Partyflock
 
Forumonderwerp · 16386
­ Nederland
 
Kweenie hoor, maar die gabbers die ik op hardcore resurrection heb gezien. Ze waren me toch effe te leip.

Die meisjes, we beginnen ze nu al mismaakt te noemen. Die kaalgeschoren hoofden en zijkanten.*

De mannen die allemaal exact hetzelfde dragen en kaalgeschoren koppies en zo gevaarlijk mogelijk kijken.

raar wereldje...ook al weet ik er niets van.

* sick
iedereen lekker in zijn waarde laten ..

nix mis mee..
 
nee,al die heidimeisjes en peterjongetjes zijn lekker fris:)

ach kom,dat haar groeit wel weer aan en wedden dat jij nog bozer kunt kijken:)
 
ik kijk meestal: eased
 
ik mag niet eens meer van m`n dochters en vrienden kijken%)
 
Toch begrijp ook ik een aantal dingen niet. Ik zal er maar niet over beginnen, anders wordt 't weer zo'n rel-topic...
 
vertel het....en we gaan er geen reltopic van maken.
Heeerlijk beetje relluh...:p
 
Ok, ik zal 't voorzichtig proberen te beschrijven, zonder mensen gelijk te beledigen. Zoals we allemaal weten, dragen veel skinheads (nazi's) 't merk Lonsdale om de letters NSDA die erin staan. Ik weet dat de meeste gabbers geen nazi's zijn, maar ik vraag me wel af waarom ze dan Lonsdale dragen.
 
dat dacht ik ook af en toe: bv, polo Raulph Lauren heeft een beetje dezelfde soort kleding. Maar ik zie er helemaal niemand in rondlopen.

Dat betekent trouwens niet dat iedereen heimelijk toch nazi is...zeker niet.
Eh ja ik heb hier genoeg op te zggen tis allene laat en kan nie op de goede woorden komen hehehe :s
Artiest {SHOWLIST artist 141318, 1859, 17165}
dit is duidelijk weer een geval van mensen bij hun uiterlijk beoordelen,
so what als je een bitje boos kijkt ?
so what dat ze er hetzelfde uitzien (in jou ogen)
so what dat ze een andere kledingsmaak hebben?

kijk eerst naar jezelf voor je anderen gaat beoordelen want NOBODY IS PERFECT!!!

als mensen hun verschillen eens aan de kant zouden leggen i.p.v. aankaarten zou de sfeer op feesten er een stuk op vooruitgaan.
 
Neem ze gewoon zoals ze zijn, ieder zijn eigen ding!!!!
Alle vrouwen in het bejaardentehuis hebben wit haar, permanent en lopen in een bloemetjesjurk met plooien...en als dat zo is, wat dan nog....so be it...
en bedankt!! je zegt "ook al weet ik er niks van" dus kan je ook niet oordelen, ik hou verder wijselijk me mond, maar laat iedereen zijn zoals hij is!!!!
 
mijn vrienden zijn ook van die gabbers en dragen londsdale en polo maar die zijn niet rasistische kijk ik mag alle mensen niet die te lui zijn om te werken en toch over het algemeen zijn dat de buitenlanders ennuh londsdale en polo blijft een kledingmerk (k)
 
2 Danielle: Een paar komma's in je zinnnen zou handig zijn ;)
 
ja sorry gold striker het is nog vroeg,en ik ben ziek
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
*Boring*

gekke is, ik heb maar 2 meisjes gezien met een opgeschore hoofd.

kolaas> zoek je soms weer een beetje aandacht? door een topic te openen die al 1000 keer is behandeld? en das niet leip wat die gasten waren, en ook niet gevaarlijk hoor. of je hebt een levendige fantasie. of je houd van overdrijven. en ik denk het 2e

discord> mooi gesproke ouwe. das een konttampom waard
laatste aanpassing
pffffffffffffff, hoe je je topic al begint, je zegt al dat je er niet veel verstand van hebt, HOUD JE BEK DAN!!! Jij weeet ook al dondersgoed waar dit topic op eindigt!!! Bent zeker beetje uit op ruzie ofzo.

Ik heb ook eeen kale kop, maar kijk altijd (bijna altijd dan) vrolijk!!!
hej terrorDieHArd, whehehe, zal ik ff naar je glimlachen met mijn kale kop en mijn londsdale polo die iedereen al aan heeft?
*LaCH*
als ik jou was zou ik maar niet meah naar dat soort feessiejs gaan hoor
poeh heej straks denken andere nog dat je er ook zo 1 bent whhahahaha
meisjes met opgeschoren haar roeleren!

back to the good old days!

neej een 3 kwarts broek en een roze polo das hip zeker damn he
whehe, ik zie het al, kolaas is een trancetrutje, een CLUBKUT. ja, whehehe, dan kan ik he begrijpen. deze sfeer is gewoon te ruig voor je. benje nog wel heel?
heej krank!! alls lekker gozer?? zit op me stage nou!!! (off topic)) gheghe
ga maar eens in de profiel van kontkaas (Kolaas) kijken. whehehe, ken je lachuh
Ik vind het goeie gasten, gisteren na Decibel moest ik op utrecht CS op m`n bus wachten, liepen er allemaal van die gabbers, ff praatje gemaakt. Waren echt relaxte gasten.

Alleen toen gooide later een groep gabbers een tafeltje van de roltrap, en toen kwam de politie later naar mij toe dat de tafel weer terug was, er op wijzend dat ik ermee had te maken. Toen werd ik wel ff link, maar heb me toch maar ingehouden, want voordat je het weet ben je de lul
Tja, zo heeft iedereen wat,

Trendy t-shirts met hoge kraag, broeken met vlekken, t-shirts met een merk erop etc etc...

Okay toegeven bij de gabber cultuur is het much more alike maar who gives a shit?

Wie ben JIJ om andere mensen daarop te beoordelen?

(k)
jah, je heb ook wel goeie gabbers hoor KOLAAS!!! Tuurlijk lope er teringlijers tusse, geef ik toe, maar die lope er in elke scene!!!
confuser,lievert, zal ik mijn duim in je kont stoppen?


en kolaas is vanaf heden Kontkaas
laatste aanpassing
Ik kom net terug uit italie en daar loopt de ene helft (van de gasten) erbij als jodi anaal... En de andere helft in londsdale...

Verschil is alleen dat ze daar wel mooie lonsdale shirtjes hebben;)... Zag een kerel met een strak lonsdale shirtje met daarop Lonsdale Hardcore italy was echt vet...
laatste aanpassing
Nou ik heb mij van het weekend super vermaakt op HR. Ik zat gewoon weer aan te denken om gabber te worden ;).....Ik heb zelf ook een schurft hekel aan Lonsdale.....( dit omdat ik vind dat mensen het dragen om er bij te horen)
whahaha hij vindt op hr al raar volk hij heb bij ze favo dj`s staan drokz en akira nou nog nooit naar een terror feest geweest zeker...

indian>gabber ben je niet voor even maar voor heel je leven!
 
lekker laten lullen je hebt ook andere gasten die lopen te zieken je hebt het overal:( laten we met z'n alle een paddo eten zien we er allemaal eng, vaag uit:D
wheh
paddo's is cewl.

maar ik denk niet dat Kontkaas met ons paddo's moet gaan eten whehe, strax gaat hij mij eng vinden
 
Wat een gek#$%nker altijd over lonsdale dit en dat. Vroeger werd je als je in je aus liep met een scheve bek aangekeken en nageroepen omdat je een vieze kanker racist zou zijn, tegenwoordig is dat met lonsdale hetzelfde.

Alles wat met gabber wordt geassocieerd wordt als racistisch aangemerkt. Als we straks met ze allen in helly hanson, of van die krokodillen truien gaan lopen is dat ook racistisch. En een beetje fantasie kun je van elke merknaam wel een racistische leus of woord maken, jezis wat een fantasie heee :S

Na de ausie tijd is er gewoon een nieuwe gabba-dracht ontstaan, die net zo wel of niet racistisch is als vroeger. Beetje jammer dat er dan van die trieste witteveter / bretels gasten tussen lopen :S Die verpesten ut nou eenmaal voor de rest.

Dit is niet nieuw of zow. Tis nooit anders geweest.
 
tssss wat is dit nu weer voor een dom anti-gabber topic dan...blijf dan lekker weg ofzo

altijd het zelfde gezeur........TRIEHIEEEST.....
Met Thunderdome trek ik in iedersgeval weer een Aus of Cavello aan :-) Back 2 the old dayzzz.
Zal dan ook wel in het 92 - 97 gedeelte rondhangen :-) die muziek blijft gewoon het beste !!!!
 
Ok, ik heb nou nog steeds geen antwoord op m'n vraag gekregen. Ik WEET dat de meeste gabbers GEEN racisten zijn, maar waarom Lonsdale?
laatste aanpassing
ik kijk ook altijd stoer.....blijven tenminste andere mensen uit mijn buurt als ik uit mijn dak ben......en komen ze niet naar je toe met een pilluh-kop "hooohhooi waar kom jij vandaan"

en ik ben niet raar :-) ;-) %-)
ohw ja en die stoere kleren vink echt superdesuper.....mooie kisten lekkerr mannelijk :P
en dat kaluh koppie.......pfff dat krijgt mij zelfs GEIL als ik hard ga op een feest!

dus raar vink ze niet eerder superleuk!
laatste aanpassing
 
wat is dat nou weer voor een domme vraag? :S

Zoiets groeit, ontstaat, komt op, en verdwijnt weer. Ik denk niet dat er ooit iemand is geweest die heeft gezegd: "kom laten we met z'n allen lonsdale gaan dragen om die en die reden"

Tis gewoon een gevoel van saamhorigheid. Het bij elkaar horen. Daar hoort kleding bij. Net als bij wiggers, alto's, computer-nerds, skin-heads, deathmetal figuren. Dus wat nou waarom lonsdale????
 
Domme vraag? Als ik 't wist, dan vroeg ik 't niet! Is 't niet vreemd dat gabbers, die door de buitenwereld vaak met nazi's geassocieerd worden (maar dat absoluut niet willen) Lonsdale dragen. Tuurlijk weet ik dat 't alleen maar 'n sportmerk is, maar storen gabbers zich er niet aan dat 't ook door die extremisten gedragen wordt?
 
ja maar alles wat met hardcore te maken heeft werkt als een rode doek op die stumpertjes. Kijk maar naar het aussie tijdperk. Als alle gabbers met iets anders gaan lopen volgen de nazi-zwabbers vanzelf wel. Gewoon doodzwijgen die gasten en geen aandacht aanbesteden. Eigenlijk moeten we ze allemaal nawijzen en keihard uitlachen elke keer als je er een tegenkomt.

Zo van kijk daar!! hahahahahaaaaaahahahahaa een wannabe-nazi, ik kom niet meer bij

*lol*

Vuile landverraders!! :(
laatste aanpassing
 
Ok, 't wordt me (eindelijk) 'n beetje duidelijk. Bedankt.
 
Oh ja, nog even voor de duidelijkheid: ik ben absoluut NIET anti-gabber, integendeel!
en tog voelen sommige zich gelijk opper leeghoofd enzo door die merken...
BTW de grootste sponser van Mike Tyson = Lonsdale hhahahaha dus dat zullen de Neo's leuk vinden :D

Skinheads lopen in Lonsdale niet omdat de letters NSDA ( slaatop NSDAP = partij v Hitler ) erin zitten. Lonsdale was namelijk een van de weinige BoxGyms waar Skinheads mochten komen.
laatste aanpassing
 
Hardcore is gewoon cool. Je hoef geen gabber te zijn om van hardcore te houden. Gabbers zijn geen wanabe-nazi's dat slaat echt nergens op... sukkels!!!!!!
 
Lonsdale was (en is nog) een sportschool in London waar alleen blanke mensen mogen sporten en dus ieder ander wordt geweerd, zover mij bekend dan. Maar wie weet dat????

Lonsdale is voor de "nieuwelingen" gewoon wat Cavelllo's, Aussie's en airmaxen voor ons vroeger was. Ik moet wel zeggen dat ik de "oude stijl" kleding leuker vind dan wat ik nu veelal zie; spijkerbroek met opgerolde pijpen, ongelooflijk zware kisten (dat hakt toch niet lekker, lijkt me), strak dichtgeknoopt overhemd.....

Maar ja, tijden veranderen..
"een sportschool in London waar alleen blanke mensen mogen sporten"
Vreemd dat dan Mike Tyson en nog veel meer donkere Boxers er in lopen :vaag: lijkt me niet dat die met Nazi's geassocieerd willen worden.
laatste aanpassing
 
Skinheads lopen in Lonsdale niet omdat de letters NSDA ( slaatop NSDAP = partij v Hitler ) erin zitten. Lonsdale was namelijk een van de weinige BoxGyms waar Skinheads mochten komen.

Oh, ik heb me laten vertellen dat 't wel op NSDA sloeg. Vond 't ookal vreemd en dom, kan je net zo goed Helly Hansen (= HH = Heil Hitler) dragen.