEEEEEEEJ!!!!!!
heeeeeeeeel veel plezier met je broertje!! stuur me maar een mailtje.. dan kan ik gelijk ook mijn belevenissen terug mailen ;) ga mijn bedje in...........
heeeeeeeee waar hang jij uit? ik sta nu op bospop.. ja,ja marielle is een rockchick geworden ;) heb spierpijn van t headbangen.. geweldig he! haha.. en denk zelfs hier even aan je!! dikke kussssssssssss
Jaaaaaa!! Daar was ze weer.. BOS POP!!! Jeetje wat moet je daar dan whahahhahaa.... En hoe kan je dan op internet (twas vast leuk whaha)...

Hier alles erg lekker!!!! Hoe is t met jou dan??? Hier is t lekker warrum!!! En ben weer remi :( ben maar zwaar aan de schoonmaak gegaan.. Whaha.. t Stinkt hier nou heel erg naar schoonmaakmiddl voor parket en ik moet t een uur laten intrekken... Pfff zit ik hier vast achter de computer whgaha..
haha en nu netjes houden... dan hoef je t niet meer te doen voor je vertrekt ;).. hoe was je met je broer!! heb je mailtje gelezen.. ik moet werken dan volgens mij tot 21.00 maar dan kom ik daarna ok?! want een glaasja sangria gaat er altijd in..

Ja met mij ook goed.. onverwachts daniel op bezoek gehad (surinamer) gisteravond horecadag.. vanavond eigenlijk een eindfeest van school.. dus druk genoeg.. en dan nog bijna elke avond aan t werk! gaat prima dus..

geniet van je laatste daagjes!! kusss
Nou dat gaat vast en zeker niet lukken. Maar dat zien we dan wel weer.. Met Renco was t toppie!! Veel te snel gegaan die week.. Maar das altijd t probleem he..
Gaafie dat je komt :D.. Ga ik weer sangria maken met Renco, whaha.. Mazzel dat ik zaterdag lekker vrij ben..

Daniel?? Wat kwam die dan doen?? Stiekem voor Jeanet?? Of dat dan weer niet.. Ach ja, wat maakt t ook uit.. Ff naar Nederland vanuit Surimane; alsof t niets is ;)

Ga je dan wel of niet naar t eindfeest?? En van hoe laat tot hoe laat moet je altijd werken dan?? Echt genieten van t lekkere weer; zit dat er nog bij voor je??

Ik geniet volop; in alle rust whaha.. Jose is terug van vakantie, maar ik denk dat ie zn jetlag aan t wegslapen is ofzo, want nog niets gehoord (altijd maar dat wachten, en wachten.. Vermoeiend hoor, echt waar). En Ulla is naar het strand vertrokke... Dus lig vooral veel lekker bij t zwembad.. Heeeeel chillllllll...

Dikke knuf
Eigenlijk had ik dit in 20 vercshillende berichten moeten neerzetten, zodat we ook nog ns een beetje verder komen met ons berichten aantal haha..
HIjs gisteren teruggekomen.. En belde dus ook gisteren.. Ben ik nou gek aan t worden of wat?? Dacht toch echt woensdag whaha..

En gaat ie vannacht om 4,30 bellen of ik slaap of niet.. Nou euhmmzzz JA!! Whahah.. Hij was gewoon gaan stappen met jetlag en zonder geld ;).. We zullen zien of ie ook nog zin heeft om mij te zien t weekend ;) Ik ga zo t zwembad maar weer ns opzoeken, want tis lekker warm hier. Had vrij vandaag, maar aangezien ik toch niet veel te doen heb deze dagen, ga ik zo lekker de familie opzoeken. Nu kan t nog. tZijn zulke lieve kids!!! Hoe kan ik ooit 7,5 week naar Nederland gaan... Nog maar 12 daagjes :D:D Dikke knuf
t gaat snelllllllllll... moet altijd werken van 14.00 tot 21.00 of van 15.00 tot 22.00 maar ondanks dat vermaak ik me prima... mijn leven bestaat uit slapen, soms nog beetje zon mee pakken, werken en daarna iets leuks doen! Vermaak me wel.. Eindfeest nog wel heengeweest.. was erg tof! Dj chuckie dus dat is altijd goed!!

Vandaag ringsteken met mijn neefje.. verkleed als darters.. hilarisch haha.. ga snel douchen!!
Kussss

ben benieuwd of je hem nog ziet!! Het is nu of nooit ;)
Trouwens trouwens trouwens.. Ik vergeet t elke keer.. Hoe staat t met de kaartjes voor ML??? Want dat gaat toch wel door toch?? Zoals vanouds.. Met de flessen rooie vodka red-bull.. Whahha.. Ja dat moeten we er in houden ;)
Ons 3-jarig feestje denk ik of niet?? Zijn we al vaker geweest???
Ja je kan na je werk natuurlijk lekker nog ff op stap, de volgende dag kan je toch lekker uitslapen...
Ik kon vandaag ook lekker uitslapen..
En vanaaf gaat Juut uit eten... En volgend weekend, als t goed gaat een weekendje naar t strand..
Maar dat hangt af van de zus van.. en van zn werk.. Maar hij begint er zelf elke keer over, dus das goed haha..

Ringsteken.. Das toch te paard door de straten crossen, waar ringen hangen, en dan moet je met een speer/ of stok die ring zien te pakken?? Welk neefje trouwens??
Ringsteken was met Kilian.. haha.. echt voor schut.. te geweldig! Ik kon er niet bijna niet bij.. maar toch op een of andere manier 3 van die ringen eraf gekregen..

Ja mysteryland daar wilde ik je idd over spreken.. Er gaat vanaf Nijkerk een bus met 85 man.. Eigenlijk zit hij min of meer vol.. maar Kees (de organisator) wil graag dat ik met die bus mee ga.. opzich vind ik dat ook wel leuk.. maar dan gaat hij zorgen dat er voor ons nog 2 plekken vrij komen.. Ik weet niet hoe jij erover denkt? Want hij heeft dan ook al kaartjes! Anders moet ik even kaartjes gaan halen.. maar ik geloof dat mijn banksaldo dat niet heel leuk gaat vinden! Nou ik hoor t wel..

Ik ga t strand opzoeken.. Kus!
Kilian, volgens mij ken ik die niet... Of moet ik m wel kennen haha.. Nou ben trots op je dat je er toch nog 3 te pakken hebt...

En die bus, opzich coolie idee, maar heb min of meer al met 'de club' afgesproken om met zn allen weer met de trein te gaan.. Maar als jij met de bus wil, moet je gewoon met de bus gaan hoor!! Hoe laat gaat die bus, en hoe laat gaat die bus weer weg??

Was t lekker op strand?? Ik heb een erg gezellig weekend gehad!!! Er staat me nu alleen iets moeilijks te doen :S Kan t niet whaaaaaaaaaaaa.....

Kussie
Je hebt een SOS-mail....
You've got mail (nog een keer whhahaahaha)
Ik weet niet precies hoe laat die bus weg gaat maar zal wel mooi op tijd zijn.. zodat je het hele festival mee krijgt denk ik.. maar goed als jij al hebt afgesproken dat je met de trein gaat doen we anders dat wel.. We moeten eigenlijk ff bellen.. maar ik ben 's avonds bijna niet meer thuis.. ik ga ff je mail beantwoorden!! kusss
tZal me toch niet gebeuren dat ik ziek ga worden he.. Verrotte keelpijn... En ontzettende vlekken gehad vandaag voor mn ogen.. Dat er gedeeltes van wat ik zag miste zeg maar.. Nu alleen nog beetje vaag in mn hoofd en een beetje hoofdpijn.. Ga dus niet te veel neerzetten.. Duik snel mn bedje in.. Knuffie
vaag.. maak je niet te druk en doe rustig aan! Hoop dat het goed komt.. gister mijn eerste slaapdienst gedraaid! Prima bevallen!! Nu maar eens mensen lastig vallen met mijn vrije dag... ben je er al uit wat je gaat doen? xxx
Zo lekker ziek geworden.. Gisteren eerst gaan werken.. Toen hebben ze de dokter gebeld, die is gekomen, heb angina. Dus lekker in mn laatste weekje nog even aan de antibiotica en zwaardere paracetamol.. Gisteren was ik echt zwaar beroerd. Vooral slikken doet ongelooflijk zeer. En mn hele lijf, mn hoofd, rug, benen, armen, ogen en keel... Eet vrij weinig omdat t zon zeer doet. Maar voel me vandaag ietsjes beter... ietsjes...

Nou ik ben er nog steeds niet uit.. G.vertelde vandaag dat ie vrijdag ws. op mn feestje gaat komen..
En toen wist ie t...
Jeetje meisje.. wat ontzettend balen zeg.. daar zit je echt op te wachten nu!! wat klote!! Nou beterschap.. doe rustig aan..

En?en?en? wat was zijn reactie..
Nou die hoor je nog wel haha... Partyflock mag niet alles weten... Maar in ieder geval.. Heb nog ff over de busreis nagedacht en ik wil echt vanuit Hilversum. Ik ben niet super lang in Nederland, dus wil erg graag met t cluppie uit Hilversum met de trein. Ook gaat Jo mee, en weer een heel stel van de club jongens.. Jij moet natuurlijk ook ouderwets gezellig mee, maar kan me voorstellen als t voor jou relaxter en handiger is als je met de bus meegaat. Dus kan t goed begrijpen als je daar liever voor kiest. Voel je dus tegenover mij niet verplicht.. Maar je weet t.. Je bent zoals altijd welkom op vrijdagavond om dan zaterdag met de flessen rooie vodka redbull richting Mysteryland te vertrekken ;P
Maar laat me ff weten wat je doet?? En of jij dus een kaartje voor me koopt (ik kan evt geld naar je overmaken hoor!!! ) of dat ik t ff via iemand anders moet regelen...
Knuffie
ff snel een kort berichtje want ik ben echt helemaal op.. dit weekend de zwarte cross gehad.. daar ga k je nog een mailtje over sturen! en about mysteryland ik heb min of meer besloten toch met de bus mee te gaan!! daar zit ook al gelijk een kaartje bij in.. maar ik wil natuurlijk sowieso wel een kaartje voor je halen.. laat het maar even weten! en ff snel nog een reactie op je mail: ik wil vrijdag wel blijven slapen.. moet zaterdag om 12.45 werken dus dat moet opzich wel lukken!! en ik wilde nog graag weten hoe laat je donderdag aan komt?! toch nog een aardig verhaal! ga mijn nest nu echt in!! HALVARINE GATVERDAMME!!
Zo daar is ze weer... Nog steeds verrot.. Maar mocht je morgen tijd hebben om een kaartje te kopen, graag. Anders ga ik vrijdag zelf wel op zoek. Dus maak je er maar niet te druk om ;P
Ben benieuwd naar je mailtje!!!
Donderdag kom ik om 16.00 en gezellig dat je vrijdag blijft slapen. Ik ga ff douchen, want tis hier vies warm, en ik krijg visite..
Was trouwens echt een gaaf leuk maar ook apart weekend..
Dikke knuf..
mijn mail is onderweg..ga hem nu typen!! kusss
Dat was nog ns een mail... Ben benieuwd naar foto's ofzo.. Ik ga morgen naar huis!!! JEEEEJ... Vanavond nog ff gezellig doen met Jose, en dan morgen afscheid nemen van iedereen. Mn koffer zit dicht; zeker weten veeeeel te zwaar, maar dat zullen we morgen wel zien. Maak me er niet druk om eigenlijk (Stiekem wel natuurlijk).
En is t nog gelukt met t kaartje??

En voor de restsssssssstttssstttt.. Nee even niets te melden.. Sta met een bek vol tanden..

Dikke knuf
Spannenddddddddddddddddddddddd!!! Ja op dat mailtje had ik goed mijn best gedaan he!! we hebben genoeg foto's dus die zal ik je vast en zeker nog laten zien!!... en maak je niet druk om je koffer hij mag vast wel mee naar huis!!

Kaartje heb ik niet meer gehaald want ben verkoeling gaan zoeken op t strand.. niet dat dat gelukt is... zal morgen nog ff kijken!! Dikke kus en geniet van je laatste avond/nacht!!
BOE!
schrik!! zo komen we er nooit natuurlijk!! wilde nog ff kwijt dat k t gezellig vond van t weekend.. was helemaal kapot zondag!! kuss
41 dagen... :schaam:
Heee daar is ze weer... Ja dit kan echt niet! Vanaf vandaag minstens 5 keer in de week!! Fijn weekend.. dikke kus
Dank u dank u.. Jij ook!! Lekker in mn bedje geslapen?? Ja ja ik blijf overal van op de hoogte hoor :D Echt gaaf dat je er gewoon bij was!!! Hoe ben je er eigenlijk gekomen?? Of beter gezegd, vertel vertel vertel!!! En verder nog nieuws??
Liefs
Ga je er lekker niks over vertellen want je krijgt het op een andere manier te weten.. alleen dat ik er met de trein en de bus heen ben gegaan en het helemaal zelf heb gevonden!!! GOED HE!!
Jaaaaa je bent geweldig :D:D:D:D... Echt coolie woolie!!! kVind je lekker heel erg stoer haha.. En ik ben stiekem een zak met chocolade pepernoten helemaal leeg aan het eten... Gaat mn goeie voornemen weer... :S
ohwwwwwwwwwwwwww.. laat sinterklaas t maar niet zien.. tja ik kan moeilijk zeggen dat hij je dan in de zak stopt en meeneemt naar spanje :P
Hahaha.. Tsjah je kan het proberen... Misschien neemt ie me dan wel mee naar Nederland, aangezien ie daar toch nog niet is..
Dat is een goede!! ik ga hem gelijk een gedicht sturen!!
Heb je wel mooi gedicht?!
He ik denk wel aan je hoor.. ondanks dat je even weinig van me hoort.. maar ik kan niet teveel aan je vertellen want:..... ?!!!

Ja het gedicht is mooi geworden.. als hij je nu niet mee neemt naar Nederland weet ik het ook niet meer!!
kSnap er dus niets van.. Want wat!! Kan niet zo *oed te*en dit soort din*en...
Mn comp. is ziek.. Wat ie *eeft weet ik niet. Ik kan bepaalde letters niet *ebruiken. Ben je er al ac*ter welke??

*ier *ebeurt op t moment van alles... Ben er* druk!! Loop mezelf ac*terna.. *elukki* vooral Ontzettend leuke din*en (b.v. weekendje strand ac*ter de ru*), tot lekker janken en mezelf voor mn kop slaan.. Vanavond vroe* mn bed in. Want door veel din*en, ben ik meer dan *ebroken!! Ff no* wac*ten op mn mams, en dan pitten...

Vind je lief!!
haha ik denk dat je je computer snel wat medicijnen moet geven want dit is wel erg geheimtaal zeg! Maar ik begrijp je gelukkig dus dat scheelt alweer.. Ik ken het druk zijn.. dat potje janken zou ik misschien ook wel eens lekker vinden.. maar helaas te druk om daar tijd voor te maken.. afgelopen weekend naar Qlubtempo geweest.. was super met veeeel oude bekende!!

Doe je rustig aan wel met jezelf, want we willen geen overspannen juut terug in Nederland he!! Had ik trouwens gezegd dat er wat onderweg is naar je?
Ik moet weer eens ff mijn koptelefoon zoeken kunnen we weer eens bellen..

Vind jou ook lief en doe rustig aan! Dikke kusss
8900 :D maar als we zo door gaan dan komen we er niet hoor!! Wanneer wilde jij ook alweer terug komen? want ik ben bezig met een vakantie naar Suriname en ik heb een beetje t vermoeden dat dat rond dezelfde tijd is!! ik hoor t wel van je.. dikke kus
Uitspraak van mariel85 op dinsdag 3 september 2002 om 23:14:
Vooral jongens hebben er volgens ons moeite mee..

alsof jullie humor iemand wat boeit.....
als het je niet boeit, waarom reageer je dan?