Partyflock
 
­ Nederland
 
Ik hoor altijd veel geluiden van mensen dat ze het maar een prut DJ vinden enzo, en dat het helemaal nix is. Vraag me af waarom de mensen die dit zeggen dat vinden.

Hij is Nederlands beste export DJ en hij draait gewoon geniaal, Tiësto blijft voor mij nog steeds een van DE dj's...

Graag jullie mening :D
 
jah dat is idd echt zow gabbers zoals ze zichzelf noemen.. zijn echt zwart/wit ....komt der op neer wat de boer niet kent eetie niet...slaat dus totaal nergens op....ben cker geen fan van tiesto..maaar hij zit dadelijk gewoon bij de beste 3 dj's van de hele wereld....
als je daar bij zit mag je toch wel aannemen datie heel goed is in het gene wat hij doet....
respect tiesto
Tiësto is zeker wel een goeie dj, hoe die man je kan laten mee zweven tijdens zijn sets is nie normaal meer. ben geen grote fan van m Luister liever naar Pavo. maar respect voor die gast. blijft ook nog altijd heele normaale jongen ook al is ie zo vet bekend nu. neej thijs kan goed draaien :)
Mensen,
ik had nog nooit van deze site gehoord, maar zag vandaag mijn neef dit forum checken.
Ik ben een grote fan van Tiësto, en vroeg hem daarom deze thread te openen.
Al de hele dag loop ik mezelf op te vreten na het lezen van sommige posts hier.
De kritiek van de gabbers kan ik moeilijk serieus nemen wegens gebrek aan argumenten en enige vorm van verstand. Mijn hemel, check die site (www.fucktrance.nl) eens; de gothische letters die je terugvindt op de kaft van Mein Kampf, de groteske kleuren en design... Mensen die zich bezighouden met het maken van dit soort sites zitten fout, erg fout.
Tiësto is één van de mensen die ervoor heeft gezorgd, en er nog steeds voor zorgt, dat trance, en daarbij alle soorten electronische muziek, doorbreken, en bovendien serieus genomen worden als muziekstroming.
Verder vraag ik me erg af wat hij heeft gezegd over gabbers. Als hij ze zonder enige reden heeft afgebokt is dat inderdaad slecht van hem.
Toch vraag ik mezelf nogal hard af: zet Tiësto gabbers in een kwaad daglicht, door ze af te bokken (ik wacht nog steeds op het bewijs. Wat heeft hij dan eigenlijk gezegd, waar, en wanneer?) of de gabbers zelf, door voorzieningen te slopen, mensen in elkaar te slaan, racistische opmerkingen te maken, en drugs te gebruiken? Eigenlijk vraag ik het mezelf helemaal niet af en is het te absurd voor woorden dat gabbers, FEITELIJK zo ongeveer de meest aggressieve mensen die er zijn (ga me nu niet zeggen dat dit niet zo is. Ik weet dat niet alle gabbers gewelddadig zijn, maar het IS gewoon zo dat gabbers sneller tot geweld overgaan dan liefhebbers van de meeste andere muziekstromingen), als kleine kinderen zeuren over mensen die ze zouden afbokken en andere muzieksoorten die te 'zacht' voor ze zijn. Ik heb zelf nog nooit een 'fuck hardcore' site gezien, gemaakt door tranceliefhebbers.
 
zo, knappe jongen/meid die een goede reply hierop zet, mooi stuk thomas!
2 Thomas -->

Tiësto is zoals jij waarschijnlijk niet weet begonnen in een andere scene dan wat hij nu draait.... Jawel genaamd Hardcore...

Nog al zwak vind ik het om eerst af te kraken waar je zelf mee begonnen bent. Dat hij het later misschien geen goede muziek meer vindt dat kan ik begrijpen, maar om het dan af te gaan kraken??

Eveneens ben ik van mening dat Tiësto erg goed kan draaien maar zich wel erg laat beinvloeden door de commercie die er rondom de House Scene is ontstaan. En jij stelt feiten die niet kloppen. Misschien voor jou maar niet als een algemeen feit bijvoorbeeld: Tiësto heeft er voor gezorgd dat bepaalde muziekstromingen serieus worden genomen. O ja? Welke soorten dan? En is hij de enige verantwoordelijke voor?... Ben het daar niet mee eens. En al die mensen die van hardere muziek houden wat is daar mis mee? Tiësto is voor het grotere publiek net als gabber dat vroeger was. Dus wat is het verschil?

En zeer groffe vergelijkingen maken met het boek Mein Kampf daar zie ik het nut absoluut niet van in. Dat is rond uit beledigend en generaliserend...
Miech, dankje :)

krive/Pim, Tïësto is naar eigen zeggen niet begonnen in de hardcore scene. Hij heeft op jonge leeftijd in een club muziek gehoord en begon zelf te draaien - dit omschrijft hij als club/house - en later hoorde hij trance, waar hij meteen aan verkocht was.
Verder heb ik, zoals ik al zei, nooit gehoord dat hij hardcore heeft afgekraakt. Nogmaals, wat zei hij dan?
Tiësto zegt zelf dat hij begonnen is te produceren en te draaien omdat hij house (en later trance) goede muziek vond - wat is er mis mee dat hij zich hierdoor laat beïnvloeden?
Ik heb het nu over het draaien. Wat producties betreft is Tiësto uniek, zeker zijn laatste CD (In My Memory). Mijn 'feiten' zijn misschien niet voor iedereen objectief te noemen maar, je kunt er gewoon niet omgeen dat Tiësto een van de eerste en, zeker in Nederland, beroemdste trance DJ's is. Sterker nog, zijn remix van Silence was de eerste tranceplaat die ooit in Noord-Amerika is uitgebracht. Natuurlijk is hij niet als enige verantwoordelijk voor het succes van trance, waarom zeg je dit? Ik citeer mezelf:

"Tiësto is één van de mensen die ervoor heeft gezorgd, en er nog steeds voor zorgt, dat trance, en daarbij alle soorten electronische muziek, doorbreken, en bovendien serieus genomen worden als muziekstroming."

Verder heb ik geen vergelijking gemaakt met Mein Kampf. Ik zeg dat de gothische letters die te zien zijn op fucktrance.nl, en meerdere gabberlogo's ook gebruikt werden door de nazi's.
Is dat lomp en verschrikkelijk? Dat is het zeker, ik zou mij er alleen niet op aanspreken...
 
krive heeft wel een klein puntje over tiesto die zn 'roots' verloochent

maar ik denk persoonlijk (ja dit is een mening, so sue me) dat tiesto zoiets zegt omdat hij VINDT dat de cultuur verkankerd is (of de muziek). ik snap dat gabbers daar boos om worden, maar toon dan nou net even dat meer intelligentie en respect (dat ik dat woord gebruik...) dan de ander. want daar gaat het toch om? vechten (met woorden in dit geval) om je beter te voelen dan de ander of zeggen dat jouw punt beter is? als je het inslikt en zegt: leuk voor die vent, zal me reet roesten DAN ben je goed bezig en ben je 'beter'

(hmm alineas??)
Jaaaaa FUCK TIESTO!!! Schande voor ons land , hij praat gewoon POEP!!! hij ken beter slaapzakken gaan verkopen want die heb je wel nodig als je naar zijn muziek luistert. En voor de rest moet ik gewoon van me agressie af en dan ist wel lekker om hem af te zeikuh want hij zuigt toch. zo ... TERROR IS TIMELESS!!!! 180 BPM>>>>>
 
en net toen ik dacht dat de mensen die hun mening niet kunnen onderbouwen, en de mensen die anderen niet respecteren net weg waren geluld...:Z:Z huh wat *wordt weer ruw gewekt uit zn slaap*
Als echte fan moet je toch wel weten wat tiesto in de update geschreven heeft. (ik weet het niet meer exact maar ben ook geen fan :p)
Ja d'r zijn mensen die het leuk vinden om Tiësto af te kraken met meningen als: arrogante sukkel of commerciele trance trut.
en sommige mensen gaan gabbers afkraken met verwijzingen naar nazi's, of zeggen dat ze agressief en on-intelligent zijn. wie is er dan beter/slechter....
Go B-W@re!
 
idd>>go b-ware!!
 
whahahahahaha I LOVE DJ BLOEMPOT!!!!!!

tiesto zou bloempot zijn van het spaans naar het nederlands vertaald!! dat werd even verteld op radio 538... maar het gaat niet om de naam maar om de daad! en ik vind dat ie lekker draait!! whehehe maar ja nu ik weet dat tiesto bloempot betekend....tja dan ga je toch anders tegen zoiemand aankijken he! whehehehe

:P

(K) veel liefs
Supertriest gewoon hoe mensen reageren :s :s Tiesto is heus wel kicken!!! Als je em nie goed vindt houd je smoel dan dicht. En wat B-Ware zegt is gewoon waar... Als je nummers maakt als "Fuck Tiesto" ben je echt heel erg zielig...
B-Ware, wie er beter is, is degene die geldige argumenten voortbrengt, en vóórdat ik hier postte waren dat zeker niet de gabbers. Bovendien vind ik het enorm zwak om nu mij ervan te beschuldigen vergelijkingen te trekken tussen gabbers en nazi's. Dat is namelijk niet zomaar een subjectief ruzietje ("lijken ze nou op nazi's of niet?")

Als mensen ook maar een kléin beetje de indruk wekken dezelfde 'stilistische middelen' als nazi's te gebruiken zitten ze FOUT - daar wordt niet over gediscussieerd wat mij betreft. En vertel me nou niet dat het 'toeval' of wat dan ook is. Ik heb onderhand zoveel gelezen, gezien en gehoord over en van gabbers dat ik wel kan stellen dat er tenminste een groot deel van de gabbers op fokking nazi's probeert te lijken. Ik zag zelfs ergens dat gabbers naar een gabberparty kleding van een bepaald Engels merk droegen omdat de letters daarvan veel op 'NSDAP' leken.
Dat is gvd gewoon ziek en niemand heeft als t aan mij ligt recht om te proberen daar tegenin te lullen - de feiten spreken gewoon voor zich.

Maar dat is allemaal bijzaak. Ik probeerde duidelijk te maken dat het absoluut niet de gabbers zijn die moeten zeuren over mensen die hun imago afkraken (het enige argument dat ze hadden). Als ze Tiësto kut vinden is dat aan hun, maar de manier waarop ze het brachten ging mij wat te ver.
Ik wilde je niet persoonlijk aanvallen, maar er zitten altijd zoveel mensen over gabbers te zeiken en dat wordt ik gewoon een beetje zat.
Al dat nazi gezeik. Het overgrote deel komt gewoon om te feesten en is totaal geen nazi, dat is maar een heel klein groepje. en de lonsdale discussie gaat in een ander topic verder dus dan moet je dat maar ff lezen.
Dat er wat grof geschreeuwd word over tiesto is misschien niet al te snugger, maar zolang er geen sterke argumenten zijn, moet je je er niet al te druk over maken. Ik vind het ook grof om een groep mensen met nazi's te vergelijken, omdat ze een kledinglijn overgenomen hebben die oorspronkelijk uit de skinhead/mod scene komt (welke ook geen nazi's zijn). Maar goed ieder zijn mening. mijn mening: Laat iedereen dragen wat ie wil, zolang er maar gefeest word!
Nou, je klinkt als een verstandige kerel en ik ben het ook grotendeels met je eens =)
Gvd wat laten die gabbers zich opnaaien zeg.Had ook niet anders verwacht. Jullie zeggen dat Tiesto uit de hoogte doet, maar gabbers zijn zo intollerant als de pest. Zodra je niet van hardstyle houdt ben je een mietje of zoals iemand hierboven zo een aids fagot(echt uitspraak van zeer laag niveau)
Tiesto heeft wat uitspraken, dit is overigens nergens terug te vinden, dus dit is waarschijnlijk gewoon ergens erin gegooid om Tiesto ff lekker omlaag te halen en gelijk moeten ze uit de kast komen. Trance is voor mietjes? Onderbouwen graag. Soft is niet persee voor mietjes. Ik ben Terror, hardcore, harstyle, techno freak en ik ben fan van Tiesto, wat maakt dat mij dan? Jullie hebben een grote bek, maar je bent pas echt slim bezig als je niet op zulke uitspraken ingaat.
B-ware komt trouwens wel slim over.
Sluit me zeker aan bij zijn mening.
Altijd dat geoordeel over alles en iedereen.
Laat iedereen toch lekker in zijn waarde en dan natuurlijk niet de mensen die andere beoordelen in wat voor vorm dan ook.
Laat iemand zich prettig voelen in zijn denken en doen. Maak je maar druk om je eigen leven. Daar heb je je handen vol aan.
 
das een mooie samenvatting wat ik probeerde over te brengen nutero!
En dan nog te bedenken dat Trance nog altijd de grootste stroming is in Nederland :) :)
Dat komt omdat de mensen die daar naar luisteren allemaal zo simpel mainstream zijn...
Kuddedieren


HuRDiNG HuRDiNG

trffftrrrfffftrrffff

8)
tis gewoon vies al die softe muziek met die vrolijke melodietjes waar ze dan lekker met zn allen op kunnen zwingen...

Maarja wij houden meer van snoeiharde duistere RagMuZieK!

lekker underground
beter lekker vage zooi, vind ik ook. Hoe duisterder, hoe beter. Raggen zullen ze.
 
moet je mensen daar op afrekenen? hebben jullie uit deze discussie niets geleerd?

anderen vinden jullie muziek weer monotone muziek voor amoeben dus je kan wel met modder gooien, maar daar is niemand bij gebaat, of wel soms? ik hoor graag 1 GOEDE reden waarom je er voordeel bij zou hebben om iemand de grond in te drillen.....
en dan zeggen ze dat gabbers zich laten opnaaien
haha
 
dj akira-trance trutje (fuck tiesto) dat is het enigste goede nummer dat met tiesto te makuh heb. geef mij maar lekker de duitse terror ja van nordcore en kotzaak bijvoorbeeld.

FUCK TIESTO!!!!!!!!!!
PsykoNoot 19 maart 2002 16:45
tis gewoon vies al die softe muziek met die vrolijke melodietjes waar ze dan lekker met zn allen op kunnen zwingen...

Maarja wij houden meer van snoeiharde duistere RagMuZieK!

lekker underground

Dús moet je maar meteen alles afkraken wat ermee te maken heeft?? Whahaha tja ik moet zeggen dat een lekker potje hardcore heerlijk kan zijn hoor! Maar om nou naar zo'n feest te gaan, nee lijkt me niets. Lopen teveel van die agressieve lui rond en de sfeer is er gewoon anders.
 
PsykoNoot 19 maart 2002 16:42
Dat komt omdat de mensen die daar naar luisteren allemaal zo simpel mainstream zijn...
Kuddedieren

----------------

[offtopic]

Neej al die lui in Lonsdale met het boord tot de kin dicht zijn geen kuddedieren... tssssss
Beetje hele simpele opmerking..... wie is er nou simpel om lekker "hetzelfe" aan te doen... :bah:

[ontopic]
 
maaruh er werd toch gevraagd om 'n mening over Tiesto? volgens mij geeft bijna iedereen hier z'n mening, posi of negatief.....
 
Hey leef jij ook nog ;-) Qlimax wordt Stampuh!!!! :D
Persoonlijk vind ik bijvoorbeeld Flight 643 een veel indrukwekkender nummer dan [insert gabbersong here]. De vraag is: wat is 'soft'?
Voor mij is muziek pas 'hard' als het indruk op me maakt. En ik vind zelf die gabbernummers met hun distorted kicks zo achterlijk klinken (dit is een mening uiteraard) dat ze op mij veel minder indruk maken dan het perfect afgemixte Flight 643. m.a.w. gabbersongs maken op mij een ontieglijk veel kinderachtigere indruk. Toen ik voor de grap dat 'fuck tiesto' nummer eens luisterde viel het me op dat dit nummer net zo goed een pro-trance gabberparodie kon zijn. De mensen die schreeuwen dat trance zulke vrolijke melodietjes heeft hebben het naar mijn mening bij het verkeerde eind. (goede) trancenummers, ik heb het dus niet over rollergirl of gigi d'agostino, zijn dramatisch en roepen beelden op. Het enige beeld dat gabbernummers bij mij oproepen is... wel, is er niet. Hoewel ze als je er een decibelmeter bijhoudt ongetwijfeld harder zijn, vind ik trance, club en techno een stuk indrukwekkender...
je moe niet vergete dat Fuck tiesto als een grap bedoeld is, dat nummer beukt gewoon keihard om ff die triesto te late beve!!! Maar hardcore kinderachtig??? Dan moet je toch maar beter luistere hoor, dr zitte ech wel goeie dinge tusse
ahum ok ff mijn mening dan (oh ten eerste lees ik veel dat Tiesto trance DJ is? uhm doet ie niet aan Progressive dan hahahaha leeghoofden of ik ja dat kan ook .....neh dacht het niet!)

maare ik doe niet aan DJ vereering ofzo mij thijs zijn albums zijn gewelden (heb er al 2 jajahahaha )
enne de sweer als hij draait is ultiem , best partycrouwd evver, enne als je van het allemaal nog harder houd moet je hem een s in UK hooren draaien ....is redelijk hard genoeg! heb nog nooit zo hard staan B:bounce:UNCEN
Sorry DieHardGab

Maar fucktiesto is dus echt niet als grap bedoelt

Dat is gewoon serieus omdat die homo de gabberscene loopt af te kraken met zijn domme uitspraken
En ehh, thomas, bij hardcore gaat het niet om het aantal decibel maar om de schoonheid van een nummer

Hardcore vind ik mooi als het agressief klinkt en ondertussen gewoon super mooi is qua melodie, maar de meeste mensen zijn te bekrompen om die mooie melodie der uit te halen

Hardcore geeft mij kippevel
Hardcore geeft mij soms de doorslag om verder te gaan met leven als het tegen zit
Hardcore geeft mij me energy om elke dag op school te zitten
whehe
ik vind deze discussie steeds grappiger worden

vooral omdat ie nergens naartoe leidt

maarja das normaal met discussies over smaak


maar t allerleukste vind ik nog dat trance mannetjes zich nog serieus druk gaan maken over een Fuck-tiesto nummer hehe
heyz.... maar thijssie is wel genomineerd voor beste DJ van de wereld.... samen met carl Cox en nog een..... ik bedoel maar..... dat kan je van Akira, en als die andere gabber DJ's nie zegge... en het is in amerika, nou, dan ben je egt groot als je voor zo'n prijs genomineerd word.... ben geen tiesto fan meer.... ik vind m een btje te soft geworden... maar goed is hij zeker!!! hoop dattie wint!!
 
Damien 20 maart 2002 14:04
Sorry DieHardGab

Maar fucktiesto is dus echt niet als grap bedoelt

Dat is gewoon serieus omdat die homo de gabberscene loopt af te kraken met zijn domme uitspraken

-------------

Waar staan die uitspraken, er is nog steeds niemand die mij precies heeft kunnen zeggen wat er is gezegd en waar het staat (in 89 reply's :))
heej gek he dat akira niet beste dj van de wereld is verkoze!! omdat ie underground is en triesto is commercieel! enne ff over dat fuck tiesto nummer. Hebbut wel verkeerd verwoord, tis niet als grap turlijk nie, maare het is niet gemaakt om als goed nummer te dienen maar om tiesto af te krake (steengoeie boodschap dus)!!! T is zeker wel een beuk nummer hoor, hebbum zelf ook op plaat gekocht!! enne jah zeker als tiesto draait is de SWEER goed, maare dat SWEER schrijf je met een Z, want van tiesto krijg ik echt ZWEREN over me hele lichaam, ziek worrik dr van bah bah bah!!!
 
ja precies van tiesto krijg ik ook zweren. tiesto is gewoon een softe commerciele homo die denkt dat hij de man is.ik vind het gewoon een hele zielige loser.

akira mag misschien wel niet genomineerd zijn voor beste dj maar dat interesseerd ons dus echt geen ene fuck want TERROR is niet van dat commerciele geouwehoer en dat wouduh we graag zo houduh ook.

TERROR UBER ALLES !!!!!!!!
The Underground Sound is the best!!!
 
:Z
Wat ik zelf grappig vind is dat veel mensen denken dat alleen underground muziek goed is. Mensen als Paul van Dyk, Tiësto en BT zijn zeker niet underground, maar dat kan me echt volledig aan mijn reet roesten. Er zijn ook veel (nog) onbekende trancenummers die ik supervet vind, maar ik heb die waanideëen van commercieel is slecht wel weer met mijn eerste okselharen achter me laten liggen.
En zoals ik zei is het maar een mening dat IK gabbermuziek niks vind. Ik kan er inderdaad geen mooie melodie uithalen, maar als jij dat wel kunt moet je er vooral naar luisteren...
 
Jaaaa ben nog stamplevend hooor :P :bounce: :bounce:

alleen niet meer op msn omdat ik er doodziek van word dat ik m'n pc dan om de 10 minuten opnieuw moet opstarten GRRRRR

maar op Qlimax gaan we wel weer ff stampuh he....
heb heel PN al 'n eeuwigheid niet gezien :C

(K)
jah, preices, uit GOEIE hardcore ken je geen GOEIE melodie hale, wante, hardcore hoort ook nie melodieus vinik!!
 
DieHardGab..... je spreekt nu Damien tegen ;)
jah, maar je heb verschillende soorten hardcore
en ik hou meer van de NIET melodieuze muziek, ik vind veel hardcore ook crap hoor! moet ik toegeve, maar dr zitte echt wel goeie dinge tusse! Luister maar naar bijvoorbeeld Armageddon Project, die gaste zijn zwaar origineel bezig! ken je niet ontkenne.
na dat gebrabbel van jullie te hebben gelezen mag ik sweer met een s schrijven, heb je daar problemen mee bel je de dikke van dale maar
 
jongens kijk uit dat jullie geen hartatack krijgen


de mening is gewoon zow:
gabbers vinden tiesto slecht
niet-gabbers kunnen hem waarderen in wat hij doet

en daar kun je lang en kort of discuseren maar hier komt niemand over een met elkaar..


maar een tip voor mensen die zijn blijven hangen in 1995 1996 kijk is wat verder dan je neus lang is.